REFERENT DS. SZKOLEŃ I ZARZĄDZANIA WIEDZĄ Łódź oferta pracy LASKOMEX PPHU
Stanowisko: REFERENT DS. SZKOLEŃ I ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: LASKOMEX PPHU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 249, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja procesów szkoleniowych zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń (jako trener wewnętrzny i zewnętrzny), współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie: szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, zdobycie umiejętności konsultowania w zakresie doradztwa, ciągłe doskonalenie procesów obowiązujących na stanowisku, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SZKOLEŃ I ZARZĄDZANIA WIEDZĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: psychologia, zarządzanie, ZZL, coaching lub pokrewne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praktyczna znajomość dotycząca procesów nauczania, zarządzania potencjałem ludzkim, zarządzania wiedzą w organizacji, wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność wytyczania celów i organizacji własnej pracy, umiejętność komunikacji, zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
Nazwa pracodawcy: LASKOMEX PPHU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 249, 93-231 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 249
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b6f96f4a2dcd415971161a81995d39eb
Podobne oferty pracy
Sprzedaż usług hotelowych świadczonych przez spółkęWYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA Z PRACODAWCĄ !!!
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Samodzielny Referat Spraw Wierzycielskich: kontrola formalna i merytoryczna wpływających dokumntów, wprowadzanie decyzji o ulgach w spłacie do programu POLTAX, prowadzenie czynności w ramach tzw. miękkiej egzekucji - informowanie podatnika o zbliżającym się terminie płatności oraz wystawianie upomnień, wstępna archiwizacja dokumntów, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Żory (śląskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych, wykończeniowych. Utrzymywanie zieleni, prace brukarskie (samodzielne stanowisko)
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
Nauczyciel fizyki
Zespół Szkół Społecznych w Słowinie - 2018-06-27 - Słowino (zachodniopomorskie)
Jazda samochodem służbowym z reklamą, realizacje planu reklamy. I zmiana 9-17 pn-pt
Pośrednictwo Finansowe "Kredyty-Chwilówki" Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-03-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Referent ds turystyki zagranicznej
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
organizowanie sieci sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami tureckimi, bieżące monitorowanie rynku
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie i gromadzenie danych statystycznych z poszczególnych stanowisk. Aktualizacja bazy danych. Pomoc pracownikom Urzędu w zakresie obsługi systemów i urządzeń komputerowych. Wykonywanie raportów komputerowych dla potrzeb analizy i oceny. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Przygotowywanie dokumentów w pakiecie Office. Obsługa poczty elektronicznej. Wykonywanie przeglądów i konserwacji sprzętu komputerowego. Pomoc w usuwaniu drobnych awarii. Wykonywanie innych czynności i zadań wynikających z zakresu działań Działu informatyki i statystyki.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Gdynia (pomorskie)
- Współudział w przygotowywaniu planu rzeczowo-finansowego i prognoz finansowych Spółki. Opracowywanie danych i informacji dla osób zarządzających. Sporządzanie analiz ekonomicznych. Przygotowywanie danych finansowych na potrzeby sprawozdawczości GUS. - Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe o specjalności finanse, rachunkowość lub pokrewne. Minimum 3 miesięczny staż w dziedzinie controllingu, finansów lub księgowości. Doświadczenie w obsłudze dowolnego informatycznego systemu finansowo-księgowego, obsługa MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
Organizacja przeglądów technicznych obiektu i sprawności użytkowej oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, prowadzenie dokumentacji kontroli bezpieczeństwa pożarowego oraz współpraca ze służbą bhp w sprawach bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole, propozycje planu remontów bieżących budynku szkoły oraz jego otoczenia i jego realizacja, dbałość o stan techniczny obiektu, urządzeń, sieci zewnętrznych i wewnętrznych a także terenu przyszkolnego, gospodarka najmem lokali szkolnych w zakresie zawierania umów z najemcami oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem lokali, prowadzenie zakupów wyposażenia szkoły w sprzęt i pomoce naukowe, zakup materiałów biurowych, środków czystości, druków itp. zgodnie z wymogami ustawy o zamówieniach publicznych,obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO, wykonywanie prac związanych z prowadzeniem archiwum szkolnego, wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją szkoły,wykonywanie innych poleceń dyrektora i wicedyrektora szkoły.
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika - 2018-01-16 - Krosno (podkarpackie)
Prace pomocnicze w realizowanych robotach dekarskich. Praca na terenie Małopolski.
HALIK IZOLACJE Dominik Drelicharz - 2017-11-17 - Brzesko (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Dojazdów (małopolskie)
Obsługa urządzeń pralniczych, obsługa magla.
Omnia F.U.H Barbara Wieteska - 2019-03-22 - Jankowo Gdańskie (pomorskie)
obsługa administracyjna dziekanatu, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów, list, dziennika korespondencji, koordynowanie spraw poprzez jej realizację na platformie internetowej, obsługa studentów, przyjmowanie dokumentów,
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
wykształcenie min. zawodowemile widziane doświadczenie Obsługa maszyn CNC.2 zmianywynagrodzenie: od 2500 zł brutto (do uzgodnienia w zależności od umiejętności)
DKT SPÓŁKA CYWILNA BEATA, GRZEGORZ MATUSZAK - 2019-02-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, koordynacja obiegu dokumentów w firmie; praca z programem e-nowa, wprowadzenie grafików do programu; opisywanie faktur od kontrahentów.
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Sierpc (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu (sporządzanie sprawozdań GUS, SIO, dokumentacja uczniowska, prowadzenie korespondencji, organizacja spotkań), pomoc księgowo-kadrowa
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego - 2018-08-21 - Świemino (zachodniopomorskie)
Prowadzenie rozrachunków, ewidencji rozrachunków i kontrahentów, prowadzenie ewidencji zakupu usług i materiałów, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Czeladź (śląskie)
-praca w dziale księgowości,-księgowanie dokumentów oraz inne zadania objęte zakresem czynności
SANATORIUM UZDROWISKOWE OŚRODEK REHABILITACJI I ODNOWY BIOLOGICZNEJ OAZA SP Z O O - 2019-03-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
/ nabór staż RPO/prace administracyjno - biurowe,zakładanie teczek z aktami, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Pabianice (łódzkie)
przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowych, organizowanie transportu
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Ząbki (mazowieckie)
Opis stanowiska: -Przyswojenie i ciągłe udoskonalanie wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof) -Przygotowywanie wycen produktów w programie Winpro - Praca pod okiem Specjalisty ds. exportu na rynek włoski, francuski lub niemiecki Wymagania: -Zmysł techniczny, wyobraźnia przestrzenna -Chęć do nauki - Komunikatywna znajomość języka włoskiego, francuskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie -Pakiet socjalny (karta Multisport, prwyatna opieka medyczna) -Umowa o pracę -Atrakcyjne warunki pracy i płacy.
EKO OKNA S.A - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów, współpraca z pozyskanymi klientami
Bierutowska Spółdzielnia Niewidomych BIERSIN - 2017-11-17 - Bierutów (dolnośląskie)
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca jako referent ds. audytu wewnętrznego
Szpital Kliniczny im. Karola Jonschera - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Katowice (śląskie)
PRODUKCJA CHAŁWY I MIAZGI SEZAMOWEJ
ELIS ALI ESKI - 2018-08-03 - Chwaszczyno (pomorskie)
Koordynator ds. sprzedaży/Konsultant
kontakt przez OHP - 2016-12-19 - Przasnysz (mazowieckie)