REFERENT/INSPEKTOR W ZESPOLE TECHNICZNYM(NR 0099) Bydgoszcz oferta pracy ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT/INSPEKTOR W ZESPOLE TECHNICZNYM(NR 0099)
Wynagrodzenie: 2 700 - 2 900 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
Data publikacji: 2018-01-05
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-011 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie książek obiektów i dokumentacji obiektów, sporządzanie wykazu i harmonogramu kontroli stanu technicznego zarządzanych nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, kwalifikowanie robót remontowo-budowlanych, zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych lub remontowych, sprawdzanie kosztorysów, faktur pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych obowiązków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT/INSPEKTOR W ZESPOLE TECHNICZNYM(NR 0099)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu do obsługi kosztorysów
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe, dobra znajomość komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny itp.), umiejętność kosztorysowania, znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego
Nazwa pracodawcy:
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 513 000 915 lub 513 000 913 w godz. 7.00 - 15.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7.00 - 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 7
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 05.01.2018
Oferta pracy ważna do: 04.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie obsługi sekretariatu, a w szczególności: Informowanie i umawianie klientów; Kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku;Dopilnowanie utrzymania czystości i utrzymywanie porządku w sekretariacie i pomieszczeniach przyległych; Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku, po jej wpisaniu do dziennika korespondencji przedkładanie jej Prezesowi celem dokonania rozdziału (dekretacji); Niezwłoczne rozprowadzanie korespondencji zgodnie z dekretacją Prezesa.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2016-12-22 - Poddębice (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Grójec (mazowieckie)
nadzór nad prawidłowością i terminowością fakturowania przychodów ze sprzedaży, prawidłowe rozliczanie i sprawdzanie dokumentacji związanej z usługami wykonywanymi przez podwykonawców krajowych i międzynarodowych, sporządzanie raportów i analiz związanych z pracą sekcji rozliczeń, współpraca z innymi działami Spółki
ADAMPOL S. A. - 2018-04-17 - Małaszewicze (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Zabrze (śląskie)
- wykonanie konstrukcji spawalniczych według rysunku- montaż konstrukcji do większych elementów- łączenie zespołów z różnymi elementami (rolki łożyskowe, łańcuchy przenośnikowe, taśmy przenośnikowe, elementy pneumatyczne)
ALFOTEC Sachsen GmbH - 2017-10-10 - Niemcy (Niemcy)
Prace biurowe: rozliczenia, sprawozdania, zamówienia
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Żary (lubuskie)
Obsluga klienta - udzielanie informacji. Wydawanie oraz przyjmowanie wniosków dotyczacych organizacji prac interwencyjnych oraz refundacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
•przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,•przygotowywanie bieżącej korespondencji służbowej,•rejestracja, opisywanie rachunków i faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową,•prowadzenie dokumentacji dotyczącej wychowanków (umowy, zaświadczenia, rejestry itp.)•prowadzenie dokumentacji księgowej związanej z rozliczaniem opłat za przedszkole, •przyjmowanie, ewidencjonowanie i dekretowanie pism i dokumentów przychodzących i wychodzących zgodnie z obowiązującymi przepisami,
Przedszkole Miejskie w Barczewie - 2018-07-05 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
-kwalifikacja i rejestrowanie korespondencji,-obsługa składnicy akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie spraw związanych z zasobem akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami,-obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Rozwóz pieczywa, załadunek oraz rozładunek pieczywa.
Pardubicki Bolesław BOLLIMAR Zakład Piekarniczo - Cukierniczy - 2016-03-02 - Pszów (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Mława (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie kadr, sekretariatu oraz innych prac związanych z prowadzeniem dokumentacji szkolnej.
Szkoła Podstawowa im.Tadeusza Kościuszki w Wykrotach - 2016-05-23 - Wykroty (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, praca kancelaryjna, pomoc przy obsłudze wniosków. Oferta skierowana dla osób do 30 r.ż. w ramach realizacji programu POWER.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wypisywanie dokumentów zwiazanych z przyjęciem i wydawaniem towaróww zakładach produkcyjnych i hurtwni, prace biurowe.Oferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Praca na terenie krajów Unii Europejskiej (gł. Niemcy i Francja)
SŁAWOMIR SIADEK EUROMAX - 2016-05-17 - Kraków (małopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Lębork (pomorskie)
wykonywanie zadań przy sporządzaniu planu zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Puck (pomorskie)
Obsługa dokumentacyjna obrotu handlowego. Praca w zespole.
PHZ SM "LACPOL" Sp. z o.o. Zakład w Gdyni - 2018-07-10 - Gdynia (pomorskie)
Pomoc w czynnościach kontrolnych formalno - rachunkowej umów, porozumień, aneksów zawieranych pomiędzy Wojewodą Śląskim a jednostkami samorządu terytorialnego; czynności pomocnicze wykonywane przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych dysponenta głównego w zakresie dochodów i wydatków; pomoc w sprawdzaniu prawidłowości danych wynikających ze sprawozdań jednostkowych złożonych przez jednostki samorządu terytorialnego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
jw.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy im. E. Bojanowskiego - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji zasiłkobiorców, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Bierutów (dolnośląskie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej ośrodka, prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych)- obsługa urządzeń biurowych- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym- roznoszenie korespondencji na terenie miasta
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Świebodzin (lubuskie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
DOM POGRZEBOWY "FENIX" - 2016-03-14 - Polkowice (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, wprowadzanie transakcji operacji księgowych, wystawianie i księgowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2018-07-20 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Rejestracja i archiwizacja reklamacji, prowadzenie punktu rzeczy znalezionych, wystawianie faktur, koordynowanie dystrybucji ulg pracowniczych, przejazdy grupowe, przejazdy dla osób niepełnosprawnych.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Legnica (dolnośląskie)
ewidencja dokumentów magazynowych w komputerze, kontrola stanów magazynowych i inne prace biuroweZAPEWNIAMY BEZPŁATNY DOWÓZ PRACOWNIKÓW OD STRONY SŁUPSKA I GŁÓWCZYC DO I Z PRACY; praca w godz. 6-14, 14-22; wynagrodzenie 1850 zł brutto plus premia; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-15, telefoniczny w godz. 8-15
Wosana S.A. - 2016-04-20 - Damnica (pomorskie)
- obsługa sekretariatu- prowadzenie korespondencji- nadzór na obiegiem dokumentów- obsługa urządzeń biurowych- archiwizacja dokumentów
NORIS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2018-01-24 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Zabrze (śląskie)