REFERENT DS. SZKOLEŃ I KSIĘGOWOŚCI Malbork oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. SZKOLEŃ I KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prace biurowe, obsługa programów szkoleniowych, rozliczanie finansowo-księgowe
Data publikacji: 2017-02-10
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace biurowe, obsługa programów szkoleniowych, rozliczanie finansowo-księgowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SZKOLEŃ I KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: malborski
Gmina pracodawcy: Malbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Malbork
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 70
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.02.2017
Data dodania oferty pracy: 08.02.2017
Oferta pracy ważna do: 07.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie wyrobów do wysyłki ( mycie pojazdów), prace porządkowe.
Schwarte-Milfor Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka i pomoc w poniższcy hczynnościach:Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywanie korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism do kontrahentów, obsługa klientów firmy, wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału, obsługa urządzeń biurowych, skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji, praca w systemie SAP.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie herbaty, pomoc w obsłudze maszyn pakujących.
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-11-28 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Skórkowice (łódzkie)
- sporządzanie polis ubezpieczeniowych (z chwilą otrzymania uprawnień)- kontakty telefoniczne z klientem- obsługa programu ds. udzielania informacji o produktach ubezpieczeniowych- pobieranie składek ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
wprowadzanie polis ubezpieczeniowych do systemu,obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i innych
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe "DEALER" Janina Borowicz - 2016-03-02 - Przemyśl (podkarpackie)
pomoc w prowadzeniu akt osobowych, wypisywanie faktur, pomoc w rozliczaniu kierowców, układanie towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Pińczów (świętokrzyskie)
PRZYGOTOWYWANIE: KEBAB , SOS RECEPTURY TURECKIEJ, PODNOSZENIE CIĘŻKICH BLOKÓW MIĘSNYCH NA KEBAB,MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: BAR KEBAB (DĘBICA UL. KOLEJOWA 24, RYNEK 15) -PRACA W GODZINACH: PONIEDZIAŁEK - CZWARTEK 10-24; NIEDZIELA 12-24; PIĄTEK - SOBOTA 10-02 W NOCY
LARA ATES MESUT - 2018-03-16 - Dębica (podkarpackie)
1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem do realizacji zadań inwestycyjnych, odnów i remontów dróg.2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie projektu, oraz jego monitorowanie w okresie jego trwałości.3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją danej budowy.4. Pełnienie funkcji koordynatora dla zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE oraz innych źródeł dotacyjnych.5. Monitoring procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości obiegu dokumentów.6. Współudział w opiniowaniu i weryfikacji dokumentacji technicznej na etapie projektowania.7. Przygotowywanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówień Publicznych dla zadań realizowanych przez Wydział Inwestycji.8. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZDW/RDW oraz zewnętrznymi jednostkami w zakresie niezbędnym do zrealizowania danej inwestycji.9. Rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej korespondencji w zakresie monitorowanej inwestycji.10. Odpowiedzialność za właściwą organizację i stanowiska pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy, przestrzegania regulaminu pracy.11. Odpowiedzialność za terminowe załatwianie spraw, właściwą ich stronę merytoryczną i formalną oraz zgodność ich z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonych.12. Odpowiedzialność za przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.13. Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. na zajmowanym stanowisku.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z częstymi wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.2. Obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzenia pojazdu służbowego.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.3. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie do wysłania korespondencji: wezwań, pism, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Gostynin (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacje dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym, analiza zapisów,prowadzenie księgi korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prowadzenie rozmów z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych kontrahentów
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-09-27 - Rogoźno (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów - udzielanie informacji. Przygotowywanie dokumentacji do naliczania stypendiów. Przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji stażu. Sporządzanie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Gdynia (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Stary Jaworów (dolnośląskie)
Wprowadzanie złożonych przez podatników dokumentów do systemu POLTAX, tworzenie, weryfikacja i uzgadnianie rejestrów przypisów/odpisów, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archiwum, analiza nieprawidłowości wprowadzonych danych, wyjasnianie niezgodności danych, czynności sprawdzające deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji do realizacji zamówień według ściśle określonych procedur, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi oraz z innymi komórkami organizacyjnymi PSSE, obsługa sekretariaru, punktu obsługi klienta
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta zewnętrznego, wewnętrznego, prowadzenie spraw odszkodowawczych, obsługa pakietu onkologicznego
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, nadawanie przesyłek i wsparcie w sprawach kadrowych i finansowych, zarządzanie magazynem materiałów biurowych, organizacja biura, porządkowanie i archiwizowanie dokumentów, weryfikowanie pod kontem błędów, odbieranie i przekierowywanie telefonów. Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Jakub Wendler PPHU - 2018-05-11 - Pabianice (łódzkie)
zgodny ze stanowiskiem
SZKOŁA PODSTAWOWA W BOLESZYNIE - 2018-07-04 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe; doświadczenie nie jest wymagane; znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym; prawo jazdy kat. B; znajomość pakietu MS Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WALCOWNIA METALI NIEŻELAZNYCH "ŁABĘDY" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta, dbanie o czystość obiektu, układanie towaru zgodnie ze standardami, aktywna sprzedaż produktów promowanych.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-ndz 7-19, 19-7 (system pracy równoważny).
FHU Paweł Grabowski - 2018-06-01 - Mikołów (śląskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-12-20 - Chorzów (śląskie)
Opracowywanie strategii marketingowej, wspieranie działu sprzedaży, współpraca z zewnętrznymi organizacjami w zakresie reklamy i marketingu, przygotowywanie ofert i prezentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kompletowanie dokumentacji technicznej do budżetowania i rozliczeń wykonanych robót drodowych, pozyskiwanie podwykonawców.
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-03-21 - Wąchock (świętokrzyskie)
Kopacz, praca na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANO-USŁUGOWE SZPAKOWSKI WOJCIECH SZPAKOWSKI - 2015-12-01 - Sulechów (lubuskie)