REFERENT DS. ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO Kamień oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Kamieniu
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO
Wynagrodzenie: do 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Ustalanie prawa ds. świadczenia wychowawczego
Data publikacji: 2018-03-06
Lokalizacja: Kamień (lubelskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Kamieniu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hrubieszowska 40/1, 22-113 Kamień, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Ustalanie prawa ds. świadczenia wychowawczego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚWIADCZENIA WYCHOWAWCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamień
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamień
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Kamieniu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Hrubieszowska 40/1, 22-113 Kamień, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: chełmski
Gmina pracodawcy: Kamień
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamień
Ulica pracodawcy: Hrubieszowska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: opieka społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej
Data dodania oferty pracy: 06.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa urządzeń i linii przetwórstwa metali (walcarki, nożyce, szczotki itp.). Miejsce pracy: Gliwice.
Walcownia Metali Nieżelaznych ŁABĘDY Spółka Akcyjna - 2015-11-30 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Starachowice (świętokrzyskie)
pomoc przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, przygotowywanie niezbędnych zestawień do zarządzeń wójta i uchwał rad gminy, rejestracja faktur i wprowadzanie do systemu komputerowego, prowadzenie ewidencji w komputerze przy użyciu programów finansowo-płacowych i księgowych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Rokitno (lubelskie)
przewóz materiałów sypkich wywrotką do 3,5 tony
TRANSPORT HANDEL MAREK HAWRYLAK - 2018-08-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Nauka prowadzenia rejestrów VAT i inne
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa zgrzewarek, obsługa okuwarek ręcznych i automatycznych lub obsługa okuwarek ręcznych i automatycznych.
INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-11-14 - Częstochowa (śląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Białystok (podlaskie)
Nadzór i kontrola nad urządzeniami sportowymi, ich stanem technicznym oraz przestrzeganiem na nich warunków sanitarno-porządkowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łokacz Wielki (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności administracyjno - biurowych, sporządzanie oraz kontrola dokumentacji.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Golina (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji projektowej, przygotowywanie umów do projektów oraz nadzór nad realizacją projektów.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)
pełna obsługa płacowa, w szczególności: naliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia, naliczanie potrąceń, rozliczanie absencji, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu na druku Rp – 7,obsługa programu płatnik,obsługa programu Inwentarz – współdziałanie w pracach związanych z inwentaryzacją majątku szkolnego,sporządzanie dokumentacji ZFŚS,przygotowywanie kalkulacji kosztów,wystawianie faktur,prowadzenie rejestrów VAT sprzedaży i zakupu.
Szkoła Podstawowa nr 16 z Oddziałami Przedszkolnymi w Dąbrowie Górniczej - 2018-05-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Świebodzin (lubuskie)
-Administrowanie siecią i systemami operacyjnymi, bazami danych i programami dziedzinowymi (obsługa, konserwacja i modernizacja sieci WAN/LAN/WLAN),Realizacja zadań z zakresu archiwizacji zasobów cyfrowych, zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej - wykonywanie zadań uwzględnionych w Rozporządzeniu MSWiA z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych ( Dz. U. Nr 100, poz. 1024) oraz znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2012 poz. 526),administrowanie i redagowanie stron internetowych, realizowanie projektów związanych z elektronicznym usprawnianiem funkcjonowania urzędu i obsługi interesantów, dokonywanie przeglądów i bieżących konserwacji systemów, oraz usuwanie usterek sprzętu analizowanie i usuwanie usterek w systemie teleinformatycznym, rozwiązywanie problemów powstałych podczas pracy użytkowników, wdrażanie usług i użytkowników w środowisku Active Directory, obsługa informatyczna jednostek podległych, digitalizowanie zasobów dokumentowych.
Urząd Miejski w Nowogrodźcu - 2017-03-13 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Z zakresu zamówień publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora Żłobka Miejskiego w sprawie zastosowania trybów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do poszczególnych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w zamówieniach realizowanych przez Żłobek Miejski,c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,d) opisywanie faktur pod kątem zastosowanych trybów ustawy Prawo zamówień publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepisów tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielonych zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,f) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczości: a) terminowe opracowywanie sprawozdań zbiorczych, w tym w szczególności:sprawozdań dot. opieki nad dziećmi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, sprawozdań okresowych o wyprowadzaniu gazów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, sprawozdań z funkcjonowania kontroli zarządczej, sprawozdań o ilości dzieci korzystających z wyżywienia i korzystających z opieki żłobkowej.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecień 2017 r.3. miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych, drogą elektroniczną.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1. wykształcenie minimum średnie, 2. min. 3-letni staż pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, 4. znajomość przepisów ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), 5. bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,3. umiejętność współpracy,4. umiejętność pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, 5. umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Oferta dla osób bezrobotnych do 30 roku życia. Obsługa kas fiskalnych i klienta.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
dowożenie towaru z magazynu do maszyny metkującej
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Kłoda (wielkopolskie)
Nauka przechowywania, aktualizowania i archiwizacji dokumentów, dbania o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywania korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzania pism, obsługi pracowników, rozliczania usługi, pracy w systemie SAP, wspomagania w czynnościach biurowych pracowników oddziału.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie faktur zakupowych do elektronicznego obiegu, księgowanie faktur zakupowych i usługowych, konsolidacja sprawozdań finansowych - uzgadnianie sald i obrót wewnątrz Grupy Kapitałowej RAFAKO S.AWymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość podstaw rachunkowości i księgowości, znajomość programów z pakietu MS Office, znajomość j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Racibórz (śląskie)
wprowadzanie dokumentów do systemów komputerowych, analiza kart kontowych
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kwidzyn (pomorskie)
obsługa i koserwacja urządzeń elektrycznych, automatyki i sterowania oczyszczalni ścieków
Zakład Gospodarki Komunalnej w Cieszynie Spółka z o.o. - 2017-08-31 - Cieszyn (śląskie)
- prace ogólnobudowalne/remontowe- dokonywanie napraw
Firma AWIS S.C. Ksieniewicz Adam - 2017-11-04 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja obiegu procesu sprzedażowego w zakresie finansowo księgowym (wystawianie faktur, not, archiwizowanie dokumentów, analiza rozrachunków, wystawianie protokołów odbioru prac, przesyłanie dokumentów sprzedażowych). Wspieranie Głównej Księgowej w zakresie: sporządzania niezbędnych zestawień i raportów, pomocy przy deklaracjach podatkowych, pomocy przy analizach kont. Wspieranie prowadzenia pełnej księgowości spółki zgodnie z przepisami prawa wykonywanie niezbędnych księgowań w systemie finansowo księgowym (rejestr faktur, monitorowanie zmian w przepisach podatkowych i księgowych, weryfikowanie poprawności dokumentacji).Wspieranie innych komórek organizacyjnych tj. BHP, Księgowość, HR. Przygotowywanie niezbędnych raportów wymaganych przez kadrę kierowniczą.
MAINTPARTNER ASI Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Zabrze (śląskie)
księgowanie wyciągów bankowych, faktur, sporządzanie przelewów, sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Lubin (dolnośląskie)
malowanie, tapetowanie, wykończenia wnętrzwykształcenie zawodowedoświadczenie
Damian Jaźwiec Zakład Budowlano Remontowy Domibud - 2017-10-13 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Koniecpol (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie naczyń do poboru próbek, przygotowanie sprzętu i szkła laboratoryjnego do badań mikrobiolog. Mycie naczyń po badaniach, unieszkodliwianie materiału skażonego biologicznie, kontrolowanie skuteczności procesów sterylizacji za pomocą wskaźników fizykochemicznych i biologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Płock (mazowieckie)
wiercenie, szlifowanie, cięcie na pile taśmowej (możliwość przyuczenia)
AGROMET MAĆKOWIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-19 - Zielona Wieś (wielkopolskie)