REFERENT DS. KIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Rokitno oferta pracy kontakt przez PUP
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: REFERENT DS. KIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: pomoc przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, przygotowywanie niezbędnych zestawień do zarządzeń wójta i uchwał rad gminy, rejestracja faktur i wprowadzanie do systemu komputerowego, prowadzenie ewidencji w komputerze przy użyciu programów finansowo-płacowych i księgowych
Data publikacji: 2016-06-15
Lokalizacja: Rokitno (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rokitno, powiat: bialski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
pomoc przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, przygotowywanie niezbędnych zestawień do zarządzeń wójta i uchwał rad gminy, rejestracja faktur i wprowadzanie do systemu komputerowego, prowadzenie ewidencji w komputerze przy użyciu programów finansowo-płacowych i księgowych
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rokitno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bialski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie o kierunku ekonomia, finanse
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Brzeska 101, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Biała Podlaska
Gmina pracodawcy: Biała Podlaska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biała Podlaska
Adres strony pracodawcy: www.rokitno.pl
Ulica pracodawcy: Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 101
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.06.2016
Oferta pracy ważna do: 14.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem
Szkoła Podstawowa Nr 143 - 2018-10-17 - Łódź (łódzkie)
sprzedaz towaru, wycena towaru, przyjecia i zamówienia towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Udanin (dolnośląskie)
referent ds. ksiegowości
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Pawłowice (śląskie)
prace wykończeniowe
FIRMA USŁUGOWO - HANDLOWA DORAWILAN - MAREK LANGOWSKI - 2017-02-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur, kontrola dokumentów księgowych, rozliczenia księgowe, prowadzenie księgowości firmy
OBA TRANS SP. Z O.O - 2019-01-02 - Turek (wielkopolskie)
prace pomocnicze w zakresie spraw związanych z wysyłką
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Piła (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Łubiana (pomorskie)
- naliczanie wynagrodzeń oraz świadczeń pracowniczych z tytułu umów o pracę- naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego, składek ZUS i zaliczek na podatek dochodowy,- naliczanie potrąceń (w tym z zajęć komorniczych i administracyjnych),- rozliczanie i przesyłanie do ZUS dokumentów dotyczących pracowników (DRA, RCA, RSA, RZA), sporządzanie korekt, - sporządzanie deklaracji i sprawozdań (US, GUS),- wystawianie zaświadczeń o zarobkach, druków RP-7, - kontrola oraz zapewnienie poprawności danych płacowych,- opracowywanie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne pracodawcy,- inne czynności wynikające ze specyfikacji pracy.
SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 2 IM. DR JANA BIZIELA W BYDGOSZCZY - 2019-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
-uczestniczenie w przyjmowaniu i oznakow. próbek do badań, -przyjmowanie i etykietowanie odczynników chemicznych, -wykonywanie prostych czynności pomocniczych w prowadzonych analizach, -mycie, dezynfekowanie i suszenie szkła, sprzętu i urządzeń laboratoryjnych, -obsługiwanie urządzeń sterylizacyjnych, -utrzymywanie czystości w wyznaczonych pomieszczeniach laboratoryjnych, -uzupełnianie zapasów odzieży laborat. oraz środków higienicznych, -przygotowywanie materiałów do utylizacji, -wynoszenie odpadów do pojemników;
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Zamość (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Ochotnica Dolna (małopolskie)
Referat Spraw Wierzycielskich: kontrola formalna i merytoryczna wpływających dokumntów, wprowadzanie decyzji o ulgach w spłacie do programu POLTAX, prowadzenie czynności w ramach tzw. miękkiej egzekucji - informowanie podatnika o zbliżającym się terminie płatności oraz wystawianie upomnień, wstępna archiwizacja dokumntów, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych prze bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Żory (śląskie)
Sprzątanie pokoi, odkurzanie, wycieranie kurzy, mycie okien. Prace porządkowe w budynku oraz wokół budynku. Inne zlecone przez przełożonego.
Agencja Rozwoju i Promocji ZAMEK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-06-27 - Gostynin (mazowieckie)
Pakowanie przesyłek, sprawdzanie dostaw i przygotowywanie zamówień do wysyłki. Okres zatrudnienia 24 m-ce. Godz. pracy 8-16 od pon. do pt.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Słupsk (pomorskie)
praca barmana
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY,WPROWADZANIE KART KIEROWCÓW DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ WYWIEZIONYCH ODPADÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCHWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZE ZNAJOMOŚCIĄ ZAGADNIEŃ FINANSOWO- KSIĘGOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2017-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
refernt ds. administracji
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Zabrze (śląskie)
- uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych, sprawdzanie faktur i rachunków pod względem formalnym i rachunkowym
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej,dokonywanie zmian adresowych w systemach informatycznych,obsługa stanowiska informacji,prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okoliczności wypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek dwukondygnacyjny brak windy.Wymiar etatu: 0,5 etatu
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-02-14 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
organizacja zajęć opiekuńczo-wychowawczych. Wynagrodzenie 2300,00 +dodatki. Godziny pracy 06:30 do 22:00
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 2 im. J. Korczaka - 2017-09-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Więcbork (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-13 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień od konsumentów i doradztwo w zakresie wyboru potraw i napoi.Obsługa kasy fiskalnej,ocena jakości i przyjmowanie ilościowe towaru.Dobieranie surowców sporządzanie i przygotowanie wybranych dań.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Krośniewice (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Świętochłowice (śląskie)
.
USŁUGI TRANSPORTOWO DŹWIGOWE S.C. WOJCIECH BŁASZCZYK, KRZYSZTOF BŁASZCZYK, OLGA SZYMCZAK - 2018-04-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentów urzędowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
1. Zapoznanie z przepisami: ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawa z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych, ustawy z dnia 07 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych.2. Obsługa i informacja klientów stanowiska świadczeń rodzinnych i dodatków mieszkaniowych, w tym zakresie świadczenia wychowawczego (Program Rodzina 500 Plus)- wydawanie, przyjmowanie wniosków.3. Wstępna weryfikacja przyjętych wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych (Program Rodzina 500 Plus), rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i dodatków mieszkaniowych.4. Wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. rejestracja wniosków o przyznanie świadczenia wychowawczego, rodzinnego, z funduszu alimentacyjnego, przygotowywanie do wysyłki decyzji, pism, zaświadczeń, rejestracja wysyłanej poczty w pocztowej książce nadawczej, porządkowanie akt oraz archiwizacja dokumentów.5. Zapoznanie z obsługą programów komputerowych naliczania świadczeń rodzinnych EZAR oraz funduszu alimentacyjnego FA oraz EXEL.6. Wykonywanie innych poleceń służbowych, w tym w szczególności związanych z ustawą pomocy państwa w wychowaniu dzieci.
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Tarnów (małopolskie)