REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Turek oferta pracy OBA TRANS SP. Z O.O
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wystawianie faktur, kontrola dokumentów księgowych, rozliczenia księgowe, prowadzenie księgowości firmy
Data publikacji: 2019-01-02
Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)
Pracodawca: OBA TRANS SP. Z O.O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Komunalna 1C, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wystawianie faktur, kontrola dokumentów księgowych, rozliczenia księgowe, prowadzenie księgowości firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 5 lat doświadczenia w księgowości
Nazwa pracodawcy: OBA TRANS SP. Z O.O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
Komunalna 1C, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: turecki
Gmina pracodawcy: Turek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Turek
Ulica pracodawcy: Komunalna
Numer budynku pracodawcy: 1C
Profil działalności pracodawcy: Spedycja, szycie parasoli oraz namiotów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 03.01.2019
Oferta pracy ważna do: 01.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
strzyżenie damskie, męskie, dziecięce
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Piła (wielkopolskie)
Zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Miejsce wykonywania pracy : Inspektorat ZUS w Kaliszu, ul. Konopnickiej 31
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2016-06-28 - Kalisz (wielkopolskie)
dozór i konserwacja lini sortowniczej
P.U.K. "EMPOL"Sp. z o.o. - 2018-10-05 - Gorlice (małopolskie)
-wstepna weryfikacja deklaracji i dokumentów podatkowych- formalna i rachunkowa kontrola deklaracji i dokumentów-wprowadzenie danych i deklaracjii do systemów informatycznych-tworzenie rejestrów przepisów/odpisów-przygotowanie projektów pism adresowanych do podatników i innych instytucji-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów w aktach podatkowych- obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w tym w zakresie wprowadzania korespodencjii do systemów informatycznych urzędu-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
praca biurowa, prowadzenie kancelarii Inspektoratu w tym systemu elektronicznego obiegu dokumentów, udział w prowadzeniu spraw związanych z gospodarką samochodową oraz archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Radom (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Garbalinie - 2016-11-17 - Garbalin (łódzkie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-17 - Wola (śląskie)
Kierowanie procesem rejestracji oraz przyjęcia pacjentów do szpitala, poradni specjalistycznych, pracowni diagnostycznych, wpisywanie do systemu informatycznego wszelkich niezbędnych danych, weryfikacja ubezpieczenia zdrowotnego, wpisywanie płatnika do programu sprawozdawczego, zarządzanie dokumentacją medyczną, przygotowanie dla lekarzy kart pacjentów, pomoc przy sporządzaniu kart informacyjnych, pobieranie opłat za badania, wystawianie dokumentów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń w budynku użyteczności publicznej w centrum Częstochowy.
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "TIP-TOP" MARCIN BAUEREK - 2017-01-04 - Częstochowa (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych
DOM I REKREACJA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Reszel (warmińsko-mazurskie)
produkcja systemów kominowych
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Tychy (śląskie)
- Szczegóły oferty pracy na stronie: www.kco.katowice.pl w zakładce "Oferty pracy".- Prowadzenie całokształtu spraw kadrowych pracowników KCO, spraw związanych ze szkoleniami pracowników, spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Centrum.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto - do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. Zatrudnienie: niezwłocznie po przeprowadzeniu postępowania kwalifikacyjnego i wybraniu odpowiedniej osoby na stanowisko.- Praca: 8:00-15:35. Wymagania: wykształcenie średnie kierunkowe ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość programów Windows , MS Office. Dodatkowym atutem będzie posiadanie wykształcenia wyższego kierunkowego lub ukończenie studiów podyplomowych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, dokładność, zaangażowanie, komunikatywność.
KATOWICKIE CENTRUM ONKOLOGII - 2018-04-06 - Katowice (śląskie)
współpraca z lekarzem dentystą
BellaDent, Klinika Stomatologiczna, Ewa Berens - 2017-08-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Obsługa klienta.2. Obsługa kasy fiskalnej.3. Obsługa terminalu kart płatniczych.4. Obsługa systemów rezerwacyjnych.5. Przygotowywanie ofert turystycznych.6. Obsługa rezerwacji internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Tarnów (małopolskie)
prace związane z produkcją opakowań
Termico Producent Opakowań Wiesław Szulc Bielsko - 2015-12-10 - Bielsko (wielkopolskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Lębork (pomorskie)
przygotowanie potraw obsługa bufetu
kontakt przez OHP - 2016-01-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
praca przy przyłączeniach (bez uprawnień sepowskich)
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Usługi Kontrolno - Pomiarowe oraz Nadzór i Projektowanie - 2016-12-22 - Końskie (świętokrzyskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
sprzedaż detaliczna na stoiskach oświetleń choinkowych, fajerwerków w sezonie przedświątecznym i w Sylwestra. Praca w utworzonych punktach w powiecie limanowskim.
WITOLD WOLF Organizacja i Obsługa Imprez Plenerowych, Handel Artykułami Przemysłowymi i Gastronomia - 2016-12-02 - Siekierczyna (małopolskie)
nauka obsługi centrali telefonicznej, wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Kwidzyn (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
NOXUM SP. Z O.O. - 2017-01-05 - Tychy (śląskie)
roboty ziemne, transport materiałów, prace mechaniczne, pomoc w pracach ziemnych, dbałość o sprzęt, przestrzeganie zasad BHP na budowie
P.U.H. BETA-ROB BEATA PSIUK - 2018-01-16 - Częstochowa (śląskie)
doświadczenia w handlu,prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie SAP, współpraca z innymi działami ( zakupy, sprzedaż, produkcja, kontrola jakości) w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów,tworzenie raportów oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji magazynowej
GRUPA AZOTY "KOLTAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Śrem (wielkopolskie)
serwowanie napoi alkoholowych i bezalkoholowych, sporządzanie i serwowanie przekąsek, obsługa kasy fiskalnej i sprzętu AGD
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Komunikacja z pracownikami z Ukrainy i Gruzji, koszenie trawników, budowa ogrodów, strzyżenie roślin, brukarstwo, budowa systemów nawadniających
P.H.U "CEDR" S.C. ARKADIUSZ DOMAŃSKI ADAM MAZUREK - 2016-04-11 - Gdynia (pomorskie)
Kompletowanie zamówień, przyjmowanie dostaw, wystawianie dokumentów sprzedaży w programie komputerowym, przygotowywanie ofert dla klienta indywidualnego, przygotowywanie folderów reklamowych i ulotek w programie graficznym. Praca w godz. 7-15; Elbląg, ul. Dojazdowa 16.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)