STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI Kalisz oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Miejsce wykonywania pracy : Inspektorat ZUS w Kaliszu, ul. Konopnickiej 31
Data publikacji: 2016-06-28
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M. KONOPNICKIEJ 31, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnia ewidencjonowanie i opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Miejsce wykonywania pracy : Inspektorat ZUS w Kaliszu, ul. Konopnickiej 31
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane: wykształcenie wyższe zawodowe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), minimum 2 lat, pracy w pionie świadczeń emerytalno rentowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy z innymi, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji. Miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Wysocka 1B, 63-400 Ostrów Wielkopolski.
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
WYSOCKA 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie. Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 i 2281). Nadesłanych dokumentów nie zwracamy, oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane, skontaktujemy się telefonicznie lub e-mailowo tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wymaganą wiedzę. Termin, do którego należy składać dokumenty: 27 kwietnia 2016 r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: WYSOCKA
Numer budynku pracodawcy: 1b
Profil działalności pracodawcy: Obowiązkowe zabezpieczenia społeczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 28.06.2016
Oferta pracy ważna do: 11.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stolarz przy produkcji schodów
SCHODY DREWNIANE PIOTR PIKUSA - 2016-06-06 - Ostroróg (wielkopolskie)
W programie stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Grabówka (dolnośląskie)
kontrola jakości surowców i produktów gotowych, odpadów produkcyjnych, weryfikacja i kontrola standardów produkcji, przetwarzanie wyników kontroli jakości produktów i technologii produkcji , podroby z bydła, utrzymanie bezpiecznych warunków pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta; rozkładanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Sandomierz (świętokrzyskie)
pomoc w przygotowaniu i wydawaniu posiłków; wynagrodzenie 13 zł./h. Praca w systemie 12-to godzinnym - godz.7-19.
Uzdrowisko Połczyn Grupa PGU S.A. - 2017-03-28 - Połczyn-Zdrój (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej i bieżąca pomoc Klientom na sklepie
kontakt przez OHP - 2016-01-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
szpachlowanie,szalowanie
ZAKŁAD BUDOWLANY ALBERT WĄSOWSKI - 2017-05-23 - Gubin (lubuskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Szczegóły naboru dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR".
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-04-14 - Jaraczewo (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE POTRAW KUCHNI INDYJSKIEJ ZGODNIE Z RECEPTURĄ, DBANIE O PORZĄDEK NA KUCHNI. PRACA NA DWIE ZMIANY: PIERWSZA ZMIANA OD 11:00-19:00, DRUGA ZMIANA OD 14:00-22:00
RESTAURACJA INDYJSKA "RANI" AUROBINDA KARMAKAR - 2018-03-27 - Dębica (podkarpackie)
Wydawanie towarów z magazynu na podstawie faktur, dokumentów WZ oraz paragonów. Układanie towarów na paletach.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
pon - pt 8.00 - 15.35 lub 7.00 - 14.35 lub 10.25 - 18.00
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opole (opolskie)
wypiek pieczywa cukierniczego i obsługa pieca
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Chojnice (pomorskie)
-przyjmowanie i weryfikacja dostaw, -kompletacja towaru na magazynie,-dbałość i czystość na magazynie,-sprawne i rzetelne załadowanie towaru
IGLOTEX DYSTRYBUCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-10 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie ciagników i maszyn rolniczych do pracy, naprawa i konserwacja , nawożenie ro ślin i zbóż
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Swobnica (zachodniopomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów wazności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie. Praca Łódź, ul. Elsnera 21. Kandydaci mają być kierowani od 05.04.2018 r. do sklepu Łódź, ul. Gorkiego 17a do Pani Kierownik po uprzednim kontakcie telefonicznym nr 517 344 187.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Łódź (łódzkie)
prace budowlane
ZAKŁAD ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH OPANOWICZ - 2017-02-10 - Lubin (dolnośląskie)
Praca przy produkcji drzwi
"SENDECKI DRZWI" Producent Stolarki Budowlanej Grzegorz Sendecki - 2017-12-01 - Twardogóra (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-02-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
adminuistracja syst. informatycznymi oraz zapewnienie ich sprawnego działalnia, obsługa zgłoszeń użytkowników syst. informat., aktualizacja i odpowiedzialnośc tech. za str. internetową Banku
BANK SPÓŁDZIELCZY w Cycowie - 2018-02-13 - Cyców (lubelskie)
opracowywanie dokumentacji technicznej, nadzór nad produkcją, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich; prowadzenie ewidencji:urządzeń podlegających DT, ekspoatacyjno-remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizty koszrów pozyskiwania energii, opracowywanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencji umów na roboty budowlane, przygotowoanie dokumentacji technicznej do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-07-11 - Sulechów (lubuskie)
Wykonywanie czynności spawalniczych zgodnie z dziennikiem spawania, dokonywanie samokontroli po spawaniu,dbanie o powierzone urządzenia spawalnicze oraz sprzęt pomocniczy.
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-11-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Konin (wielkopolskie)
Praca na terenie jednego z obiektów przemysłowych na terenie Skawiny. Praca po 12 godzin. Obchody, monitoring, wydawanie przepustek.
Clar Serwis sp. z o.o. - 2018-02-23 - Skawina (małopolskie)
nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacji wewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robót remontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektów budowlanych, zlecanie napraw i konserwacji. Praca w godzinach od 8-16
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Opole (opolskie)
jw.
Usługi remontowo-budowlane Wiesław Lasek - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie projektów pism,- wykonywanie zadań pomocniczych,- pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących,- archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż pomidorów -Olsztyn ul.Barczewskiego i Piłsudskiego
GOSPODARSTWO OGRODNICZE ŁĘGAJNY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
KONSTRUKCJA FORM WTRYSKOWYCH W PROGRAMACH INVENTOR, AUTOCAD
ZMM MAXPOL ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ ANDRZEJ POLAK - 2016-03-17 - Rzeszów (podkarpackie)
rozliczanie kont płatników
Zakład Ubezpieczeń Społecznych oddział w Gdańsku - 2018-08-03 - Puck (pomorskie)