REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: 2 300 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Data publikacji: 2019-02-27
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawach świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych;Prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu ww. świadczeń; Wprowadzanie danych do programów oraz praca w programach komputerowych: Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa; Udzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych i wychowawczych; Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń;Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Sporządzanie analiz i sprawozdań z realizacji zadań; Prowadzenie postępowania w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń;Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Tworzenie, bieżąca aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Prowadzenie innych czynności na polecenie przełożonego;godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH, ALIMENTACYJNYCH I WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, administracja lub ekonomia. Obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich; niekaralność za przestępstwo umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku; znajomość przepisów ustaw niezbędnych do prowadzenie postępowania oraz wydawania decyzji w zakresie przyznawanych świadczeń oraz znajomość przepisów związanych z ochroną danych osobowych Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; znajomość programów Amazis, Nemezis, Izyda, Minerwa, dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, sumienność, rzetelność; dobra komunikacja interpersonalna; gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; umiejętność pracy samodzielnej i współpracy w zespole; odpowiedzialność, inicjatywa własna, bardzo dobra organizacja czasu pracy; umiejętność pracy pod presją czasu.
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV), dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;Oświadczenia:oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.Wymagane dokumenty: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 216/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 28.02.2019
Oferta pracy ważna do: 13.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ryczałtu
BIURO USŁUG KSIĘGOWYCH Sylwia Janowska - 2018-06-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Dębówka (mazowieckie)
zgodny z oferowanym stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i rozliczanie sklepów (praca w biurze i w terenie)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMAK - GRZEGORZ DOROSZ I BRONISŁAW DOROSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-15 - Cieszków (dolnośląskie)
obsługa Sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Piła (wielkopolskie)
Bieżąca kontrola dokumentów, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, współpraca z przedstawicielami handlowymi.
UNITED BEVERAGES SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-23 - Lublin (lubelskie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2017-02-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
układanie towaru na półkach, pracownik działu produkty świeże
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
Opracowywanie strategii marketingowej, wspieranie działu sprzedaży, współpraca z zewnętrznymi organizacjami w zakresie reklamy i marketingu, przygotowywanie ofert i prezentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
jw
Zespół Szkolno-Gimnazialny - 2018-09-12 - Zakręt (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-11 - Zabrze (śląskie)
mycie ręczne i przy użyciu maszyn pojazdów samochodowych
POLMO-ZBYT Sp. J. Andrzej Standarski -Pochoryłko Jan. - 2016-09-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pracownik biurowy do działu sprzedaży. Obsługa komputera i kasy fiskalnej, obsługa klienta, wystawianie paragonów i faktur. Telemarketing
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-27 - Limanowa (małopolskie)
Przygotowywanie posiłków, dowóz do klienta, dbanie o czystość. Możliwość przyuczenia do zawodu.Pracodawca ma możliwość zapewnienia transportu do miejsca wykonywania pracy i z powrotem
Bar ZACISZE Lucyna Juszczyk - 2018-05-16 - Sędziszów (świętokrzyskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Zdzieszowice (opolskie)
Wsparcie Działu Księgowości w codziennej pracy - Przygotowywaniedokumentacji księgowej - Uzgadnianie rozrachunków - weryfikacja dokumentacjipod względem formalnym i rachunkowym; - księgowanie faktur od dostawców iprzygotowywanie płatności; - sprawdzanie poprawności rachunkowej,księgowanie oraz archiwizacja dokumentów, - prawidłowe i terminowewprowadzanie danych finansowych, - potwierdzanie i uzgadnianie sald zkontrahentami - przestrzeganie procedur i standardów firmy - uzupełnianiedanych - terminowe i prawidłowe wykonywanie operacji księgowych - zastępstwow prowadzeniu kasy złotówkowej i walutowej - przygotowywanie dokumentówkadrowo-płacowych -Wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-Wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy -Koordynacja obsługitelefonicznej firmy i łączy internetowych -Organizacja oraz rezerwacja spotkań,realizacja zamówień. Praca w godz. 8-16
STARPOOL Dariusz Napieracz - 2018-02-13 - Opole (opolskie)
prace administracyjno-biurowe,pn-pt godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn do cięcia i obróbki granitu
Steinform Produktion Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Witnica (lubuskie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)
- Kompletowanie i porządkowanie dok. przeznaczonej do przekazania do archiwum zakladowego,- Przekazywanie i wysłanie dokumentów do podjamenców, nabywców usług med. i innych kontrahentów,- Dostarczenie pism, komunikatów NFZ, raportów błedów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleaniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),- Kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokuemntów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Łódź (łódzkie)
I. Aktualizacja i usystematyzowanie akt osobowych podatników; wysyłka pism i decyzji; potwierdzanie doręczonych decyzji i upomnień; archiwizowanie dokumentacji podatkowej.II. Współpraca z referatem odpowiedzialnym za promocję i rozwój w gminie; udział w gminnych imprezach; bieżące kompletowanie dokumentacji w projektachIII. Zapoznanie się z treścią ustaw istotnych dla pracy Referatu Mienia Komunalnego i Zagospodarowania Przestrzennego; prace związane z archiwizacją dokumentów; przygotowanie korespondencji do wysyłki; przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz umów cywilno prawnych, przygotowanie projektów pism w ramach toczących się postępowań.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Bobrowniki (śląskie)
Pierwszy Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biuroweDrugi Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających oraz Wymiany Informacji Międzynarodowej: kontrola formalna i merytoryczna dokumentów, przygotowanie projektów pism, wprowadzanie danych, archiwizacja, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Żory (śląskie)
praca w tartaku
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
sporządzanie posiłków dla dzieci, mycie naczyń,prowadzenie dokumentacji wg procedur HACCP, dbanie o swoje stanowisko pracy
Publiczne Przedszkole "Leśny Zakątek" w Łaskarzewie - 2016-05-24 - Łaskarzew (mazowieckie)
NAUKA: OBLICZANIA STANU ZADŁUŻENIA, ROZLICZANIA POSTĘPOWAŃ EGZEKUCYJNYCH, REJESTROWANIA I ROZLICZANIA W KSIĘDZE PIENIĘŻNEJ, PISANIA PISM I WYDAWANIA POSTANOWIEŃ O KOSZTACH.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Konin (wielkopolskie)
Ocenianie uszkodzeń , określenie sposobu wykonywania naprawWykonywanie czynności naprawczych z zastosowaniem właściwych metodObsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w procesie wulkanizacji Dojazd do klienta samochodem serwisowym
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zakres obowiązków:: obsługa recepcji hotelowej (wmeldowanie/wymeldowanie gości, obsługa systemu recepcyjengo, wykonywanie niezbędnych raportów, odpowiadanie na życzenia gości);
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów indyjskich przez telefon, informowanie o produktach, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Kraków (małopolskie)