REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I HANDLU Cieszków oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMAK - GRZEGORZ DOROSZ I BRONISŁAW DOROSZ SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i rozliczanie sklepów (praca w biurze i w terenie)
Data publikacji: 2016-04-15
Lokalizacja: Cieszków (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMAK - GRZEGORZ DOROSZ I BRONISŁAW DOROSZ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 44, 56-330 Cieszków, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i rozliczanie sklepów (praca w biurze i w terenie)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: milicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: łatwość nawiązywania kontaktów
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE SMAK - GRZEGORZ DOROSZ I BRONISŁAW DOROSZ SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 44, 56-330 Cieszków, powiat: milicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: milicki
Gmina pracodawcy: Cieszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszków
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Miliczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.04.2016
Oferta pracy ważna do: 15.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów, obsługa klientów, fakturowanie sprzedaży i zakupu, składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej, rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności, przygotowywanie dokumentów dla księgowości, kontrola realizacji kontraktów.
PPUH Intrat s.j. M. i J. Kierzenkowscy - 2018-06-20 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Piaseczno (mazowieckie)
wprowadzanie danych do programu finansowo-księgowego, weryfikacja faktur zakupu i faktur sprzedaży, współpraca z księgami prowadzonymi w zakresie obsługi księgowej podmiotów gospod. i instyt. będących klientami kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Pawłowice (śląskie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2017-09-15 - Trzebownisko (podkarpackie)
- PRZYGOTOWANIE DECYZJI O PODLEGANIU I USTANIU UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ROLNIKÓW i DOMOWNIKÓW ORAZ W POZOSTAŁYCH SPRAWACH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ,- REALIZACJA ZADAŃ Z ZAKRESU KOORDYNACJI SYSTEMÓW ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO WYNIKAJACYCH Z AKTÓW I INSTRUKCJI WSPÓLNOTY EUROPEJSKIEJ I UMÓW MIĘDZYNARODOWYCH,- SPORZADZANIE I UZGADNIANIE SPRAWOZDAŃ STATYSTYCZNYCH Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I ZDROWOTNYCH, - PRZEPROWADZANIE WIZYTACJI GOSPODARSTW ZADŁUŻONYCH ROLNIKÓW, - KSIĘGOWANIE SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE SPOŁECZNE I ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B GODZINY PRACY OD 7-15MIEJSCE PRACY-SZCZECIN-UL. CHMIELEWSKIEGODOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAĆ LISTWONIE NA ADRES:UL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-04-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prace związane z księgowością
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie terapii zajęciowej poprzez zapoznanie uczestników ŚdS i praktyczne zastosowanie prostych narzędzi stolarskich, nauka bezpiecznego posługiwaNIA SIĘ narzędziami, zapoznanie z technologią obróbki drewna
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Olsztynie - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów rozliczeniowych, wystawianie dokumentów księgowych, inne czynności zlecone
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Konstantynów (lubelskie)
montaż demontaż części karoserii, przygotowywanie elementów do lakierowania oraz wykonywanie napraw mechanicznych a także montaż, demontaż kół i opon samochodowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Lusławice (małopolskie)
- KOMPLETOWANIE, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH ( FAKTUR, RACHUNKÓW, INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH) ZGODNIE Z PRZYJĘTYMI ZASADAMI RACHUNKOWOŚCI - WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPRAWDZANIE POD WZGLĘDEM FORMALNO - RACHUNKOWYM- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH- CZYNNE UCZESTNICTWO W PRZYGOTOWANIU SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH- WSPOMAGANIE GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO W CZYNNOŚCIACH I ZADANIACH REALIZOWANYCH PRZEZ DZIAŁ FINANSOWO-KSIĘGOWY- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SKARBNIK- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W PRACY W KSIĘGOWOŚCI (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ)
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2017-05-02 - Rogoźnica (podkarpackie)
- Weryfikacja sygnałów alarmowych (połączenia wychodzące).- Wynagrodzenie: 2200,69 zł/brutto (1600 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-14:00, 14:00-21:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, orzeczenie o stopniu niepełnospraności, podstawowa obsługa komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (506-196-679) w godz.: 09:00-15:00 lub e-mail: dz.katowice (at) solidsecurity.pl
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Katowice (śląskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
rozliczanie ZUS ,Konieczna bardzo dobra znajomość Płatnik,
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
Przyjmowanie korespondencji i wysyłanie, przyjmowanie wniosków, wydawanie zaświadczeń, wydawanie druków, archiwizowanie akt, pomoc w innych komórkach
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
czyszczenie, renowacja wyrobów skórzanych, obsługa klienta, kasy fiskalnej, terminala płatniczego
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie magazynu z wydanego towaru, rozliczanie konwojentów z pobranego i sprzedanego towaru, fakturowanie.
Zakład Przemysłu Mięsnego "Dróbaleks" Spółka Jawna K.E.C. Śmieszny, M. Mroczkowska - 2016-07-19 - Rudunki (kujawsko-pomorskie)
przewóz elementów, prace magazynowe, obsługa excela zgodnie z obowiącującymi normami firmy
GP REMEDY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g stanowiska
KH - KIPPER sp zo.o. - 2017-02-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
Obsługa klientów oraz praca za barem. Wymagana czystość na stanowisku pracy. Praca w weekendy i w nocy.
Ośrodek Narciarsko Rekreacyjny "Rytro" sp. z o.o. - 2015-11-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
kontakt zklientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej, poszukiwanie nowych odbiorców
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-01-05 - Damianowo (dolnośląskie)
Wykonywanie prac wykończeniowych: elewacje, malowanie, szpachlowanie.Praca na terenie woj. śląskiego i wielkopolskiego.
"KOMTECH" Piotr Martuszewski - 2018-01-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
wyksz. min. średnie, obsługa komputera,miejsce pracy; Ostrów Wielkopolski
Fabryka Mebli BODZIO - 2016-08-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg zakresu obowiązków
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA EMERYTALNO-RENTOWEGO, OBLICZANIE ICH WYSOKOŚCI, ORAZ KIEROWANIE AKT SPRAWY DO POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO, OPRACOWANIE DECYZJI W ZAKRESIE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH, USTALENIE OKOLICZNOŚCI POWSTANIA NADPAŁAT I NIEDOPŁAT EMERYTUR I RENT ORAZ DODATKÓW DO EMERYTUR I RENT, USTALENIE WYSOKOŚCI POTRĄCEŃ Z EMERYTUR I RENT Z TYTUŁU ZALEGŁYCH SKLADEK, NADPŁAT ORAZ INNYCH TYTUŁÓW, USTALANIE I POBIERANIE ZALICZKI NA PODATEK DOCHODOWY I SKLADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJETNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJETNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ORIENTACJA NA INTERESANTA, KOMUNIKATYWNOŚC, PRAWO JAZDY KAT B (WYMÓG POŻĄDANY)DOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAC LISTWONIE NA ADRES:UL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Grajewo (podlaskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Skierniewice (łódzkie)
Obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, udział w sporządzaniu analiz i zestawień, redagowanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Obsługa klienta
MEGA PIZZA Marcin Sobiech - 2016-06-28 - Jaworzno (śląskie)