REFERENT ST POWER (SEK. EKON.-FINAN.) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT ST POWER (SEK. EKON.-FINAN.)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: -- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
Data publikacji: 2017-05-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
-- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT ST POWER (SEK. EKON.-FINAN.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Word, Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.05.2017
Data dodania oferty pracy: 10.05.2017
Oferta pracy ważna do: 09.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn poligraficznych w celu wykonania nałożonych zadań wynikających z planów produkcji zgodnie z obowiązującą technologią.Czynności konserwacyjne na maszynie i utrzymanie maszyny w czystości i sprawności mechanicznej.Utrzymanie porządku wokół maszyny, wypełnianie punktów kontroli jakości z karty technologicznej, wypełnianie kart surowców i wszystkich innych dokumentów wymaganych przez kierownika produkcji i system ISO,wykonywanie poleceń i prac zleconych przez kierownika produkcji,minimalizowanie odpadów produkcyjnych i dbanie o segregowanie śmieci.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Kraków (małopolskie)
rozliczenie rachunków za wodę, obsługa klienta,
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
prowadzenie ewidencji zajęć komorniczych, ewidencjonowanie kart depozytowych
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kwidzyn (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, kreatywność i przedsiębiorczość, elastyczność w podejściu do wykonywanych zadań, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: analizowanie zapotrzebowania konfekcji, pilnowanie stoków magazynowych, tworzenie receptur dla produktów, sporządzanie dokumentów magazynowych ZK, RW, PW, rozliczenie miesięczne pracowników produkcji, zamawianie półproduktów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie klientów, organizowanie sprzedaży, organizowanie działań reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Świdnica (dolnośląskie)
tworzenie raportów i zestawień komputerowych, odbiór telefonów, wysyłanie maili; drobne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( DZIAŁ I i II); Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)praca w kontakcie z klienteme)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lutym 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów,2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy,3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta,4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą,5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział,6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych,7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania,8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-03-23 - Racibórz (śląskie)
Kreatywne tworzenie polityki firmy w dziale sprzedaży, dbałość o utrzymanie i rozwijanie kontaktów z Klientami, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku, pozyskiwanie nowych Klientów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARPAPOL 8 SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Bielsko-Biała (śląskie)
Praca z dorosłymi na terenie całego powiatu. Możliwość uzyskania certyfikatu na egzaminatora.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pomoc w pakowaniu posiłków, pomoc w etykowaniu posiłków, rozwożenie posiłków do biur, prowadzenie pojazdu piaggio ape50.
DABBAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie zajęć praktycznych dla uczniów
Centrum Kształcenia Zawodowego - 2017-06-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Strzyżenie damskie i męskie. Balejage, pasemka, farbowanie, trwała, modelowanie, stylizacja.- Wynagrodzenie: od 2100 do 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Umowa o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:00, 14:00-21:00 + co druga sobota w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie zawodowe kierunkowe (czeladnik). Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok. Mile widziane dyplomy ze szkoleń w zakresie fryzjerstwa. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (503-145-595) w godzinach: 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "MARIROZA" RÓŻA WDOWIAK - 2018-07-06 - Katowice (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych
ŁUKASZ GONERA SERWIS TECHNICZNY - 2016-08-08 - Niedźwiady (wielkopolskie)
- wdrożenie do rozliczania kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemie excel, sprawdzania prawidłowości rolziczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczek,- prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiag inwentarzowych,- prowadz. rejestrów bankowych i raportów kasowych,- rozliaczanie i sporządzanie raportów otrzymanych dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadzenie rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokuemtnów oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
oferta w ramach robót publicznych: prace porządkowe, usuwanie krzaków, czyszczenie poboczy i rowów przydrożnych, malowanie pomieszczeń, grabienie liści, odśnieżanie i posypywanie chodników
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Osieck (mazowieckie)
dozór i kontrola ruchu osobowego i towarowego, obchody terenu chronionego
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O. O. - 2017-06-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie środków do produkcji, formowanie kęsów ciasta, pomoc przy wypieku, pakowanie wyrobów gotowych
Piekarnia "OLA" - Elżbieta Sielska - 2017-08-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-07-15 - Nowa Sól (lubuskie)
praca w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Ciechanowice (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mostki (świętokrzyskie)
Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KRAPKOWICACH - 2017-08-29 - Krapkowice (opolskie)
obsługa komputera programów firm ubezpieczeniowych, obsługa klientów, obsługa programu kasowego INTAX
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą,Kontakt telefoniczny 58-532-40-08Adres e-mail: kadry (at) oiler.pl
OILER S.A. - 2017-10-11 - Tczew (pomorskie)
Archiwizacja dokumentacji, sporządzanie zamówień w systemie, Realizacja zapotrzebowań (zakup), sporządzanie raportów i analiz
ADAL Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Adamówek (mazowieckie)
Utrzymywanie i nawiązywanie kontaktów z zakładami zatrudniającymi, udzielanie informacji o wolnych miejscach pracy, dobór kandydatów na odpowiednie miejsca pracy zgodnie z kwalifikacjami
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Referent ds. gospodarki materiałowej
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
księgowanie dokumentów w programie CDN Optima
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)