REFERENT DS. ŚRODKÓW BOJOWYCH Wrocław oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Stanowisko: REFERENT DS. ŚRODKÓW BOJOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 575 PLN
Zakres obowiązków: - opracowywanie dokumentów planistyczno-sprawozdawczych w zakresie przeglądów, obsługiwań i rotacji rakiet z-p;- nadzór i weryfikacja procesów obsługowo-remontowych rakiet z-p w składach środków bojowych oraz dokumentacji warsztatowej w tym zakresie;- gospodarowanie środkami bojowymi zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie eksploatacji środków bojowych;- organizacja płynnego wydawania i przyjmowania środków bojowych dla/z WOG/OG;- weryfikacja rakiet z-p typowanych do badań oraz propozycji wycofania z użycia rakiet z-p niesprawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opracowywanie dokumentów planistyczno-sprawozdawczych w zakresie przeglądów, obsługiwań i rotacji rakiet z-p;- nadzór i weryfikacja procesów obsługowo-remontowych rakiet z-p w składach środków bojowych oraz dokumentacji warsztatowej w tym zakresie;- gospodarowanie środkami bojowymi zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie eksploatacji środków bojowych;- organizacja płynnego wydawania i przyjmowania środków bojowych dla/z WOG/OG;- weryfikacja rakiet z-p typowanych do badań oraz propozycji wycofania z użycia rakiet z-p niesprawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 575 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 10% premii regulaminowej + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚRODKÓW BOJOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 575 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.10.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, staż pracy: brak wymagań,dobra znajomość osbługi komputera - środowisko Windows, pakietów biurowych typu: Word, Excel, Power Point, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność podejmowania samodzielnie odpowiedzialnych decyzji, umiejętność analizy zadań, dyspozycyjność,zdyscyplinowanie, terminość w wykonywaniu powierzonych zadań
Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Pretficza
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.11.2019
Oferta pracy ważna do: 29.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88282ec44b5f6954f8dba7a75a4e9bf3
Podobne oferty pracy
Pracownik magazynowy w strefie kompletacji, praca z terminalem mobilnym przy kompletacji towarów szczególnie wrażliwych, współpraca z rynkiem wschodnim.
Loxxess Polska Sp z o.o. - 2017-11-28 - Ołtarzew (mazowieckie)
Bieżące rozliczenie produkcji. Obsługa komputera. Dyspozycyjność; umiejętność pracy w zespole.
DROP SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-26 - Kępno (wielkopolskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.Branża rolnicza, przyjmowanie, wydawanie towarów, prowadzenie dokumentacji, wystawianie faktur, obsługa urządzeń technicznych, komputer.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Baszyny (wielkopolskie)
sprzątanie obiektu Makro w Toruniu, biur, hal sprzedażowych
Aspen Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2019-07-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem, obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowe, poszukiwanie nowych odbiorców
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2019-08-21 - Komorów (dolnośląskie)
woźna oddziału
Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ŻŁOBEK MIEJSKI - 2017-06-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Dbanie o wizerunek działu, dbanie o czystość działu, dbanie o oznaczenie działu, obsługa klienta.
AUCHAN POLSKA Sp.z o.o. - 2018-01-22 - Łomianki (mazowieckie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe KOLHAT - Witkowski Dariusz - 2019-10-28 - Wrząca Wielka (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obserwacja oraz monitorowanie osób i mienia celem ochrony spokoju i porządku na terenie miasta, monitorowanie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia, zgłaszanie ujawnionych wykroczeń i przestępstw poprzez system monitoringu dyżurnemu Straży Miejskiej, prowadzenie dokumentacji znajdującej się na stanowisku operatora monitoringu wizyjnego miasta.
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2018-08-31 - Legnica (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Mława (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
1) Przygotowywanie dokumentacji związanej z przyjęciem do pracy jak i jego rozwiązaniem ( umowy o pracę, umowy o dzieło, świadectwa pracy itd)2) Prowadzenie ewidencji czasu pracy, ewidencji urlopowej i innych nieobecności3) Obsługa programu kadrowo- płacowego Buszkom w tym: miesięczne naliczanie wynagrodzeń4) Obsługa programu Płatnik w tym: ZUS ZUA, ZCNA , ZWUA, RMUA oraz deklaracje rozliczeniowe ZUS DRA , RCA, RSA5) Prowadzenie akt osobowych6) Prowadzenie dokumentacji zasiłkowej, rozliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich itp.7) Sporządzanie PIT-11 8) Wystawianie zaświadczeń wg potrzeb pracowników9) Inne zadania kadrowo-płacowe nie wymienione w punktach 1-8
Wutkowscy Plus Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie do systemu dokumentów z poszczególnych wyciągów bankowych, dekretacja dokumentów ksiegowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Olesno (opolskie)
Prace porządkowe w budynku, sprzątanie ternu, koszenie trawy, czynności związane z drobnymi naprawami.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Sanok (podkarpackie)
Kierowanie całokształtem działalności hufca i organizacja pracy podległej kadrze, planowanie pracy i działalnosci Hufca oraz koordynowanie zasadniczych jego przedsięwzięć. Organizowanie i nadzór nad prawidłową realizacją pracy opiekuńczo- wychowawczej w Hufcu. Czuwanie nad prawidłową realizacją zawartych umów o organizację Hufca Pracy i indywidualnych umów uczestników. Organizowanie szkolenia ogólnego i zawodowego uczestników. Prowadzenie grupy wychowawczej oraz dokumentacji pedagogicznej w zakresie realizacji działań opiekuńczo -wychowawczych, sprawowanie opieki nad uczestnikami OHP oraz stworzenia warunków dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego. Prowadzenie wymaganej dokumentacji Hufca, nadzór nad dokumentacją prowadzoną przez podległych pracowników. Współdziałanie z zakładem pracy i dyrekcją szkoły w zakresie realizacji programu szkolenia ogólnego i zawodowego oraz warunków socjalno- bytowych uczestników. Współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie spraw wychowawczych, resocjalizacyjnych, społecznych i warunków bytowych uczestników. Udzielanie pracowawcom informacji nt. refundacji kosztów szkolenia młodocianych pracowników. Udział w realizacji przyjętych i wdrażanych projektów systemowych i regionalnych współfinansowanych ze środków unijnych, budżetowych i pozabudżetowych dotyczących działalności edukacyjnej i wychowawczej młodzieży, nadzór nad ich realizacją. Prowadzenie wspólnie z podległymi pracownikami rekrutacji młodzieży do Hufca Pracy
Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda w Rzeszowie - 2018-08-31 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, obsługa klienta w zakresie sprzedaży polis ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Mikołów (śląskie)
zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Żywiec (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-03-19 - Rybnik (śląskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Brzesko (małopolskie)
Sprawdzenie na podstawie dokumentów ilości towaru wywożonego z magazynu centralnego na pozostałe filie zakładu, kontrolowanie stanu opakowań, sporządzanie inwentaryzacji (spis towaru), obsługa komputera. Praca od niedzieli do czwartku.
"Itum Owoce" Spółka z o.o. - 2017-11-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Szkolenie BHP, praca naprawcza maszyn rolniczych, określanie stanu technicznego maszyny, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-10 - Wiktoryn (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad procedurami kontroli dostarczonych Spółce materiałów, części kooperacyjnych i innych dostaw, odbioru gotowych elementów i wyrobów oraz samokontroli w procesie produkcyjnym- Wdrażanie i kontrolowanie systemów kontroli jakości w Spółce- Koordynacja odbiorów technicznych przeprowadzanych w Spółce przez jednostki zewnętrzne- Wystawianie jakościowej dokumentacji powykonawczej dla klienta- Przekazywanie wymagań jakościowych do kooperantów dla wybranych zleceń- Obsługa reklamacji klientów, koordynacja działań po reklamacyjnych- Określanie zakresu kontroli jakościowej dla poszczególnych wyrobów (A,B,C) określanie cech krytycznych- Nadzór nad przyrządami kontrolno pomiarowymi- Zarządzanie działem kontroli jakości, koordynacja pracy inspektorów kontroli jakości- Prowadzenie ewidencji reklamacji i załatwiania spraw reklamacyjnych, zgodnie z warunkami zawartych umów w obrocie krajowym i zagranicznym- Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji zdawczo odbiorczej odebranych ostatecznie wyrobów i przekazanych do eksploatacji- Reprezentowanie Spółki wobec inwestora w sprawach spornych - Przestrzeganie przepisów dotyczących narzędzi i przyrządów kontrolno pomiarowych i badawczych
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-01-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Rozliczanie magazynów Domu Plenerowego: sprawozdanie roczne, rozliczanie godzin pracowników, inwentaryzacja.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W WARSZAWIE - 2017-01-20 - Dłużew (mazowieckie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy Prawo ochrony środowiska; ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów, 2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy, 3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą, 5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział, 6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych, 7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania, 8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-01-26 - Racibórz (śląskie)
księgowanie faktur, r-ków i innych dowodów księgowych w programie rachmistrz GT, sporządzanie list płac, tworzenie deklaracji ZUS w systemie płatnik
PLUS Biuro Rachunkowe Elżbieta Wojskowicz - 2017-03-16 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, pomoc przy obsłudze kancelarii, pomoc przy archiwizowaniu dokumentów, prowadzenie rejestru delegacji pracowników, aktualizowanie tablicy ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Rudna (dolnośląskie)
Chęć do pracy, punktualność, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, komunikatywność, zaangażowanie.
CULINARY STUDIO S.C. Aleksandra Dymel, Sabina Dymurski-Szczuka - 2017-11-24 - Racibórz (śląskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych, rozliczenia z ZUS i US, sprawozdawczość statystyczna, PFRON, Księgowanie PKZP i ZFŚS, księgowość
Zespół Szkół i Placówek im. Wincentego Witosa - 2017-05-18 - Bolków (dolnośląskie)