REFERENT DS. SPRZEDAŻY Gołdap oferta pracy Fabryka Mebli "BODZIO"Bogdan Szewczyk Spółka Jawna, Salon Mebli BODZIO w Gołdapi
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Gołdap (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Fabryka Mebli "BODZIO"Bogdan Szewczyk Spółka Jawna, Salon Mebli BODZIO w Gołdapi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krzywa 7, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gołdap
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gołdapski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gołdap
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Fabryka Mebli "BODZIO"Bogdan Szewczyk Spółka Jawna, Salon Mebli BODZIO w Gołdapi
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Adres pracodawcy:
Żeromskiego 18, 19-500 Gołdap, powiat: gołdapski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: gołdapski
Gmina pracodawcy: Gołdap
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gołdap
Adres strony pracodawcy: www.bodzio.pl
Ulica pracodawcy: Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 18
Nazwisko osoby zgłaszającej: Małgorzata Walczak
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gołdapi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 09.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
rejestrowanie pism w e-Doku, sporządzanie raportów w podsystemie PSZ e-DOK, przekazywanie pism do rozpatrzenia Kierownikom referatu celem dekrateacji PSZ e.DOk
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Lubań (dolnośląskie)
sporządzanie listy płac i zestawień wynagrodzeń, obsługa programu PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych,- prowadzenie części spraw księgowych jednostki,- sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz,- prowadzenie sekretariatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2017-01-05 - Lubomia (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie z zakresu rachunkowości, finansów lub ekonomii i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość, finanse, podatki lub ekonomia.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)2 letni staż pracy w księgowościb)znajomość: ustawy o rachunkowości ( Rozdział 1 i 2), ustawy o podatkach i opłatach lokalnych ( Rozdział 3 i 6), rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie postępowania wierzycieli należności pieniężnych, ustawy Ordynacja podatkowa ( Dział III, IV, VII), ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)Realizacja zadań związanych z wymiarem podatku od środków transportowych osób fizycznych.2)Realizacja zadań związanych z prowadzeniem księgowości podatku od nieruchomości osób fizycznych, podatku rolnego osób fizycznych, podatku leśnego osób fizycznych.3)Sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych rozrachunków podatkowych.4)Rozliczanie inkasentów z kwitariuszy przychodowych K-103 w zakresie poboru podatków.5)Przygotowywanie wniosków do ukarania w stosunku do podatników uchylających się od płatności.6)Zabezpieczanie wierzytelności podatkowych poprzez wpis hipoteki do Księgi Wieczystej oraz zastawu skarbowego.7)Podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania skutecznych środków egzekucji wobec podatników.8)Bieżąca kontrola terminowości wpłat z tytułu podatków oraz stanu nadpłat na kartach kontowych podatników oraz przygotowywanie zawiadomień o zwrocie nadpłat bądź zarachowanie nadpłat na poczet innych zaległości podatkowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z zasadami pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji dokumentów, redagowania pism urzędowych; realizowanie zadań sekretariatu z pomocą opiekuna stażu.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
referent do spraw rozliczeń
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie szkolenia dzieci i młodzieży; przewóz osób autobusem.I zmiana 12.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca w siedzibie MPN i sekcji ds realizacji projektów i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Krempna (podkarpackie)
Przyjmowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Obsługa punktu handlowego:-Zdolności organizacyjne i sprzedażowe -Odpowiedzialność, samodzielność i inicjatywa w działaniu -Wysoka kultura osobista-Komunikatywność, otwartość-Terminowe wywiązywanie się ze swoich obowiązków
Firma KOMNET - Piotr Krajewski - 2016-05-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
pomoc nauczycielowi w grupie dzieci z oddziału zerowego, w którym jest uczeń z zdiagnozowanym autyzmem
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poniatowo (mazowieckie)
prace dekarskie
Zakład Usług Wielobranżowych Roboty Ogólnobudowlane Artur Stankiewicz - 2017-01-10 - Stargard (zachodniopomorskie)
trnsport drogowy towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Bytom (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rejestru wniosków; archiwizacja rejestrów, umów, postępowań przetargowych; pomoc w przygotowaniu postępowań przetargowych, zapytań; przygotowywanie rozliczeń inwestycji.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Czeladź (śląskie)
obsługa klienta, prowadzenie rozliczeń. Praca w okresie letnim może być w godz. 7:00-19:00, zimowym 7:00-17:00
FIRMA GASTRONOMICZNO-HANDLOWA "WRONA" BARBARA WRONA,JERZY WRONA SPÓŁKA JAWNA Limanowa - 2018-01-31 - Limanowa (małopolskie)
- organizacja transportów zgodnie z potrzebami klienta, - utrzymanie pozytywnych relacji z aktualnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych, - dbanie o wysoką jakość obsługi i terminowość zleceń,- obsługa bieżącej floty i kierowców, - prowadzenie dokumentacji transportowej i pokrewnej. Umowa o pracę w zastępstwie - 1,5-2 lata. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 605 433 855, e-mail: praca (at) acc-logistic.pl
ACC-Logistic Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Tyniec Mały (dolnośląskie)
przeprowadzanie inwentaryzacji oraz sporządzanie dokumentacji jej przebiegu, planowanie amortyzacji środków trwałych, dokonywanie odpisów amortyzacji, sporządzanie dokumentacji zwiazanej z obrotem materiałami, towarami, sporzadzanie soprawozdań z wykonywania zaplanowoanych zadań, obliczanie i inpretowanie podstawowych miar oraz wskaźników analizy ekonomicznej, stosowanie przepisów Kodeksu Spółki handlowej
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie danych, archiwizacja, redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Żory (śląskie)
obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, sprzedaż produktów i usług Shell, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, prace porządkowe, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów, osiąganie celów sprzedażowych
MONO Marta Smolik - 2017-09-01 - Strzegom (dolnośląskie)
praca przy wykonywaniu elewacji oraz wykończenia wnętrz
Firma Usługowa D.Wierzchowski - 2016-11-14 - Zaborowo (mazowieckie)
kompleksowa obsługa klienta, obsługa kasy i urządzeń biurowych, komunikatywność; oferta również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności; wynagrodzenie od 2.000 do 3.000 zł brutto/m-c w zależności od kompetencji;
Bank Spółdzielczy PA-CO-BANK - 2017-11-17 - Pabianice (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Łaskarzew (mazowieckie)
Obsługa firmy pod względem księgowym (przygotowanie, kontrola dokumentów, współpraca z centrum usług księgowych), mile widziane doświadczenie, dobra organizacja pracy.
SANDREW Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Przygotowywanie posiłków dla mieszkańców DPS, utrzymanie porządku w pomieszczeniach kuchni.
Dom Pomocy Społecznej w Żywcu - 2017-04-10 - Żywiec (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Trzcianka (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem i utrzymaniem obiektów sportowych, w tym zapewnienie dostawy mediów, wywozu nieczystości, ubezpieczenia, deratyzacja oraz innych niezbędnych usług. Zaopatrywanie obiektów sportowych w niezbędne wyposażenie. Weryfikowanie dokumentów rozliczeniowych za usługi wykonywanie przez osoby trzecie. Prowadzenie spraw dotyczących tworzenia i utrzymywania terenów zielonych, w szczególności tworzenia harmonogramu pracy i zabiegów prowadzonych na terenach zielonych w celu ich prawidłowego utrzymania i pielęgnacji. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zadań przez podległych pracowników
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej - 2016-02-18 - Polkowice (dolnośląskie)