REFERENT DS. SPRZEDAŻY 75A Żyrardów oferta pracy Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY 75A
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta - w dniu 22.05.2017 (poniedziałek) o godz. 11:00 w Żyrardowie, ul. Partyzantów 15 odbędzie się spotkanie z pracodawcą
Data publikacji: 2017-05-11
Lokalizacja: Żyrardów (mazowieckie)
Pracodawca: Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleje Partyzantów 15, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta - w dniu 22.05.2017 (poniedziałek) o godz. 11:00 w Żyrardowie, ul. Partyzantów 15 odbędzie się spotkanie z pracodawcą
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł. brutto + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY 75A
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żyrardów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żyrardowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyrardów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: Fabryka Mebli "BODZIO", Bogdan Szewczyk, Sp. J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Adres pracodawcy:
Aleje Partyzantów 15, 96-300 Żyrardów, powiat: żyrardowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: żyrardowski
Gmina pracodawcy: Żyrardów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żyrardów
Ulica pracodawcy: Aleje Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: założono kartę pracodawcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żyrardowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 11.05.2017
Oferta pracy ważna do: 09.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z kartą stażu I zmiana 07.30 - 15.30
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
weryfikacja sprzedaży w systemie Symfonia Handel
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
praca w sekretariacie
Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy " Le Cart " Zygmunt Leś - 2016-09-22 - Mielec (podkarpackie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
sprzedaż towaró, przygotowanie kanapek, podgrzanie potraw dostarczanych z cateringu
GRAL Rafał Gracz - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych zgodnie z wytycznymi klienta, uzupełnianie raportów bieżących niezgodności pomiędzy stanem księgowym a faktycznym
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
- Szkolenie z zakresu przepisów BHP i Ppoż.,- Zapoznanie z obowiązującym regulaminem pracy ARiMR,- Poznanie struktury AriMR i działania instytucji,- Poznanie obiegu dokumentów- rozdzielanie pism,- Redagowanie pism,- Przygotowanie dokumentów do archiwizacji,- Pomoc w przygotowaniu i zabezpieczeniu przyjętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji,- Pomoc w udostępnianiu przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym, - Obsługa interesantów: - Udz8ielanie informacji na temat działań obsługiwanych przez BP w Płocku, - Pomoc w wypełnianiu dokumentów, - Przyjmowanie wniosków od beneficjentów,- Zapoznanie z obsługą systemu informatycznego ARiMR.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
udział w Acceptance Testing (testy akceptacyjne), aby zapewnić spełnienie wymagań systemowych przez rozwiązania techniczne - buduje relacje z klientami spółki
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowo-kancelaryjna, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Prace administracyjno-biurowy.Obsługa kasy fiskalnej.
PPUH SMAKPOL Sp. z o. o. - 2018-01-18 - Racibórz (śląskie)
obsliga klientów, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, sporzadzanie projektów list wypłat, porządkowanie dokumentacji, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Chrzanów (małopolskie)
wystawianie upomnień oraz prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia w przypadku braku wpłaty środków z tytułu nałożonych kar z mocy ustawy o transporcie drogowym oraz ustawy o drogach publicznychwystawianie tytułów wykonawczych - kierowanie ich do właściwych terytorialnie urzędów skarbowych i prowadzenie ewidencji ich skutecznego doręczenia oraz zawieszanie lub wycofywanie tytułów przygotowanie pism kierowanych do urzędów skarbowych, związanych z realizacją zadań wynikających z procedur egzekucyjnychzgłaszanie do sądu wierzytelności w przypadku upadłości podmiotów, na których ciążą zobowiązania z tytułu nałożonych karudzielanie podmiotom informacji dotyczących procesu egzekucji należnościpozostałe na stronie http://bip.dolnyslask.witd.gov.pl w zakładce PracaKontakt kandydatów z pracodwcą: do 21.08.2017 decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczeniaInna umowa : umowa o pracę na podst. ustawy o słuzbie cywilnejsala E
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego we Wrocławiu - 2017-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie rejestru i ewidencji płatników składek oraz osób podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu, pobory składek na ubezpieczenia zdrowotne, rozliczenia z płatnikami, przekazywanie danych do NFZ, analiza kont płatników, obsługa stanowiska informacji komórki ubezpieczeniowej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2017-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Branża hotelarska. Przygotowywanie dań kuchni polskiej i potraw ukraińskich dla gości indywidualnych i grup konferencyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Przewóz towarów samochodem ciężarowym pow.3,5 T w ruchu międzynarodowym :Europa,Rosja,Ukraina
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łukowisko (lubelskie)
Dział pośrednictwa i poradnictwa zawodowego-pozyskiwanie wolnych miejsc pracy, przyjmowanie ofert pracy, ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy, wprowadzanie ofert do programu komputerowego, kojarzenie ofert pracy z bezrobotny(wyszukiwanie kart, pisanie wezwań, pomoc w organizowaniu giełd pracy), udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Gdynia (pomorskie)
wykształcenie średnie, doświadczenie min rok, biegła obsługa komputera, mile widziane prawo jazdy kat B
PW PARTNER SP. Z O.O. SP. K. - 2016-10-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)
weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznychewidencjonowanie oraz rozliczanie pracy kierowców oraz samochodów służbowych[Praca na okres próbny] : 01.02.2017r.-30.04.2017r.[Godzina zakończenia pracy] : 15:05KOntakt z pracodawcą: osobisty lub tel. 71 3295843
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2017-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Mile widziani studenci.Mile widziane prawo jazdy kat. "B" i własny samochód - w celu dojazdu do klienta.
Gabinet terapeutyczno-rozwojowy "Koliber" Ewa Witkowska - 2018-07-17 - Racibórz (śląskie)
Nauka: przechowywanie, aktualizowanie i archiwizacja dokumentów, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, sporządzanie pism, obsługa pracowników, rozliczanie usługi, praca w systemie SAP, wspomaganie w pracach biurowych.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie cyklem życia produktów począwszy od planowania strategicznego do czynności taktycznych.Specyifikacja wymagań rynkowcyh dla obecnych i przyszłych produktów poprzez prowadzenie researchu rynkowego wspieranego przez bezpośrednie interakcj z użytkownikami i potencjalnymi użytkownikami.Zamiana wymagań rynkowych i map produktów na specyfikacje i plany wdrożenia.Bliska współpraca z zespołem inżynierów w trakcie definiowania wymangań produktu, budżetu i harmonogramu oraz prowadzenie procesu rozwoju produktu.Rozwój i Implementacja szeroko pojętego firmowego planu marketingowego, współpraca z innymi działami włączają krajowych i regionalnych operatorów.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
pomoc w sporządzaniu list płac, deklaracji ZUS, i US, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowo-finansowego
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie magazynów Domu Plenerowego: sprawozdanie roczne, rozliczanie godzin pracowników, inwentaryzacja.
AKADEMIA SZTUK PIĘKNYCH W WARSZAWIE - 2017-01-20 - Dłużew (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Zabrze (śląskie)
Referent ds. administracyjno-handlowych:Zakres zadań:- wsparcie działań działu sprzedaży i działu logistyki- kontrola rozliczeń zakupów zewnętrznych- kompletowanie dokumentów księgowo-handlowych oddziału - sprawdzanie dokumentacji względem formalno-rachunkowym- inne czynności pomocnicze
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
wyksz. min. średnie, prawo jazdy kat. B, znajomość branży materiałów budowlanych, obsługa programu komputerowego SUBIEKT, miejsce pracy; Rososzycawynagrodzenie: 1850+premia
ARCO Arkadiusz Kidoń - 2016-03-15 - Rososzyca (wielkopolskie)
-opracowanie i realizacja planu,pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów,pomoc w poszukiwaniu pracy-udzielanie wsparcia dzieciom w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin,konsultacje wychowawcze,oceny sytuacji,monitorowanie funkcjonowania,sporządzanie, na wniosek sądu, opinii,współpraca z jednostkami
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Lubień (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sierpc (mazowieckie)