REFERENT DS. SAMORZĄDOWYCH, PRACOWNICZYCH I DS. ZARZĄDZANIA RYZYKIEM BRAKU ZGODNOŚCI Grójec oferta pracy BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCU
Stanowisko: REFERENT DS. SAMORZĄDOWYCH, PRACOWNICZYCH I DS. ZARZĄDZANIA RYZYKIEM BRAKU ZGODNOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa organów samorządowych, prowadzenie spraw pracowniczych i zarządzanie ryzykiem braku zgodności
Data publikacji: 2019-03-19
Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)
Pracodawca: BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JATKOWA 3, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa organów samorządowych, prowadzenie spraw pracowniczych i zarządzanie ryzykiem braku zgodności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus dodatek funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. SAMORZĄDOWYCH, PRACOWNICZYCH I DS. ZARZĄDZANIA RYZYKIEM BRAKU ZGODNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grójec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pracownik do spraw osobowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Znajomość obsługi organów samorządowych i prowadzenia spraw pracowniczych (kadrowych)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widzane doswiadczenie zawodowe w zakresie obsługi organów samorządowych i prowadzenia spraw pracowniczych (kadrowych)
Nazwa pracodawcy: BANK SPÓŁDZIELCZY W GRÓJCU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
JATKOWA 3, 05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie do pracy z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Ulica pracodawcy: JATKOWA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data dodania oferty pracy: 19.03.2019
Oferta pracy ważna do: 18.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rejestr wykonania produkcji, wypełnianie zleceń na prace w godzinach nadliczbowych, sprawy administracyjne, układanie harmonogramów pracy, wydawanie kart kontrolnych, nadzór nad magazynem wyrobów gotowych, przygotowywanie przesyłek, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łomianki (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera; Zakres obowiązków: prace administracyjno-biurowe, obsługa poczty, przyg. pism, obsługa centrali tel.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gliwice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Mława (mazowieckie)
- przeprowadzanie kontroli wymaga bardzo dobrej znajomości przepisów prawa podatkowego, a praca ma charakter złożony,- pracownik zajmujący stanowisko samodzielnie wybiera metodę kontroli oraz dokumenty do kontroli,- zagrożenie korupcją.Kontakty zewnętrzne:- z kontrolowanymi lub ich przedstawicielami w celu weryfikacji kontrolowanych zdarzeń gospodarczych,- z pracownikami innych organów kontroli(innych urzędów skarbowych, urzędu kontroli skarbowej) lub organów ścigania( policja, straż graniczna).Praca w godz. 8-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 07.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. kontroli podatkowej - US w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177227
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - archiwizowanie dokumentów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku, od godz.: 7-8 - do uzgodnienia. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie droga mailową: rekrutacja (at) kancelariahtp.comProsimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Kancelarię Prawną HTP Puniewska Waszczyńska sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kwidzyńskiej 2 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 2014 poz. 1182 t.j., z późn. zm.). Oświadczam, że zostałam/em poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Oświadczam, że jest mi wiadome, iż pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych. Oświadczam, że nieobjęte tym katalogiem dane osobowe podaję dobrowolnie.
KANCELARIA PRAWNA HTP PUNIEWSKA WASZCZYŃSKA SP.K. - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
obsluga klienta, przyjmowanie wniosków i udzielanie informacji dot. świadczeń, obsługa systemu informatycznego, sprawozdawczość merytoryczna i finansowa świadczeń
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Łosice (mazowieckie)
1. Obsługa specjalistycznych systemów rezerwacyjnych dot. usług turystycznych2. Przygotowywanie ofert turystyki krajowej i zagranicznej indywidualnej oraz grupowej3. Doradztwo i obsługa klientów4. Sprzedaż imprez turystycznych, biletów lotniczych, promowych i autokarowych, miejsc noclegowych, ubezpieczeń turystycznych itp.5. Aktualizacja stron WWW biura6. Przygotowywanie newsletterów
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kartuzy (pomorskie)
Wystawianie faktur dla realizowanych dostaw, nadzór nad wykonaną dostawą, utrzymywanie kontaktu z klientami, rozliczanie dokumentów magazynowych, wprowadzanie faktur do systemukontrola nad obiegiem dokumentacji, planowanie dostaw. Praca w godzinach: 07.00-15.00, 11.00-19.00. Pierwsza umowa na 3 miesiące, kolejna na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Ujrzanów (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA:WERYFIKACJA FORMALNO-RACHUNKOWA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH;DEKRETOWANIE FAKTUR KOSZTOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I INNYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH;ROZLICZANIE DELEGACJI SŁUŻBOWYCH;BIEŻĄCE KONTROLOWANIE ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI I PRACOWNIKAMI;PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW;PRZYGOTOWYWANIE ZESTAWIEŃ WEDŁUG USTALONYCH PROCEDUR WEWNĘTRZNYCH;PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH ORAZ NALICZANIE AMORTYZACJI BILANSOWEJ I PODATKOWEJ;CZYNNY UDZIAŁ W ZAMKNIĘCIU OKRESÓW ROZLICZENIOWYCH;
REMONDIS MEDISON SP. Z OO. - 2018-08-06 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Wydział Polityki Społecznej: organizacja wysyłki korespondencji wychodzącej; segregowanie, skanowanie, kserowanie, archiwizowanie dokumentów; poznanie zasad prowadzenia korespondencji, przyjmowania wniosków, podań i ich ewidencjonowania; wprowadzanie korespondencji do rejestrów; zapoznanie sie z przepisami prawnymi dot. pracy działu, w tym z ustawą o świadczeniach rodzinnych, ustawą o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawą o ochronie danych osobowych, KPA, z zasadami koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w krajach UE.2.Biuro Administracyjne: obsługa biurowa i tworzenie prostych pism urzedowych, pomoc w wykonywaniu usług ksero dla urzedu i klientów Urzedu, porzadkowanie dokumentów i przygotowywanie dokumentów do drukowaniai kopiowania, wykonywanie stosownych obliczeń i tworzenie zestawień, tabel i wykresów, obsługa urządzeń biurowych do drukowania, skanowania, kserowania, bindowania i laminowania, pomoc w wykonywaniu projektów wizytówek, zaproszeń, teczek, plakatów.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa sekretariatu, wysyłanie poczty.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Dobiegniew (lubuskie)
Transport towarów na terenie Polski.
F.H.U. Trans-Met Idec Andrzej - 2016-07-13 - Kotowa Wola (podkarpackie)
Fryzjer
STUDIO FRYZJERSKIE NATALII NATALIA LATAŁA - 2016-02-19 - Dębica (podkarpackie)
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami.
GMINNE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KRAPKOWICACH - 2017-12-29 - Krapkowice (opolskie)
robotnik gospodarczystaż w godz.13-21, sobota niedziela 12.30-20.30
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Opieka medyczna nad dziećmi zdrowymi i chorymi. Regularne realizowanie wizyt dzieci u lekarza pediatry i lekarzy specjalistów. Realizacja zaleceń lekarskich. Ścisła współpraca z wychowawcami. Przeglądy czystości ciała i odzieży dzieci. Prowadzenie dokumentacji medycznej dzieci.- Wynagrodzenie: 822 zł/brutto + premia + staż pracy. Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (40%). Docelowo praca na stałe.- Praca w godzinach: 7:00-18:00. Praca ma charakter zadanowy. Wymagane wykształcenie średnie medyczne lub wyższe medyczne. Wymagane 5 lat doświadczenia na stanowisku pielęgniarki. Prawo do wykonywania zawodu pielęgniarki. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-255-39-36) lub e-mail: info (at) domtecza.org.pl
DOM DZIECKA "TĘCZA" - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
manualne pakowanie wyrobów czekoladowych do paczek, zapewnienie ciągłości procesu pakowania, realizacja planu produkcyjnego, zapewnienie określonych norm jakości i ilości, stosowanie standardów czystości, organizacji i higieny
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Cieszyn (śląskie)
Prowadzenie i rozliczanie kasy w PLN i walucie, wprowadzanie faktur zakupowych , rozliczanie VAT naliczonego, uzgodnienie wartości magazynu, kontrola zgodności zapisów na kontach księgowych, przygotowanie przelewów bankowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
weryfikacja dokumneów związanych z naliczaniem wynagrodzeńwprowadzanie danych do systemu komputerowegosporządzanie list płac i naliczeń wynagrodzeń pracownikówewidencja i rozliczanie absencji chorobowychsporządzanie zaświadzeń dla pracownikówarchiwizacja dokumeów płacowychStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie aktualnych napraw ślusarskich, obróbka mechanicznych elementów maszyn, urządzeń i przyrządów zgodnie ze specyfikacją, wspomaganie pracy przy aktualnych naprawach oraz remontowaniu urządzeń i maszyn, odpowiedni dobór narzędzi do rodzaju obróbki i materiału, sprawdzanie zgodności wykonania obrabianego przedmiotu z rysunkiem technicznym.
FP Installer Waldemar Pietryk - 2018-09-06 - Trzcianne (podlaskie)
Prowadzenie ewidencji magazynowej, utrzymywanie stanów magazynowych, przekazywanie zapotrzebowania na materialy do działu zaopatrzenia. Przyjmowanie i wydawanie materiału z magazynu
PBM SYSTEM SP. Z O.O. - 2018-08-01 - Kolonowskie (opolskie)
profesjonalna obsługa gości hotelowych,wystawianie dokumentow
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
- obsługa klientów firmy, - organizowanie obsługi sekretariatu- pomoc w organizacji wyjazdów eventów- wspomaganie procesów ZZL- zaopatrzenie w artykuły do prowadzenia biura- pomoc w administracji i zarządzaniu zasobami stałymiPraca w godz 8:00 - 16:00Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Dąbrowskiego 249
LASKOMEX PPHU - 2018-12-12 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Żary (lubuskie)
Demontaż i montaż silników samochodów osobowych, demontaż, montaż i naprawa skrzyni biegów. Naprawa układów hamulcowych, wymiana olejów przekładniowych i innych płynów technicznych. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Warszawa (mazowieckie)