REFERENT DS. ROZWOJU RYNKU Dębica oferta pracy FIRMA JUBILERSKA "GÓRECKI" SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. ROZWOJU RYNKU
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - częste wyjazdy krajowe i zagraniczne (prowadzenie służbowego samochodu)- obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych kontrahentów
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: FIRMA JUBILERSKA "GÓRECKI" SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SPÓŁDZIELCZA 1A, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- częste wyjazdy krajowe i zagraniczne (prowadzenie służbowego samochodu)- obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych kontrahentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZWOJU RYNKU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Nazwa pracodawcy: FIRMA JUBILERSKA "GÓRECKI" SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA 1A, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV NA MAIL: jubiler (at) bizuteriagorecki.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: SPÓŁDZIELCZA
Numer budynku pracodawcy: 1A
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA WYROBÓW JUBILERSKICH I PODOBNYCH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.05.2019
Oferta pracy ważna do: 27.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f9d038ddc25b3864745fbc900d365997
Podobne oferty pracy
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Zakopane (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa klienta telefoniczna, obsługa urządzeń biurowych, programuSUBIEKT, pakietu Ms Office, udział w targach i konferencjach
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Sosnowiec (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Przasnysz (mazowieckie)
wydawanie posiłków i napojów, obsługa klienta, rozwóz pizzy, obsługa kasy fiskalnej; mile wiodziane doświadczenie
SSS "PIAST" STRZELCE OP. - 2017-01-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
prace budowlane koparką
BARD-BUD Sp.z.o.o - 2017-06-08 - Maczków (lubuskie)
montaż szyb, luster, kabin prysznicowych, praca w terenie: Lubin
PRODUCENT LUSTER "SZKŁO LUX" ZAKŁAD SZKLARSKI - 2019-01-09 - Lubin (dolnośląskie)
ROZNOSZENIE ULOTEK
kontakt przez OHP - 2016-08-03 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc w obsłudze Programu Czyste Powietrze: rejestracja wniosków beneficjentów indywidualnych w Zintegrowanym Systemie Informatycznym (ZSI), wstępna ocena wniosków, ich kompletność, sporządzanie rejestrów spraw, wprowadzanie danych do ZSI na różnych etapach rozpatrywania wniosków, sporządzanie raportów i informacji z realizacji Programu, generowanie umów z ZSI, archiwizacja wniosków.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Katowice (śląskie)
Praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hygrauliki siłowej i maszyn leśnych. Praca z komputerem anonsowanie produktów.
Nord Import - Eksport LTD Spółka z o.o. - 2017-06-19 - Dziemiany (pomorskie)
• przewóz towarów na trasach międzynarodowych (główne kierunki Polska i kraje UE),• dbanie o powierzone mienie,• profesjonalna obsługa klienta,
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zwenątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pawłowice (śląskie)
Prowadzenie prac nad mapą cyfrową GIS - wprowadzenie i aktualizacja danych dotyczących sieci i urządzeń wod.-kan. na podstawie dokumentów biezących i z ubiegłych lat. Nanoszenie nowo wykonanych sieci i przyłączy.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Leczenie i profilaktyka zwierząt. Praca od pn do pt.
Przychodnia Weterynaryjna ANIMALS Krzysztof Buszka - 2016-09-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; komunikatywność, dokładność, sumienność, spostrzegawczość, cierpliwość; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; znajomość w st. dobrym Excel; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zakres obowiązków: przygotowywanie raportów dla klientów firmy, uzupełnianie danych, zbieranie danych do przyg. raportów, archiwizacja dokumentów i praca z teczkami klientów, praca w Excel dla klientów oraz innych działów w firmach współpracujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Premium Report System Maria Markiewicz - 2017-10-04 - Gliwice (śląskie)
Wszelkie prace introligatorskie
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
zgodny z programem stazu w załączeniu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowe prowadzenie spraw związanych postępowaniami administracyjnymi w zakresie wydawania decyzjizwalniających od zakazów art. 88n ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne,2. Współpraca z wydziałem Zarządzania Kryzysowego oraz innymi instytucjami w zakresie ochrony przed powodziąoraz klęski suszy,3. Prowadzenie spraw dotyczących postępowań o udzieleniu zamówienia publicznego w zakresie środkówprzeznaczonych na utrzymanie wód i urządzeń melioracji wodnych podstawowych,4. Współpraca w zakresie spraw związanych z planowaniem oraz realizacją budżetu na utrzymanie wód i urządzeńmelioracji wodnych podstawowych,5. Koordynowanie kontroli wewnętrznych w zakresie przygotowywania, nadzorowania wykonawstwa i odbiorurobót konserwacyjnych,6. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z działalnością spółek wodnych na terenie województwapomorskiego oraz sprawozdawczość w tym zakresie,7. Wykonywanie innych obowiązków zlecanych doraźnie przez przełożonego.
Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Województwa Pomorskiego w Gdańsku - 2017-07-01 - Gdańsk (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: montaż oświetlenia ulicznego, montaż instalacji elektrycznych; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie, uprawnienia SEP; MIEJSCE PRACY: teren aktualnie prowadzonych robót
P.P.U.H. EL-MAR s.c. Danuta, MarekTokarz - 2018-08-22 - Lubliniec (śląskie)
Obsługa pacjentów, porządkowanie dokumentacji, obsługa telefonu, obsługa urządzeń biurowych
WŁODZIMIERZ MINIEWICZ MW-med - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, rejestracja faktur w systemie Veritum, prowadzenie spraw administarcyjnych firmy, sprawozdawczość, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Mława (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-31 - Warszawa (mazowieckie)
(dla osób 30-50rż) bezpośrednia obsługa klienta, przyjmowanie wniosków, udzielanie informacji, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie przesyłek pocztowych do wysyłaki
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2018-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Legnica (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę, pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące),b) wymiar czasu pracy: 1/2 etatu (z możliwością zwiększenia do pełnego etatu),c) dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 11.45-15.45,d) przewidywany termin zatrudnienia: 1 sierpnia 2016 r.e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:1. Wykonywanie prac w ramach działu księgowości2. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.3.Inne prace zlecone w ramach działu księgowości Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie. do 26 lipca 2016 r. do godz. 10.00 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku,w godz. 8-15.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Termin, do którego należy składać dokumenty: 13 listopada 2017 r.- Wymagane dokumenty: CV; list motywacyjny (z zaznaczeniem stanowiska, o jakie kandydat się ubiega); odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji; kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane niezbędne i pożądane wykształcenie, ukończone szkoły oraz doświadczenie zawodowe.- Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania ZUS II Oddział w Łodzi- Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne- Proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną- Nadesłanych dokumentów nie zwracamy- Oferty złożone lub nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane - Oferty niekompletne oraz bez wymaganego i niepodpisanego oświadczenia nie będą rozpatrywane- Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2017-10-31 - Łódź (łódzkie)
Praca na stanowisku referent w służbie mundurowej sekcji materiałowej logistyki KPW.Opracowywanie dokumentów i pism dotyczących działalności bieżącej służby.Sporządzanie dokumentów dotyczących służby mundurowej oraz ewidencja materiałów danej służby. Prowadzenie ewidencji wyposażenia i rozliczeń zapasów materiałowych w obowiązujących systemach informatycznych. Prowadzzenie wszelkich korespondencji dotyczących zadań realizowanych przez służbę.Opracowywanie planów zaopatrzenia materiałowego, wykazów i naliczanie równoważników i ekwiwalentów pieniężnych.
Komenda Portu Wojennego - 2018-12-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta w placówce, obsługa kasowa (przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat). Sprzedaż pożyczek i kredytów.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "WISŁA" - 2017-08-21 - Włodawa (lubelskie)
Opracowywanie ofert szkoleniowych, materiałów, zaświadczeń, oparcowywanie dokumentacji szkoleniowej: harmonogramów, dzienników, list obecności.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wejherowo (pomorskie)