REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę, pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące),b) wymiar czasu pracy: 1/2 etatu (z możliwością zwiększenia do pełnego etatu),c) dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 11.45-15.45,d) przewidywany termin zatrudnienia: 1 sierpnia 2016 r.e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:1. Wykonywanie prac w ramach działu księgowości2. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.3.Inne prace zlecone w ramach działu księgowości Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie. do 26 lipca 2016 r. do godz. 10.00 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku,w godz. 8-15.
Data publikacji: 2016-07-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:a) forma zatrudnienia: umowa o pracę, pierwsza umowa na okres próbny (3 miesiące),b) wymiar czasu pracy: 1/2 etatu (z możliwością zwiększenia do pełnego etatu),c) dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 11.45-15.45,d) przewidywany termin zatrudnienia: 1 sierpnia 2016 r.e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie,f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław.Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:1. Wykonywanie prac w ramach działu księgowości2. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym.3.Inne prace zlecone w ramach działu księgowości Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie. do 26 lipca 2016 r. do godz. 10.00 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku,w godz. 8-15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kandydat ubiegający się o w/w stanowisko musi spełniać niezbędne wymagania:1. ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia oWolnym Handlu (EFTA) - strony umowy oEuropejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie wjednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych;3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;4. spełnia poniższe warunki niezbędne w celach rekrutacji:ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną iposiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości3-znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, Ustawę Kodeks postępowania administracyjnego. wksięgowości, 5. Warunki dodatkowemile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych, samorządowych jednostkach budżetowych w zakresie księgowości.mile widziany certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisówinne certyfikaty i zaświadczeniaWymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Referent ds. księgowości w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) poświadczone własnoręcznym podpisem,4. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. życiorys oraz list motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem, zawierający aktualny numer telefonu kandydata,2. kopia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w OSZ we Wrocławiu, (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Referent ds. księgowości w Ośrodku Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu ul. Orzechowa 2, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych .(tekst jednolity: Dz. U. 2015 r. poz. 2135, 2281) poświadczone własnoręcznym podpisem,4. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniuz pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sąduza umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwo skarbowe.Sposób aplikacji:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie do 26 lipca 2016 r. do godz. 1000 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku,w godz. 8-15.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Orzechowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.07.2016
Oferta pracy ważna do: 26.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie ofert przetargowych, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE INTERGOS SP. Z O.O. - 2018-08-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientów na sali sprzedaży, podawanie napojów oraz posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Pomoc w punkcie informacyjnym i sekretariatu, pomoc w wydziale DG, pomoc w wydziale GR, pomoc w wydziale AB, pomoc w wydziale FN.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
bieżąca obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestr faktur, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Otwock (mazowieckie)
zmywanie naczyń, resztkowanie jedzenia.
BBCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Kocmyrzów (małopolskie)
Obsluga ploterów wycinających i drukujących, przygotowanie DPD dla druku. Umowa o pracę na czas określony 1/2 etatu. Praca jednozmianowa w godz. 9:00-13:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymanie czystości na terenie obiektu obsługiwanego przez firmę
"Clean - Eco 2000" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
pon - pt 8.00 - 16.00
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie danych do komputera, sporządzenie tabel w programie Excel, numerowanie i układanie dokumentów, przepisywanie tekstów. Proponowane wynagrodzenie brutto: 13 zł/godz.
Biuro Podatkowo-Rachunkowe PLUS-MINUS - 2017-08-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
a) przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o ustalenie prawa do wszystkich świadczeń przyznawanych w dziale, b) rozpatrywanie wniosków i ustalenie prawa do świadczeń, c) opracowywanie decyzji w sprawach świadczeń, e) odpowiadanie na korespondencję
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie - 2017-06-01 - Leszno (wielkopolskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP, ochrony ppoż. nauka obsługi programu Płatnik. Praca w godzianch 8:00 - 16:00. Oferta skierowana dla osób które nie ukończyły 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Brzesko (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
utrzymanie czystości biur lub hali na terenie zakładu Suus - Janki w Sokołowie, ul. Wacława 2B, praca jednozmianowa od 7 -15 (biura) lub dwuzmianowa w godz. 6-14; 14-22 (hala) od poniedziałku do piątku
PANOMA s.c. Anna Kiełbus, Anita Choduń - 2016-04-18 - Sokołów (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej i rozliczeń podatku VAT
URZĄD GMINY KWIDZYN - 2017-03-06 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa klientów, sprzedaż części zamiennych, branża AGD, RTV.
FIRMA BUJAK AGD S.C. TADEUSZ BUJAK, JADWIGA BUJAK, PATRYK BUJAK, JOANNA BUJAK-DZIEWOŃSKA - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
- Zapoznanie się z Regulaminem Pracy w firmie " IN-BUL", przepisami BHP i PPOŻ oraz wewnętrznymi procedurami systemowymi- Zaznajomienie się z pracą na stanowisku Project Managera- Obsługa urządzeń biurowych typu: telefon, komputer, fax, kserokopiarka, laminato i inne- prowadzenie dokumentacji biurowej w Dziale Project Managera- planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z zaopatrzeniem- planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z produkcją - realizowanie prac związanych z gospodarką magazynową- planowanie i obsługiwanie procesów logistycznych związanych z dystrybucją- sporządzanie dokumentacji procesów logistycznych w łańcuchu dostaw- obsługiwanie dostawców i klientów w łańcuchu logistycznym- gromadzenie i przygotowywanie danych wejściowych do oceny funkcjonowania procesów logistycznych- gromadzenie i przygotowywanie wskaźników jakościowych obsługiwanych procesów logistycznych- gromadzenie i przygotowywanie danych wejściowych do obliczania kosztów logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Migi (pomorskie)
prowadzenie ksiąg podatkowych, rozliczeń z ZUS, list płac; obsługa pracowników; obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ornontowice (śląskie)
Obsługa ksiegowo-finansowa Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczegolności z Ustawą o rachunkowosci i innymi przepisami finansowymi , ubezpieczeniowymi oraz skarbowymi;Obsługa płacowa Spółki;Sporządzanie analiz finansowo-księgowych, sprawozdań oraz raportów na potrzeby podmiotów zewnętrznych oraz Zarządu. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawcą e-mail. Do dokumentów należy dołączyć: Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko objęte naborem, kopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie i wykształcenie, kwestionariusz osobowy ( do pobrania ze stronie internetowej www.ekosystem.wroc.pl) lub w wersji papierowej w Ekosystem Sp. z o.o. pok. 111.Oferta znajduje się w sali: E
Ekosystem Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Tworzenie bazy danych dotyczących infrastruktury wojskowej; 2. Wykonywanie minimalnych wymagań organizacyjno- użytkowych oraz innych dokumentów dotyczących przedsięwzięć budowlanych wpisanych do planów; 3. Udział w spotkaniach dotyczących inwestycji budowlanych; 4. Udział w przekazywaniu i odbiorze obiektów dla/od wykonawcy 5. prowadzenie ewidencji sprzętu infrastruktury oraz składanie zapotrzebowań w tym zakresie 6. Prowadzenie rejestrów planów konwoju, asygnat depozytowych oraz protokołów stanu technicznego i innych dokumentów w rejestrze technicznym;
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1517 - 2018-09-27 - Czerwieńsk (lubuskie)
Zarządzanie działem administracyjnym firm oraz podległymi pracownikami, administracyjna obsługa biura zarządu.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
-wstepna weryfikacja dokumentów księgowych-kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów-analiza i wprowadzenie danych do systemów informatycznych pomoc w wykonywaniu bieżących zadań nałożonych na dział między innymi takich jak przygotowywanie i wysyłka korespondencji wychodzącej-obsługa kancelaryjna korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu-obsługa kancelaryjna w zakresie zasilania systemów informatycznych urzędu wpływajacymi dokumentami (BA, SZD)-archiwizacja dokumentów-wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie zdjęć rtg w pracowni radiologicznej.
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SPZOZ - 2017-05-31 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Nadzór nad działem technicznym, napraw maszyn spożywczych.
CALFROST Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa Auto Cad/w 3 D/,obsługa programów produkcyjnych
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-02-07 - Chorzów (śląskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, zlecenia, awizacja dostaw, obsługa sklepu internetowego, kontakt z klientem, ściąganie zamówień w ECODZIE, wystawianie dokumentów w EXPERTISie (FV, WZ, RW, PZ)
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Krokowa (pomorskie)
wykonywanie prac w zakresie administracyjno - biurowym
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji szkolnej
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
wpisywanie poczty do rejestrów oraz dzienników podawczych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii jawnej, arciwizacja dokumentów, zapoznanie z zasadami pracy w punkcie przyjęć interesantów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Referent ds. administracyjno-handlowych:Zakres zadań:- wsparcie działań działu sprzedaży i działu logistyki- kontrola rozliczeń zakupów zewnętrznych- kompletowanie dokumentów księgowo-handlowych oddziału - sprawdzanie dokumentacji względem formalno-rachunkowym- inne czynności pomocnicze
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
POMOC W ETAPACH PRODUKCJI WYROBÓW WĘDLINIARSKICH W MASARNI:PAKOWANIE, MIELENIE, KOSTKOWANIE, SEGREGOWANIE WYROBÓW MIĘSNYCH
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Dąbrowa (łódzkie)