REFERENT DS. RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH I DEPOZYTÓW Konstantynów Łódzki oferta pracy Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Stanowisko: REFERENT DS. RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH I DEPOZYTÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Opis stanowiska:•otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących;•przyjmowanie depozytów pieniężnych; •sprawne przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat;•liczenie i porządkowanie pozostawionej w kasie gotówki i sporządzanie jej specyfikacji;•prowadzenie raportów kasowych i ewidencji różnic kasowych;•upowszechnianie działalności bankowej, pozyskiwanie nowych klientów;•udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług, kompletowanie dokumentacji;•organizowanie i upowszechnianie obrotu bezgotówkowego, usprawnianie systemu rozliczeń pieniężnych.
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ul. Jana Pawła II 5a, 95-200 Konstantynów Łódzki, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska:•otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących;•przyjmowanie depozytów pieniężnych; •sprawne przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat;•liczenie i porządkowanie pozostawionej w kasie gotówki i sporządzanie jej specyfikacji;•prowadzenie raportów kasowych i ewidencji różnic kasowych;•upowszechnianie działalności bankowej, pozyskiwanie nowych klientów;•udzielanie klientom porad ekonomicznych w zakresie świadczonych przez bank usług, kompletowanie dokumentacji;•organizowanie i upowszechnianie obrotu bezgotówkowego, usprawnianie systemu rozliczeń pieniężnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH I DEPOZYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pabianicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Konstantynów Łódzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: opiekun klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wymagania:•wykształcenie średnie lub wyższe;•preferowane doświadczenie w bankowości na podobnym stanowisku;•znajomość znaków pieniężnych;•komunikatywność i dynamizm w działaniu;•gotowość do podnoszenia kwalifikacji;•dobra organizacja pracy i odporność na stres.
Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Adres pracodawcy:
Łódzka 33, 99-200 Poddębice, powiat: poddębicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: poddębicki
Gmina pracodawcy: Poddębice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poddębice
Ulica pracodawcy: Łódzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?319810fbe911f73a536daeffb3d7778e
Podobne oferty pracy
-znajomośc języków (rosyjski, ukraiński)-znajomośc układów hydrauliki siłowej-dobra znajomośc kiomputera-umiejętność pracy w systemie Solid Pro, Compass 3D-wyjazdy służbowe do Kijowa (Ukraina)
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Kraków (małopolskie)
fakturowanie, prowadzenie akt osobowych pracowników, nadzorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń bhp
WS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Cyprianka (kujawsko-pomorskie)
Analiza zakupów, prowadzenie dokumentacji zakupowo-magazynowej w systemie SYMFONIA FORTE.
EVRAFISH sp. z o.o. - 2017-01-11 - Brusy (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Mosina (wielkopolskie)
Podstawowe obowiązki:- przygotowanie wniosków do przeprowadzenia procedur zamówień publicznych w zakresie etapu projektowego i wykonawczego;- sprawdzanie zgodności kosztorysów ofertowych, złożonych w postępowaniach przetargowych przez Wykonawców, z przedmiarami robót i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia;- opracowywanie i przygotowywanie umów na etap projektowy i wykonawczy.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad mieniem i obiektami pracodawcy
GAJA SP. Z O.O. - 2018-10-24 - Marciszów (dolnośląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Świdnica (lubuskie)
Wychowanie fizyczne w klasach IV-VIII
Szkoła Podstawowa im. Jana Nowaka Jeziorańskiego - 2019-01-30 - Borne Sulinowo (zachodniopomorskie)
Prace związane z inwentaryzacją, program płacowo-finansowy PROGMAN, nowe SIO, obsługa komputera, drobne prace administracyjne.
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki - 2019-12-18 - Zbąszyń (wielkopolskie)
prace związane z obsługą maszyn pralniczych, maglowanie, prasowanie, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa petentów, odbiór telefonów, redagowanie pism w postępowaniu, segregowanie dokumentacji
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu - 2017-12-06 - Międzyrzecz (lubuskie)
pisanie decyzji administracyjnych, analiza dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, koordynacja obiegu dokumentów w firmie; praca z programem e-nowa, wprowadzenie grafików do programu; opisywanie faktur od kontrahentów.
Przedsiębiorstwo Usługowe JAREXS Sp. z o.o. - 2016-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie: wyższe, preferowane administracyjne, prawnicze lub ekonomiczne; min. 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu postępowań o udzielanie zamówień publicznych; bardzo dobra znajomość przepisów ustawy: Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi oraz umiejętność interpretacji tych przepisów, praktyczna znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, samodzielność w podejmowaniu decyzji, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność; zakres obowiązków: udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowych, prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.), ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Centrum Onkologii- Instytut im. M.Skłodowskiej- Curie Oddział - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
Delikatesy "MAXI" Ryszard Górny we Władysławowie - 2017-04-21 - Władysławowo (pomorskie)
Obsługa komputera i urządzeń biurowych, sporządzanie projektów pism, obsługa najemców
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Siedlce (mazowieckie)
zapoznanie się z obsługą dokumentacji księgowej, programami księgowymi, pomoc przy realizacji zadań związanych z zwrotem podatku, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Mała Wieś (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Rozkochów (opolskie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Cybinka (lubuskie)
- prowadzenie ksiąg handlowych- sporządzanie analiz finansowych - prowadzenie pełnej księgowości - księgowanie i dekretowanie dokumentów kosztowych- wykonywanie innych prac zleconych przez głównego księgowego
Magne Superat Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2018-07-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa kampanii cukrowniczej
PIAST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-23 - Strzelin (dolnośląskie)
Pomoc przy prowadzeniu sekretariatu; tworzenie zestawień i wykazu uczniów; tworzenie pism; wysyłanie, przyjmowanie i rozprowadzanie korespondencji; obsługa urządzeń biurowych; prowadzenie ewidencji uczniów za pomocą programu komputerowego; wystawianie zaświadczeń i legitymacji szkolnych; pomoc w przygotowaniu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Będzin (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Doradcy Eures z Zentrale Auslands - und Fachvermittlung poszukują kelnerów i pracowników obsługi hotelu dla pracodawców z hoteli i restauracji w regionie Turyngii i Saksonii-Anhalt. Nie jest to zatrudnienie przez Agencję Pracy Tymczasowej, lecz bezpośrednio u pracodawców niemieckich.- przygotowywanie bankietów i imprez,- obsługa śniadaniowa- dekorowani sali, przystrajanie stołów- przygotowywanie napoi- obsługa gości i doradztwo
ZAV- Internationaler Personalservice Sachsen-Anhalt-Thüringen - 2016-02-19 - Niemcy (Niemcy)
Kierownik budowy - wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, min. 1 rok doświadczenia zawodowego, uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2017-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Koordynacja działalności statutowej; organizowanie, prowadzenie i rozliczanie zadań związanych z pozyskiwaniem środków (kwesty, zbiórki żywności itp.), organizowanie, prowadzenie i nadzór nad przebiegiem akcji, imprez promocyjnych, konkursów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie wniosków, organizowanie szkoleń z zakresu pierwszej pomcy, organizowanie pogadanek itp. godziny pracy: 7.30-15.30
Warmińsko-Mazurski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2019-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wydawanie obiadów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE SPÓŁKA CYWILNA HENRYK KOWALSKI,JANINA KOWALSKA - 2018-12-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Prowadzenie rejestru dostaw i zakupu towaru, wycofywanie ze sprzedaży towaru złej jakości oraz z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, przeprowadzanie postępowań reklamacyjnych, kontrola towaru w placówkach handlowych, opiniowanie pozostałosci strat, przecen oraz towarów przeterminowanych.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wejherowo (pomorskie)
księgowanie wyciągów bankowych oraz list płac, weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupiu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczen pracowniczych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald księgowych.
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Świętochłowice (śląskie)