REFERENT Międzyrzecz oferta pracy Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa petentów, odbiór telefonów, redagowanie pism w postępowaniu, segregowanie dokumentacji
Data publikacji: 2017-12-06
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTOWSKA 32, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa petentów, odbiór telefonów, redagowanie pism w postępowaniu, segregowanie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Nazwa pracodawcy:
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Międzyrzeczu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
PIASTOWSKA 32, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: PIASTOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 06.12.2017
Oferta pracy ważna do: 05.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie profili powykonawczych, przyjmowanie, wysyłanie i prowadzenie księgi korespondencyjnej, załatwianie spraw bieżących i urzędowych, sporządzanie pism kancelaryjnych i urzędowych
Przewiert Technologie Bezwykopowe Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-11-06 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie sprzedaży wyrobów poprzez utrzymywanie kontaktów z odbiorcami, zbieranie zamówień. Pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa wyznaczonego regionu Polski i wskazanych klientów. Dokonywanie analiz zakupów wyrobów przez poszczególnych klientów. promowanie nowych wyrobów.
SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW "SPAMEL" - 2018-06-05 - Twardogóra (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, działania marketingowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków określony w Ogłoszeniu o naborze na stronie https://cisustka.bip.gov.pl/nabor-pracownikow/nabor-referenta-ds-kadr.htmlPraca na czas określony: II - VII.2020, z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Centrum Integracji Społecznej w Ustce - 2020-01-28 - Ustka (pomorskie)
- przygotowanie pism urzędowych;- zakładanie oraz wpinanie dokumentów do teczek akt płatników składek;- archiwizacja dokumentów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Skrzetusko.
kontakt przez PUP - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Mechanik pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej Działu administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawień zrealizowanych zakupów materiałów i usług w ujęciu ilościowym i wartościowym dla procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków dla procedury zamówień publicznych i przetargów. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych i przetargów. Prowadzenie ewidencji zamówień/faktur oraz rejestrów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych w formie elektronicznej oraz ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenia), okresowe uzgadnianie stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami księgowymi. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących likwidacji mienia stanowiącego wyposażenie domu. Współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do składnicy akt, organizowanie brakowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie protokołów przyjęcia darów i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarządczej. Współpraca z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-12-14 - Goślice (mazowieckie)
Współtworzenie i realizacja koncepcji działalności firmy w zakresie szkoleń, doradztwa i zarządzania wiedzą, koordynacja procesów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń, administrowanie dokumentacją działu oraz bazą wiedzy
LASKOMEX PPHU - 2017-11-29 - Łódź (łódzkie)
opieka nad dokumentacją, katalogowanie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji, prowadzenie wirtualnego katalogu, odnajdywanie i przekazywanie dokumentów do odpowiednich komórek, dbałość o przepływ dokumentacji wewnątrz firmy.
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie się z pracą Referatu Realizacji Budżetu; obsługa urządzeń biurowych; prace kancelaryjno-biurowe pod nadzorem opiekuna stażu; udzielanie informacji interesantom
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Nadarzyn (mazowieckie)
jw.
Cafe Bar Za Kioskiem - 2016-10-17 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa działu w zakresie pomocy biurowej (telefony, korespondencja, ksero, zaopatrzenie w materiały biurowe) - wprowadzanie danych do komputera (bazy danych, sprawozdawczość finansowa w projektach) - sporządzanie prezentacji w programie Power Point - edycja dokumentów w programie Word - komunikacja z komórkami organizacyjnymi Instytutu (regularne przekazywanie dokumentacji, informacji finansowych, gromadzenie danych) - opcjonalnie - samodzielne prowadzenie wybranych zagadnień w ramach posiadanych kompetencji
INSTYTUT CHEMII I TECHNIKI JĄDROWEJ - 2019-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Złotoryja (dolnośląskie)
- Więcej informacji na stronie internetowej domtecza.org.pl w zakładce BIP Ogłoszenia pracy.Zakres zadań:1. Prowadzenie sekretariatu w Domu Dziecka Tęcza- rejestrowanie korespondencji przychodzącej , wychodzącej, - prowadzenie spisu spraw,- przyjmowanie rozmów telefonicznych,- bieżące prace zlecone przez Dyrektora2. Sprawowanie nadzoru nad samochodem służbowym- ewidencja, kontrola kart drogowych,- sporządzanie zestawienia rozchodu paliwa3. Prowadzenie składnicy akt.- Wynagrodzenie: 2400 zł brutto (w tym premia regulaminowa). Praca na umowę o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie wyższe lub średnie - wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, - w przypadku wykształcenia średniego wymagany jest minimum 3-letni staż pracy,2. Obywatelstwo polskie,3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa,6. Znajomość:- przepisów samorządowych,- przepisów kancelaryjnych i archiwalnych7. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office i urządzeń biurowych,8. Umiejętność dobrej organizacji swojej pracy.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych,2. Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych,3. Komunikatywność,4. Systematyczność.
DOM DZIECKA "TĘCZA" - 2018-11-14 - Katowice (śląskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zadań obejmuje:sporządzanie wokand, protokołowanie na rozprawach, wysyłanie zawiadomień, wezwań i orzeczeń sądowych, kontrolowanie terminów doręczenia zawiadomień i wezwań, prowadzenie akt sądowych, wykonywanie postanowień i zarządzeń, wprowadzanie danych do systemu informatycznego
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie - 2019-09-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- Przedszkolenie w zakresie BHP- Zapoznanie się z obowiązującym regulaminem pracy- Zapoznanie się z obiegiem dokumentacji w ARiMR oraz KPA- Obsługa sprzętu biurowego- Pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta- Pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie RWA- Pomoc w zakresie czynności związanych z przyjmowaniem oraz dystrybucja korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Kartuzy (pomorskie)
Prace murarskie, tynkarskie, ogólnobudowlane
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH KUPRYT II Sp. z o. o. - 2019-09-16 - Polkowice (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie gospodarki magazynowej. Dbanie o flotę pojazdów (opony, przeglądy, ubezpieczenia).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
- Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych obiektów produkcyjnych (kubaturowych i liniowych) Spółki. Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych mienia nieprodukcyjnego Spółki. Wprowadzanie obiektów do bazy GIS. - Wynagrodzenie: od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie wyższe (kierunek dowolny) mile widziany kierunek geodezja. Wymagane co najmniej 3 miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień geodezji, umiejętność wykonywania pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, podstawowa znajomość programów geodezyjnych GIS i AutoCad. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-06 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, udział w sporządzaniu analiz i zestawień
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
Praca w magazynie, obsługa wózka widłowego, skanera.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł/brutto + premia.
Grupa Producentów Warzyw PRIMAVEGA Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; rok doświadczenia zawodowego; obsługa komputera (program Word, Excel); znajomość podstaw ksiegowości; zakres obowiązków: fakturowanie, obsługa biura, pomoc księgowego; miejsce pracy: Gliwice
NOWATOR EUGENIUSZ WOŹNIAK, ALEKSANDRA WOŹNIAK-JANECZEK, ZBIGNIEW WOŹNIAK SPÓŁKA CYWILNA - 2018-08-17 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji w trybie zamówień publicznych, Współpraca z kierownikami poszczególnych działów w zakresie przygotowywania specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Monitorowanie realizacji umów przetargowych. Czynne uczestniczenie w komisjach przetargowych ( uczestniczy w otwarciu ofert, dokonuje ich oceny, bierze udział w negocjacjach z wykonawcami). Dokonywanie czynności związanych z zawarciem umowy na podstawie postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz treści oferty złożonej przez wykonawcę.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-05-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Rogoźno (wielkopolskie)
ZAPEWNIENIE OCHRONY MIENIA OBIEKTU, MONITOROWANIE RUCHU OSOBOWEGONIE, NIE WPUSZCZANIE NA TEREN OBIEKTU OSÓB NIEUPOWAŻNIONYCH; PO OKRESIE PRÓBNYM ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA W RAMACH UMOWY O PRACĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, NIEKARALNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE MIN. 3 LATAPRACA W/G GRAFIKU;
AGENCJA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno - rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji o tym:- opracowuje wdowom i wdowcom po inwalidach wojennych i osobach represjonowanych stosowane zaświadczenie- opracuje decyzje w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń spoęłcznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- opracowuje decyzje w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych swiadczeń, w tym zleconych Zakłdowi do realizacji- opracowuje wnioski i zawiadomienia o realizcji decyzji o świadczeniu w drodze wyjątku przyznanego przez Prezesa Zakładu- opracowuje zawiadomienie o realizacji decyzji Prezesa Rady Ministrów- kompletuje wnioski o świadczenia emerytalne i rentowe podlegające koordynacji na podstawie umów międzynarodowychPraca w godz. od 7:00 do 15:00Miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Łodzi, ul. Lipiec Reymontowskich 11
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-12-31 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wągrowiec (wielkopolskie)