REFERENT DS. STATUTOWYCH Olsztyn oferta pracy Warmińsko-Mazurski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Stanowisko: REFERENT DS. STATUTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja działalności statutowej; organizowanie, prowadzenie i rozliczanie zadań związanych z pozyskiwaniem środków (kwesty, zbiórki żywności itp.), organizowanie, prowadzenie i nadzór nad przebiegiem akcji, imprez promocyjnych, konkursów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie wniosków, organizowanie szkoleń z zakresu pierwszej pomcy, organizowanie pogadanek itp. godziny pracy: 7.30-15.30
Data publikacji: 2019-12-19
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Partyzantów 82, 10-527 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja działalności statutowej; organizowanie, prowadzenie i rozliczanie zadań związanych z pozyskiwaniem środków (kwesty, zbiórki żywności itp.), organizowanie, prowadzenie i nadzór nad przebiegiem akcji, imprez promocyjnych, konkursów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie wniosków, organizowanie szkoleń z zakresu pierwszej pomcy, organizowanie pogadanek itp. godziny pracy: 7.30-15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na okres próbny, kolejna na czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. STATUTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Data zakończenia pracy: 31.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Rok stażu pracy w przypadku kandydatów z wykształceniem wyższym bądź 3 lata stażu dla kandydatów z wykształceniem średnim
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 82, 10-527 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 82
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.12.2019
Data dodania oferty pracy: 19.12.2019
Oferta pracy ważna do: 17.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?043dbc99a735d779aa87f4a8a821c110
Podobne oferty pracy
Obsługa kasy fiskalnej i urządzeń elektrycznych ( krajalnic).Zamawianie i przyjmowanie towarów zgodnie z fakturami.Wykładanie towarów według ustalonych standardów.Systematyczne sprawdzanie dat przydatności towarów do spożycia.Przyjmowanie płatności gotówkowych i w formie bezgotówkowej.Nawiązywanie kontaktu z klientem oraz z współpracownikami.Dbanie o czystość na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Konopnica (łódzkie)
wprowadzanie danych do programu kadrowego i księgowego, współpraca z księgowym i kadrowym
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Pawłowice (śląskie)
- sporzadzanie projektów decyzji administracyjnych- sporzadznie meldunków,sprawozdań dotyczących działalności bieżącej- udział w opracowywaniu i sporządzaniu rozkazów personalnych- nanoszenie zmian w dokumentach etatowych
42. Baza Lotnictwa Szkolnego Radom - 2019-11-15 - Bielice (mazowieckie)
Księgowanie operacji gospodarczych w księgowym systemie komputerowym- analityka w tym: rozrachunki z tytułu opłat, należności windykacyjne i sądowe.Praca: poniedziałek, środa, czwartek i piątek od 7:00 do 15:00 oraz wtorek 9:30-17:30.Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Tatrzańska 112
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA DĄBROWA - 2018-10-24 - Łódź (łódzkie)
obsługa korespondencji, skanowanie faktur do systemu obiegu dokumentów, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
ELGÓR+HANSEN SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-14 - Chorzów (śląskie)
PRACE BIUROWE, WYCENY, OBSŁUGA SEKRETARIATU. MOŻLIWOŚĆ PRACY W DRUGIM ZAKŁADZIE NA PODLESIU MACHOWSKIM.
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2019-07-22 - Borowa (podkarpackie)
Obsługa wozków widłowych
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Radomsko (łódzkie)
- Dbałość o tereny zielone - zgodnie z zakresem okreslonym w Szkole,Kontakt: telefon 58 536-93-93, e-mail: zsaio (at) zaaio.pl
ZESPÓŁ SZKÓŁ AGROTECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH im. Stanisława Staszica - 2017-04-19 - Swarożyn (pomorskie)
Oferta stażu dla bezrobotnych do 30r.ż.Obsługa programów księgowych, wprowadzanie danych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Otwock (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Zabrze (śląskie)
praca przy budowie drogi S7; miejsce wykonywania pracy: Elbląg;
AUTO - MIX Beata Łabul - 2016-07-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
staż dla osób powyżej 30 roku życia - obsługa programu księgowego, wprowadzanie danych, księgowanie faktur,
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Otwock (mazowieckie)
Staż dla osoby zarejestr. w PUP w Kolbuszowej posiad. II profil pomocy.Miejsce odb. stażu Biuro Powiatowe ARiMR w Kolbuszowej. ul. Towarowa 4. Godziny odbywania stażu 7:30 do 15:30. 1.Przeszkolenie z zakresu BHP i PPOŻ.2.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.3.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.4.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 5.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.6.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.7.Obsługa petenta.8.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2019-04-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wymagania: wykształcenie zawodowe, prace pomocnicze tapicerskie, wyklejanie stelaży na piankę tapicerską, skierowanie z PUP, osoba do 30 roku życia,
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Janków Przygodzki (wielkopolskie)
sporządzanie list płac pracowników, naliczanie wynagrodzeń, składek na ubezpieczenia społeczne, - prowadzenie dokumentacji w zakresie: zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych, - wyliczanie kapitału początkowego RP-7, - sporządzanie deklaracji dla ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON, oraz sprawozdań dla GUS, - wykonywanie czynności w zakresie obsługi kasowej,- dekretowanie dokumentów księgowych - wykonywanie innych, niewymienionych wyżej zadań związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Zespół Szkół w Straszynie - 2018-04-26 - Straszyn (pomorskie)
1. Przygotowanie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników.2.Bieżące prowadzanie dokumentacji pracowniczej.3.Prowadzenie spraw związanych z organizacją stażu i praktyk.4.Przygotowywanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na emeryturę i rentę.5.Obliczanie wysokości podstawy do wypłaty wynagrodzeń i zasiłków .6.Przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń z tytułu pracy w nadleśnictwie.7.Współpraca z pracownikiem zajmującym się sprawami BHP w zapewnieniu pracownikom właściwej opieki zdrowotnej.8.Załatwianie całokształtu spraw związanych z skargami i wnioskami wpływającymi do nadleśnictwa.9.Załatwianie spraw związanych z organizowaniem różnych form szkolenia zawodowego, dokształcanie i doskonalenie kwalifikacji pracowników.10.Sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących zatrudnienia, wynagradzania oraz pobytu na pracę.11. Wystawianie delegacji służbowych. 12. Sporządzanie dziennika obecności.13. Wystawianie legitymacji służbowych i upoważnień do wystawiania mandatów karnych.14.Prowadzenie dokumentacji związanej z przekazywaniem leśnictw i nadleśnictw, sporządzanie dokumentacji powierzenia zastępstwa.15.Prowadzenie rejestru zarządzeń i decyzji nadleśniczego.16. Opracowywanie w porozumieniu z nadleśniczym Regulaminu Organizacyjnego Pracy oraz czuwanie nad ich realizacją.17.Prowadzenie dokumentacji związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych.18.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i osoby zatrudnione na podstawie umów-zlecenia do ZUS.19. Sporządzanie i prowadzenie rejestru ewidencji umów na użytkowanie pojazdów prywatnych używanych dla celów służbowych.20. Prowadzenie całości spraw związanych z udzielaniem pożyczek.21.Prowadzenie dokumentacji związanych z leczeniem sanatoryjnym.22. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestrowaniem, obiegiem , przechowywaniem korespondencji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną dla dokumentów niejawnych stanowiących tajemnice państwową i służbową w PGL Lasy Państwowe.23. Zajmowanie się zasobami dokumentów niejawnych.24. Realizacja wytycznych jednostki nadrzędnej w zakresie zadań ogólno-obronnych.25. Zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami , sprawowanie funkcji redaktora wprowadzającego do BIP.26. Wprowadzanie danych do Systemu Informacji Prawnej.27.Opracowywanie projektów uregulowań wewnętrznych wydanych przez nadleśniczego w zakresie swojego działania. Czuwanie nad ich aktualizacją i zgodnością z przepisami wyższego rzędu.28. W ramach przypisanego zakresu czynności sprawowanie kontroli wewnętrznej spraw i operacji związanych zajmowanym stanowiskiem.29.Realizacja zadań wynikających z zasad FSC i PEFC w zakresie swojego działania.30. Współpraca z głównym księgowym przy opracowywaniu planów finansowo gospodarczych.
LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KONIN - 2019-05-23 - Konin (wielkopolskie)
Bieżące rozliczanie kosztów w firmie, realizacja i rozliczanie zamówień, praca w godz.8-16
ABC Service Sp. zo.o. - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
Docieplanie budynków.
AM-BAU Andrzej Michałkiewicz - 2018-08-29 - Chocieszów (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- planowanie potrzeb, - prowadzenie rozpoznania rynku,- ustalanie potrzeb służby czołgowo-samochodowej- realizacja zakupów- realizacja usług i dostaw
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego w Łodzi - 2018-08-22 - Zgierz (łódzkie)
Lakierowanie tworzyw sztucznych sprzętu AGD metodą natryskową
Firma Lakiernicza Hannex - 2016-03-10 - Ordzin (wielkopolskie)
Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Dodatkowo Starszy Specjalista ds. Jakości zajmuje się ewaluacją połączeń wykonywanych przez Specjalistów ds. Obsługi Klienta.Praca w godzinach: od 08:45 do 17:00; od 09:45 do 18:00; od 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
-Prace ślusarskie przy produkcji balustrad, ogrodzeń, instalacji elementów stalowych,-Praca na terenie Tczewskich Łąk,-Praca w godzinach 7-15-Kontakt telefoniczny 602-72-44-36.
Zbigniew Rutkowski, FIRMA HANDLOWO - PRODUKCYJNO - USŁUGOWA "CARO" - 2018-07-05 - Tczewskie Łąki (pomorskie)
Prowadzenie robót budowlanych, dokumentacji, wykazy budów, rozliczenie i kosztorys
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Gamar" Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Obsługa biura, rozliczenia pośredników, zawieranie umów.Jedna zmiana:od 8-16
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Zaawansowana znajomość MS Windows, biegła obsługa pakietów biurowych Open Office, Libre Office, praca na ustawach dot.ochrony danych osobowych, pomocy społecznej.
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Susz - 2016-02-08 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie bieżących spraw kadrowo- księgowych, przygotowywanie, opracowywanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych i komputerowych, pomoc przy organizacji imprez kulturalnych organizowanych przez ZCK, obsługa klientów w biurze obslugi
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Zakliczyn (małopolskie)
wydawanie druków systemowych, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Mława (mazowieckie)
Na podstawie otrzymanych zleceń przygotowywanie specyfikacji technicznej elementów stolarki w celu przekazania do produkcji
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Gwizdaj (podkarpackie)
Sporządzanie pism procesowych, umawianie spotkań, prowadzenie kalendarza, przygotowywanie opinii prawnych, przygotowanie odpowiedzi na interpretacje, zapytania i wnioski, porządkowanie dokumentacji i wykonywanie prac biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)