REFERENT DS. PLANOWANIA I MARKETINGU Pszczyna oferta pracy Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
Stanowisko: REFERENT DS. PLANOWANIA I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1)tworzenie bazy klientów2)nawiązywanie oraz podtrzymywanie kontaktów z klientami3)zbieranie ofert4)negocjacje umów z kontrahentami5)przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów 6)sporządzanie umów dla klientów 7)zarządzanie działaniami promocyjnymi 8)współtworzenie strategii marketingowych9)udział oraz pomoc w organizacji oficjalnych spotkań oraz imprez handlowych10)śledzenie literatury i bieżących trendów marketingowych11)obsługa systemów Simple oraz CS-17
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Doświadczalna 27, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)tworzenie bazy klientów2)nawiązywanie oraz podtrzymywanie kontaktów z klientami3)zbieranie ofert4)negocjacje umów z kontrahentami5)przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów 6)sporządzanie umów dla klientów 7)zarządzanie działaniami promocyjnymi 8)współtworzenie strategii marketingowych9)udział oraz pomoc w organizacji oficjalnych spotkań oraz imprez handlowych10)śledzenie literatury i bieżących trendów marketingowych11)obsługa systemów Simple oraz CS-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PLANOWANIA I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, zarządzanie, ekonomia, administracja), umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami, dobra organizacja pracy, mile widziana znajomość sposobu działania Instytutów badawczo-naukowych lub szeroko rozumianej branży chemicznej, mile widziana znajomość prawa gospodarczego i cywilnego, mile widziane doświadczenie w zarządzaniu.
Nazwa pracodawcy:
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Adres pracodawcy:
Doświadczalna 27, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: Doświadczalna
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.07.2019
Data dodania oferty pracy: 22.07.2019
Oferta pracy ważna do: 18.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e5796c4a04d0b2c79cde7c4066f06c5c
Podobne oferty pracy
- zapoznanie z obiegiem dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami ARR - wprowadzanie danych do systemówinformatycznych ARR - prowadzenie akt spraw, segregowanie i porządkowanie dokumentów gromadzonych w Sekcji -przygotowanie dokumentów do archiwizacji - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z InstrukcjąKancelaryjną
Agencja Rynku Rolnego - 2017-07-05 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na budowie.
Jucha-Beton Sp. z o.o. - 2016-05-23 - Głoska (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji kierowców i osób nie posiadających uprawnieńwydawanie praw jazdy, pozwoleń, wtórników i międzynarodowych praw jazdywymiana zagranicznych praw jazdyprzyjmowanie i weryfikacja dokumentów związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdamiprowadzenie rejestru podań, wniosków, zamówień i zawiadomieńprzyjmowanie akt kierowców na żadanie urzedów i wykonywanie czynności archiwizacyjnychprowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich wydawanierejestracja pojazdów samochodowych, trolejbusów, motocykli, przyczep, motorowerówydawanie dowodów rejetsracyjnych, pozwolen czasowyc, kart pojazdówpisanie i wysyłanie pism urzędowych, zaświadczeńprzyjmowanie i przekazywanie korespondencji przychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Gdynia (pomorskie)
- Śledzenie aktualności na stronach MNISW I MZzwiązanych z finansowaniem prac badawczych i rozwojowych i informowanie o nich pracowników Instytutu, jak również zamieszczanie na stronie ICZMP,- Pomoc w przygotowaniu ankiety jednostki niezbędnej do parametryzacji 2017,- Prowadzenie dokuemntacji i dziennika korespondencyjnego dziłu,- Prowadzenie korespondencji z pracowniikami naukowymi w kwesstii dokumentowania ich przestępców pracy naukowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
Ewidencja czasu pracy, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, pilnowanie terminu wpłat leasingu i kredytów, odpowiadanie na pisma i sprawy bieżące; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); możliwość zatrudnienia na stałe; kontakt z pracodawcą osobisty (11-16) oraz e-mailowy
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Potęgowo (pomorskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła rejestr upoważnień i pełnomocnictw, sporządzała projekty takich dokumentów; prowadziła zagadnienia związane z rozliczaniem czasu pracy pracowników CUW Katowice; sporządzała listy obecności; prowadziła rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej.- Wynagrodzenie: od 2550 do 3060 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o profilu humanistycznym, prawniczym, ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w komórce kadrowej (umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Pracy i przepisów wykonawczych, zagadnień związanych z udostępnianiem informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych; znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
PRACA W DZIALE SPRZEDAŻY: - AKTYWNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, - REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻY NA POWIERZONYM TERENIE, -SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY, -REPREZENTOWANIE FIRMY W ROZMOWACH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJOWANIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY, - CZĘSTE (COTYGODNIOWE) WYJAZDY SŁUŻBOWE
ZMM MAXPOL SPÓŁKA ZOO - 2019-01-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie wniosków o zatrudnienie, zwalnianie pracowników, prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera (pakiet MS Office). Tel. 519 321 669 Agnieszka Waga. Adres e-mail: agnieszka.waga (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-05-09 - Sulęcin (lubuskie)
- przygotowanie dokumentacji, w tym przeznaczonej do archiwizacji- sporządzanie spisu akt- porządkowanie dotychczasowego zasobu archiwalnego- obśługa urządzeń biurowych i programów uzytkowych- rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej- przygotowywanie pism przewodnich- skanowanie i anonimizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Łódź (łódzkie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Świdnica (dolnośląskie)
- prowadzenie grupowych zajęć terapeutycznych dla osadzonych- prowadzenie terapii indywidualnej osadzonych- uczestniczenie w posiedzeniach zespołu terapeutycznego. Dokumenty do rekrutacji pod aresem https://www.sw.gov.pl/praca-oferta/zaklad-karny-w-ilawie-mlodszy-terapeuta-dzialu-terapeutycznego
Zakład Karny Iława - 2018-11-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych,prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi.Praca w 4 Warmińsko-Mazurskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta, dbanie o salon
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk S.J. - 2016-05-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pomoc w archiwizacji dokumentów zgodnie z RWA, obsługa sprzętu biurowego, obsługa programów MS Office, pomoc w wysyłaniu korespondencji, pomoc w przygotowaniu i obsłudze wniosków
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
aktualizowanie danych poszczególnych członków należących do Związku zgodnie z ewidencją gruntów i wprowadzanie do w systemu komputerowego w programie GSW; odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej i elektronicznej; sporządzanie różnego rodzaju dokumentów i pism firmowych, sprawozdań, zestawień, raportów; prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów firmowych; przygotowywanie dokumentów związanych z odbiorem robót tj. protokołów odbioru, dokumentacji fotograficznej i mapek ewidencyjnych wraz z wykazem działek; bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym; praca w godzinach 11.00-15.00 lub 07.00-15.00 co drugi dzień;
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH ZGORZELEC - 2019-02-12 - Zgorzelec (dolnośląskie)
x
"Wilamowski Meble Kuchenne i Łazienkowe" M.Wilamowski - 2016-10-18 - Stanisławowo (podlaskie)
Wykonywanie zadań pomocniczych i technicznych pod nadzorem pracownika w komórkach organizacyjnych urzędu skarbowego: w Dziale Obsługi Bezpośredniej, w Dziale Rachunkowości, w Dziale Spraw Wierzycielskich oraz w Pierwszym i Drugim Dziale Egzekucji Administracyjnej. Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie maturalne.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wejherowo (pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie ewidencji podatkowej w formie ryczałtu i PKPiR, ewidencji vat, deklaracji ZUS
BIURO RACHNKOWE Zbigniew Wawrzycki - 2017-09-22 - Garwolin (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych oraz regulaminu wewnętrznego Spółki, pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowych w szczególności w zakresie: kompletowania, przygotowywania i uzgadniania dokumentów niezbędnych do wszczęcia i przeprowadzenia postępowania, w tym projektów umów, udzielania wyjaśnień wykonawcom, prowadzenie dokumentacji postępowania, przygotowywania i publikacji ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania, opracowywania pism związanych z prowadzeniem postępowania, zawieranie umów, sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień, archiwizacja dokumentacji postępowań, prowadzenie rejestrów zakupów, monitorowanie rynku zamówień publicznych w branży komunikacji miejskiej, przygotowywanie i wysyłanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą PZP lub wewnętrznymi regulaminami Zamawiającego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem, zwolnieniem oraz przebiegiem zatrudnienia.
"Ochrona Pracy" Sp. z o. o. - 2019-01-04 - Wadowice (małopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zabrze (śląskie)
cięcie i obróbka szkła w zakresie szlifowania, wiercenia, fazowania obróbki CNC, laminowania jak i hartowania
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Chorzów (śląskie)
SZKOLENIE WSTĘPNE BHP, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, POZNANIE ZADAŃ REALZIOWANYCH PRZEZ ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Skierniewice (łódzkie)
utrzymywanie bieżącego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.złożonego zamówienia, udzielanie klientowi informacji odostępnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obsługa zamówień. Praca w godzinach 8-16
Trend TJ sp. z o.o. - 2017-02-16 - Opole (opolskie)
Referent ds rozliczeń w dziale zbytu2 zmiany: 7-15 11-19
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
pomoc nauczycielowi
Szkoła Podstawowa w Toporowicach - 2017-08-22 - Toporowice (śląskie)
Działania w zakresie informacji i promocji Projektów Unijnych. Udział w przygotowaniu postępowań przetargowych. Udział w przygotowaniu i weryfikacji wniosków o płatność.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SUWAŁKACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Suwałki (podlaskie)
wykonywanie prac w zakresie administracyjno - biurowym
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Zgodny
Przedsiębiorstwo Usług Miejskich "PUM" Sp. z o.o. - 2016-08-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)