REFERENT DS. PIEKARNICTWA Plastowo oferta pracy Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska "- Kamieniec
Stanowisko: REFERENT DS. PIEKARNICTWA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, zestawienia produkcji, rozliczanie produkcji, przyjmowanie i wydawanie wyrobów gotowych, przyjmowanie surowców i materiałów, ustalanie zmianowości pracowników
Data publikacji: 2021-03-18
Lokalizacja: Plastowo (wielkopolskie)
Pracodawca: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska "- Kamieniec
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:64-061 Plastowo 1, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, zestawienia produkcji, rozliczanie produkcji, przyjmowanie i wydawanie wyrobów gotowych, przyjmowanie surowców i materiałów, ustalanie zmianowości pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PIEKARNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Plastowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3005
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamieniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: technologia produkcji piekarsko-ciastkarskiej
Nazwa pracodawcy:
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska "- Kamieniec
danePracodawcy_nip: 7880008114
danePracodawcy_regon: 000374723
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Główna 37, 64-061 Kamieniec, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: grodziski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3005
Gmina pracodawcy: Kamieniec
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kamieniec
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0584248
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 37
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 19.03.2021
Oferta pracy ważna do: 18.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?45ceb9778336b76e2a4ddcb834d8215d
Podobne oferty pracy
Referent w dziale zakupów
AutoBast Sp. z o.o., spółka komandytowa - 2017-05-31 - Maków Podhalański (małopolskie)
Przyjmowanie zapłaty od klientów, rozliczanie rozrachunków
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Lublin (lubelskie)
Montaż płyt kartonowo-gipsowych
Usługi budowlane "Remmix" JAN JĘDRSZCZYK - 2020-02-13 - Kraków (małopolskie)
analiza ofert, opracowanie logistyki dostaw
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Sulęcin (lubuskie)
- wykonywanie zleconych zadań admin.-biur.,- obsł. korespondnecji przych. i wych.,- przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, poczty e-mali,- obsł. urządzeń biurowych (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),- redagowanie pism,- składanie zamówień na mat. biurowe,- stała kontrola potrzebnych art. biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
wykszt. zawodowe, może byc osoba do przyuczenia, prof. II
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Porządkowanie zasobu archiwalnego zgodnie z obowiązującymi w Teatrze normatywami kancelaryjno-archiwalnymi;Opisywanie teczek aktowych;Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych.
Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
P.H.U. TRANSMAR Usługi Transportowe Mariusz Wrzosek - 2016-02-15 - Czajków (wielkopolskie)
Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłaszanych przez mieszkańców usterek. Redagowanie pism do mieszkańców. Sprawdzanie realizacji zgłaszanych usterek.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Powiadamianie beneficjenta o kontroli, przeprowadzanie kontroli w terenie, weryfikacja dokumentacji u beneficjenta, wypełnianie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami, przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi Przygotowania Dokumentacji.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2020-10-21 - Gdynia (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: w zakresie ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego,prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu,opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,ewidencjonowanie składek,prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-10-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie umów, prowadzenie ewidencji delegacji, sporządzanie pism, sporzązdanie świadectw pracy, obliczanie wymiaru urlopu wypoczynkowego, obsluga sekretariatu, przyjmowanie i wysyłanie poczty
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Trzebinia (małopolskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2018-01-25 - Cieszyn (śląskie)
doświadczenia w handlu,prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie SAP, współpraca z innymi działami ( zakupy, sprzedaż, produkcja, kontrola jakości) w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów,tworzenie raportów oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji magazynowej
GRUPA AZOTY "KOLTAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace transportowe związane z wysyłką towaru; rozładunek, załadunek za pomocą wózka jezdniowego (II WJO). Praca w firmie BADER Polska Sp. z o.o. w Bolesławcu, w systemie dwuzmianowym (06:00-14:00, 14:00-22:00) w ramach umowy o pracę tymczasową.
Industry Personel Services Sp z o.o. Wrocław - 2018-03-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentacji, wydawanie na prośbę klienta zaświadczeń o przyznanych świadczeniach z pomocy społecznej, pomoc w prowadzeniu akt osób korzystających z pomocy społecznej.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Płock (mazowieckie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Przemyśl (podkarpackie)
praca o charakterze biurowym (zastępstwo za okres od 01.05.2021 do 25.10.2021)
Zakład Karny Iława - 2021-04-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Produkcja mebli tapicerowanych,
Z.P.H.U. "ELTAP" Dworak Leszek - 2015-12-23 - Mroczeń (wielkopolskie)
praca przy hodowli indyków, zbiór jaj, inne prace zlecone
"Ósemka" Firma Usługowa Agnieszka Dudkowska - 2020-05-28 - Franciszkowo (warmińsko-mazurskie)
- Opracowanie zestawień kosztowych,- Opracowanie analiz kontrolingowych,- Udział w sporządzaniu kalkulacji cen usług,- Udział w opracowywaniu planu finansowego oraz prognoz kosztowo- przychodowych,- Współpraca z kierownikami centrów kosztów i przychodów,- Współudział w analizie rentowności produktów,- Zapoznanie z przepisami i regulaminami,- Przestrzeganie ustalonego harmonogramu pracy,- Rzetelne wykonywanie powierzonych czynności,- Staż w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Płock (mazowieckie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego (VAT, PIT). Zapoznanie z programem księgowym, wprowadzanie danych księgowych, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Płock (mazowieckie)
- Wykonywanie zleconych zadań administracyjno-biurowych,- Obsł. korespondencji prz. i wych., prowadzenie dziennika korespondencji,- Przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, poczty e-mail,- Obsł. urządzeń biur. (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),-Redagowanie pism,- Wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostępnych funduszach uniijnych i pomocowych dla ICZMP,- Czynny udział w realizacji i rozliczaniu projektów,- Opracowywanie treći zapytań ofertowych, wzorów umów i załączników,- Składanie zamówień na mat. biurowe, stała kontrola.
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie produkcji.
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2018-10-16 - Zgierz (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń, księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie raportów kasowych, sporządzanie dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, mile widziana specjalność - rachunkowość, mile widziane doświadczenie zawodowe.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Redzie - 2017-03-01 - Reda (pomorskie)
Przygotowywanie materiałów aluminiowych do spawania, w tym: cięcie, gięcie profili, otworowanie oraz pakowanie gotowych wyrobów do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Paproć (wielkopolskie)
Zakres obowiązków kandydata na stanowisko Referenta:- obsługę administracyjną realizowanych szkoleń i projektów,- obsługę administracyjno-kadrową w tymi rozliczanie czasu pracy pracowników realizujących usługi opiekuńcze, rehabilitacyjne i inne u podopiecznych,- obsługę finansowo-rachunkową realizowanych usług, szkoleń i projektów,- prowadzenie rozliczeń finansowych dla realizowanych szkoleń,- prowadzenie rozliczeń finansowych dla realizowanych projektów,- przygotowywanie harmonogramów i planów planowanych i realizowanych szkoleń,
Fundacja "Przemijanie" - 2020-07-10 - Opole (opolskie)
Spawanie elementów stalowych
Kroon Units - 2017-04-12 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie.Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Racibórz (śląskie)
Księgowanie dokumentów w języku angielskim i portugalskim, bieżący kontakt telefoniczny i w formie pisemnej z klientem obcojęzycznym: Portugalia, Brazylia; w języku portugalskim.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)