REFERENT + ST FP ( SEK. DS. PROGRAM. INFRA.) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT + ST FP ( SEK. DS. PROGRAM. INFRA.)
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - Wykonywanie zleconych zadań administracyjno-biurowych,- Obsł. korespondencji prz. i wych., prowadzenie dziennika korespondencji,- Przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, poczty e-mail,- Obsł. urządzeń biur. (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),-Redagowanie pism,- Wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostępnych funduszach uniijnych i pomocowych dla ICZMP,- Czynny udział w realizacji i rozliczaniu projektów,- Opracowywanie treći zapytań ofertowych, wzorów umów i załączników,- Składanie zamówień na mat. biurowe, stała kontrola.
Data publikacji: 2018-09-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie zleconych zadań administracyjno-biurowych,- Obsł. korespondencji prz. i wych., prowadzenie dziennika korespondencji,- Przyjmowanie tel., obsł. połączeń tel., fax, poczty e-mail,- Obsł. urządzeń biur. (wykonywanie kserokopii dokumentacji, skanowanie),-Redagowanie pism,- Wyszukiwanie, gromadzenie i analiza informacji o dostępnych funduszach uniijnych i pomocowych dla ICZMP,- Czynny udział w realizacji i rozliczaniu projektów,- Opracowywanie treći zapytań ofertowych, wzorów umów i załączników,- Składanie zamówień na mat. biurowe, stała kontrola.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1.6
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT + ST FP ( SEK. DS. PROGRAM. INFRA.)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2018
Data dodania oferty pracy: 21.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Porządkowanie zasobu archiwalnego zgodnie z obowiązującymi w Teatrze normatywami kancelaryjno-archiwalnymi;Opisywanie teczek aktowych;Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych.
Teatr Wielki - Opera Narodowa w Warszawie - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Tychy (śląskie)
zapoznanie się z działalnością OPS, obsługa klienta, stosowanie odpowiednich przepisów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Stare Babice (mazowieckie)
przyjmowanie zamówień, rozliczanie konwojentów praca zmianowa od poniedziałku do soboty od 6.00 do 18.00
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA - 2017-09-15 - Trzebownisko (podkarpackie)
jw.
PROSERVICE FINTECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
cv
P.P.H.U RAJ KRZYSZTOF SZOPIAK - 2018-08-06 - Lubenia (podkarpackie)
Obsługa klienta, obsługa kas fiskalne, terminala płatniczego
ANNA KOWALCZYK "NEUTRINO" - 2017-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Wieloosobowe Stanowisko Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników: kontrola formalna i merytoryczna deklaracji i informacji podatkowych, wprowadzanie danych do komputera, wstępna archiwizacja dokumntów, sporządzanie projektów pism, wpinanie zgłoszeń aktualizacyjnych do teczek, zakładanie teczek, obsługa archiwum NIP-ów , obsługa programu POLTAX w zakresie przeglądania danych rejestracyjnych podatnika, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Żory (śląskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Trzebownisko (podkarpackie)
poszukiwanie dostawców, gromadzenie analiza ofert, analiza potrzeb Zakładu, śledzenie zużycia materiałów, uzupełnianie zapasów, obsługa towarów w magazynie, obrót opakowaniami, współpraca z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
rozliczanie rzeczowe i finansowe umów, nadzór nad prawidłową realizacją umów, planowanie środków finansowych na media i usługi komunalne, opracoweywanie dokumentacji do postępowań o udzielenie zamówień publicznych, bieżąca sprawozdawczość w zakresie gospodarki komunalnejMiejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-29 - Zgierz (łódzkie)
prezentacja i przygotowanie ofertreprezentacja biuraobsługa klientazapoznanie się z aktualnymi produktami turystycznymi na rynkukalkulacjeorganizacja pracy biurowej
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przewóz artykułów różnych po Europie Zachodniej (Wlk. Brytania)
KLO - TRANS, Usługi Transportowe - 2018-07-09 - Starachowice (świętokrzyskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Olkusz (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Kraków (małopolskie)
dbanie o utrzymanie czystości w biurze, sprawdzanie i odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, nadzór na ddokumentami biurowymi, odbieranie połączeń telefonicznych, wykonywanie obowiązków powierzonych przez pracodawcę, przekazywanie przełożonemu wyników pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
•Raportowanie procesów produkcyjnych i innych ustalonych procesów.•Przygotowanie raportów okazjonalnych.•Przeprowadzania ustalonych analiz na bazie dostępnych danych.•Zbieranie i egzekwowanie niezbędnych danych celem raportowania.•Sprawdzanie zgodności danych ze stanem faktycznym.•Organizacja i realizacja sprawozdawczości zewnętrznej (min. GUS, NBP).•Przygotowywanie danych dla biura księgowego.•Współpraca z poszczególnymi działami produkcji.•Współudział w planowaniu organizacji procesu produkcyjnego.1.Pomoc w realizacji zadań administracyjnych.•Prowadzenie rejestru przyczyn postojów i reklamacji
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
prace pomocnicze przed inwentaryzacją i inawntaryzacja
kontakt przez OHP - 2016-08-23 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowywanie , nadzór i ewidencjonowanie umów podwykonawczych. Wspieranie administracyjne Dyrektorów i Kierowników. Przygotowywanie od strony formalnej ofert przetargowychi dokumentów niezbednych do wzięcia udziału w postępowaniu przetargowym.
Aks Budownictwo sp. zo.o. - 2018-01-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa recepcji,- Wystawianie faktur VAT za korzystanie z pokoi hotelowych, tel., sal konferencyjnych oraz pobrania gotówki lub przyjmowania płatności kartami płatniczymi,- Ewidencjonowanie sprzedaży przy zastosowaniu kasy fisklanej,- Sporzadzanie sprawozdań wykorzystania zasobów Hotelu Eskulap,- Przygotowywanie korespondencji związanej ze sprawami administracyjnymi,- Wystawianie wezwań do najemców z tyt. zaległości,- Wspłpraca z Działem finansowym ICZMP,- Przygotowywanie listy zapotrzebowania na art. niezbędne do prawidłowego funkcjonowanieSekcji.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łódź (łódzkie)
szycie obić do trumien
P.P.H. DORJANEX JANUSZ MOSIŃSKI - 2018-04-03 - Guzew (łódzkie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH CCC W POLSCE I ZA GRANICĄ
CCC S.A. - 2016-07-28 - Polkowice (dolnośląskie)
PRZYGOTOWANIE SAMOCHODU DOSTAWCZEGO DO JAZDY, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO WYKONANIA ZADANIA, KIEROWANIE SAMOCHODEM DOSTAWCZYM, ZABEZPIECZENIE PRZEWOŻONEGO ŁADUNKU, DOSTARCZENIE ŁUDUNKU DO PUNKTU DOCELOWEGO, ROZLICZENIE GOTÓWKI JEŻELI WYSTĘPUJEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRAWO JAZDY KAT. BMIEJSCE PRACY: PRZECŁAW
PT DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-09 - Przecław (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej Działu administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawień zrealizowanych zakupów materiałów i usług w ujęciu ilościowym i wartościowym dla procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków dla procedury zamówień publicznych i przetargów. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych i przetargów. Prowadzenie ewidencji zamówień/faktur oraz rejestrów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych w formie elektronicznej oraz ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenia), okresowe uzgadnianie stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami księgowymi. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących likwidacji mienia stanowiącego wyposażenie domu. Współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do składnicy akt, organizowanie brakowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie protokołów przyjęcia darów i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarządczej. Współpraca z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-12-14 - Goślice (mazowieckie)
- zapoznanie się z programami komputerowymi stosowanej w ewidencji księgowej- sprawdzanie dokumnetów pod względem rachunkowym,- wprowadxanie faktur do systemu- sporządzanie rejestrów
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, wystawianie faktur, archiwizacja dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień, rozliczanie obciążeń sklepów. Wymagane: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość Excela. Tel.: 95 783 61 00 Katarzyna Hass. Adres e-mail: ewelinalehmann (at) spolem-sulecin.pl
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Sulęcin (lubuskie)
zh
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
1. Planowanie imprez sportowych na terenie gminy, potrzeb materialnych i kadrowych dla zabezpieczenia ich przebiegu. 2. Koordynowanie rozgrywek sportowych, rekreacyjnych i sportowo rekreacyjnych, międzyszkolnych oraz udziału drużyn ze szkół gminnych w powiecie i na wyższych etapach.3. Nadzór nad obiektami sportowymi, w tym w szkołach w zakresie:a) stanu budynków,b) stanu wyposażenia,c) potrzeb remontowych i modernizacyjnych.4. Zaopatrzenie obiektów sportowych w urządzenia i pomoce.5. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z wynajmem obiektów sportowych.6. Dokumentowanie imprez sportowych na terenie gminy i poza nią oraz przekazywanie do publikacji mediom. 7. Analizowanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz na sport w gminie oraz zajęcia sportowe w szkołach, imprezy, rozwój bazy, wyposażenie oraz pisanie wniosków na ich uzyskanie.8. Współpraca z uczniowskimi klubami sportowymi.9. Współpraca z klubami sportowymi działającymi w gminie.10. Współpraca ze Szkolnym Związkiem Sportowym.11. Realizowanie programu Powszechna Nauka Pływania dla uczniów szkół z Gminy, nadzór ikoordynowanie programu w szkołach.12. Współpraca z organizacjami pozarządowymi o charakterze sportowym poprzez:a) udział w opracowywaniu corocznie Programu Współpracy Gminy Kobylnica zorganizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b) prowadzenie ewidencji dokumentacji organizacyjnoregulaminowej organizacji pozarządowych wspierających działalność Gminy w zakresie sportu,c)organizacja konkursów na przyznanie dotacji dla organizacji, o których mowa wpunkcie b,d) udzielanie pomocy dla organizacji w przygotowaniu dokumentacji konkursowej,e) kontrola merytoryczna realizacji zadań i wydatków,f) informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku oraz oogłaszanych konkursach ofert na projekty realizacji tych zadań,g) przeprowadzanie konkursu ofert i udział w pracach Komisji,h) rozliczanie sprawozdań z realizacji zadań publicznych pod względem merytorycznym,i) prowadzenie elektronicznej bazy danych organizacji pozarządowych (mapa aktywności, statuty, regulaminy)j) organizowanie spotkań dotyczących współpracy organów Gminy, CUW z organizacjami ocena i wnioski wypływające ze współpracy,13. Opracowanie projektów zarządzeń Dyrektora CUW, Wójta Gminy i Uchwał Rady Gminy zzakresu wykonywanych zadań.14 Przygotowywanie informacji, analiz, sprawozdań dla Dyrektora z zakresu prowadzonych spraw.15 Monitorowanie zmian w przepisach obowiązujących na stanowisku pracy, analizowanie, składanie przełożonym informacji o zmianach do wdrożenia.Umowa od 01.05.2018 r. do 30.10.2018 r. z możliwością przedłużenia. Godziny pracy 7.30- 15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2018-03-14 - Kobylnica (pomorskie)
Dokumentowanie: przebiegu studiów, praktyk zawodowych: zapoznanie się z regulaminem i zarządzeniami związanymi z obsługą studentów i słuchaczy oraz z aktami prawnymi dot. kursów, szkoleń i dokumentowaniem przebiegów studiów, szkolenia w zakresie Elektronicznego Systemu Obsługi Studiów (Proakademia), prowadzenie akt osobowych studentów i słuchaczy oraz ich ewidencja w dokumentacji pisemnej oraz w bazie komputerowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk dla studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych (współpraca z firmami, instytucjami, urzędami), bieżąca obsługa słuchaczy i studentów dot. toku studiów (przygotowywanie zaświadczeń do instytucji, przyjmowanie podań i pisemna informacja o decyzjach, rejestracja prac dyplomowych - wydawanie dokumentów do obrony, przygotowywanie pism w sprawie udostępniania danych dla studentów, wykonywanie czynności z rekrutacją: przygotowywanie druków rekrutacyjnych, wydawanie teczek rekrutacyjnych, przyjmowanie teczek rekrutacyjnych, dbałość o prawidłowe zabezpieczanie teczek rekrutacyjnych (dane osobowe), tworzenie i prowadzenie na bieżąco bazy danych kandydatów, przygotowywanie kandydatom zaświadczeń, obsługa kandydatów na studia w zakresie przedkładania do podpisu umów o świadczenie usług edukacyjnych, rejestr niniejszych umów; prowadzenie rejestrów wydawanych legitymacji i wydanych świadectw ukończenia studiów oraz prowadzenie albumu studentów i słuchaczy, wydawanie dokumentów końcowych absolwentom i słuchaczom, archiwizowanie teczek osobowych. Organizacja: toku studiów, praktyk studenckich/oraz kursów, szkoleń, udzielanie informacji w zakresie przebiegu studiów na podstawie bieżących przepisów, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, obsługa korespondencji, obsługa egzaminów podyplomowych, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie praktyk.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tarnów (małopolskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO TABEL EXCELL, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW W PROGRAMIE WORD, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW, OBSŁUGA PROGRAMU SAP
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)