REFERENT DS. ORAGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH Płock oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ORAGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Organizacja szkoleń, wydarzeń, konferencji, sprzedaż szkoleń, promocja firmy, archiwizacja dokumentów, sporządzanie dokumentacji finansowej i administracyjnej.
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Organizacja szkoleń, wydarzeń, konferencji, sprzedaż szkoleń, promocja firmy, archiwizacja dokumentów, sporządzanie dokumentacji finansowej i administracyjnej.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ORAGANIZACYJNO - ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kobiety do 30 roku życia, długotrwale bezrobotne (zgodnie z definicją przyjętą przez Komisję Europejską), spełniające warunki skierowania do programu.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: działalność holdingów finansowych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2020
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 01.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d3e56393f3d3be889b16e02cce210fbe
Podobne oferty pracy
Wykonywanie pracy strażnika miejskiego zgodnie z zadaniami i kompetencjami, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec.Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy
Straż Miejska w Bolesławcu - 2019-03-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wystawianie dokumentów wewnętrznych WZ, CMR, MM, PW; kontrola załadunku eksport; prowadzenie stanów magazynowych; tworzenie etykiet towarowych
HAMAR S.J. A.M. BENEDYKCIŃSCY ZAKŁAD PRODUKCJI DRZEWNEJ - 2017-11-13 - Bytnica (lubuskie)
referent ds kontroli i rozliczeń
KOIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-10 - Świebodzin (lubuskie)
wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, dekretowanie, księgowanie faktur, sprawdzanie poprawności danych.
"Minibrowary.pl" Andrzej Gałasiewicz - 2016-03-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Realizacja procesu produkcyjnego, monitoring pracy maszyn, urządzeń produkcyjnych, optymalizacja produkcji, kontrola jakościowa wyrobu.
Audit Doradztwo Personalne Sp.z.o.o - 2019-06-18 - Żary (lubuskie)
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - archiwizowanie dokumentów. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku, od godz.: 7-8 - do uzgodnienia. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - wyłącznie droga mailową: rekrutacja (at) kancelariahtp.comProsimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Kancelarię Prawną HTP Puniewska Waszczyńska sp. k. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kwidzyńskiej 2 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. 2014 poz. 1182 t.j., z późn. zm.). Oświadczam, że zostałam/em poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Oświadczam, że jest mi wiadome, iż pracodawca ma prawo żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych określonych w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktach wykonawczych. Oświadczam, że nieobjęte tym katalogiem dane osobowe podaję dobrowolnie.
KANCELARIA PRAWNA HTP PUNIEWSKA WASZCZYŃSKA SP.K. - 2016-05-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa sklepu internetowego i sprzedaż internetowa, mile widziana znajomość j. angielskiego i rosyjskiego, ale nie konieczna.
P.P.H.U. N-STEEL Sp.Jawna Danuta i Janusz Pawlisz K-ce - 2018-12-28 - Krapkowice (opolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Głogów (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, badań lekarskich, obsługa poczty elektronicznej firmy, drukowanie i dodawanie zdjęć, tworzenie pism, dokumentów, wystawianie faktur sprzedażowych, prowadzenie dokumentów magazynowych.
PPHU POLIROL M. JACYNO SP.J. - 2020-01-13 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
organizowanie transportu towarów na zlecenie firm, pisanie listów przewozowych, korespondencja w języku obcym z kontrahentami, akceptowanie faktur kosztowych
FONOKAJ Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-08-29 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV-sat, odgromowych, urządzeń dźwigowych. Godziny pracy pon. 8 00-16, wt.-pt. 7 00-15 00. Umowa na rok
Słupska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Czyn” - 2018-06-21 - Słupsk (pomorskie)
Praktyczna znajomość podstawowych zasad i przepisów z zakresu rachunkowości i podatków VAT, CIT. Znajomość pakietu MS OFICE. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Rozliczanie delegacji pracowniczych, księgowanie dokumentów; wsparcie głównego ksiegowego. Sporządzanie sprawozdań do GUS. Przygotowywanie dokumentacji do audytów oraz kontroli skarbowych. Sumienność oraz systematyczność. Dokładność, rzetelność, samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole.
Poner sp. z o.o. - 2019-12-04 - Mianowice (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Prowadzenie spraw zwiazanych z obsługą kancelaryjną Urzędu, obsługa delegacji, przyjmowanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, ewidencja korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gorzów Śląski (opolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 5 miesięcy pracy zawodowej w tym minimum 3 miesiące w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-10 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Żywiec (śląskie)
Prace ogólnobudowlane. Okres próbny 3 miesiące. Miejsce wykonywania pracy: Piła. Godz. 07.00-15.00.
SEB-DACH ANNA MISZKURKA - 2019-09-04 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń do produkcji i pakowania makaronu.
Animak-Kopcza sp.j. - 2019-01-08 - Legnica (dolnośląskie)
Analiza kosztów, sporządzanie systemów motywacyjnych, opracowanie planu rozwoju.
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Czeladź (śląskie)
Przeprowadzanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzeniu pod względem formalnym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i zeznań podatkowych, ujawnianie przestępstw i wykroczeń karnych skarbowych, prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi, wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 09.02.2016 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177377
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- sprawdzanie raportów sprzedaży;- sprawdzanie faktur sprzedaży i zakupów;- prowadzenie i przygotowanie dokumentacji handlowej;- obsługa kasy fiskalnej, komputera, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Starogard Gdański (pomorskie)
1. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami.2. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej nawiązania, zmiany i ustania stosunku pracy.3. Ustalanie uprawnień pracownicznych (staż pracy, wymiar urlopu, wymiar czasu pracy, uprawnienia rodzicielskie, jubileuszowe, odprawy rentowo - emerytalne itp.).4. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.5. Rozliczanie czasu pracy.6. Weryfikacja harmonogramów czasu pracy.7. Sporządzanie planów urlopów.8. Prowadzenie ewidencji osobowej pracowników oraz rejestrów spraw pracownicznych.9. Wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy.10. Sporządzenie dokumentów zgłoszeniowych i wyrejestrowujących do ZUS.11. Prowadzenie i wysyłanie sprawozdawczości do GUS, PFRON itp.wysokość wynagrodzenia: 2775,00 zł brutto + 5 % premii + dodatek stażowy
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy - 2019-02-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie faktur za noclegi. Sprawdzanie rozliczeń PWS.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2019-05-30 - Świętoszów (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentow,
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta w sklepie z artykułami spożywczymi (cv na adres e-mail: znicze-kalwaria (at) wp.pl)
Nazim Paweł - 2016-04-15 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
- kierowanie pojazdem, - obsługa klienta, - obsluga nawigacji, - dbanie o powierzone mienie. Około 200 godzin pracy miesięcznie. Dyspozycyjność - wg potrzeb (elastyczny grafik). Praca na naszych busach mercedes Vito w ramach przepisów dotyczących okazjonalnego przewozu osób. Możliwa też współpraca na zasadzie działalności gospodarczej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 539 931 119.
ECOCAR FLOTA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- Weyfikacja dokumentów księgowych,- Deklaracja i księgowanie faktur,- Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,- Wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie płatności.
e-bilans Zbigniew Burchan - 2016-07-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Praca na stanowisku logistyk do spraw produkcji - zakres obowiązków do przyuczenia. Wykształcenie średnie techniczne, prawo jazdy kat. B. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na maila, w dalszej kolejności pracodawca będzie umawiał się na spotkanie osobiste z kandydatami w siedzibie firmy w uzgodnionym terminie.
CRISTAP Iwona Musiał - 2016-05-11 - Wejherowo (pomorskie)
Nadzór nad dokumentacją, koordynowanie działań przedsiębiorstwa, wdrażanie systemów zarządzania
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Tychy (śląskie)
Kontrola i analiza organoleptyczna wyrobów gotowych wychodzących z zakładu oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej, zwalnianie wyrobu gotowego do sprzedaży w systemie CDN XL oraz wystawianie atestów jakościowych, nadzór nad aktualnością, okresowa weryfikacja oraz sporządzanie instrukcji i procedur dotyczących laboratorium sensorycznego i prowadzonych analiz, uczestnictwo w audytach higieniczno-sanitarnych oraz wykonywanie audytów wewnętrznych oraz audytów dostawców, uczestnictwo w rozwiązywaniu problemów produkcyjnych i technologicznych w zakładzie.
PAULA INGREDIENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-10-14 - Kalisz (wielkopolskie)