REFERENT - OBSŁUGA MONITORINGU Bolesławiec oferta pracy Straż Miejska w Bolesławcu
Stanowisko: REFERENT - OBSŁUGA MONITORINGU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie pracy strażnika miejskiego zgodnie z zadaniami i kompetencjami, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec.Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy
Data publikacji: 2019-03-27
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Straż Miejska w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołaja Brody 13, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie pracy strażnika miejskiego zgodnie z zadaniami i kompetencjami, czuwanie nad porządkiem i czystością na terenie miasta Bolesławiec.Szczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT - OBSŁUGA MONITORINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: strażnik gminny / miejski
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu office, ukończone 21 lat, obywatelstwo polskie, niekaralność, korzystanie w pełni z praw publicznych.
Nazwa pracodawcy: Straż Miejska w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Mikołaja Brody 13, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny w godzinach 08.00-14.00, tel. 75-6447990, e-mail dyzurny (at) sm.boleslawiec.plSzczegóły: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zakładka Straż Miejska-Ogłoszenia-Oferty pracyNależy złożyć wszystkie dokumenty aby wziąć udział w procesie rekrutacji (informacje w siedzibie Straży Miejskiej lub na stronie internetowej).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Mikołaja Brody
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: strażnik gminny / miejski
Data dodania oferty pracy: 27.03.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa stoiska firmowego z mieszalnikiem tynku
BOLIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-11 - Modlniczka (małopolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń od lokatorów, rejestracja w komputerze, prowadzenie korespondencji z lokatorami, kontrola rozliczeń z dostawcami mediów, przygotowanie materiałów dla bieżących potrzeb remontowych, kontrola czystości na nieruchomościachKontakt z pracodawcą: osobisty lub email: sekretariat (at) smkomunalnik.plSala E
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Komunalnik" - 2017-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych i ewidencji, miesięczne naliczenie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń, opracowanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych, sporządzanie sparwozdań oraz rocznych deklaracji podatkowych, organizowanie szkoleń. Wymagania: wykształcenie wyższe - administracja, zarządzanie zasobami ludzkimi, doświadczenie 5 lat, wiedza z zakresu KP, Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym, znajomość programu Płatnik, umiejętność prowadzenia dokumentacji kadrowo-płacowej.
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisieckiego "DZIADKA" - 2017-06-07 - Rumia (pomorskie)
- Naliczanie płac. Przyjmowanie i zwalnianie pracowników. Wystawianie świadectw pracy. Obsługa kadrowa. Wystawianie faktur, ewidencjonowanie faktur i ich księgowanie. Sprawozdawczość GUS-owska. Deklaracje ZUS.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym + nagroda. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub zarządzanie zasobami ludzkimi lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w naliczaniu płac i prowadzeniu kadr. Mile widziane osoby które pracowały w biurach rachunkowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-16 - Katowice (śląskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta oraz dbanie o wizerunek sklepu
kontakt przez PUP - 2018-12-14 - Głubczyce (opolskie)
prace biurowe, wyszukiwanie kontrahentów i ofert w branży tekstylnej, utrzymywanie pozytywnych kontaktów z klientami.Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.00
ZARATEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Janki (mazowieckie)
praca biurowa, usługi w zakresie rachunkowo-księgowym
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Namysłów (opolskie)
Prace biurowe: rozliczenia, sprawozdania, zamówienia
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Żary (lubuskie)
Referent techniczno-administracyjny
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Niedomice (małopolskie)
Wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji produkcyjnej (plany realizacji wyrobów, przewodniki warsztatowe, dokumentacja techniczna - wydawanie i nadzór)Bieżąca obsługa spraw administracyjno-biurowych, Segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji produkcyjnej, Korespondencja z kontrahentami (wysyłanie maili o brakujące certyfikaty, świadectwa jakości itp., złomowanie podzespołów nie nadających się do remontu itd.)Zamawianie materiałów do produkcjiNadzór nad numeracją elementów wyjeżdżających z firmy (nadawanie numeracji, prowadzenie komputerowego rejestru itd.)Przygotowywanie pism i innych dokumentów, Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura, Dbałość o dobry wizerunek firmy.
MEGPOL - 2019-03-18 - Chocianowiec (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Stęszew (wielkopolskie)
przyjmowanie i kwalifikowanie wpływających wniosków i korespondencji dotyczących świadczeń,prawidłowe i terminowe załatwianie spraw według właściwości rzeczowej,sprawdzanie i zakładanie kart skorowidzowych w systemie informatycznym,prowadzenie rejestrów wniosków oraz korespondencji dla poszczególnych rodzajów świadczeń,przekazywanie na odpowiednie stanowiska merytoryczne akt sprawy,włączanie do akt decyzji i korespondencji,współdziałanie z innymi komórkami organizacjami i instytucjami przy realizacji zadań.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
Prace elektryczne na terenie woj. śląskiego.
Zakład Budownictwa Ogólnego BUDGAM Jan Gałuszkiewicz - 2019-03-18 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Warszawa (mazowieckie)
- - obsł dokuemtów w systemenie POLTAX, BA I INNYCH APLIKACJACH,- przygot. i opracowywanie korespondnecji ( pisma,wezwania),- przygot. akt do archiwizacji,- obsł. klientów w podst. zakresie,- wykonywanie różnych czynności biurowych ( kserokopie, kompletowanie itp.).
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Prace biurowe, sprządzanie dokumentów, kontakt z klientami
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Golina (wielkopolskie)
urabianie zapraw murarskich, odczytywanie rysunków budowlanych, wykonywanie sklepień łuków
MARIUSZ WENERSKI WENBUD - 2017-12-15 - Grabowo (zachodniopomorskie)
-pozyskiwanie nowych klientów-kontakt z kontrahentami (zbieranie zamówień)-wypełnianie dokumentów-tworzenie ofert handlowych-analiza rynku
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2018-05-10 - Rogoźno (wielkopolskie)
przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji multimedialnych, sprządzanie pism, bieżąca obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Bieruń (śląskie)
Obsługa Klientów krajowych i zagranicznych, przyjmowanie, terminowe wprowadzenie do systemu i realizacja zamówień od klienta ( w tym również telefonicznych i elektroniczny), prowadzenie negocjacji z klientami odnośnie warunków realizacji zamówień, co do terminu i sposobu dostarczenia wyrobów, wystawianie faktur handlowych za zamówione wyroby gotowe oraz towary handlowe, bonusowe, podręczne, wystawianie stosownych dokumentów wysyłkowych dla klienta, kontakt bezpośredni z klientem w celu optymalizacji procesu sprzedaży w tym bieżące informowanie klientów o możliwości realizacji zamówień, nadzór nad potwierdzaniem terminów realizacji zamówień do klienta, bieżące śledzenie przebiegu realizacji zleceń.
RADPOL S.A - 2017-12-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca w recepcji hotelu
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Żagań (lubuskie)
Wymagania niezbędne (formalne): obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, doświadczenie na podobnym stanowisku, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnipraw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowanaopinia, znajomość przepisów Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń i podatków, ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, ustawy o rachunkowości, umiejętność biegłej obsługi oprogramowania: Płatnik, MS Word, MS Excel oraz znajomość środowiska Windows, Wymagania dodatkowe: stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,wysoki poziom kultury osobistej i zdolności interpersonalnych, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, kreatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywaniaproblemów, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, dyspozycyjność, obowiązkowość i rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole. Zakres zadań na stanowisku: prowadzenie dokumentacji kadrowej, prowadzenie czynności związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem, prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych, sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków, przygotowywanie grafików i ewidencja czasu pracy, sporządzanie deklaracji PFRON, sporządzanie sprawozdań do GUS, inne zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa, regulaminów i zarządzeń. Dokumenty należy składać (osobiście lub przesłać pocztą) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko referent ds. kadrowo-płacowych w terminie do 10 marca 2018 r. w Domu Dziecka w Rybniku, przy ul. Powstańców Śl. 44. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej DomuDziecka w Rybniku.
DOM DZIECKA W RYBNIKU - 2018-03-05 - Rybnik (śląskie)
Realizacja zadań ustawowych przynależnych do wykonywania przez zespół ds. zdrowia i ochrony zwiarząt, monitoring chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie rejesttru podmiotów nadzorowanych przez PLW, obsługa programów komputerowych, prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości, inne czynności sanitarne.(Dokumenty należy złożyć do: 12.02.2018Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łosicachul. Myśliwska 108- 200 Łosice).
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łosicach - 2018-02-01 - Łosice (mazowieckie)
WPROWADZANIE DO EWIDENCJI DOKUMENTÓW PRODUKCYJNYCH, WPROWADZANIE I ROZLICZANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH W SYSTEMIE, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI, SPRZEDAŻY, PRODUKCJI I MAGAZYNÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ I PŁYNNEGO PRZEPŁYWU INFORMACJI, NADZÓR NAD DOKUMENTAMI I ICH ARCHIWIZACJA
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prace biurowe związane ze sprzedażą detaliczną i hurtową węgla, gospodarka magazynowa przy użyciu programu komputerowego, nadzór nad obiegiem dokumentacji i poczty
"STARPEX" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-02 - Sosnowiec (śląskie)
czynności administracyjno-kadrowe- oferta skierowana również do osób posiadających orzeczenie o stopniu niepsełnosprawności
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Zgierz (łódzkie)
jw.
Szkoła Podstawowa nr 167 - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
CIECIE PROFILI ALUMINIOWYCH ORAZ MATERIAŁÓW DREWNOPOCHODNYCH
ZCASE - 2018-02-01 - Racławówka (podkarpackie)