REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6436) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6436)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie negocjacji z klientami- wystawianie faktur- udzielanie informacji o zakresie usług zakładu
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Czartoryskiego 13, 85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie negocjacji z klientami- wystawianie faktur- udzielanie informacji o zakresie usług zakładu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA(NR 6436)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność obsługi kasy fiskalnej, mile widziane doświadczenie: w sprzedaży, w kontakcie z klientem
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Adama Czartoryskiego 13, 85-222 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv i list motywacyjny należy przesłać lub dostarczyć osobiście:- e-mail: info (at) zielenmiejska.pl- PRZEDSIĘBIORSTWO "ZIELEŃ MIEJSKA" W BYDGOSZCZY - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. A. Czartoryskiego 13 85-222 Bydgoszcz
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Adama Czartoryskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 03.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- obsługa beneficjentów- segregowanie dokumentów- wprowadzanie danych do zestawień dot. wniosków obszarowych i PROW- przygotowanie korespondencji wychodzącej- układanie zgłoszeń zwierzęcych w pakiety
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Chorzów (śląskie)
Sprawdzanie zgodności dokumentów magazynowych. Rozliczanie produkcji magazynowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
NAUKA: ZASDAD OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH, OSOBISTEJ I TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA, UAKTUALNIANIA STRONY WWW.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Konin (wielkopolskie)
POMOC PRZY SZPACHLOWANIU I MALOWANIU - TYNKI WEWNĘTRZNE(ŚCIANY I SUFITY), TYNKI ZEWNĘTRZNE (ELEWACJA BUDYNKU, WEJŚCIA DO BUDYNKÓW), WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, DOŚWIADCZENIE BUDOWLANE W ZAKRESIE:POMOC PRZY SZPACHLOWANIU I MALOWANIU, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3 METRÓW; STAŻ PRACY 5 LAT, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY; ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKWATEROWANIA; GODZINY PRACY: 08.00-16.00;
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa komputera programów firm ubezpieczeniowych, obsługa klientów, obsługa programu kasowego INTAX
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zapoznanie się z zasadami i obiegiem dokumentacji w Oddziale, rejestracja wniosków, korespondencji wpływającej do Wydziału, dołączanie wniosków, pism do akt, porządkowanie akt, przekazywanie do dalszego załatwienia, przekazywanie akt do dalszego załatwienia w systemi komputerowym, zapoznanie się z obowiązującymi przepisami z zakresu ustalania uprawnień do świadczeń z ubezpieczenia emerytalnego, rentowego, wypadkowego oraz obliczanie ich wysokości.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
Obsługa klientów spółki, pozyskiwanie nowych kontrahentów w branży części do klimatyzacji samochodowej
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2017-04-07 - Łódź (łódzkie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Tolkmicko (warmińsko-mazurskie)
Wspomaganie pracowników Działu Finansowo-Księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział, kontrola dokumentów księgowych, analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych, przygotowanie przelewów bankowych, przygotowanie i sporządzanie cyklicznych raportów i analiz ekonomiczno-finansowych, kompletowanie danych statystycznych, eksploatacyjnych i finansowych wykorzystywanych w sprawozdawczości, czynne uczestnictwo przy sporządzaniu planu finansowego, raportowanie z realizacji planu finansowego, czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych, kontrola formalna i rachunkowa rozliczeń podróży służbowych, prowadzenie korespondencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY w Bielsku-Białej - 2017-05-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
rozliczanie czasu pracy pracowników ( kierowców sam. ciężarowych), prowadzenie biura
F.H.U. "MOBIL" Joanna Węgrzyn - 2017-12-20 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
realizacja planów sprzedażowych oraz wyznaczonych celów, budowanie relacji oraz prowadzenie rozmów handlowych z producentami oraz dostawcami, analiza danych i trendów rynkowych, rozwiązywanie zgłaszanych problemów związanych z zamówieniami, dostawami, ścisła współpraca z innymi działami w firmie w celu prawidłowej realizacji dostaw
"ARHELAN" Burzyńscy Spółka Jawna - 2016-08-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
- zamiatanie parapetów, klatek schodowwych - mycie klatek schodowych (korytarze, podesty, stopnice)- mycie okien i parapetów okiennych - mycie drzwi wewnętrznych, zewnętrznych, skrzynek na listy oraz balustrad - mycie lamperii i grzejników- mycie i dezynfekcja wind- zamiatanie ganków piwnicznych, strychów- usuwanie drobnych gabarytów (kartony, krzesła itp) z ganków piwnicznych, korytarzy, strychów- mycie okien piwnicznych - zamiatanie chodników, nieczystości z trawników, z piaskownic - sprzątanie placu gospodarczego, terenu wokół pojemników wolnostojących- pielęgnacja zieleni (rabatek, klombów)- mycie ławek i urządzeń zabawowych - usuwanie liści w okresie jesiennym - odsnieżanie w okresie zimowym
ADM SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Chorzów (śląskie)
przewóz osób zgodnie z rozkładem
Bogdan Partyka, BOPART - 2016-10-12 - Bełżyce (lubelskie)
przygotowywanie pism, analiza zapytań ofertowych, przeszukiwanie i analiza biuletynu zamówień publicznych, monitorwanie rozstrzygniętych przetargów, przygotowywanie ofert o specyfice zamówień publicznych, sporządzanie raportów dla kontraktów
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za samodzielną całościową obsługę w zakresie kadrowo-płacowym Fakt, w tym w szczególności: Samodzielne rozliczenie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, Sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US, PFRON, Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS, Prowadzenie akt pracowników, Sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, Przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Bieżącą aktualizację danych pracowników w systemiekadrowo-płacowym, Bieżącą obsługę spraw pracowniczych, kontakt z klientami, współreprezentowanie Klientów Biura Podatkowego podczas kontroli ZUS, PIP, US, w/w prace mają być wykonywane zgodnie z ustalonymi i wypraktykowanymi procedurami w Firmie, inne prace zlecone przez kierownika jednostki.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość podnoszenia kwalifikacji, stabilną pracę w rozwijającej się firmie, zajęcia językowe z języka angielskiego na terenie biura, samodzielność w działaniu, przyjazna atmosfera, dobry dojazd, Firma w centrum.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Kolejna umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształceni średnie lub wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na takim stanowisku (pracownika ds. kadr i płac), mile widziana osoba z dłuższym stażem, mile widziana osoba która obsługiwała większą ilość pracowników lub pracowała w biurze rachunkowym. Wymagane umiejętności: Bardzo dobrej znajomości przepisów i zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, podatków w szczególności ustawy UPDOP, UPDOF. Znajomości programu Excel, Word, PŁATNIK, program płacowy. Znajomość ustawy o podatku od osób fizycznych i prawnych w zakresie wynagrodzeń. Miła aparycja, doskonała organizacja pracy, zorientowania w szczegółach. Mile widziana znajomość programu FAKT. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-16:00) (Tel. 600-051-178) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. POWSTAŃCÓW 3, 41-400 Mysłowice) lub e-mail: doradca (at) zarzeczna.pl
DORADCA PODATKOWY GRAŻYNA ZARZECZNA - 2016-11-17 - Mysłowice (śląskie)
ASYSTENT/TŁUMACZ- PROWADZENIE KALENDARZA SPOTKAŃ PREZESA, PROWADZENIE KORESPONDENCJI SŁUŻBOWEJ, REZERWACJA PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH,PRZYGOTOWYWANIE TŁUMACZEŃ PISEMNYCH, TŁUMACZENIE USTNE SPOTKAŃ.
RZESZOWSKIE ZAKŁADY DROBIARSKIE "RES-DROB" SP. Z O.O. - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie z dołaczonym do wnisku programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem, na turnusie rehabilitacyjnym.System i rozkład zmiany do uzgodnienia z pracodawcą.
HOTEL USTKA ABM TOURISTIC Sp. zo.o. - 2017-02-27 - Ustka (pomorskie)
lakierowanie elementów nadwozi samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Stawiguda (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biurowa na potrzeby zarządu, rejestrowanie i koordynowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Praszka (opolskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów, wystawianie faktur, uzgadnianie kont, potwierdzanie sald, archiwizacja dokumentów.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2018-02-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie biura firmy, obsługa korespondencji zagranicznej, kontakt telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami w Chinach, organizacja spotkań, spotkania z klientami firmy na terenie całego kraju, wspomaganie pracy personelu zarządzającego firmy.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Łomża (podlaskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Spółdzielnia Rzemieślnicza Blacharsko - Instalacyjna - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
- Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Katowicach przy ul. Witosa 23 ogłasza nabór na wolne stanowisko referenta.- Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w jednostce budżetowej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony), szkolenia umożliwiające dalszy rozwój i podnoszenie kwalifikacji, możliwość skorzystania z funduszu świadczeń socjalnych- Zadania i zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych i finansowych pracowników pedagogicznych, sporządzanie planów finansowych i sprawozdań dotyczących nauczycieli. Monitoring wydatków szkoły oraz realizacji planów budżetowych. Opisywanie, ewidencjonowanie i rozliczanie faktur za zakupy i usługi dla szkoły. Sporządzanie i ewidencjonowanie umów zleceń dla nauczycieli. Organizowanie badań okresowych dla pracowników szkoły. Prowadzenie dokumentacji zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Sporządzanie czystopisów, kopii i odpisów, wysyłanie pism. Zamawianie artykułów biurowych, druków i dzienników zajęć. Obsługa poczty elektronicznej. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych. Wyjazdy z pocztą służbową.- Wynagrodzenie: 2080 zł/brutto + wysługa lat. Pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:30-15:30.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 7 - 2016-09-23 - Katowice (śląskie)
zarządzanie portfolio klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Tczew (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( DZIAŁ I i II); Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)praca w kontakcie z klienteme)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lutym 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów,2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy,3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta,4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą,5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział,6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych,7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania,8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-03-23 - Racibórz (śląskie)
praca w kadrach i księgowości; osoba do przyuczenia
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH BROSTER SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-16 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)