REFERENT DS. LOGISTYKI Kłodzko oferta pracy KPM - MEBLE KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie i organizowanie transportu mebli zgodnie z terminem,przyjmowanie zleceń spedycyjnych i nadzór nad ich realizacją, dobórodpowiednich do zleceń środków oraz metod transportu, zuwzględnieniem terminowości, jakości i kosztów. Wykształcenie: średnie zawodoweWymagane doświadczenie: 1 rok na podobnym stanowisku Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień logistycznych, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejętność pracy w grupie, praca pod presją czasu, zdolności interpersonalne, analityczne,Dodatkowe wymagania: sumienność, dyspozycyjność, zaangażowanie, wysoka kultura osobistaJęzyki obce: niemiecki(biegły)
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: KPM - MEBLE KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Objazdowa 5, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie i organizowanie transportu mebli zgodnie z terminem,przyjmowanie zleceń spedycyjnych i nadzór nad ich realizacją, dobórodpowiednich do zleceń środków oraz metod transportu, zuwzględnieniem terminowości, jakości i kosztów. Wykształcenie: średnie zawodoweWymagane doświadczenie: 1 rok na podobnym stanowisku Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień logistycznych, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,umiejętność pracy w grupie, praca pod presją czasu, zdolności interpersonalne, analityczne,Dodatkowe wymagania: sumienność, dyspozycyjność, zaangażowanie, wysoka kultura osobistaJęzyki obce: niemiecki(biegły)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik działu logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy:
KPM - MEBLE KŁODZKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Objazdowa 5, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, podanie o pracę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Objazdowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Produkcja mebli tapicerowanych w tkaninie.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.10.2017
Data dodania oferty pracy: 25.10.2017
Oferta pracy ważna do: 22.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie raportów kasowych, przychodów i rozchodów, - obsługa magazynu, - dokonywanie przelewów, rozliczanie z kontrahentami, - układanie jadłospisów.
Zespół Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych - 2017-11-07 - Miękinia (małopolskie)
Nauka: - obsługi petentów (przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji)- kompletowania, rozdzielania i przechowywania wpływającej dokumentacji - współpracy z poszczególnymi wydziałami i jednostkami ratowniczo - gaśniczymi
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów do programów księgowych KPIR ++ KM, naliczanie płac i deklaracji ZUS, kadry
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tychy (śląskie)
Wsparcie w realizacji procesów, projektów kadrowych w firmie oraz ich bieżące monitorowanie. Nadzór nad dokumentacją dotyczącą czasu pracy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Pomoc w opracowywaniu dokumentów wewnętrznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, regulacjami.
ORLEN Paliwa Sp. z.o.o. - 2018-07-20 - Płock (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie towaru, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, obsługa kasy fiskalnej
Zakład Mięsny Kawscy Sp. J. - 2018-07-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, kompletowanie wniosków, przygotowywanie decyzji w sprawie funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, bieżąca analiza kont dłużników alimentacyjnych.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-03-30 - Iłowo-Osada (warmińsko-mazurskie)
referent ds. zakupów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sławno (zachodniopomorskie)
1. Naliczanie wynagrodzeń pracownikom szkoły, sporządzanie list płacowych, prowadzenie w tym zakresie całości dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Prawidłowe i terminowe realizowanie przepisów ZUS w zakresie rozliczeń zasiłków rodzinnych, macierzyńskich i innych orz prowadzenie dokumentacji dla w/w celów.3. Rozliczanie ilościowe i wartościowe magazynu gospodarczego i żywnościowego.4. Organizacja inwentaryzacji, prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz naliczanie amortyzacji
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA W OPOLNIE ZDROJU - 2017-03-06 - Opolno-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-11-18 - Gdańsk (pomorskie)
- Księgowanie dokumentów w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowość.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com , jmalczewska (at) centrumdializa.pl
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-05 - Sosnowiec (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Lubin (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie czasu pracy maszyn (sprzęt budowlany, samochody dostawcze i osobowe)
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2016-12-21 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
tworzenie raportów z przejechanych tras, prowadzenie ewidencji rozliczeń kierowców, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Bąkowo (kujawsko-pomorskie)
Referent ds. zamówień publicznych w Oddziale Administracyjnym
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KRAKOWIE - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie pełnej ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych, księgowanie, sporządzanie sprawozdań finansowych dla Współnot Mieszkaniowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Wsparcie w prowadzeniu spraw kancelaryjno-biurowych. Prowadzenie rejestrów np. delegacji, upoważnień itp.Prowadzenie kalendarza Dyrektora. Udział w pisaniu regulaminów, pism i koordynacji zadań.DEKLARACJA ZATR.: umowa o pracę na min. 3 m-ce, pełen etat
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Brwinów (mazowieckie)
montaz konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Chorzele (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Obsługa komputera, znajomosć pakietu office, mile widziana znajomość programu Subiekt.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Oleśnica (dolnośląskie)
- Obsługa osób niepełnosprawnych w zakresie przyznawania dofinansowania ze środków PFRONKontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
Opracowywanie dokumentacji szkoleniowej - dzienniki, prtokoły, harmonogramy, zaświadzcenia, sporządzanie ofert na szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Wejherowo (pomorskie)
KSIĘHGOWANIE DOKUMENTÓW, DEKRETOWANIE, ARCHIZOWANIE, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI, VAT I PITWYMAGNIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa w zakresie wyplaty świadczeń krótkoterminowych, kompleksowa obsługa systemów informatycznych, okresowa obsługa punktu informacyjnego.Wymagane dokumenty i oświadczenia:kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wymagane w ogłoszeniu,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji, kopia orzeczenia o posiadanym stopniu niepełnosprawności jeżeli kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów.Termin składania dokumentów: 05.02.2016Miejsce składania lub przesyłania dokumentów: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w GdańskuWydział Ogólny, pokój nr 118Ul. Trakt Św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk z wyraźnym dopiskiem na kopercie: Oferta pracy 0400-OP.110.2.2016Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (058) 301-03-52 wew. 118 lub adresem e-mail: gdansk (at) krus.gov.pl
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2016-01-25 - Kartuzy (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Zielona Góra (lubuskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest Wojewódzki Inspektor Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (I i II instancja), w tym dokonywanie specjalistycznej oceny dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, geodezyjnych materiałów źródłowych i archiwalnych, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych i postanowień, a także reprezentowanie organu przed Wojewódzkim Sądem Administracyjnym w sprawach skarg na wydane orzeczenia - uczestniczenie w kontrolach organów służby geodezyjnej i kartograficznej, a w szczególności w zakresie prowadzenia operatu ewidencyjnego oraz zadań dotyczących gleboznawczej klasyfikacji gruntów, dokonywanie samodzielnej oceny kontrolowanej dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, oraz przygotowywanie w tym zakresie projektu Protokołu pokontrolnego- rozpatrywanie skarg i wniosków oraz przygotowywanie projektów odpowiedzi dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- realizowanie zadań Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej związanych z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Urzędzie- wykonywanie czynności określonych dla Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotyczących zadań z zakresu bezpieczeństwa i obronności -przygotowywanie projektów stanowisk, opinii Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w przypadku wątpliwości co do stosowania przepisów prawa przez organy służby geodezyjnej i kartograficznejWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-05-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
stworzenie materiałów dydaktycznych montessori potrzebnych do realizacji nowego planu nauczania przyrody i języka angielskiego
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wieliczka (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Złotoryja (dolnośląskie)