REFERENT DS. KULTURALNO-OŚWIATOWYCH Brzesko oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KULTURALNO-OŚWIATOWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów umów uczniowskich, kartotek uczniów oraz rejestrów mistrzów szkolących uczniów. Kompletowanie dokumetów kandydatów zgłaszających się do egzaminów mistrzowskich i czeladniczych. Organizowanie imprez kulturalnych na zlecenie zarządu.
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rejestrów umów uczniowskich, kartotek uczniów oraz rejestrów mistrzów szkolących uczniów. Kompletowanie dokumetów kandydatów zgłaszających się do egzaminów mistrzowskich i czeladniczych. Organizowanie imprez kulturalnych na zlecenie zarządu.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KULTURALNO-OŚWIATOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach programu PO WER (osoby do 25 r. ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 19, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: działalność organizacji członkowskich
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2017
Data dodania oferty pracy: 12.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
zapoznanie sę z pracą działu księgowości i pionu finansów,zapoznanie się z dokumentami MŚ i ich obiegiem,zapoznanie sie z przepisami o rachunkowosci i podatkach,sprawdzanie poprawności dekretacji i opisów na dokumentach,skanowanie i walidowanie dokumentów księgowych,sprawdzanie danych podstawowych dostawców i odbiorców,księgowanie faktur zakupowych materiałów i usług oraz rozliczanie z dokumentami dostaw,poznanie zasad tworzenia rezerw i zamknięcia miesiąca w MS,archiwizowanie dokumentacji,sporządzanie raportów w SAP
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników,prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2018-01-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pisanie rozkazów, opracowywanie rozkazu ziemnego, prowadzenie ewidencji urlopów oraz kart wyróżnień żołnierzy zawodowych
32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu - 2018-02-22 - Zamość (lubelskie)
Gospodarka przestrzenna nad powierzonymi do nadzoru terenowego obszarami chronionego krajobrazu. Inwentaryzacja siedlisk przyrodniczych, stanowisk roślin, zwierząt i grzybów objętych ochroną gatunkową oraz ich siedlisk, a także zasługujących na ochronę towarów i składników przyrody na ww.obszarach. Identyfikacja i ocena istniejących i potencjalnych zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych ww. obszarów oraz podejmowanie działań mających na celu eliminowanie tych zagrożeń. Współpraca z jednostkami administracji państwowej i samorządowej oraz innymi podmiotami w zakresie ochrony powierzonych obszarów. Realizacja zadań związanych z ochroną innych form przyrody w granicach obszarów. Realizacja zadań dotyczących parków krajobrazowych wchodzących w skład MZPK.
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
Planowanie krajowej obsługi towarów, obsługa magazynowa, dokonywanie analiz i raportów.
AGC Glass Poland Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Opatów (świętokrzyskie)
-praca biurowa-rejestracja pism przychodzących-segregacja korespondencji-pisanie pism w sprawach-nauka przepisów Kodeksu Postępowania Cywilnego i Ustawy o Komornikach Sądowych i Egzekucji-archiwizacja akt egzekucyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymywanie w czystości pokojów, sprzatanie ciągów komunikacyjnych, przygotowywanie pokojów dla gości w zakresie obowiązków. Komunikacja z gośćmi.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Piastów (mazowieckie)
Obsługa sekretariatu, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Żary (lubuskie)
prace biurowe, administracyjne, odbieranie i wysyłanie korespondencji, tworzenie zamówień, ofert, pism, koordynacja prawidłowego obiegu dokumnetów w firmie
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jankowice (śląskie)
sporządzanie analiz i raportów finansowych
Zakład Maszyn Elektrycznych "EMIT" S.A. Żychlin - 2018-04-24 - Żychlin (łódzkie)
Pracownik linii montażowej - montaż poszczególnych elementów składowych
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Myszków (śląskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-12-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- nawiązywanie kontaktu z klientem poprez rozmowę telefoniczną ( pozyskiwanie klientów)- prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez dana instytucję- udzielanie informacji o usługach, ofertach, produktach- prowanie firmy, jej produktów i usług- prowadzenie sprzedaży usług, produktów zgodnie z procedurą- wykonywanie badań ankietowych- prowadzenie negocjacji z klientem- informowanie o statusach realizowania zleceń, zamówień- przyjmowanie zgłoszeń o nagłych zdarzeniach oraz reklamacji produktów/usług- telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji- dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań- aktualizowanie baz danych klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane ukończenie angllistyki, znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie w stopiniu bardzo dobrym, mile widziana znajomość j. niemieckiego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu ( urządzeń biurowych, fax, skaner), prowadzenie spraw administracyjnych, tłumaczenie dokumentów na j. angielski oraz z j. angielskiego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu oraz Działów Spółki, organizacja spotkań oraz obsługa gości. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwallifikacyjnej. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Zwonowice (śląskie)
prowadzenie akt pracowniczych, naliczanie listy wypłat, obsługa korespondencji
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-29 - Norki (warmińsko-mazurskie)
Utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientami firmy, obsługa systemów handlowych, drobne prace biurowe, przygotowanie dokumentacji do archiwum. Wymagania: wykształcenie min. średnie.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Połchowo (pomorskie)
bieżące prace biurowe, sporządzanie rejestrów dokumentów księgowych, księgowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Płock (mazowieckie)
Zapoznanie się z integrowanym systemem informatycznym Papirus SQL, dekretacja dokumentów, windykacja należności
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie spraw osobowych pracowników oraz spraw socjalnych, wykonywanie czynności administracyjnych związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy oraz w czasie trwania stosunku pracy pracowników, zgodnie z aktualnym stanem wiedzy, dostępnymi materiałami i środkami oraz przepisami prawa pracy, w tym m.in.: prowadzenie rejestru pracowników przyjętych i zwolnionych, oraz ewidencji nieobecności, obsługa programu komputerowego „Zasoby Ludzkie” oraz biurka elektronicznego, terminowe zgłaszanie pracowników medycznych przyjętych i zwolnionych do Narodowego Funduszu Zdrowia w Portalu Świadczeniodawcy, archiwizowanie i zabezpieczenie dokumentacji pracowniczej, opracowywanie druków sprawozdawczości kadrowej, korespondencja z pracownikami,współpraca z instytucjami zewnętrznymi. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-14.35 od poniedziałku do piątku w Jaworzu.
BESKIDZKI ZESPÓŁ LECZNICZO-REHABILITACYJNY SZPITAL OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W JAWORZU - 2017-05-08 - Jaworze (śląskie)
referent do spraw świadczeń rodzinnych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Stęszew (wielkopolskie)
Wprowadzanie danych do komputera, nadzór nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów.
WORK SERVICE S.A. - 2017-01-30 - Grajewo (podlaskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
1)prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;2)realizacja zamówień z zakresu dostawy towarów i usług dla uczelni;3)prowadzenie ewidencji i rozliczania druków ścisłego zarachowania;4)stała analiza ekonomicznych kosztów funkcjonowania uczelni.
PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA WE WŁOCŁAWKU - 2018-01-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert przetargowych w ramach zamówień publicznych, pozyskiwanie klienta
LAS MEBLI DOROTA BIELECKA - 2018-06-27 - Kwidzyn (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do programu PŁATNIK : księgowanie, zorliczanie wynagrodzeń, deklaracje ZUS
I.T.A Kancelaria Podatkowa Jarosław Hruszowiec - 2016-02-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe, spec.: administracja/ rachunkowość; zakres obowiązków: prace biurowe, wystawianie i wprowadzanie faktur; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
VEROCARGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie ewidencji, fakturowanie, rozliczanie
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Mikołajki Pomorskie (pomorskie)
współpraca przy organizowaniu, dokumentowaniu i ewaluacji kształcenia podyplomowego
OAZA Stowarzyszenie Pielęgniarek i Położnych... - 2017-12-06 - Ostrołęka (mazowieckie)
wg programu stażu POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Sławno (zachodniopomorskie)
Tynki cementowe i wapienne
Usługi Budowlane Waldemar Kruk Tarnawiec 4 - 2016-03-21 - Tarnawiec (podkarpackie)