REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI(NR 3241) Bydgoszcz oferta pracy ADEP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI(NR 3241)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - WPROWADZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO- WERYFIKACJA POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM DOKUMENTÓW ZAKUPU- SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ KSIĘGOWYCH
Data publikacji: 2020-11-04
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ADEP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH 2/8, 85-011 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- WPROWADZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO- WERYFIKACJA POD WZGLĘDEM MERYTORYCZNYM DOKUMENTÓW ZAKUPU- SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ KSIĘGOWYCH
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI(NR 3241)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 8
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: podstawy rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: [Umiejętność 1] : PRACA Z BAZAMI DANYCH
Nazwa pracodawcy: ADEP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 9671355870
danePracodawcy_regon: 341354248
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH 2/8, 85-011 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy przesłać na adrese-mail: m.puczynska (at) adep.pllubkontakt tel. 573-338-655 - p. MAGDALENA PUCZYŃSKA
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Ulica pracodawcy: JANA I JĘDRZEJA ŚNIADECKICH
Numer budynku pracodawcy: 2
danePracodawcy_nrLokalu: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 04.11.2020
Oferta pracy ważna do: 24.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?20b3d9a8bab0452c6b0c5e91ef989462
Podobne oferty pracy
prowadzenie bieżącej konserwacji instalacji silno i niskoprądowych na terenie szpitala, wykonywanie napraw instalacji elektrycznych, domowych, automatyki, przeprowadzanie okresowych przeglądów, instalacji elektrycznych, rozdzielni elektrycznych i złączy kablowych, czytanie dokumentacji technicznej
SP Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy - 2018-06-14 - Otwock (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
GURSKI DARIUSZ ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH ŻAL-MIX DARIUSZ GURSKI - 2019-11-15 - Kałduny (warmińsko-mazurskie)
obsluga biura,sekretariatu związane z obiegiem informacji i dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Przemęt (wielkopolskie)
sprzątanie biur, sal lekcyjnych, korytarzy, łazienek
"Cleaning Service" Marcin Ćwierdziński - 2015-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2017-05-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Utrzymywanie czystości i porządku w pokojach i innych pomieszczeniach DPS, pomoc w podstawowych czynnościach mieszkańców, dbanie o bezpieczenstwo mieszkańców, dokonywanie bieżących napraw, dbanie o zieleń.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KALISZU - 2016-03-09 - Kalisz (wielkopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Strzegom (dolnośląskie)
Podawanie napojów oraz posiłków, wykonywanie pracy zgodnie z zasadmi obsługi
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Kraków (małopolskie)
-dokonuje bieżących napraw i rozwiązuje problemy związane z ewentualnymi nieprawidłowościami w funkcjonawaniu sprzetu komputerowego, systemów i aplikacj- uzupełnia rejestr zgłoszeń informatycznych- pomaga przy tworzeniu baz wiedzy- współpracuje z firmami świadczącymi usługi serwisowe- instaluje i zarządza oprogramowania użytkowym i narzędziowym- wykonuje przeglądy i konserwacje sprzetu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie projektu planu finanswoego, ewidencji środków niskowartościowych, sporządzanie wewnętrznych aktów prawnych oraz wykonywanie innych czynności przy wspraciu przełożonych. Oferta dostępna w sali E, A. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.lech (at) ekosystem.wroc.pl
Ekosystem Sp. z o.o. - 2018-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji związanej z ewidencjonowaniem szkolenia realizowanego przez COSSG, wprowadzanie danych do elektronicznych narzędzi pomocniczych związanych z ewidencjonowaniem szkolenia, dokonywanie wstępnej analizy danych związanych z realizacją szkolenia, przygotowywanie pism (dokumentów) związanych z realizacją szkolenia na podstawie dostępnej dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-05-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
usługi fryzjerskie męsko/damskie
1. " F.H.U. TERESA II - ŚWIAT ALKOHOLI", 2. "TERESA III" PAWEŁ PIKUL - 2018-10-03 - Bytom (śląskie)
Obsługa sekretariatu, przygotowywanie wysyłek, kontakt telefoniczny w języku niemieckim z Zarządem, wykonywanie prostych pracy produkcyjnych tj. wkręcanie/wykręcanie śrubek.
"SIRAH POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-04 - Chrósty (opolskie)
Pomoc kuchenna, produkcja kuchenna, zmywanie
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art.6 ustawy o pracownikach samorządowychb) wykształcenie średnie/wyższe c) znajomość Kodeksu Pracyd) co najmiej półroczne doświadczenie na stanowisku pracownika ds. personalnych2. Wymagania dodatkowe:a) umiejętność obsługi komputera i podstawowych aplikacji takich , jak edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, klient poczty elektronicznejb) znajomość ustawy o pracownikach samorządowychc) znajomość ustawy o ochronie danych osobowychd) umiejętność planowania i sprawnej organizacji parcye) pożądane cechy: wysoka kultura osobista, sumienność, rzetelność samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole3. Zakres wykonywania zadań na stanowisku: a) przygotowywanie kompletu dokumentów niezbędnych do zatrudniania i/lub zwolnienia pracownikab) prowadzenie teczek osobowych pracownikówc) redagowanie umów o pracę i innych dokumentów związanych ze stosunkiem pracyd) wystawianie świadectw pracy e) prowadzenie ewidencji czasu pracy i rozliczanie czasu pracyf) sporządzanie sprawozdań m.in.do GUSg) układanie grafików pracyh) nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHPi) przygotowywanie list obecnościj) wystawianie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownikak) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanejl) współpraca z organami zatrudnienia ł) prowadzenie archiwum spraw kadrowych m) prowadzenie obsługi sekretariatun) prowadzenie spraw administracyjnych , w tym: zaopatrzenie w materiały biurowe, wysyłanie, odbieranie poczty, wystawianie faktur, rejestracja fakturo) obsługa centrali telefonicznejp) udział w organizacji imprez kulturalnych
Powiat Raciborski Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu - 2019-08-27 - Racibórz (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa studentów, archiwizowanie dokumentacji związanej z organizacją praktyk studenckich, przygotowanie narzędzi badań, opracowanie wyników, zestawień, tabel do publikacji dotyczących rynku pracy, kontakty drogą elektroniczną z pracodawcami i wybór ofert pracy
Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji im. Mieszka I z siedzibą w Poznaniu - 2020-05-21 - Poznań (wielkopolskie)
- przyjmowanie i wydawanie materiałów,- wystawianie dokumentów magazynowych,- weryfikacji zgodności dostawy z zamówieniem,- realizacja zakupów,- kompletowanie oraz opis dokumentacji dostawy.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Police (zachodniopomorskie)
prowadzenie gospodarki magazynowej; przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz wydawanie materiałów; prowadzenie dokumentacji magazynowej; weryfikowanie otrzymanych materiałów pod względem jakości i ilości; prowadzenie właściwej gospodarki odpadami; okresowe przeprowadzanie inwentaryzacji;
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Karchowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
sprzedaz produktów wędliniarskich, obsługa fiskalna klienta, dbanie o ekspozycje, utrzymywanie czystości i higieny w sklepie
Zaklady Mięsne Madej i Wróbel - 2017-05-31 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa sali restauracji
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Prace montażowe i remontowe instalacji wodnych , kanalizacyjnych grzewczych , usuwanie usterek,
Complex-Bud Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2019-11-04 - Szczucin (małopolskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
Obsługa interesantów w zakresie załatwiania spraw w Urzędzie, wysyłka korespondencji, przyjmowanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych: ksero,fax. Pomoc związana z funkcjonowaniem Rady Miejskiej w Redzie, wykonywanie innych zadań wg potrzeb.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Reda (pomorskie)
- zapoznanie się z przepisami BHP i PP,- zapoznanie się z ustawą o ochronie danych osobowych i z zasadami bezpieczeństwa informacji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych oraz z ustawą o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,- zapoznanie się z zasadami rejestracji wniosków emerytalno-rentowych w aplikacjach: E2, Rentier, AIS, EP,- zapoznanie się z procedurami zamawiania akt emerytalno-rentowych z komórki OBD lub innej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,- udział w zakładaniu obwolut akt emerytalno-rentowych i teczek MED,- udział w przygotowywaniu korespondencji przychodzącej i wychodzącej z wydziału,- obsługa urządzeń biurowych dla potrzeb Wydziału.
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Skierniewice (łódzkie)
kontrola pracy oraz stanu technicznego informatorów produkcyjnych i okołoprodukcyjnych, operacje procesowe związanych z pracą w sekcji informatorów wsadowych i ciągłych, sporzadzanie raportów, pobieranie próbek
ZAKŁADY AZOTOWE CHORZÓW S.A. - 2018-02-14 - Chorzów (śląskie)
Montaż rozdzielnic, kabli, aparatury elektrycznej, konserwacja urządzeń i instalacji elektrycznych, montaż, kontrola i naprawa urządzeń i instalacji elektrycznych, wykonywanie tras kablowych, pomiarów elektrycznych.Pracodawca deklaruje możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez organizowane przez spółkę kursy i szkolenia.Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i doświadczenia. Po okresie próbnym pracodawca deklaruje zatrudnienie na dłuższy okres.
INTESTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Dobrów (świętokrzyskie)
Wymagane wykształcenie średnie bądź wyższe , munimum rok doświadczenia w obszarze kadr i płac, doświadczenie w naliczaniiu wynagrodzeń. Charakterystyka pracy: obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rachunków. Kontakt z pracodawcą osobisty bądź e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-22 - Radlin (śląskie)