REFERENT ST(POWER) 18.2016.9 Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT ST(POWER) 18.2016.9
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
Data publikacji: 2016-02-04
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT ST(POWER) 18.2016.9
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 20.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.07.2016
Oferta pracy ważna do: 12.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
łączenie elementów mebli
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- Obsługa osób niepełnosprawnych w zakresie przyznawania dofinansowania ze środków PFRONKontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
Prace pomocnicze przy produkcji wędlin (np. segregowanie, pakowanie).
DUBIMEX Zakład Przetwórstwa Mięsa Spółka Jawna Zygmunt Dubielak - 2017-09-22 - Gostynin (mazowieckie)
sortowanie owoców
kontakt przez OHP - 2016-05-30 - Krosno (podkarpackie)
Prowadzenie spraw zwiazanych z obsługą kancelaryjną Urzędu, obsługa delegacji, przyjmowanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, ewidencja korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gorzów Śląski (opolskie)
Pomocnik ślusarza i inne zlecone prace ślusarskie, umowa zlecenie-ilość godzin uzależniona od zleceń.
PRAGMA PLUS SŁAWOMIR MAJTYKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Telefoniczne zbieranie zamówień od klientów i wystawianie dokumentów sprzedaży (FV, WZ, paragony).
Produkcja Surówek G. W. Ogórkiewicz Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Radzewo (wielkopolskie)
Obsługa klientów, mile widziaa umiejętnośc układania kwiatów: bukiety, wieńce, utrzymanie czystości na stanowisku. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16, 12-20 w Kołobrzegu.
Sprzedaż kwiatów i art. przemysłowo-spożywczych Krystyna Dmitrzak (Kwiaciarnia KRYSTYNA) - 2016-02-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sporządzanie list wynagrodzeń, współpraca z ZUS, Urzedem Skoarbowym, informacja o dochodach PIT - 11, PIT - 40. Miejsce pracy: Zgierz, ul. Konstantynowska 85. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne. Praca na zastępstwo od lipca 2016.
31 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2016-04-06 - Zgierz (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa recepcji w siłowni, dbanie o ogólny porządek
EMI Damian Gielata - 2017-09-15 - Barwałd Górny (małopolskie)
przyjmowanie wniosków o świadczenie wychowawcze, świadczeniarodzinne, kompletowanie dokumentacji, prowadzenie postępowań wsprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych, sporządzanie decyzjiadministracyjnych, prowadzenie spraw z zakresu koordynacji systemówzabezpieczenia społecznego, wydawanie zaświadczeń dlaświadczeniobiorców.Praca w godz. 7-15
Ośrodek Pomocy Społecznej Dąbrowa - 2018-04-06 - Dąbrowa (opolskie)
prowadzenie dokumentacji transportowej
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2017-06-09 - Augustów (podlaskie)
Utrzymanie wysokiej sprawności maszyn i urzadszeń linii produkcyjnych na poziomie optymalnych parametrów procesu produkcyjnego oraz zapewnienie wyrobów najwyższej jakośći.
KRYNICA VITAMIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-15 - Dziadkowskie (mazowieckie)
prace przy docieplaniu budynków
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Słupiec (małopolskie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH PRACOWNIKÓW MŁODOCIANYCHSPORZĄDZANIE UMÓWPOMOC W PRZYGOTOWYWANIU IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH
kontakt przez OHP - 2017-05-25 - Nosowo (zachodniopomorskie)
zapoznanie się z obiegiem dokumnetacji, kserowanie dokumnetów, zapoznanie się z obsługą centrali telefonicznej, obsługa stron, zakładanie teczek aktowych, przepisywanie pism na komputerze
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa urządzeń biurowych. Archiwizacja dokumentów. Zlecenia do firm kurierskich. Awizacja dostaw do sieci handlowych. Praca w programie Xperia. Ściąganie zamówień w ECODZIE. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Krokowa (pomorskie)
Umiejętność samodzielnego pozyskiwania nowych klientów (indywidualni, korporacyjni), umiejętność utrzymania pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami, umiejętność w zakresie doboru mebli.
PPM JAFRA SP.Z O.O. - 2016-09-23 - Karnice (dolnośląskie)
prowadzenie biura i utrzymywanie kontaktów z kontahentami zagranicznymi, w tym szczególnie dostawcami z terenów Azji oraz monitorowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2017-12-15 - Kraków (małopolskie)
Referent ds. ubezpieczeń i kredytów
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Sławno (zachodniopomorskie)
Sprawdzenie i dekretacja dokumentów raportu kasowego, sprawdzenie i dekretacja dokumentów sprzedaży, przygotowanie danych do not w zakresie realizacji zaliczek na usługi, rozliczanie punktów sprzedaży, archiwizacja dokumentów księgowych.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-02-26 - Tychy (śląskie)
Rozliczanie delegacji firma transportowych
Kancelaria Radcy Prawnego Robert Krzych - 2016-01-15 - Międzyrzecz (lubuskie)
Staż:- segregacja, ewidnecjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji,- sprawdzanie zgodności otrzymywanych faktur z zawartymi umowami,- przygotowywanie pism,
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Torzym (lubuskie)
Obieg dokumentacji i rejestracji korespondencji; zapoznanie z pracą referatu; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Oleśnica (dolnośląskie)
Terapeuta zajęciowy. Kontakt tel. 41 366-74-50
Fundacja na Rzecz Wspierania Rodziny oraz Dzieci i Młodzieży "Fundacja z Uśmiechem" - 2016-08-23 - Łopuszno (świętokrzyskie)
Archiwizacja dokumentacji, kancelaryjna obsługa wydziałiu
kontakt przez PUP - 2015-10-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska:naliczanie i weryfikacja wynagrodzeń pracownikówprzygotowanie i realizowanie wypłat z tytułu umów zleceńsporządzanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS (Program Płatnik)sporządzanie informacji podatkowej PIT-11 oraz dokumentacji do celów emerytalno-rentowychsporządzenie zaświadczeń oraz wszelkich innych dokumentów związanych z zatrudnieniem pracownikówrozliczenie czasu pracy (przygotowywanie harmonogramów pracy, rozliczanie nadgodzin, wprowadzanie absencji, zleceń pracy w nadgodzinach), administrowanie i rozliczanie urlopówsporządzanie zestawień i raportów na wewnętrzne potrzeby spółki Wymagania:minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnejwymagana wiedza z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz PFRONbardzo dobra obsługa komputera Pakiet MS Officeskrupulatność, zaangażowanie, dynamika w działaniu, terminowość w wykonywaniu zadań,dobra organizacja pracy oraz odpowiedzialność za powierzone zadania,Umiejętność pracy w zespole Zaoferujemy Ci miejsce pracy, które zapewnia...Ciekawą i odpowiedzialną pracę w profesjonalnym i dynamicznym zespole,Pracę w stale rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji rynkowej,Wysokie standardy pracy oraz liczne benefity.
EKO-OKNA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-10 - Kornice (śląskie)
obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" Bogdan Szewczyk sp.j. - 2017-06-01 - Lębork (pomorskie)
zakładanie i opisywanie teczek spraw , kompletowanie i porządkowanie dokumentów, obsługa kserokopiarki, obsługa komputera, przygotowywanie i zestawianie dekterowanych dokumentów (wyciągi bankowe fundusz pracy), uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i syntetycznych, ewidencjonowanie operacji finansowych z funduszu pracy, rozliczanie wydatków zgodnie z klasyfikacją budżetową oraz zgodnie z podziałem na poszczególne formy wydatków, sporządzanie zestawień miesięcznych list wypłat zasiłków i innych świadczeń dla bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Gostynin (mazowieckie)