REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy "DP LOGISTICS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: mile widziane doświadczenie w wystawianiu faktur i księgowaniu wyciągów bankowych; umowa na miesiąc, po okresie próbnym umowa na czas określony; godziny pracy: 9.00- 17.00; wstępnie kontakt e- mail z pracodawcą.
Data publikacji: 2018-12-11
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: "DP LOGISTICS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Filmowa 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
mile widziane doświadczenie w wystawianiu faktur i księgowaniu wyciągów bankowych; umowa na miesiąc, po okresie próbnym umowa na czas określony; godziny pracy: 9.00- 17.00; wstępnie kontakt e- mail z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS Ofice
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w wystawianiu faktur i księgowaniu wyciągów bankowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
"DP LOGISTICS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Filmowa 1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Filmowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 12.12.2018
Oferta pracy ważna do: 11.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
referent do spraw celnych
F.U.KROTON Małgorzata Dąbrowska, Pod Skrzydłami Anioła, MD Consul - 2018-10-10 - Mielec (podkarpackie)
- Obsługa recepcji Spółki. Odbieranie i wysyłanie poczty tradycyjnej, kurierskiej i elektronicznej. Prowadzenie dziennika podawczego. Obsługa połączeń telefonicznych. Prowadzenie kalendarza spotkań. Obsługa urządzęń biurowych (kserokopiarka, fax). Archiwizacja dokumentów. Współpraca z działem sprzedaży Spółki. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym (2800 zł brutto po okresie próbnym). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólne. Doświadczenie w pracy biurowej - możliwość przyuczenia. Obsługa komputera, obsługa programów komputerowych. Czynne prawo jazdy kat. B. Komunikatywność. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Staż dla osób powyżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Miłki (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie faktur, negocjacje cenowe przy zakupie asortymentu, kontrola stany magazynowego
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Leżajsk (podkarpackie)
1. ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ, ZADANIAMI I REGULAMINAMI URZĘDU 2. POZNANIE SPECYFIKI ZADAŃ WYKONYWANYCH W DZIALE OPRACOWAŃ ZBIORCZYCH 3. ZAPOZNANIE Z ZASADAMI PREZENTACJI DANYCH W FORMIE OPISOWEJ, TABELARYCZNEJ I GRAFICZNEJ 4. WSPÓŁPRACA PRZY OPRACOWANIU TABLIC DO PUBLIKACJI, W TYM TWORZENIE TABLIC I OPISÓW ANALITYCZNYCH 5. UCZESTNICTWO W OPRACOWANIU DANYCH NA POTRZEBY WEWNĘTRZNYCH ANALIZ STATYSTYCZNYCH I UCZESTNICTWO W INNYCH PRACACH.
URZĄD STATYSTYCZNY W POZNANIU - 2016-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
- Prace administracyjno - biurowe w Dziale Wykonawstwa.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne o kierunku: Organizacja i Zarządzanie Produkcją. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt e-mail: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl lub telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-11 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji statutowej związanej z działalnością Biura Zarządu Oddziału Okręgowego TPD w Legnicy. Współpraca z kołami Przyjaciół Dzieci Oddziału Okręgowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, zamawianie towaru, wydawanie towaru, kontrola stanu magazynu, obsługa kasy
ORBITAL Sp. z o.o - 2017-03-28 - Chełm (lubelskie)
ogólne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Klucze (małopolskie)
DBANIE O ODPOWIEDNIĄ EKSPOZYCJĘ TOWARÓW W SKLEPIKU FILHARMONII ORAZ W WITRYNACH, DBANIE O ESTETYKĘ I WYGLĄD SKLEPU, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW W SKLEPIE I KASIE FILHARMONII W WYZNACZONYCH GODZINACH, OBSLUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA PŁATNICZEGO (DRUKOWANIE PARAGONÓW I RAPORTÓW), SPRZEDAŻ PRODUKTÓW ZA POMOCĄ PRZENOŚNEJ KASY FISKALNEJ POZA SIEDZIBĄ FILHARMONII PRZY OKAZJI KONCERTÓW LUB WYDARZEŃ ODBYWAJĄCYCH SIĘ POZA SIEDZIBĄ, ROZLICZANIE SIĘ Z UTARGU (GOTÓWKOWEGO I BEZGOTÓWKOWEGO), SPRZEDAŻ BILETÓW W KASIE FILHARMONII W WYZNACZONYCH GODZINACH, DOKONYWANIE ZAMÓWIEŃ PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY W SKLEPIE, PROWADZENIE EWIDENCJI CAŁOŚCIOWEJ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W SKLEPIE I KASIE FILHARMONII, DBANIE O DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW W KASIE I SKLEPIE FILHARMONII, PROWADZENIE EWIDENCJI WYDAŃ NA POTRZEBY PROMOCYJNE FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE WYDAŃ PRODUKTÓW NA POTRZEBY PROMOCYJNE FILHARMONII, DBANIE O PRAWIDŁOWE FUNKCJONOWANIE SKLEPU INTERNETOWEGO FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE PACZEK, NA KTÓRE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE W SKLEPIE INTERNETOWYM, PROWADZENIE EWIDENCJI PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W PUNKTACH PARTNERSKICH FILHARMONII, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DLA PUNKTÓW PARTNERSKICH, FAKTUROWANIE PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W PUNKTACH PARTNERSKICH, PROWADZENIE EWIDENCJI STANU MAGAZYNOWEGO MAGAZYNU PRODUKTÓW FILHARMONII, DOKONYWANIE REGULARNYCH INWENTARYZACJI PRODUKTÓW SPRZEDAWANYCH W KASIE I SKLEPIE FILHARMONII, DBANIE O PORZĄDEK W MAGAZYNIE PRODUKTÓWWYNAGRODZENIE: 2.500,00 ZŁ- WYNAGRODZENIE ZASADN., 10%-50% PREMII UZNANIOWEJ MIESIĘCZNIE BRUTTO, NAGRODA KWARTALNA-UZNANIOWA WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB ZAWODOWE O PROFILU HANDLOWYM, ZNAJOMOŚĆ ZASAD OBSŁUGI KLIENTA, UCZCIWOŚĆ, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SPRAWNA OBSŁUGA PROGRAMU MS OFFICE, DUŻY STOPIEŃ SAMODZIELNOŚCI, MIN. 2-LETNIE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE PRZY OBSŁUDZE KLIENTA, DOBRA LUB BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO LUB NIEMIECKIEGO
FILHARMONIA IM.MIECZYSŁAWA KARŁOWICZA W SZCZECINIE - 2018-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- obsługa osób ubiegających się o świadczenie wychowawcze oraz świadczenia rodzinne, - kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przyznania świadczeń wychowawczych oraz świadczeń rodzinnych zgodnie z zobowiązującymi w tej mierze przepisami prawa, - prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu obu świadczeń oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych, - weryfikacja i wprowadzanie wniosków do systemu informatycznego obsługującego świadczenia, - pobieranie informacji i zaświadczeń z Centralnego Systemu Zabezpieczenia Społecznego Emp (at) tia, - sporządzanie listy wypłat i generowanie sprawozdań z wykorzystaniem systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
montaż instalacji elektrycznych
FPUH EL-DAR Dariusz Patyk - 2019-07-25 - Mielec (podkarpackie)
OBSŁUGA KLIENTA, PRACE PORZĄDKOWE
Ewa Imielińska - 2017-07-27 - Września (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, ustalanie uprawnień urlopowych, wydawanie zaświadczeń, sporządzanie sprawozdań.
CZATA NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
archiwizacja dokumentów ksiegowych, ewidencjonowanie faktur, rozliczanie bonów towarowych, księgowanie raportów kasowych, rozliczanie zapisów na kontach ksiegowych, kompletowanie dokumentacji do ustalenia magazynów na sklepach, zapoznanie sie z ewidencją środków trwałych w firmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie korespondencji, wystawianie faktur i umów z kontrahentami
MARSZAL Logistyka Sp. z. o. o. w Zawrotach - 2018-01-09 - Zawroty (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Złotoryja (dolnośląskie)
- Prowadzenie faktur, kontrola formalno-rachunkowa, bieżące księgowanie operacji, prowadzenie spraw Działu Finansowo-Księgowego. - Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + premia + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie w dziale księgowości. Wymagana znajomość obsługi Pakietu Office. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-259-16-61, 32-259-17-16) w godz.: 7:30-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH - 2019-04-26 - Katowice (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, zapoznanie ze specyfikacją pracy wszystkich działów administracyjnych, zapoznanie z obiegiem dokumentów, przekazanie dokumentacji do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Pińczów (świętokrzyskie)
Przyjmowanie korespondencji, przygotowanie dokumentów do wysylki, obsługa podatników, prowadzenie ewidencji i rejestrów, przygotowanie danych do archiwum, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa centrali telefonicznej
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
rejestracja pism, obsługa programów do rejestracji, obsługa ksera, drukarki, urządzeń biurowych, zarządzanie korespondencją przychodzącą, przesyłkami kurierskimi, pocztą, przyjmowanie i obsługa interesantów
Eurovia Polska S.A. - 2016-02-10 - Jordanów Śląski (dolnośląskie)
Operowanie maszynami, montowanie ze sobą dużych elementów
OTTO WORK FORCE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zarządzanie sprzedażą na aukcjach internetowych, przypisywanie kodówEAN do produktów firmowych, wprowadzanie i edytowanie danych w systemie magazynowym WMS Weaver, tworzenie opisów produktów w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Oława (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)
obróbka wstępna mięsa przed pieczeniem, smażenie mięsa, obsługa zamówień klienta
KEBAB HAUS AHMET YOGURTCU - 2017-07-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zaopatrzenia i koordynacja dostaw materiałów, kontakt z dostawcami, wyszukiwanie ofert, negocjacje cen, sporządzenie oraz ewidencja dokumentów.
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Świdnica (dolnośląskie)
-prace administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Świebodzin (lubuskie)
Pomoc w przygotowywaniu dań z karty
kontakt przez OHP - 2019-08-07 - Rybnik (śląskie)
wg stanowiska pracy i programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Białystok (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.2. OPRACOWYWANIE DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH Z OBSZARU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.3. SPORZĄDZANIE PISM, ZESTAWIEŃ, ANALIZ NIEZBĘDNYCH W DZIAŁALNOŚCI BIEŻĄCEJ.
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)