REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Katowice oferta pracy SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Stanowisko: REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie faktur, kontrola formalno-rachunkowa, bieżące księgowanie operacji, prowadzenie spraw Działu Finansowo-Księgowego. - Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + premia + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie w dziale księgowości. Wymagana znajomość obsługi Pakietu Office. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-259-16-61, 32-259-17-16) w godz.: 7:30-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
Data publikacji: 2019-04-26
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Francuska 20-24, 40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie faktur, kontrola formalno-rachunkowa, bieżące księgowanie operacji, prowadzenie spraw Działu Finansowo-Księgowego. - Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + premia + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-14:35. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie w dziale księgowości. Wymagana znajomość obsługi Pakietu Office. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-259-16-61, 32-259-17-16) w godz.: 7:30-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 37.55
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2250 zł/brutto + premia + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne lub wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie w dziale księgowości. Wymagana znajomość obsługi Pakietu Office.
Nazwa pracodawcy:
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM.ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-027 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny (tel.: 32-259-16-61, 32-259-17-16) w godz.: 7:30-14:00 lub e-mail: kadry (at) spskm.katowice.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt telefoniczny lub e-mail, Godziny : 7:30-14:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.spskm.katowice.pl
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 26.04.2019
Oferta pracy ważna do: 26.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?95e839bbae2ac526d342d8b1af1eba85
Podobne oferty pracy
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW - sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-10-08 - Janówka (pomorskie)
Układanie glazury, terakoty, mozaiki, marmurów. Roboty powiązane z wyżej wymienionym
warszawska grupa wykończeniowo-budowlana Tetiana Magdziak - 2017-08-16 - Ząbki (mazowieckie)
Fakturowanie, przyjmowanie zamówień, rozliczanie sklepów.
Z PIECA RODEM SP. Z OO. - 2016-06-16 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie ze strukturą organizacyjną ZOZ, czynności związane z prowadzeniem sekretariatu dyrektora tj. przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, organizacja spotkań, łączenie rozmów telefonicznych, pisanie pism urzędowych, obsługa interesantów; zapoznanie i stosowanie procedur zarządzania jakością ISO; archiwizacja dokumentacji kadrowej, biurowej, medycznej; czynności administarcyjne związane z dekretacją dokumentacji w komórce.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Naliczanie wynagrodzeń, podatku dochodowego, składek ZUS, zasiłków, sporządzanie deklaracji roliczeniowych oraz rozliczeń rocznych pracowników, współprowadzenie ksiąg rachunkowychMiejsce pracy: ul. Weigla nr 5Kontakt z pracodawcą: kadry (at) 4wsk.plSala E
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2018-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza wniosków kredytowych, opiniowanie wniosków, monitoring kredytów.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Bieżuń (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji rachunkowości Uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami, prowadzenie rozliczeń finansowych z Urzędami Skarbowymi, podmiotami gospodarczymi i instytucjami państwowymi, samokształcenie w zakresie znajomości stosowania wprowadzanych przepisów finansowo - księgowych dotyczących Uczelni, udział w przeprowadzanych okresowo remanentach i inwentaryzacjach, dbałość o stanowisko pracy i powierzone mienie przedsiębiorstwa z odpowiedzialnością służbową i materialną przewidzianą w Kodeksie Pracy i Przepisach Ogólnych, przestrzeganie dyscypliny pracy oraz obowiązujących przepisów w zakresie BHP i Ppoż. stosownie do miejsca pracy i wykonywanego zakresu obowiązków, znajomość programu Płatnik i Symfonia
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA - 2019-04-09 - Kwidzyn (pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościZakres obowiązków: obsługa automatu wydającego rękawice (uzupełnianie rękawic), raportowanie systemu dziennego zużycia oraz miesięcznego zużycia
ANDRZEJ PIETRZYKOWSKI ZAKŁAD PRODUKCYJNO-HANDLOWY "ADAX" - 2017-04-20 - Krotoszyn (wielkopolskie)
praca w biurze, zawieranie umów ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Świebodzin (lubuskie)
Prace biurowe, prowadzenie rozrachunków, prowadzenie rejestrów umów, sporządzanie umów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
pzrygotowywanie posiłków - kuchnia turecka
JUSTYNA JACHURA FIRMA "DE-AY" - 2016-07-26 - Rzgów (łódzkie)
konserwator
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Gorzyce (podkarpackie)
Segregowanie faktur zakupu
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Staszów (świętokrzyskie)
1. Kształtowanie u dzieci pozytywnych cechosobowościowych, uczestniczenie w wychowaniu moralnym i społecznycm.2. Doskonalenie sprawności motorycznej i manualnej dziecka.3. Kształtowanie u dzieci właścicwych przyzwyczajeń i nawyków, wdrażanie do obowiązkowości i systematyczności.4. Czuwanie nad żywieniem dziecka zgodnie z zaleceniami rodziców, opiekunów, lekarzy.5. Organizowanie własnego miejsca pracy i środków pracy dydaktyczno- opiekuńczo- wychowawczej z dzieckiem.6. Przestrzeganie zasad oraz przepisów bhp, ergonomii, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska.7. Wykonywanie innych praz zleconych przez dyrektora wynikających z organizacji przedszkola.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Szydłów (świętokrzyskie)
- Rozliczanie kostów tras przejazdów kierowców w oparciu o przedstawione dokumenty i obowiązujące przepisy. - Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. -Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ale nie wymagane - możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu NAVIGATOR. Mile widziana znajomość przepisów czasu pracy kierowcy. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt koniecznie wstępnie telefoniczny (tel.: 32-359-35-48) w godz.: 8:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kolejowa 17, 40-706 Katowice) lub e-mail: bgrochalska (at) transbud-katowice.com.pl
"TRANSBUD-KATOWICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-26 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Duninowo (pomorskie)
a) poziom wykształcenia: bez znaczeniab) kwalifikacje i umiejętności: bez znaczeniac) uprawnienia: prawo jazdy kat. Bd) doświadczenie zawodowe: bez znaczeniawysokość wynagrodzenia netto: 2200 zł brutto 3062,77 zł e) znajomość języków obcychz określeniem poziomu znajomości: bez znaczeniaf) zainteresowanie przyjęciemkandydata do pracy z Polskilub państwa EOG: nie
Ośrodek Wy&Spa - Gabriela Krull - Pobierowo - 2016-01-13 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Możliwość pracy także na pół etatu. Wymagana rzetelność, uczciwość, praca w zespole, organizacja pracy. Charakterystyka pracy: mycie pojazdów mechanicznych, pranie tapicerek, pranie dywanów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
FHU WÓJCIK ADAM WÓJCIK - 2016-09-07 - Rybnik (śląskie)
prace wykończeniowe, praca teren Lęborka i okolic
Arkadiusz Wełnicki Firma Ogólnobudowlana BUD-AR - 2018-04-24 - Lębork (pomorskie)
-ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW;- DEKRETOWANIE FAKTUR ZAKUPOWYCH;- ROZLICZANIE SPRZEDAŻY- ANALIZA ROZRACHUNKÓW I SPORZĄDZANIE KOMPENSAT
"WATKEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Ukladanie glazury, terakoty oraz mozaiki.
IMEKSWORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów sklepu
Marek Chmielowski FHU MINOR - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie obsługi sekretariatu, prowadzenie spraw kancelaryjnych w zakresie korespondencji, prowadzenie spraw organizacyjnych przedsiębiorstwa, obsługa zgromadzeń wspólników.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
PLANOWANIE I KOORDYNOWANIE CODZIENNEGO ZAPOTRZEBOWANIA NA SPRZĘT
MOLTER ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWO SPRZĘTOWYCH W RUDNEJ MAŁEJ SP. Z O.O. - 2017-08-09 - Rudna Mała (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji materiałów magazynowych i dokumentacji bankowej.Analiza zobowiązań pod kątem zamówień publicznych.Prowadzenie sprawozdawczości.Prowadzenie rejestru zakupu/sprzedaży - ewidencja i księgowanie.Prowadzenie gospodarki materiałowej - ewidencja i księgowanie.Prowadzenie rejestru środków trwałych i przedmiotów nietrwałych - ewidencja i księgowanie.Rozliczanie zleceń na roboty wewnątrzzakładowe i odpatne oraz rozliczenia inwestycji.Rozliczanie deklaracji z tytułu należnego podadku VAT, podatku od osób fizycznych, podatku od osób prawnych oraz podatku od nieruchomości.Rozliczanie inwentaryzacji.Sporządzanie miesięcznych raportów kasowych. Obsługa kasy (wypłaty/wpłaty).Wprowadzanie danych księgowych do systemu komputerowego.obsługa komputera (pakiet MS Office, Windows) oraz obsługa urządzań biurowych. Redagowanie pism służbowych. Prowadzenie i doręczanie korespondencji zewnetrznej.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Prudnik (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
realizacja operacji kasowych, sporzadzanie dokumentacji kasowej, wystawianie faktur, monitorowanie płatnosci
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Słubice (lubuskie)
obłoga doradców klienta ( składanie zamówień, fakturowanie, wystawianie dokumentów WZ),
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pomocnicze prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Gromadka (dolnośląskie)
Obsługa klientów, sporządzanie pism, organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, inne czynności zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Starogard Gdański (pomorskie)