REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁĄ STAŻ U PRACODAWCY Głogów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁĄ STAŻ U PRACODAWCY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie faktur, list płac, dowodów wewnętrznych, sprawdzanie księgowości z wydrukami systemowymi, obliczanie zobowiązań podatkowych, wypisywanie przelewów na zobowiązania podatkowe, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie faktur, list płac, dowodów wewnętrznych, sprawdzanie księgowości z wydrukami systemowymi, obliczanie zobowiązań podatkowych, wypisywanie przelewów na zobowiązania podatkowe, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYWAŁĄ STAŻ U PRACODAWCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy ważna do: 13.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7097b6e49c78431964b9d2cb0bd609f0
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn drukarskich i fleksograficznych
K.D.C. PAPER S.A. - 2016-01-27 - Żywiec (śląskie)
- wykonywanie prostych prac ogólno-budowlanych, w tym zabudowy w G-K; - budowa tras kablowych; - układanie okablowania;Praca od pon.do pt. od 7.00-15.00
Marek Ryszka WAVENET - 2018-10-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- obsługa programów wykorzystywanych przez firmę;- sporządzanie zestawień rozliczeniowych i statystycznych;- obsługa klienta;- sporządzanie polis ubezpieczeniowych;- kompletowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Starogard Gdański (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu sklepu spozywczego
Marta Pauk ELIT - 2016-08-05 - Kraków (małopolskie)
Prace zwiazane z dystrybucją i transportem towarów, poszukiwanie nowyh rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, wspólpraca z innymi działami firmy, optymalizacja kosztów transportu.
ZAKŁADY MIĘSNE ZAKRZEWSCY Dariusz Zakrzewski, Janusz Zakrzewski Spółka Jawna - 2019-05-13 - Kosów Lacki (mazowieckie)
Prace związane z demontażem i montażem okien i drzwi.
kontakt przez PUP - 2017-11-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy czynnościach biurowych związanych z programem stażu(godziny pracy 7.30-15.30)
kontakt przez PUP - 2019-07-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Legnica (dolnośląskie)
-dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych w zakresie Funduszy Socjalnych oraz środków trwałych zgodnie z planem kont w celu prawidłowej ewidencji przychodów i wydatków;-terminowe wystawianie faktur VAT w celu wykazania i zaewidencjonowania podatku VAT;-przygotowywanie list płac dodatkowych należności w celu dokonania wypłat z Funduszy Socjalnych;-prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, odprowadzanie podatku VAT do Urzędu Skarbowego;-przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT w celu złożenia do Urzędu Skarbowego;-odprowadzanie podatku od osób fizycznych i ryczałtowy od wypłaconych dodatkowych należności z Funduszy Socjalnych do Urzędu Skarbowego;-sporządzanie sprawozdań finansowych i informacji w zakresie środków trwałych w celu dostarczenia potrzebnych danych do jednostki nadrzędnej i GUS;-przygotowywanie dokumentacji w celu ich archiwizacji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-10-25 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEDAŻY, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PROCEDURAMI, TERMINOWA I RZETELNA REALIZACJA ZADAŃ, PRZESTREZGANIE REGULAMINÓW ORAZ PRZEPISÓW WEWNETRZNYCH.
CCC.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Polkowice (dolnośląskie)
1) prowadzenie akt osobowych pracowników, 2) sporządzanie dokumentacjikadrowej pracowników 3) bieżące aktualizowanie bazy danych kadrowych wprogramie VULCAN, 4) bieżąca współpraca z firmą świadczącą obsługę wzakresie bhp i p-poż 5) prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, 6)rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 7) prowadzeniedokumentacji samochodu służbowego 8) prowadzenie kasy DWD, 9)sprawdzanie faktur 10) przygotowywanie umów z kontrahentami 11)prowadzenie rejestru rezerwacji, umów i przedpłat 12) dokonywanierezerwacji 13) prowadzenie i bieżące aktualizowanie elektronicznej bazydanych SIO 14) współpraca w prowadzeniu strony WWW placówki, 15)prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych. Dodatkowe wymagania: 1) pożądane wykształcenie wyższe (preferowany kierunek administracja), 2)pożądane doświadczenie zawodowe w administracji co najmniej1rok, 3) wymagane umiejętności: a) logicznego myślenia, b) planowania i organizacji pracy własnej, c)komunikowania się (komunikacja werbalna i pisemna), d)umiejętność utrzymania porządku w dokumentach i w miejscu pracy, e)umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej. 4)pożądane cechy osobowości: odpowiedzialność, dyspozycyjność, uczciwość, lojalność,dyskrecja, samodzielność, sumienność,rzetelność, terminowość.
Dom Wczasów Dziecięcych - 2018-05-07 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Wyszukiwanie nowych odbiorców towaru,utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi odbiorcami,uzgadnianie warunków sprzedaży z odbiorcami.
Przedsiębiorstwo Mięsne Batista - 2016-11-14 - Przemyśl (podkarpackie)
Ewidencja zdarzeń gospodarczych w programach finansowo-księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz realizowanie zamówień. Monitorowanie należności przeterminowanych, sporządzanie raportów, analiza stanów magazynowych.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-21 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
jw.
PERUN S.A. - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA BIURA, PRZYJMOWANIE ZLECEŃ, REDAGOWANIE ZAMÓWIEŃ, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, KONTAKT Z KLIENTEMANGLOJĘZYCZNYM, WYKONYWANIE PRAC BIEŻĄCYCH I POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-11 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji potrzebnej do zatrudnienia, jego kontynuacji i ustania. Bieżąca obsługa pracowników w zakresie dokumentacji kadrowej. Obliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wypłacanych na podstawie umów cywilnoprawnych. Przygotowywanie danych dla potrzeb analiz i sprawozdawczości.Staż odbywać się będzie w gminie Osielsko
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk sp.j. - 2016-10-21 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
analiza rynku dostawców i materiałow, planowanie zakupów, zapewnienie terminowych dostaw materiałów, analizowanie stanu realizacji zamówień
ETI POLAM Sp.z o.o. - 2017-02-14 - Pułtusk (mazowieckie)
fakturowanie, obsługa klienta, kontrola stanów magazynowych, zamawianie towaru, kontrola nad wizualizacją obiektu, kontrola list klientów.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PROMOCYJNE "AGRO-EFEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Smolna (dolnośląskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji ośrodka
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-03-08 - Paczków (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników , ewidencjonowanie składek, opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz ubezpieczenia społecznego rolników, prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Budynek, w którym wykonywana będzie praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-01-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na potrzeby osób decyzyjnych, analiza wybranych pozycji kosztów, edycja dokumentów, kontrola wpłat dokonywanych przez odbiorców, podejmowanie działan windykacyjnych wraz z ewidencją, bezposredni kontakt z Kancelarią prawną związany z przekazywaniem informacji o płatnościach dokonywanych przez dłużników. nadzór nad poprawnościa merytoryczną sporządzanych dokumentów, inne zlecone czynności
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
Brak danych
"KOM-EKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-20 - Kościan (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej,pomoc na hali sprzedaży.
BEIRA SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Skwierzyna (lubuskie)
Praca biurowa - bieżąca obsługa sekretariatu,prowadzenie kalendarza spotkań, udzielanie informacji w zakresie zadań KRIR, kontakty telefoniczne i bezpośrednie, pomoc przy organizowaniu spotkań, konferencji, szkoleń. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30.
KRAJOWA RADA IZB ROLNICZYCH - 2018-10-05 - Parzniew (mazowieckie)
bezpośredni udział w realizacji procesu produkcyjnego, m. in. obróbka wstępna surowca, wykańczanie powierzchni wyrobów galanterii drzewnej, montowanie i pakowanie wytworzonych, odpowiedzialność za ilość i jakość wykonanych elementów
ZAKŁADY PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRAWDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentów i prowadzenie spraw doyczących polityki przestrzennej gminy
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Mława (mazowieckie)