REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Godów oferta pracy Urząd Gminy Godów
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Oferta konkursowaSzczegółowy zakres obowiązków znajdą Państwo w poniższym linku: http://godow.bip.net.pl/?a=19129
Data publikacji: 2019-06-14
Lokalizacja: Godów (śląskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Godów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:1 Maja 53, 44-340 Godów, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta konkursowaSzczegółowy zakres obowiązków znajdą Państwo w poniższym linku: http://godow.bip.net.pl/?a=19129
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Godów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Godów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie o specjalności: rachunkowości, finansów, ekonomii,administracji, co najmniej roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z księgowością, bliższe informacje znajdą Państwo w linku: http://godow.bip.net.pl/?a=19129
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Godów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
1 Maja 53, 44-340 Godów, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
oferta konkursowa http://godow.bip.net.pl/?a=19129
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Godów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Godów
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 53
Profil działalności pracodawcy: Administracja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.06.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f9e7f1f024525cd380ea25557231935
Podobne oferty pracy
przygotowanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przedmiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakt z dostawcami oraz klientami. przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert
kontakt przez OHP - 2017-06-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Do uzgodnienia
Zakład Produkcyjny Usługowo-Handlowy J.Duduś - 2018-01-18 - Bukowsko (podkarpackie)
telemarketing
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Piaseczno (mazowieckie)
1. Rejestracja pism wysłanych i wpływających oraz ich przekazywanie do poszczególnych jednostek organizacyjnych.2. Udział w organizowaniu konferencji i szkoleń.3. Udział w rekrutacji.4. Realizacja zadań związana z obsługą administracyjną realizowanych projektów.5. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.6. Dyżurowanie w sekretariacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem pracy.7. Wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna stażysty.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Tarnów (małopolskie)
- Rozliczanie budowy i kontrola kosztów budowy. Załatwianie spraw formalno-prawnych związanych z prowadzonym zadaniem inwestycyjnym. Archiwizacja wersji papierowej i elektronicznej. Przygotowanie zleceń dla podwykonawców. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane lub techniczne. W przypadku braku wykształcenia wyższego o kierunku budowlanym lub technicznym wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość zasad kosztorysowania. Czynne prawo jazdy kat. B. Kontakt osobisty (11:00-12:00) (ul. Siemianowicka 52 D, 40-301 Katowice) lub e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Katowice (śląskie)
wykonywanie podstawowych prac instalacyjnych, pomoc przy montażu, pakowaniu prefabrykatów, przeszukiwanie spawów, układanie materiałów do kombajnu spawalniczego
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Piaseczno (mazowieckie)
DOSTAWA TOWARÓW
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ANDREW S.C. - 2018-04-10 - Raba Niżna (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji biurowej , sprzedażowej oraz gospodarki magazynowej
BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-14 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Analiza rynku i wyszukiwanie potencjalnych dostawców części handlowych, negocjowanie warunków dostaw z kontrahentami, nadzór nad terminową realizacją złożonych zamówień, załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami dostaw materiałowych
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-07-13 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU UCZNIOWSKIEGO, KSIĘGOWOŚCI, KADR. OBSŁUGA PROGRAMU SEKRETARIAT-OPTIVUM. POMOC PODCZAS REKRUTACJI DO SZKOŁY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI FINANSOWO -KADROWEJ. pROWADZENIE EWIDENCJI WYDATKÓW STRUKTURALNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa interesantów w kancelarii: przyjmowanie dokumentów, udzielanie podstawowych informacji związanych z funkcjonowaniem PUP. Ewidencjonowanie korespondencji wpłwającej i wysylanej. Poznanie procedur wydawania decyzji związanych z niestawiennictwem osób bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie i przeprowadzanie postepowń o udzielanie zamówień publicznych.Prowadzenie dokumentacji sprawozdawczości: archiwizacja dokumentów.Monitorowanie zmian przepisów, sporządzanie wniosków.Rozliczenia zadań inwestycyjnych.Prowadzenie BIPPrzygotowanie wewnętrznych aktów normatywnych.
TEATR im. S.Jaracza - 2018-09-27 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
KRAFT BOX SP. Z.O.O. - 2018-10-17 - Kowalew (wielkopolskie)
Brak danych
Salon kosmetyczny CATHERINE - 2016-06-01 - Kościerzyna (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BIURA, ODBIERANIE ZLECEŃ TELEFONICZNYCH I MAILOWYCH NA USŁUGI WYWOZU ODPADÓW, PRZYGOTOWYWANIE I WYSYŁANIE POCZTY, WPROWADZANIE KART KIEROWCÓW DO SYSTEMU KOMPUTEROWEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ WYWIEZIONYCH ODPADÓW, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZE ZNAJOMOŚCIĄ ZAGADNIEŃ FINANSOWO- KSIĘGOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ KSIĘGOWYCHPRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL: wincenty (at) franecki.pl
TOMPOL TOMASZ FRANECKI - 2018-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Koszenie traw, grabienie liści, sprzątanie nieczystości, odśnieżanie chodników, cięcie żywopłotów.
"Zieleń Serwis Becmer Paweł" - 2018-10-15 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzesko (małopolskie)
opracowanie i przedstawienie klientów ofert ubezpieczeniowych, przyjmowanie od klientów ofert i wnioskeów o ubezpieczenie i inne.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Olesno (opolskie)
PROMOCJA, ROZDAWANIE BALONÓW I ULOTEK W KOSTIUMIE ZEGARA
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z systemem kancelaryjnym jednostek organizacyjnychSW, zapoznanie się z tamą obiegu dokumentacji, z zasadami stosowania rzeczowego wykazu akt, przyjmowanie, sprawdzanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej, wysyłanie korespondnecji, użytkowanie pieczęci urzędowych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- dobór i sprzedaż odpowiedniego zaopatrzenia ortopedycznego i sprzętu pomocniczego
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Twardogóra (dolnośląskie)
Sprzedawca
PHU "KOMFORT" JACEK WOŁOS - 2017-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola ewidencji czasu pracy, organizowanie, prowadzenie, koordynowanie szkoleń dla pracowników, przygotowywanie zatrudnienia nowego pracownika, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniem wynagrodzenia pracownika.
KAUFLAND Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
prace magazynowe
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-Obługa kancelaryjna Urzędu (otwieranie korespondencji, kompletowanie dokumentów, sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów, idntyfikowanie i rejestrowanie w systemie informatycznym dokumentów, przygotowywanie dokumentów do wysyłki)-Wypełnianie druków wezwań kierowanych do interesantów Urzędu-Kompletowanie dokumentów przy wydawaniu zaświadczeń-Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Piaseczno (mazowieckie)
dbanie o prawidłowy przepływ finansowy na kasach
LEROY MERLIN sp. z o.o. - 2018-06-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nauka:- obsługi urządzeń biurowych - komputer, faks, ksero, skaner- kompletowania, ewidencjonowania, archiwizowania dokumentacji Agencji Celnej - sporządzania dokumentacji celnej
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
- załadunek towaru - rozładunek towarów u klientów - odbiór potwierdzonych dokumentów przewozowych od klientów. Praca na terenie Czechowic-Dziedzic i okolic
TRANS-MAJA MARCIN MICHALSKI - 2016-05-05 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)