REFERENT DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA Pasłęk oferta pracy BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji biurowej , sprzedażowej oraz gospodarki magazynowej
Data publikacji: 2019-03-14
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bohaterów Westerplatte 43, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji biurowej , sprzedażowej oraz gospodarki magazynowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ I FAKTUROWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy:
BIOFEED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Jesionowa 2B, 83-130 Rajkowy, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Pelplin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rajkowy
Ulica pracodawcy: Jesionowa
Numer budynku pracodawcy: 2B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji biurowej Działu. Obsługa programu komputerowego. Redagowanie i pisani pism do urzędów. Udział w przygotowywaniu i sporządzaniu sprawozdań dot. w/w Działu.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Pomoc w nadzorze nad pracami warsztatowymi, rozliczanie zakupionych części ze stanu magazynowego, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wojkowice Kościelne (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe.Umiejętność obsł. urządzeń biurowych oraz programów komputerowych WORD, EXCEL, Power Point.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Racibórz (śląskie)
Fakturowanie, przyjmowanie zamówień, rozliczanie sklepów.Godzina rozpoczęcia pracy: 15.
Z PIECA RODEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie.
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Raciborzu Tomasz Głowacki Kancelaria Komornicza w Raciborzu - 2018-01-12 - Racibórz (śląskie)
Księgowanie dokumentów, sprawdzanie faktur z rejestrami, sprawdzanie raportów kasowych oraz utargów, sprawozdania do GUS.Proponowane wynagrodzenie to 2100,00 + premia uznaniowa.
EKONAFT Bolesławiec Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie biura działu sprzętu i transportu, rozliczanie czasu pracy prcowników w tym kierowców, zgłaszanie szkód komunikacyjnych, rozliczanie świadczeń między wydziałami, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz sprawozdań GUS
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2016-05-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej, obsługa programów komputerowych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania, sporządzanie spisów archiwalnych i protokołów brakowania
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Czeladź (śląskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: średnie; znajomość przepisów, biegła obsługa Word, Excel, b. dobra org. pracy; zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja dokumentów, wprowadzanie dok. księgowych do systemu, ewidencja VAT, sprawozdania; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Knurów
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Knurów (śląskie)
Ochrona obiektu i sprzętu
JOTA MOTO CENTRUM JOANNA RUSINOWICZ - 2018-02-01 - Legnica (dolnośląskie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracownik na wskazanym stanowisku: zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji, w tym:- opracowuje wdowom i wdowcom po inwalidach wojennych i osobach represjonowanych stosowne zaświadczenia- opracowuje decyzje w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- opracowuje decyzje w zakresie ustalania prawa do dodatków do świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji- opracowuje wnioski i zawiadomienia o realizacji decyzji o świadczeniu w drodze wyjątku przyznawanego przez Prezesa Zakładu- opracowuje zawiadomienia o realizacji decyzji Prezesa Rady Ministrów- kompletuje wnioski o świadczenia emerytalne i rentowe podlegające koordynacji na podstawie umów międzynarodowych
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-02-11 - Łódź (łódzkie)
PLANOWANIE I KOORDYNOWANIE CODZIENNEGO ZAPOTRZEBOWANIA NA SPRZĘT
MOLTER ZAKŁAD USŁUG TRANSPORTOWO SPRZĘTOWYCH W RUDNEJ MAŁEJ SP. Z O.O. - 2017-08-09 - Rudna Mała (podkarpackie)
Praca polega na dowożeniu kruszyw z hałd lub kopalń kruszyw na różne budowy. Pracownik jest dziennie w domu. Jazda ciągnikiem siodłowym z naczepą typu wanna. Trasy na terenie woj. śląskiego.
P.H.U. KRAJEWSKI I ZIENTEK s.c. Grzegorz Krajewski, Krystian Zientek - 2019-03-13 - Zabrze (śląskie)
Przygotowywanie, rozliczanie projektów finansowanych ze środków UE
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Gdynia (pomorskie)
kucharz
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie spraw księgowości i obsługa finasowa nieruchomości firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tomice (dolnośląskie)
jw
PRZEDSZKOLE NR 185 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W WARSZAWIE - 2017-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
-Nauka gromadzenia i analizowania posiadanych ofert instytucji szkolących- Nauka przygotowywania i udostępniania informacji o organizacjach szkolących-Pomoc przy przyjmowaniu wniosków o skierowanie na szkolenia
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Gdynia (pomorskie)
- sporządzanie faktur sprzedaży oraz dokumentów WZ,- obsługa klientów detalicznych;- logistyka transportowa;- zarządzanie obiegiem dokumentów;- segregacja oraz archiwizacja dokumentów- kontrola zwrotu podpisanych korekt od klientów;- wysyłka korespondencji;- telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji innym pracownikom firmy.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Srokowo (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z dostawcami(składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:00-15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-05-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych, piecza nad majątkiem i mieniem pracodawcy, kontrola stanu technicznego budynku, planowanie i nadzorowanie pracowników przygotowywanie i przeprowadzanie zakupów, artykułów spożywczych, środków chemicznych
Żłobek Miejski w Tychach - 2019-01-10 - Tychy (śląskie)
wspólpraca z działem technologicznym w zakresie nowych narzędzi do obróbki skrawaniem oraz modyfikacji istniejących. zamawianie narzędzi. Kontakt z kooperantami, wyszukiwanie nowych kooperantow.
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2017-08-11 - Jarocin (wielkopolskie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2017-12-18 - Katowice (śląskie)
współudział w organizowaniu seminariów szkoleniowych, sporządzanie techniczne koresponndencji, pomoc w promowaniu działalności izby
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)
Referent ds. księgowościOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- zakładanie akt osobowych - archiwizacja dokumentów- wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych- pisanie umów- prace kancelaryjne
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Gdynia (pomorskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporządzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokumentów. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzesko (małopolskie)
Umiejętność poprawnego wysławiania się, redagowanie pism urzędowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Oleśnica (dolnośląskie)