REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH Jastrzębie-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie spraw księgowości i obsługa finasowa nieruchomości firmy
Data publikacji: 2016-06-28
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie spraw księgowości i obsługa finasowa nieruchomości firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi programów księgowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
na rozmowę kwalifikacyjną należy umówić się telefonicznie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Ulica pracodawcy: Pszczyńska
Numer budynku pracodawcy: 134
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.06.2016
Data dodania oferty pracy: 28.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów kluczowych, analiza rynku, negocjowanie warunków sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
"LEMA ENGINEERING" SP. Z O. O. - 2017-04-21 - Pruszków (mazowieckie)
Zgodnie z kodeksem pracy i wymaganiami na proponowanym stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Łęknica (lubuskie)
Staż w Krapkowicach.
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Krapkowice (opolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego,metkowanie towarów, drukowanie raportów. Wykształćenie handlowe, wymagane doświadczenie, obsługa kasy fiskalnej, książeczka sanepidu. Praca na dwie zmiany 6-21,
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Mysłowice (śląskie)
prace ogólnobudowlane
Firma Usługowo-Handlowa "ELMAL" Kazimierz Dudzik - 2017-05-22 - Zakopane (małopolskie)
Wykonywanie kosztorysów i ofert.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Masłów Pierwszy (świętokrzyskie)
utrzymywanie w czystości pomieszczeń muzealnych, prace porządkowe na zewnątrz budynków, obsługa sal ekspozycyjnych w czasie wystaw, obsługa kupujących (sprzedaż biletów i wydawnictw), zastępowanie osoby pracującej na portierni podczas jej nieobecności, pomoc przy organizacji i realizacji zdarzeń muzealnych.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Tarnów (małopolskie)
Rozwożenie towaru
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Orpod" - 2016-11-09 - Kijewo Królewskie (kujawsko-pomorskie)
...
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Zielkowice (łódzkie)
Prace księgowe w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe ANDO s.c. Anna Fokt, Dorota Czernic - 2017-02-08 - Kalisz (wielkopolskie)
Zakres obowiązków- obsługa maszyn etykietowych- przezbrajanie maszyn / ustawianie właściwych parametrów produkcji- ciągły nadzór nad pracą przydzielonych urządzeń/maszyn w zakresie przewidzianym w instrukcjach stanowiskowych, technologicznych- wypełnianie dokumentacji produkcyjnej / obsługa systemu IT- zapewnienie efektywnej pracy obsługiwanych maszynpraca w systemie II lub III zmianowymPracodawca oferuje:- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie- pełne przeszkolenie- wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i osiąganych wyników w pracy
PAPIERY POWLEKANE "PASACO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Redagowanie i sporządzanie rozkazu dzienneo. Aktualizacja programów. Prowadzenie rejestru oraz zestawień zwolnień lekarskich.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2017-02-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
- kontrola jakości wyrobu - metkowanie wyrobów gotowych - składanie i pakownie wyrobu na wieszaki lub do woreczków - pakowanie wyrobów w opakowania zbiorcze, składanie opakowan w magazynie
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Roźwienica (podkarpackie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Tczew (pomorskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez wydział architektury i budownictwa.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Brzesko (małopolskie)
wykonywanie instalacji elekrtycznych, odgromowych, przyłączy różnego rodzaju, szeroko pojętych prac ogólnobudowlanych, wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa administracyjna praktyk zawodowychobsługa szkoleń wewnętrznych i zewnętrznychwspółpraca z komórkami organizacyjnymi z zakresie praktyk i szkoleńpomoc pracownikom działu w obsłudze kadrowej pracownikówStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane ukończenie angllistyki, znajomość j.angielskiego w mowie i piśmie w stopiniu bardzo dobrym, mile widziana znajomość j. niemieckiego, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, komunikatywność, sumienność. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę sekretariatu ( urządzeń biurowych, fax, skaner), prowadzenie spraw administracyjnych, tłumaczenie dokumentów na j. angielski oraz z j. angielskiego, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przygotowywanie dokumentów, wsparcie organizacyjne i administracyjne Zarządu oraz Działów Spółki, organizacja spotkań oraz obsługa gości. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwallifikacyjnej. Firma oferuje stabilną i ciekawą pracę w nowoczesnej organizacji, atrakcyjne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju zawodowego. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja (at) classen.com.pl. W ofercie należy zamieścić zapis: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133, poz.883).
CLASSEN-POL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-02 - Zwonowice (śląskie)
Klasyfikacja podatków poniesionych na zakup sprzętu , aparatury medycznej , mebli , wyposażeniaSzczegółowe rozliczanie poniesionych inwestycji. Ewidencja analityczna środków trwałych.Rozliczanie poniesionych nakładów wg źródła rfundacji (środki unijne i in.)Klasyfikacja zgodnie z KST Środków TrwałychNaliczanie odpisów amortyzacyjnych wg stawek amortyzacjiOznakowanie nowo nabytego sprzętu .Wycena , kompletowanie dokumentacji związanych z likwidacją sprzętu ( śr. trwałych ) , kasacja , zbycie majątku .Inwentaryzacje – rozliczanie ( okresowe, zdawczo-odbiorcze , kontrolne).SprawozdawczośćGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużeniaKontakt kandydatów z pracodwcą: jbiela (at) szpital.wroc.pl, 71-395-76-35Sala E, A
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu - 2018-02-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Nauka prowadzenia zajęc kulturalno- edukacyjnych i inne
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
obsługuje, nadzoruje, utrzymuje w należytym stanie technicznym, różne odmiany frezarek (frezarki mechaniczne), na których obrabia elementy drewna i tworzyw drzewnych
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Pracze (dolnośląskie)
adresowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych,przygotowywanie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Siemień (lubelskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Świebodzin (lubuskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-07-04 - Chorzów (śląskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie dokumentów wysyłkowych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Gorlice (małopolskie)
- pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć z dziecmi przedszkolnymi-prowadzenie zabaw z dziećmi-pomoc podczas posiłkow-wychodzenie z dziecmi na spacery-porządkowanie miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie rejestru VAT, dekretacja dokumentów, analiza rozrachunków, analiza innych rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Sławno (zachodniopomorskie)
Obsługa administracyjna Instytutu Matematyki, obsługa pracowników i studentów w zakresie administracyjnym, odbieranie/wysyłanie korespondencji i obsługa telefonu, współpraca z innymi jednostkami uczelni.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Słupsk (pomorskie)