REFERENT DS. KALKULACJI KOSZTÓW DODATKÓW Radom oferta pracy B&M CLOTHING COMPANY SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: REFERENT DS. KALKULACJI KOSZTÓW DODATKÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji
Data publikacji: 2020-02-04
Lokalizacja: Radom (mazowieckie)
Pracodawca: B&M CLOTHING COMPANY SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PCK 2, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KALKULACJI KOSZTÓW DODATKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Radom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, odzieżowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: B&M CLOTHING COMPANY SPÓŁKA Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Adres pracodawcy:
PCK 2, 26-600 Radom, powiat: m. Radom, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Radom
Gmina pracodawcy: Radom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radom
Ulica pracodawcy: PCK
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Szycie konfekcji lekkiej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?89550171c27eaa97ce6a186c2da32419
Podobne oferty pracy
Wykonywanie czynności kancelaryjnych opisanych w instrukcji kancelaryjnej, prowadzenie rejestrów i dzienników obiegu dokumentacji, dystrybucja korespondencji zewnętrznej do komórek organizacyjnych Szpitala, obsługa korespondencji wychodzącej, zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji wewnętrznej, odbieranie i dostarczanie pism i przesyłek kierowanych do urzędów i instytucji współpracujących ze Szpitalem.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie - 2019-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
wg.umowy
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Karlino (zachodniopomorskie)
Obsługa dystrybutorów prowadzących sprzedaż produktów Szynaka Meble w przestrzeni internetowej. Bezpośredni kontakt z konsumentem (obsługa infolinii).
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw zwiazanych z obsługą kancelaryjną Urzędu, obsługa delegacji, przyjmowanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, ewidencja korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gorzów Śląski (opolskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Ciepłowody (dolnośląskie)
SZCZEGÓŁY DOTYCZACE OFERTY - http://bip.krzywin.pl/krzywin/bip/nabor-na-wolne-stanowiska/aktualne-oferty-pracy-w-samorzadzie/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-refernt-ds.-partycyacji-spolecznej.htmlZakres niektórych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Koordynowanie i prowadzenie innowacyjnych zajęć mobilnych w ramach Projektu Mobilny Ośrodek Kultury animacje na obiektach objętych rewitalizacją;2) Koordynowanie działań animacyjnych dla mieszkańców, dla różnych grup społecznych, w różnym wieku na obiektach objętych rewitalizacją w ramach projektu pn. ,,Reaktywacja mieszkańców Gminy Krzywiń poprzez zwiększenie atrakcyjności obszarów wiejskich w miejscowościach: Bielewo, Łuszkowo i Świniec;3) Prowadzenie spraw z zakresu wynajmów obiektów gminnych, w tym świetlic wiejskich na terenie gminy Krzywiń;4) Obsługa wydarzeń sportowych, kulturalnych, promocyjnych o charakterze gminnym oraz ponadgminnym;5) wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego;6) współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych;
Urząd Miasta i Gminy Krzywiń - 2020-01-23 - Krzywiń (wielkopolskie)
układanie oraz sprzedaż towaru, praca w godz.9-17/12-20. Praca w Centrum Chińskim "Kilila".
SHENG LI Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Opole (opolskie)
Zakres obowiązków pracownika ds. zamówień publicznych: 1. Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, 2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą; Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily); Udział w pracach komisji przetargowych; Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert; Prowadzenie korespondencji z wykonawcami; Archiwizacja dokumentacji przetargowej; Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą; Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie; Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne.Umowa na okres próbny: sierpień- październik z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-07-12 - Słupsk (pomorskie)
weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznych,prowadzenie ksiąg inwentarzowych,dokumentowanie zakupionych środków trwałych,przyjmowanie zleceń likwidacji sprzętu, mebli itp. z poszczególnych komórek organizacyjnych,współudział w likwidacjach sprzętu w PSSE,prowadzenie dokumentacji składników majątkowych tj. Zmiana Miejsca Użytkowania,sporządzanie na bieżąco druków OT (przyjęcie środka trwałego).Wszystkie oświadczenia i kopie dokumentów winny być opatrzone własnoręcznym podpisemTermin składania dokumentów: do 26 września 2016 r. do godziny 1500.O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do PSSE we Wrocławiu,Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulicaKleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie.Złożone dokumenty kandydatów, których oferty zostały odrzucone w procesie naboru można odbierać osobiście w przeciągu 2 tygodni od zakończenia rekrutacji, po tym terminie zostaną zniszczone.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2016-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka nad dotychczasowymi klientami, udzielanie informacji o ofercie, pozyskiwanie nowych klientów, spredaż usług telekomunikacyjnych. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
ASTA-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-05 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie umów o pracę i cywilnoprawnych, porządkowanie dokumentacji, prowadzenie teczek osobowych.Staż odbywać się będzie w gminie Osielsko
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad dzieckiem w przedszkolu, pomoc w czynnościach codziennych. Obsługa pompy insulinowej dziecka, pomoc w zabiegach higieniczno-pielęgnacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Blachownia (śląskie)
prace ogólnobudowlane, piaskowanie konstrukcji stalowych, pełnościennych, kratkowych, szkieletowych oraz rurociągów, powierzchni betonowych, roboty przygotowawcze do torkretowania
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Legnica (dolnośląskie)
Prace biuroweStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace dekarskie, papa, folia, żywice.Miejsce pracy: K-ce, W-wa + teren Polski
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Wyry (śląskie)
Pomoc w obsłudze informatycznej Urzędu,Wprowadzanie danych,Pomoc bieżąca pracownikom w obsłudze programów,
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Radlin (śląskie)
sprzedaż i bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie zleceń sprzedażowych do systemu, analiza rynku pod kątem potrzeb, potencjału i bieżącej sytuacji oraz działań konkurencji
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
- Obsługa, konserwacja urządzeń, instalacji i sieci do 1 kV. Prace remontowe, ogólnobudowlane.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe elektryczne. Wymagane 2 - letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku elektryka. Wymagany brak przeciwwskazań do pracy powyżej 3 metrów. Umiejętności remontowo-budowlane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-14:30) (Tel. 32-255-28-40) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Magazynowa 21, 40-424 Katowice).
SPÓŁDZIELNIA OGRODNICZA W KATOWICACH - 2016-10-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa kancelaryjna biura, współudział w prowadzeniu spraw dot. realizacji zadań z zakresu edukacji
kontakt przez PUP - 2019-09-16 - Gorzów Śląski (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem ukraińców. Wprowadzanie dokumentów rozliczeniowych (typu faktury, rachunki) księgowych do systemu rokos. Praca z ukraińskimi kierowcami w zakresie rozliczeń czasu pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Świebodzin (lubuskie)
obsługa klienta zewnętrznego, wewnętrznego, prowadzenie spraw odszkodowawczych, obsługa pakietu onkologicznego
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2017-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Kontrola towarów w magazynie, sprawdzanie towarów na paletach
KONSALNET SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-06 - Sieradz (łódzkie)
- ZAPOZNANIE SIE Z PRZEPISAMI BHP I PP,- PROWADZENIE KORESPONDENCJI Z CZŁONKAMI,- ZAPOZNANIE SIE Z DOKUMENTACJA W DZIALE MIESZKANIOWYM,- PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJI W DZIALE MNIESZKANIOWYM,- PORZĄDKOWANIE DOKUMENTACJI W DZIALE MIESZKANIOWYM,- POBIERANIE DOKUMENTÓW Z URZĘDU MIASTA, SĄDU - KSIĘGI WIECZYSTE,- WSPÓŁPRACA Z BIUREM NOTARIALNYM W ZAKRESIE PRZENIESIEŃ PRAW ODREBNEJ WŁASNOSCI.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Skierniewice (łódzkie)
Opieka nad kluczowymi klientami firmy.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-19 - Chojnice (pomorskie)
Nauka/Pomoc:wykonywanie czynności biurowychrejetsracja dokumentów w systemach informatycznych Poltax, Poltax 2B, Biblioteka Aktobsługa kancelaryjnazadania sprawdzająceprzyjmowanie i wydawanie zaświadczeńarchiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Sopot (pomorskie)
Przypis, odpis i księgowanie należności budżetowych, windykacja należności, obsługa kasy, rozliczanie magazynu szczepionek i inne.I zmiana: 07.25.- 15.00 Tygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55Wynagrodzenie: zgodnie z tabelą wynagrodzeń wg Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie warunków wynagradzania pracowników podmiotów leczniczych działających w formie jednostki budżetowejUmowa na okres próbny 3 m-ce potem na czas określony.
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2019-11-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie samochodu ciężarowego z materiałami ciężarowymi
EXPRESS-BUD-TRANS KRZYSZTOF STAWICKI - 2018-07-16 - Oborniki (wielkopolskie)
Rozliczanie placówek handlowych ze sprzedaży wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Zębowice (dolnośląskie)
Obsługa komputera z oprogramowaniem medycznym, prowadzenie dokumentacji medycznej, wykonywanie zleceń lekarskich w tym: iniekcji, EKG, szczepień.
Przychodnia Rejonowa w Jaworze - 2019-01-15 - Jawor (dolnośląskie)