REFERENT DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ Krzywiń oferta pracy Urząd Miasta i Gminy Krzywiń
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: REFERENT DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: SZCZEGÓŁY DOTYCZACE OFERTY - http://bip.krzywin.pl/krzywin/bip/nabor-na-wolne-stanowiska/aktualne-oferty-pracy-w-samorzadzie/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-refernt-ds.-partycyacji-spolecznej.htmlZakres niektórych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Koordynowanie i prowadzenie innowacyjnych zajęć mobilnych w ramach Projektu Mobilny Ośrodek Kultury animacje na obiektach objętych rewitalizacją;2) Koordynowanie działań animacyjnych dla mieszkańców, dla różnych grup społecznych, w różnym wieku na obiektach objętych rewitalizacją w ramach projektu pn. ,,Reaktywacja mieszkańców Gminy Krzywiń poprzez zwiększenie atrakcyjności obszarów wiejskich w miejscowościach: Bielewo, Łuszkowo i Świniec;3) Prowadzenie spraw z zakresu wynajmów obiektów gminnych, w tym świetlic wiejskich na terenie gminy Krzywiń;4) Obsługa wydarzeń sportowych, kulturalnych, promocyjnych o charakterze gminnym oraz ponadgminnym;5) wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego;6) współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych;
Data publikacji: 2020-01-23
Lokalizacja: Krzywiń (wielkopolskie)
Pracodawca: Urząd Miasta i Gminy Krzywiń
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 1, 64-010 Krzywiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SZCZEGÓŁY DOTYCZACE OFERTY - http://bip.krzywin.pl/krzywin/bip/nabor-na-wolne-stanowiska/aktualne-oferty-pracy-w-samorzadzie/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-refernt-ds.-partycyacji-spolecznej.htmlZakres niektórych zadań wykonywanych na stanowisku:1) Koordynowanie i prowadzenie innowacyjnych zajęć mobilnych w ramach Projektu Mobilny Ośrodek Kultury animacje na obiektach objętych rewitalizacją;2) Koordynowanie działań animacyjnych dla mieszkańców, dla różnych grup społecznych, w różnym wieku na obiektach objętych rewitalizacją w ramach projektu pn. ,,Reaktywacja mieszkańców Gminy Krzywiń poprzez zwiększenie atrakcyjności obszarów wiejskich w miejscowościach: Bielewo, Łuszkowo i Świniec;3) Prowadzenie spraw z zakresu wynajmów obiektów gminnych, w tym świetlic wiejskich na terenie gminy Krzywiń;4) Obsługa wydarzeń sportowych, kulturalnych, promocyjnych o charakterze gminnym oraz ponadgminnym;5) wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego;6) współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krzywiń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krzywiń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie; obywatelstwo kraju Unii Europejskiej lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,2) wykształcenie min. średnie3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) nieposzlakowana opinia,6) biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych,7) bardzo dobra znajomość: ustawy z dnia 8 marca 1990r. samorządzie gminnym,8) stan zdrowia umożliwiający pracę na w/w stanowisku. Wymagania dodatkowe:1) Równoważny czas pracy - praca w różnych godzinach (w budynku Urzędu oraz na terenie gminy Krzywiń)2) zdolność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji;3) odporność na stres;4) zaangażowanie, kreatywność i punktualność
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta i Gminy Krzywiń
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Rynek 1, 64-010 Krzywiń, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i ich składanie:1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;2) list motywacyjny;3) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (oryginały dokumentów do wglądu);4) kserokopie świadectw pracy;5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska;9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych; Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Krzywiniu, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w m-cu grudzień 2019 roku wyniósł mniej niż 6 %. Wymagane dokumenty można składać w terminie do dnia 4 lutego 2020 roku (wtorek) do godz. 15.00 osobiście w Urzędzie Miasta i Gminy w Krzywiniu lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miasta i Gminy w Krzywiniu, ul. Rynek 1, 64-010 Krzywiń z dopiskiem Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. partycypacji społecznej wraz z podaniem danych teleadresowych kandydata.Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Krzywiń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krzywiń
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data dodania oferty pracy: 23.01.2020
Oferta pracy ważna do: 05.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5072a81fb2af7f6e69d880f1515e2e0e
Podobne oferty pracy
ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ORGANIZACYJNĄ IAS W OPOLU I US W KĘDZIERZYNIE - KOŹLU, Z REGULAMINEM PRACY, PRZEPISAMI DOTYCZĄCYMI INFORMACJI NIEJAWNYCH, TAJEMNICĄ SKARBOWĄ, TAJEMNICĄ STATYSTYCZNĄ, OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH, PRZEPISAMI BHP I PPOŻ., A TAKŻE Z PRZEPISAMI PODATKOWYMI, REDAGOWANIE I PRZEPISYWANIE PISM, OBSŁUGA KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH, WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji, obsługa interesantów, udzielanie informacji
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Mława (mazowieckie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Krzykosy (wielkopolskie)
Sprawdzanie pod względem formalno- rechunkowym dokumentów finansowo-księgowych, terminowe i prawidlowe prowadzenie ewidencji księgowej, archiwizowanie dokumentacji zewnętrznej/wewnętrznej, przygotowywanie korespondencji wychodzącej, wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Tarnów (małopolskie)
obsuga programów związanych z działalnością
kontakt przez PUP - 2019-09-05 - Sosnowiec (śląskie)
Cięcie na pile taśmowej, szlifowanie, spawanie metodą MIG (mile widziane)
Jarosław Kulikowski Produkcja Ogrodzeń i Balustrad - 2016-05-24 - Kolonia Hołowienki (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW-Bezpośrednia realizacja zadań oraz sprawowanie bieżącej kontroli w zespole związanej z realizacją zadań i planów produkcyjnych.-Rozdzielanie zadań i organizacja pracy zespołu zgodnie z zasadami BHP i p.poż. oraz procedurami jakości i ochrony środowiska--Raportowanie przełożonym stopnia realizacji zadań i planów produkcyjnych-Wykonywanie wszelkich czynności związanych z uruchomieniem produkcji dla wyrobów powtarzalnych i nowych uruchomień-Wykonywanie wszelkich czynności związanych z dostawą i kontrolą materiałów dostarczanych do centrów roboczych.-Nadzór i konserwacja nad powierzonym oprzyrządowaniem, narzędziami oraz maszynami z możliwością usuwania awarii w zakresie przyznanych kompetencji w ramach TPM. -Współpraca z serwisami oraz działem utrzymania ruchu w zakresie napraw maszyn i urządzeń.-Wykonywanie przezbrojeń oraz korekta parametrów pracy maszyn w podległych centrach roboczych-Współpraca z Inżynierem Procesu w zakresie optymalizacji procesu przezbrajania w oparciu o metodologię SMED-Określanie dodatkowych potrzeb komórki w zakresie środków do realizacji zadań i zgłaszanie ich przełożonemu.-Obserwacja procesu produkcyjnego i przedstawianie nowych możliwości jego optymalizacji-Wspieranie pomysłów i sugestii członków zespołu usprawniających funkcjonowanie organizacji-Dzielenie się ze swoimi współpracownikami wiedzą i doświadczeniem-Czynne uczestnictwo w procesie segregacji odpadów-Realizowanie polityki jakości, ochrony środowiska-Przestrzeganie zasad poufności i lojalności wobec firmy -Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu do okresowego wzorcowania przyrządów pomiarowych do wzorowaniaOferujemy:-pracę w spółce akcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku-atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę (podstawa + premia miesięczna + premia kwartalna + dodatek za brak absencji chorobowej)-pakiet benefitów w postaci m.in. dofinansowanej karty multisport, możliwości przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie-możliwość udziału w płatnym programie pomysłów pracowniczych-możliwość trenowania z zakładową drużyną piłki nożnej oraz udziału w turniejach-dofinansowanie opłat startowych wybranych dyscyplin sportowychOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane ofertyAdministratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-07 - Tczew (pomorskie)
sporządzanie dokumentów, przyjęcie towarów, sprzedaż towarów, rozliczanie klientów, przyjmowanie zamówień, segregowanie i porządkowanie dokumentów, kontakt bezpośredni i telefoniczny z klientem
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu Prezesa Zarządu, prowadzenie akt osobowych, ewidencji oraz analiz kadrowych, planowanie, organizowanie oraz nadzór nad szkoleniem zawodowym oraz adaptacją zawodową, sporządzanie umów zlecenie, prowadzenie zebrań grup członkowskich i zebrań przedstawicieli; administrowanie i prowadzenie archiwum, zaopatrzenie pracowników w materiały biurowe, projektowanie i realizacja polityki kadrowej Banku, planowanie zadań inwestycyjnych, remontów i modernizacji, sporządzanie kwartalnych sprawozdań na potrzeby GUS, prowadzenie spraw kancelaryjno- biurowych oraz administracyjno gospodarczych, prowadzenie spraw BHP i ppoż., prowadzenie rejestru skarg i wniosków; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; wynagrodzenie 2500- 3000 zł brutto w zależności od doświadczenia, stażu i umiejętności
BANK SPÓŁDZIELCZY W USTCE - 2019-03-12 - Ustka (pomorskie)
Referent ds. księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
Czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Książ Wielkopolski (wielkopolskie)
-
DTA BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-23 - Poznań (wielkopolskie)
- organizowanie i nadzorowanie prazy Z.G.M.- analiza stanu zapasów - prowadzenie dokumentacji związanej z gosp. materiałową - zabezpieczenie materiałów - prowadzenie postępowań zakupowych oraz ich realizacja- sporządzanie informacji do sprawozdawczości statystycznej Spółki
PKP CARGOTABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- wymagane wykształcenie - WYŻSZE- umiejętności-specjalności - PODSTAWOWA WIEDZA INFORMATYCZNA, PRAWO JAZDY KAT B- pozostałe - RZETELNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, DYSCYPLINA PRACY
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Krapkowice (opolskie)
Komputerowe przepisywanie pism, protokołowanie toku rozpraw i posiedzeń,ekspedycja korenspondencji, sporządzanie chronologicznego wykazu akt, obsługa kserokopiarki, faksem
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Płock (mazowieckie)
obsługa klientów serwisowych
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
realizacja założonych planów sprzedaży w oparciu o nowe usługi, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami, proawdzenie negocjacji handlowych i przygotowanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy Regamet
PPUH REGAMET S.J. - 2020-03-09 - Jacków (lubelskie)
Strzyżenie męskie i damskie, czesanie, układanie, koloryzacja, doradztwo w sprawie pielęgnacji i rodzaju fryzury, pielęgnacja zarostu, umiejętność posługiwania się brzytwą.Uzasadnienie wymogu znajomości języka tureckiego - jedną z grup docelowych Pracodawcy-Użytkownika są studenci z Turcji.
kontakt przez PUP - 2019-12-02 - Piła (wielkopolskie)
Obsługa klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej. 160-210 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 6:00-22:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata. Umowa zlecenie - outsourcing.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie planów nawożenia, oprysków; nadzór nad rozwojem plantacji; wypełnianie wniosków o płatności obszarowe i inne dopłaty unijne; prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy.
HESSEL FARM Polska Sp. z o.o. Olszańska Spółka Produkcji Ogólnorolnej - 2017-03-01 - Oleszna (dolnośląskie)
1.Godziny odbywania stażu od 7:00 do 15:00. 2.Zapoznanie się z regulaminem pracy, strukturą organizacyjną, polityką antymobbingową, ustawą o ochronie danych osobowych, kodeksem etyki, ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników.3.Zapoznanie się z organizacją pracy w placówce i obowiązującymi procedurami.4.Zapoznanie się z obowiązkami i uprawnieniami stażysty.5.Przyjmowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników.6.Analiza dokumentów do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.7.Rejestrowanie i wysyłka korespondencji.8.Przygotowywanie projektów pism i decyzji.9.Praca w systemach informatycznych.10.Reponowanie dokumentów w składnicy akt.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Zarządzanie projektem. koordynacja zmian w projektach w organizacji, kontakt z klientem zewnętrznym.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-07-25 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jak w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Przemyśl (podkarpackie)
wydawanie wniosków i formularzy związanych z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiuudzielanie informacji o przedsiębiorcach figurujących w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczejwysyłanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-13 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Współtworzenie ofert edukacji sportowej i artystycznej, pomoc przy produkcjach teatralnych, współtworzenie wydarzeń sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy Pruszcz Gdański, przygotowywanie materiałów do zamieszczania na stronie internetowej oraz portalach społecznościowych dotyczących bieżącej działalności artystycznej i sportowo-rekreacyjnej Ośrodka, współpraca z innymi instytucjami kultury, stowarzyszeniami oraz z innymi podmiotami prowadzącymi na terenie gminy działalność w zakresie sportu, pozyskiwanie sponsorów i partnerów zewnętrznych do realizacji zadań sportowo-rekreacyjnych i kulturalnych na terenie Gminy Pruszcz Gdański.
Ośrodek Kultury, Sportu i Biblioteka Publiczna Gminy Pruszcz Gdański - 2015-12-02 - Cieplewo (pomorskie)
przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, obsługa turystów, rozliczanie pobytów gości, prowadzenie niezbędnej dokumentacji
SUN&SNOW Sp z o.o. - 2020-07-16 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
rozliczanie dokumentacji, tworzenie zleceń transportowych, wprowadzanie kart drogowych i ich weryfikacja, przyporządkowywanie kosztów transportowych dla poszczególnych transportów.
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Osie (kujawsko-pomorskie)
jw.
Politechnika Warszawska - 2018-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska: -Przyswojenie i ciągłe udoskonalanie wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof) -Przygotowywanie wycen produktów w programie Winpro - Praca pod okiem Specjalisty ds. exportu na rynek włoski, francuski lub niemiecki Wymagania: -Zmysł techniczny, wyobraźnia przestrzenna -Chęć do nauki - Komunikatywna znajomość języka włoskiego, francuskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie -Pakiet socjalny (karta Multisport, prwyatna opieka medyczna) -Umowa o pracę -Atrakcyjne warunki pracy i płacy.
EKO OKNA S.A - 2017-10-09 - Łódź (łódzkie)