REFERENT DS. KADR Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KADR
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wg. harmonogramu
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: wg. harmonogramu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2020
Data zako艅czenia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko:
艣rednie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: pref. wy偶sze
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 09.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 09.04.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 09.03.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5c4bef95ec1d22516c9ba1b50b6033dd
Podobne oferty pracy
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Kontrola formalna i rachunkowa bilans贸w z wykorzystania bud偶etu, analiza informacji zawartych w kwartalnych sprawozdaniach bud偶etowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Rawicz (wielkopolskie)
Obs艂uga klienta, kasy fiskalnej oraz inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Kazimierza Wielka (艣wi臋tokrzyskie)
Zapoznaie si臋 z regulaminem szpitala, szkolenie BHP, szkolenie z ochrony danych osobowych, umiej臋tno艣膰 sporz膮dzania list wyp艂at wynagrodze艅, umiej臋tno艣膰 realizacji potr膮ce艅 z list p艂ac, prowadzenia kart zarobk贸w i kart zasi艂kowych, umiej臋tno艣膰 naliczania podatku od wynagrodze艅 oraz sk艂adek ZUS, umiejetno艣膰 obs艂ugi programu P艂atnik, sporzadzanie i przekazywanie do ZUS deklaracji DRA i raport贸w RMUA, prowadzenie bie偶膮cej korespondencji z US, ZUS, s膮dem, bankiem itp.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga kadrowo- p艂acowa
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc w archiwizowaniu dokument贸w, ewidencja dokument贸w, informowanie o 偶o偶liwo艣ciach uzyskania dop艂at.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
Wystawianie zam贸wie艅 od klienta na podstawie oferty, wystawianie zam贸wie艅 do dostawcy na podstawie oferty, sprawdzanie dostaw z PZ/PW, sprawdzanie faktur zakupu, wyja艣nianie niejasno艣ci z magazynem oraz dzia艂em zakup贸w (np. korekty, b艂臋dy), wystawianie zwyk艂ych WZ na potrzeby firmy; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); mo偶liwo艣膰 zatrudnienia na sta艂e; kontakt z pracodawc膮 osobisty (11-16) oraz e-mailowy
DJ Products Engineering Solutions Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Pot臋gowo (pomorskie)
1.Prowadzenie prac kancelaryjnych zwi膮zanych z realizacj膮 program贸w, wniosk贸w i projekt贸w z zakresu dzia艂ania ZOEL.2.Prowadzenie zagadnie艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w i wniosk贸w finansowanych z Funduszu Le艣nego, w tym przygotowywanie projekt贸w pism, rozliczanie w zakresie wykonania rzeczowego i przygotowywanie sprawozda艅, a tak偶e innych projekt贸w realizowanych przez ZOEL.3.Tworzenie dokumentacji przetargowej zwi膮zanej z realizacj膮 zada艅 ochronnych realizowanych przez ZOEL(usuwanie drzew, sprz膮tanie obszar贸w Parku, naprawa dr贸g, naprawa i konserwacj膮 infrastruktury turystycznej itd.).4.Prowadzenie zagadnie艅 zwi膮zanych z ochron膮 po偶arow膮 (ppo偶) przypisanych ZOEL, w tym: sporz膮dzanie grafik贸w dy偶ur贸w ppo偶, sporz膮dzanie zbiorczych plan贸w ochrony ppo偶 dla Parku, wi臋cej informacji na www.Pierwsza umowa o prac臋 na 3 miesi膮ce okres pr贸bny; Druga umowa na czas okre艣lony 21 miesi臋cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia na czas nieokre艣lony. Godziny pracy: 7.30- 15.30
S艂owi艅ski Park Narodowy - 2018-12-07 - Smo艂dzino (pomorskie)
-Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych,-Likwidacja szk贸d komunikacyjnych,-Sprawdzanie i odbieranie poczty elektronicznej i tradycyjnej,-Osoby zainteresowane prosimy o przes艂anie CV na adres e-mail: autofox (at) wp.pl-Kontakt telefoniczny: 58 531-01-24.
ZAK艁AD US艁UGOWO-PRODUKCYJNY TADEUSZ GRZE艢KOWIAK - 2016-03-01 - Tczew (pomorskie)
Wykszta艂cenie wy偶sze, kierunek: budownictwo, in偶ynieria miejska, uprawnienia/umiej臋tno艣ci : znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o drogach publicznych oraz Prawo o ruchu drogowym, obs艂uga program贸w : WORD, EXCEL, AUTO CAD, opracowywanie projekt贸w plan贸w finansowania dr贸g w zakresie zimowego utrzymania dr贸g i oznakowania poziomego, pe艂nienie funkcji inwestora, koordynacja rob贸t w pasie drogowych, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dr贸g, wsp贸艂praca z gminami, prowadznie ewidencji dr贸g, sporz膮dzanie kosztorys贸w inwestorskich, przygotowanie procesu przetargowego.Kontakt z pracodawc膮 osobisty lub mailowy zdp (at) powiatrybnicki.pl
ZARZ膭D DR脫G POWIATOWYCH W RYBNIKU - 2016-06-28 - Rybnik (艣l膮skie)
Opracowywanie dokumentacji dla zlece艅 produkcyjnych, planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zlece艅 produkcyjnych, przekazywanie klientom pe艂nych informacji zwrotnych dotycz膮cych zapyta艅 ofertowych i zlece艅 produkcyjnych, wyja艣nianie w膮tpliwo艣ci konstrukcyjno - produkcyjnych.
HALFEN PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Nowe Skalmierzyce (wielkopolskie)
Wykonywanie prac 艣lusarskich oraz monterskich w spos贸b rzetelny, bezpieczny, kompetentny i terminowy. Praca w godzinach 6:30-14:30.Oferta dost臋pna w sali F. Kontakt z pracodawc膮 - biuro (at) kriosystem.com.pl
KRIOSYSTEM Sp. z. o.o. - 2018-03-02 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
rozliczanie z p艂atnikiem, sporz膮dzanie raport贸w i analiz, prowadzenie dokumentacji statystycznej i medycznej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami w tym zakresie
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Suwa艂ki (podlaskie)
OBS艁UGA MASZYNY DO SZYCIA
Natalia Podwin NAP-KOMFORT - 2016-04-13 - Kluczbork (opolskie)
zgodnie z stanowiskiem praca przy komputerze
"MATEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-26 - Starczanowo (wielkopolskie)
prace piel臋gnacyjno-opieku艅cze przy osobach w podesz艂ym wieku niepe艂nosprawnych.
Ewangelicki Dom Opieki Arka Parafii Ewangelicko-Augsburskiej 艢w. Tr贸jcy w Miko艂ajkach - 2016-12-15 - Miko艂ajki (warmi艅sko-mazurskie)
Obs艂uga klienta, prowadzenie dokumentacji firmowej
Przedsi臋biorstwo Handlowo Us艂ugowe "VIDOMONT" Siwiec Ireneusz - 2017-05-18 - Le偶ajsk (podkarpackie)
STA呕 ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDA艃SKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZ臉DU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gda艅sk (pomorskie)
samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydat贸w na r贸偶ne stanowiska, czyli prowadzenie rozm贸w kwalifikacjnych, test贸w psychologicznych, obs艂uga pracownik贸w z Ukrainy, Bialorusi, Rosji, Armienii, Gruzji, Mo艂dawii oraz wsp贸艂praca z agencjami na Ukrainie.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Opole (opolskie)
Pisanie pism urz臋dowych.
DRB CENTRUM ODSZKODOWA艃 Sp. z o.o. - 2016-08-09 - Legnica (dolno艣l膮skie)
Obliczanie wynagrodze艅, prowadzenie dzia艂u kadr i p艂ac. Wykszta艂cenie 艣rednie, wymagane do艣wiadczenie, znajomo艣膰 podstaw prawa pracy. Praca od 7-15.
" CROBIS" SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Mys艂owice (艣l膮skie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - G贸rzykowo (lubuskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Nak艂o nad Noteci膮 (kujawsko-pomorskie)
Roz艂adowywanie mebli z samochodu, mo偶liwe wnoszenie mebli do mieszkania klienta. Umowa zlecenie oko艂o 100 h w m-cu, dyspozycyno艣膰 10-21.MIejsce pracy Wroc艂aw i okolicekontakt z praciodawwc膮: 662 371 569
LEWTRANS MIKALAI BOGUSH - 2019-06-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
prowadzenie archiwum zak艂adowego, ewidencji wydatk贸w, spraw zwi膮zanych z gospodark膮 odpadami oraz podatkami. Zaopatrzenie w sort mundurowy i odzie偶 ochronn膮, artyku艂y bhp, biurowe, 艣rodki czysto艣ci, prenumerat臋, wyposa偶enie biura. Wy艂anianie dostawcy i nadzorowanie wydatk贸w zwi膮zanych z us艂ugami telefonii stacjonarnej, kom贸rkowej i internetu. Nadzorowanie i prowadzenie ewidencji zu偶ycia w臋gla oraz prac wykonywanych przez osoby sprz膮taj膮ce i gospodarcze. Bie偶膮ca znajomo艣膰 przepis贸w prawa; dba艂o艣膰 o powierzone mienie; przestrzeganie przepis贸w ppo偶. i warunk贸w pracy obowi膮zuj膮cych w Biurze Zespo艂u Park贸w (w tym warunk贸w BHP) oraz przestrzeganie regulamin贸w wewn臋trznych Zespo艂u i dyscypliny pracy; prowadzenie postepowa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych na dostawy towar贸w i us艂ug zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych; wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onych zwi膮zanych z realizacj膮 dzia艂a艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w, r贸wnie偶 poza terenem Zespo艂u.
Zesp贸艂 Park贸w Krajobrazowych Wojew贸dztwa 艢l膮skiego - 2018-12-03 - B臋dzin (艣l膮skie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestr贸w kancelaryjnych, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - O偶ar贸w Mazowiecki (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku: 1) Przygotowywanie i przeprowadzanie oraz dokumentowanie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅, w tym: 1) wsp贸艂praca z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, 2) przygotowywanie propozycji trybu udzielenia zam贸wienia publicznego zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych, w oparciu o warto艣膰 szacunkow膮 podan膮 przez stanowiska merytorycznie odpowiedzialne za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, 3) wsp贸艂praca z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy w zakresie przygotowywania projektu SIWZ wraz z projektem umowy, 4) weryfikacja kompletno艣ci dokumentacji otrzymanej w formie elektronicznej lub tradycyjnej oraz jej zgodno艣ci z zapisami ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, 5) przygotowywanie projekt贸w wyja艣nie艅 i zmian SIWZ, w uzgodnieniu z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami, 6) staranna weryfikacja z艂o偶onych ofert; 2) wsp贸艂praca z komisj膮 przetargow膮 w zakresie przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych wraz z obs艂ug膮 kancelaryjn膮 komisji przetargowej; 3) wsp贸艂praca z podmiotem 艣wiadcz膮cym us艂ug臋 wyst臋powania w charakterze bieg艂ego ds. ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych, w toku prac w zakresie przygotowania i przeprowadzenia post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych; 4) przygotowywanie zgodnie z zapisami prowadzonego post臋powania przetargowego i we wsp贸艂pracy z merytorycznie odpowiedzialnymi stanowiskami i Jednostkami Gminy: a) projekt贸w um贸w zawieranych z oferentem, w tym weryfikacja zgodno艣ci wniesionego zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy oraz wp艂aty wadium. b) projekt贸w aneks贸w zawieranych z oferentem, w oparciu o uzgodnion膮 propozycj臋 stron dotycz膮c膮 zmiany warunk贸w realizacji zam贸wienia; c) projekt贸w um贸w wraz z uzyskaniem opinii formalno-prawnej radcy prawnego; 5) wsp贸艂praca z podmiotami zewn臋trznymi, w tym z innymi Jednostkami Samorz膮du Terytorialnego oraz z innymi stanowiskami pracy Centrum i jednostkami Gminy merytorycznie odpowiedzialnymi za p贸藕niejsz膮 realizacj臋 zam贸wienia, w zakresie dotycz膮cym wsp贸lnie realizowanych post臋powa艅, w tym na zakup no艣nik贸w energii, w ramach grup zakupowych. 6) opracowywanie rocznego planu zam贸wie艅 publicznych przewidzianych do realizacji przez Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy, 7) dokonywanie zam贸wie艅 z wolnej r臋ki, zlecanych przez Dyrektora Centrum Us艂ug Wsp贸lnych b膮d藕 Kierownik贸w Dzia艂贸w, 8) terminowe i rzetelne sporz膮dzanie sprawozda艅 z post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych w zakresie wynikaj膮cym z obowi膮zuj膮cych przepis贸w i bie偶膮cych potrzeb Centrum i jednostek obs艂ugiwanych; 9) prowadzenie rejestr贸w zam贸wie艅 publicznych udzielanych w ramach Centrum; 10) prowadzenie ewidencji udzielonych zam贸wie艅, w stosunku do kt贸rych ustawy o zam贸wieniach publicznych nie stosuje si臋; 11) nadz贸r nad post臋powaniem prowadzonym przez inne stanowiska w ramach Centrum w zakresie udzielania zam贸wie艅 publicznych w trybie zapytania o cen臋 i z wolnej r臋ki oraz post臋powa艅 udzielania zam贸wie艅 zwolnionych z obowi膮zku stosowania ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych; 12) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadi贸w; 13) prowadzenie spraw zwi膮zanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia nale偶ytego wykonania umowy; 14) weryfikowanie na bie偶膮co regulamin贸w udzielania zam贸wie艅 publicznych i pracy komisji przetargowej; 15) przygotowywanie projekt贸w uchwa艂, zarz膮dze艅 w zakresie wykonywanych obowi膮zk贸w, ka偶dy z tych dokument贸w musi zawiera膰 opini臋 formalno-prawn膮 radcy prawnego; 16) staranne przechowywanie dokumentacji dotycz膮cej prowadzonych post臋powa艅 o udzielenie zam贸wienia publicznego do czasu przekazania do archiwum zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i jednolitym rzeczowym wykazem akt, ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz wprzypadku projekt贸w unijnych wytycznymi programowymi, 17) wsp贸艂praca przy realizacji projekt贸w unijnych; 18) terminowe i rzetelne sporz膮dzanie sprawozda艅 dotycz膮cych stanowiska pracy; 19) bie偶膮ca znajomo艣膰 przepis贸w ustawy Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz innych zwi膮zanych z wykonywanymi obowi膮zkami s艂u偶bowymi, udzielanie informacji i pomocy w interpretacji przepis贸w dla pracownik贸w merytorycznie odpowiedzialnych za realizacj臋 zam贸wienia.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) miejsce wykonywania pracy: Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76 251 Kobylnica, 2) praca biurowa przy monitorze komputera z wykorzystaniem urz膮dze艅 informatycznych, 3) praca jednozmianowa, w godzinach pracy Centrum: poniedzia艂ek pi膮tek 7:30 15:30.Okres zatrudnienia 6 m-cy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia.
Centrum Us艂ug Wsp贸lnych w Kobylnicy - 2019-12-04 - Kobylnica (pomorskie)
pomoc przy wpisywaniu dokument贸w ksi臋gowych
Abak S.A - 2016-10-25 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)