REFERENT DS. KADROWO-KSIĘGOWYCH Nakło nad Notecią oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DS. KADROWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe
Data publikacji: 2017-03-22
Lokalizacja: Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: prace biurowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADROWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nakło nad Notecią
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nakielski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 7
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 46, 89-100 Nakło nad Notecią, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: nakielski
Gmina pracodawcy: Nakło nad Notecią
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nakło nad Notecią
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2017
Data dodania oferty pracy: 20.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2017
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
księgowanie dokumentów zakupowych, fakturowanie sprzedaży, przygotowanie rozrachunków, sporzadzanie deklaracji, zestawień itp., rozliczanie różnic kursowych
Spółdzielnia Transportu Wiejskiego w Sulechowie - 2018-04-04 - Brzezie (lubuskie)
Odbieranie korespondencji skierowanej do oddziału regionalnego z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez klientów (wnioskodawców/beneficjentów), podpisywanie, stemplowanie potwierdzenia odbioru z listów poleconych.Rejestrowanie korespondencji wpływającej do oddziału regionalnego. Prowadzenie wstępnej selekcji przesyłek dostarczonych do Oddziału Regionalnego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur. Przekazywanie korespondencji i pism do biur oddziału regionalnego.Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej, archiwizacja dokumentów. Bezpośrednia obsługa klienta (wnioskodawców/beneficjentów) oraz kierowanie ich do merytorycznych pracowników oddziału.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, telefoniczna oraz osobista obsługa klientów oraz gości, wspieranie organizacyjne i administracyjne Zarządu, przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz, organizacja spotkań i wydarzeń, prowadzenie sprawa zapewniających sprawne funkcjonowanie biura, zarządzenie obiegiem dokumentów i informacji
AUTOKLIMAT Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Tychy (śląskie)
do uzgodnienia
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu. Umowa zlecenie 3 miesiące, następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabrze (śląskie)
Zgodny z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- rozdział sprzętu i materiałów medycznych;- prowadzenie ewidencji rzeczowych aktów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w ZWSI RON;- opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;- księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych;- prowadzenie rejestru wydanych dokumentów obrotu materiałowego;- prowadzenie planowania wykorzystania przydzielonych środków budżetowych w elektronicznych systemach obowiązujących w resorcie obrony narodowej (SI LBPP);- realizowanie zakupów środków materiałowych oraz drobnego sprzętu dla 25. WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu zgodnie z obowiązującymi regulaminami oraz prawem zamówień publicznych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-11-14 - Białystok (podlaskie)
Nadzór nad obiegiem dokumentów, weryfikacja faktur pod kątem formalnym i rachunkowym, dekretowanie i wykonywanie operacji księgowych zgodnie z przepisami prawa, przygotowanie zestawień i raportów księgowych, ustalanie sald kont księgowych, weryfikacja i analiza zestawienia obrotów sald, czynny udział w zamknięciach miesiąca i roku.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Sierpc (mazowieckie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie biura: przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji do księgowania. Możliwość pogłębiania wiedzy podatkowo- księgowej i szkoleń z zakresu pełnej księgowości.
Premar Słupsk - 2017-10-27 - Słupsk (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu zatrudnienia pracownika i przebiegu pracy pracownika.
STALMECH Bogumił Księżakowski - 2016-05-30 - Nowa Biała (mazowieckie)
-kwalifikacja i rejestrowanie korespondencji,-obsługa składnicy akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie spraw związanych z zasobem akt emerytalno-rentowych,-prowadzenie korespondencji ze świadczeniobiorcami i instytucjami,-obsługa interesantów.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i dbałość o stanowisko pracy, przygotowywanie potraw, porcjowanie i wydawanie posiłków, mycie naczyń (wyparzanie) i sprzętu kuchennego.
Kicyk Dorota - 2018-01-03 - Zamość (lubelskie)
Sporządzanie dokumentacji dotyczącej rozliczania wykonanej dziennej produkcji zgodnie z obowiązującym systemem.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego POLTAREX Sp. z o.o. Tartak w Bielsku - 2018-08-01 - Bielsko (pomorskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: adrobiec (at) o2.pl
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-08 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chorzów (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Chodzież (wielkopolskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Mikołów (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy wydawaniu i ewidencjonowaniu odziezy roboczej dla pracowników, pomoc przy wprowadzaniu danych do programu i Tools, pomoc w opisywaniu faktur i tworzeniu kart zapotrzebowań, pomoc przy wypisywaniu przepustek materiałowych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łaziska Górne (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Prowadzenie postepowań administracyjnych, przygotowywanie decyzji i pism, wykonywanie prac związanych z korespondecją, przyjmowanie wniosków, obsługa świadczeniobiorców, obsługa dokumentacji świadczeniobiorców, prace kancelaryjno-sekretaryjne.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
Mycie samochodów.Przygotowywanie samochodów do gruntownego czyszczenia.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Piła (wielkopolskie)
Nabór na stanowisko urzędnicze, szczegóły znajdują się na stronie www.mzuk.plWykształcenie: wyższe (kierunek: administracja, zarządzanie lub ekonomia); znajomość ustawy KPA i innych aktów prawnych; biegła obsługa komputera i pakietu MS Office; zakres obowiązków: obsluga administracyjno-biurowa klientów giełdy; obsługa administracyjno-biurowa, pobór opłat i kontrola poboru opłat targowych; współpraca z radcą prawnym w zakresie spraw bieżących giełdy; prowadzenie innych spraw bieżących giełdy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice giełda samochodowa
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2018-01-22 - Gliwice (śląskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Resko (zachodniopomorskie)
1. Obsługa rekrutacji uczniów do szkoły. Prowadzenie wszystkich spraw wynikających z przepisów o obowiązku szkolnym dotyczących ruchów uczniów. 2. Prowadzenie dokumentacji uczniów oraz ksiąg ewidencyjnych uczniów. 3. Wydawanie legitymacji uczniowskich i zaświadczeń o odbywaniu nauki w szkole. 4. Prowadzenie korespondencji szkoły, obsługa centralki Tel/Fax. 5. Przygotowanie dokumentacji nauczania (dzienniki lekcyjne, arkusze ocen) na dany rok szkolny. 6. Obsługa elektroniczna egzaminów maturalnych, bieżące przekazywanie informacji do Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej. Wykonywanie wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją i przebiegiem matur. 7. Sporządzanie duplikatów świadectw 8. Prowadzenie archiwum szkolnego.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 3 w Łodzi - 2017-01-05 - Łódź (łódzkie)
praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hydrauliki siłowej, maszyn leśnych, praca z komputerem, zamawianie towarów z zagranicy
"NORD IMPORT-EKSPORT LTD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Dziemiany (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Darłowo (zachodniopomorskie)
- Bezpośrednia obsługa petentów, sprzedaż, segregacja danych, opracowywanie dokumentacji, prowadzenie i aktualizacja baz danych, przygotowywanie raportów dla potrzeb Kierownictwa, przygotowywanie przetargów, aktualizacja stron www, obsługa elektronicznych kanałów płatności, prowadzenie sprzedaży przez Allegro, redagowanie pism urzędowych, pozwów sądowych, fakturowanie i obsługa kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-254-69-08) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ondraszka 27, 40-857 Katowice) lub e-mail: gamix (at) gamix.com.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMIX" CZESŁAW GAŁUSZKA - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż produktów i usług firmy, wykonywanie działań marketingowych.
"Aleksandra" Aleksandra Kociałkowska - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Pruszków (mazowieckie)