REFERENT DS. KADR I SEKRETARIATU Chełmno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentówkadrowych, sporzadzanie rejestru badań lekarskich, szkoleń bhp, odziezy roboczej, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie i kontrolowanie listy obecności, planu urlopów, prowadzenie skkretariatu CHDK
Data publikacji: 2019-10-23
Lokalizacja: Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentówkadrowych, sporzadzanie rejestru badań lekarskich, szkoleń bhp, odziezy roboczej, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie i kontrolowanie listy obecności, planu urlopów, prowadzenie skkretariatu CHDK
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Data zakończenia pracy: 17.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
zmajomość obsługi programów kadrowo-płacowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Adres pracodawcy:
Świętojerska 1, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP Chełmno
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: chełmiński
Gmina pracodawcy: Chełmno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełmno
Ulica pracodawcy: Świętojerska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data dodania oferty pracy: 29.10.2019
Oferta pracy ważna do: 18.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1532ea5eeb3c58b17a7ab798a843ae8c
Podobne oferty pracy
aktywna współpraca z obecnymi dostawcami, negocjacje cen, realizacja zamówień
SILCARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprzątanie wewnętrzne i zewnętrzne obiektu, godziny pracy 6:00 - 22:00Praca na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2019-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie z rocznym doświadczeniem lub wyższe - bez doś.; obsługa komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji cechu wg. ustalonych wzorów, przyg. bieżącej dok. szkoleniowej itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Gliwice (śląskie)
rozliczanie czasu pracy i wydajności pracowników produkcyjnych, ustalanie norm produkcyjnych, opracowywanie katalogów obciążeń stanowiskowych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OO - 2017-05-22 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu skierowana dla osób bezrobotnych powyżej 30 r.ż.Obsługa programów księgowych, wprowadzanie danych, księgowanie faktur.
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Otwock (mazowieckie)
Sporządzanie zaswiadczeń z tyt. wykonywania prac społecznie użytecznych, prowadzenie rejestru zaświadczeń, obsługa rachunku funduszu alimentacyjnego (ewidencja, ksiegowanie na kontach), podział funduszu alimentacyjnego proporcjonalnie do właściwego organu, zapoznanie się z pracą działu finansowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Będzin (śląskie)
jw.
Warszawskie Zakłady Kaletnicze "NOMA" Spółdzielnia Inwalidów - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych; obsługa pracowników, klientów, kontrahentów; prowadzenie zestawień na potrzeby danego działu; wprowadzania danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; złaszanie przełozonym wszelkich nieprawidłowości; dbanie o stan i zabezpieczenie powierzonego mienia
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, rozpakowywanie towaru, porządek na sali sprzedaży, dbanie o ekspozycję towaru
Kik Textil Sp z o.o. - 2020-10-15 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Jaworzno (śląskie)
- sporządzanie wzorów dokumentów,- pomoc w przygotowywaniu spisów z natury,- pomoc w przygotowywaniu dokumentacji inwentaryzacyjnej do archiwizacji,
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Wędrzyn (lubuskie)
• administracyjna obsługa delegacji oraz konferencji• prowadzenie bieżących spraw IFT, w tym sporządzanie sprawozdań i rozliczanie środków finansowych• przygotowywanie porozumień i rezerwacja hoteli dla gości IFTPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
- sprzedaż usług telekomunikacyjnych (PLAY)- obsługa i doradzanie klientowi
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Międzychód (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
organizacja pracy sekretariatu, prowadzenie i ewidencja korespondencji, koordynacja obiegu dokumentów, obsługa firmowej poczty elektronicznej, wypisywanie delegacji, obsługa i organizacja spotkań, przyjmowanie interesantów
Tworzywa Sztuczne PZL Mielec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-07-06 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Rząska (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Świerzawa (dolnośląskie)
Roznoszenie ulotek na terenie gminy Dobczyce
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Dobczyce (małopolskie)
Praca w w Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Wasilkowie. Zamawianie, odbieranie od dostawcy oraz sprawdzanie zgodności dostarczonego towaru z fakturą, wydawanie artykułów spożywczych,prowadzenie magazynów spożywczych
kontakt przez OHP - 2018-01-03 - Wasilków (podlaskie)
Praca w dziale ds. personalnych żołnierzy i pracowników wojska, prowadzenie i aktualizowanie teczek akt personalnych, udział w wykonywaniu sprawozdań z działalności kadrowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Strzepcz (pomorskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie spraw z zakresu egzekucji administracyjnej dotyczących samowoli budowlanych, w tym sporządzanie wniosków i pisam procesowych związanych z kierowaniem spraw do sądu,- wykonywanie zadań w zakresie występowania przed sądami oraz przed organami administracyjnymi w sprawach samowoli budowlanych,- dokonywanie oceny pod względem prawnym projektów aktów administracyjnych;- monitorowanie i analiza orzecznictwa Sądów i organów nadrzędnych;- sporządzanie opinii prawnych;- sporządzanie projektów decycji i aktów wewnątrzzakładowych, tworzenie wewnętrznych procedur i regulaminów prawnych;- zajmowanie się sprawami polityki bezpieczeństwa danych osobowych oraz informacjiWymagane wykształcenie:- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjneWymagania konieczne:- dobra znajomość prawa administracyjnego i cywilnego;- dobra znajomość pakietu MS Office (Word Excel);- odpowiedzialność, samodzielność, pomysłowość;- umiejętność praktycznego stosowania prawa i redagowanie pism urzędowych;- dobra organizacja czasu pracy.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- Praca w siedzibie Inspektoratu i poza nią. Przeprowadzanie wizji i oględzin na terenie powiatu Raciborskiego. Przyjmowanie stron postępowań i udzielanie informacji-stres związany z obsługą interesantów.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- Praca przy komputerze, korzystanie z internetu i urządzeń biurowych, stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Oświetlenie stanowiska pracy:naturalne i sztuczne. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.W trakcie wykonywania kontroli praca w trudnych warunkach pogodowych i terenowych.Inne;Siedziba Inspektoratu nie jest dostępna dla osób niepełnosprawnych.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-09-05 - Racibórz (śląskie)
segregowanie, rejestrowanie i rozsyłanie korespondencji, kompletowanie dokumentów księgowych i ich księgowanie w progamie Comarch Optima.obsługa komputera word, exel outlook, podstawowa obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Koło (wielkopolskie)
praca fizyczna, pomoc tapicera
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Wtórek (wielkopolskie)
zadania:wspieranie zespoŁu w realizacji zadań z zakresu zaopatrzenia, polegających w szczególności na:realizacji zadań w zakresie materiałow medycznych, środków farmakologicznych, materiałow boiurowych, środków czystości dezynfekcyjnych, artykuów RTG, druków medycznych, odczynników laboratoryjnych, szczepionek, pieczątek, sprzętu medycznego, sprzętu biurowego, mebli, drobnego sprzętu i wyposażenia innych wg potrzebprowadzenie rejestru zakupówwspólpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymioferta stażowa skierowana dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska w ramach projektu EFS PO WER do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ruda Śląska (śląskie)
prac zlecone
kontakt przez OHP - 2018-08-27 - Pińczów (świętokrzyskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-26 - Władysławowo (pomorskie)
- obsługa prawna komórki, udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych oraz informacji, wyjaśnień- udzielanie pomocy prawnej w prowadzeniu postępowań powypadkowych, o udzielenie zamówień publicznych- badanie zasadności roszczeń, opiniowanie umów zawieranych przez pracodawcę- udzielanie pomocy przy rozpatrywaniu odwołań, zażaleń od decyzji
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu - 2019-10-28 - Zgierz (łódzkie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej, obsługa programów komputerowych, sporządzanie spisów i protokołów brakowania, przygotowanie dokumentacji do brakowania, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Będzin (śląskie)
Zakres obowiązków:pomoc w przygotowaniu raportów i analiz na potrzeby przedsiębiorstwa, analizowanie kosztów produkcji oraz wyjaśnianie odchyleń, wsparcie w procesach monitorowania okresowych wyników finansowych przedsiębiorstwa, zamykania okresów, udział w procesie budżetowania i planowania finansowego, udział w projektach redukujących poziom kosztów operacyjnych, udział w tworzeniu narzędzi oraz procedur. Oczekiwania: wykształcenie wyższe finansowe (bądź ostatni rok studiów), doświadczenie z zakresu analizy finansowej, controllingu lub księgowości będzie dodatkowym atutem, zaawansowana znajomość MS Excel, sprawna obróbka danych, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, skrupulatność, umiejętności analityczne.
EKO-OKNA S.A. - 2016-04-20 - Kornice (śląskie)