REFERENT DS. KADR I PŁAC Dzierżoniów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa komputera, obsługa klienta
Data publikacji: 2019-02-18
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa komputera, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komutera w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.02.2019
Data dodania oferty pracy: 18.02.2019
Oferta pracy ważna do: 18.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola wykonywanych konstrukcji i komponentów,ciągła optymalizacja systemu jakości w procesach produkcyjnych oraz inicjowanie wdrożeń dotyczących nowych norm jakości,opracowywanie dokumentacji KJ,dokonywanie analiz wydajności procesów produkcyjnych,sporządzanie raportów,obsługa jakościowa reklamacji,prowadzenie audytów jakościowych,definiowanie działań korygujących oraz analiza zaraportowanych działań.
"GRANBUD" Sp.J. Grzegorz, Maria Czapczyk - 2018-07-23 - Granowo (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Nasielsk (mazowieckie)
przyjmowanie towarów od dostawców, przygotowywanie zamówień do sklepów, bieżące uzupełnianie stoków magazynowych, wszelkie inne prace magazynowe. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 5-13; 13-21; 19-3. Pierwsza umowa na okres prubny następna na czas określony (33msc)
"BT Sp. z o.o." JAKOMEX Sp. komandytowa - 2017-09-27 - Reguły (mazowieckie)
obsługa klienta w zakresie rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wąsewo (mazowieckie)
Zabezpieczenie realizacji zadań należących do kompetencji Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Elblągu w zakresie pieczy zastępczej
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Dokumentowanie: przebiegu studiów, praktyk zawodowych: zapoznanie się z regulaminem i zarządzeniami związanymi z obsługą studentów i słuchaczy oraz z aktami prawnymi dot. kursów, szkoleń i dokumentowaniem przebiegów studiów, szkolenia w zakresie Elektronicznego Systemu Obsługi Studiów (Proakademia), prowadzenie akt osobowych studentów i słuchaczy oraz ich ewidencja w dokumentacji pisemnej oraz w bazie komputerowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk dla studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych (współpraca z firmami, instytucjami, urzędami), bieżąca obsługa słuchaczy i studentów dot. toku studiów (przygotowywanie zaświadczeń do instytucji, przyjmowanie podań i pisemna informacja o decyzjach, rejestracja prac dyplomowych - wydawanie dokumentów do obrony, przygotowywanie pism w sprawie udostępniania danych dla studentów, wykonywanie czynności z rekrutacją: przygotowywanie druków rekrutacyjnych, wydawanie teczek rekrutacyjnych, przyjmowanie teczek rekrutacyjnych, dbałość o prawidłowe zabezpieczanie teczek rekrutacyjnych (dane osobowe), tworzenie i prowadzenie na bieżąco bazy danych kandydatów, przygotowywanie kandydatom zaświadczeń, obsługa kandydatów na studia w zakresie przedkładania do podpisu umów o świadczenie usług edukacyjnych, rejestr niniejszych umów; prowadzenie rejestrów wydawanych legitymacji i wydanych świadectw ukończenia studiów oraz prowadzenie albumu studentów i słuchaczy, wydawanie dokumentów końcowych absolwentom i słuchaczom, archiwizowanie teczek osobowych. Organizacja: toku studiów, praktyk studenckich/oraz kursów, szkoleń, udzielanie informacji w zakresie przebiegu studiów na podstawie bieżących przepisów, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, obsługa korespondencji, obsługa egzaminów podyplomowych, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie praktyk.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tarnów (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształćenie średnie (ewentualnie licenjat), komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Rybnik (śląskie)
referent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-10-02 - Rzgów (łódzkie)
- prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielanych usług medycznych- prowadzenie ewidencji pacjentów przyjętych na oddział- przygotowanie dokumentacji do celów rozliczeniowych- zakładanie kart statystycznych pacjentów przyjętych na leczenie- generowanie raportów dla NFZ
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Osieczna (wielkopolskie)
Weryfikacja dokumentów zakupu towarów pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.Uzgadnianie rejestrów Vat dotyczących zakupu towarów.Kontrola i rozliczanie kont zakupu towarów i opakowań.Księgowanie odpisów aktualizujących na towary przeterminowane.Kontrola dokumentów magazynowych zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami.Uzgadnianie stanu zapasów.Sporządzanie zestawień dotyczących nierozliczonych pozycji na kontach dot. zakupu i zwrotów towarów.Księgowanie dokumentów PK oraz innych.Obsługa audytów i kontroli.Sporządzanie raportów i analiz
Bać - Pol S.A. - 2016-10-21 - Świlcza (podkarpackie)
Wykonywanie mebli i płyt meblowych.WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe.Kontakt z pracodawcą telef. 784 844 666
Drewnoland Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Czerce (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Księgowanie w księdze głównej prowadzenie ewidencji rachunków środków trwałych rozliczeń miedzyokresowych, podatek vat, sporzadzanie deklaracji poidatkowych, zastepowanie glownego ksiegowego
Pałac Kultury Zagłębia - 2017-02-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Terminowe przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji OświatowejKontrola terminowości wykonywania badań profilaktycznych: wstępnych, kontrolnych,Sporządzanie list płac pracowników administracji i obsługiWydawanie zatwierdzonych skierowań na badania pracownikom szkołyNaliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowychPomoc w prowadzeniu spraw kadrowych pracowników szkołyProwadzenie teczek osobowychProwadzenie ewidencji czasu pracyProwadzenie ewidencji urlopówStałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- podział i praca przy obiegu dokumentacji wpływającej do wydziału - ustalanie wysokości emerytur i rent oraz badanie uprawnień do świadczeń- kompletowanie wniosków, zakładanie teczek dotyczących spraw w obigu bieżącym
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert, uczestnictwo w przetargach, sporządzanie sprawozdań, prace biurowe. Wymagana znajomość ustawy o ochronie środowiska w rolnictwie.
F.H.U. HELL-MARK, Helena Agata Borek - 2018-03-15 - Nawojowa (małopolskie)
Robotnik budowlany
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Stanisławów (mazowieckie)
Oferta stażu. Prace biurowe, wprowadzanie danych do systemó informatycznych, pomoc przy obsłudze interesantów, obsługa urzadzeń biurowych, przygotowywanie dokumentów do archiwizacji, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Łosice (mazowieckie)
wystawianie faktur sprzedażowych, not, oraz faktur korygujacych, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzene oraz dla instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów między działem handlowym a działem księgowości, archiwizacja dokumentów
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2017-02-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Dekretacja, sprawozdania do gus, deklaracja VAT
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2016-04-15 - Przyprostynia (wielkopolskie)
nadzór nad procesor produkcyjnymi
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Suwałki (podlaskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemów zewnętrznych, współpraca z kontrahentami,mile widziane doświadczenie.
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2018-12-20 - Golina (wielkopolskie)
prowadzenie spraw księgowo - finansowych oraz płacowych podległych jednostek
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Rzeczenicy - 2017-07-18 - Rzeczenica (pomorskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: 1. Wykonywanie prac w ramach Działu Księgowości. 2. Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym. 3. Inne prace zlecone w ramach Działu Księgowości. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa zlecenia z możliwością zmiany na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące od miesiąca stycznia 2017r., b) wymiar czasu pracy: 1/1 etatu, c) dni i godziny pracy: od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7.45-15.45, d) przewidywany termin zatrudnienia: 15.01 2017 r., e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E. Sposób aplikacji:Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, wyłącznie osobiście w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Referenta ds. Księgowości w nieprzekraczalnym terminie do 19 grudnia 2016 r. do godz. 1000 . Sekretariat czynny w od poniedziałku do piątku, w godz. 8-15. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych, bez podawania przyczyn. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 wew. 16. Oferta dostępna w sali E.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie dokumentacji szkoleniowej, dzienniki, harmonogramy, zaświadczenia itp. Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów, aktualizacja baz danych ośrodka kursów.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wejherowo (pomorskie)
zapoznanie się z działalnością OPS, obsługa klienta, stosowanie odpowiednich przepisów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Stare Babice (mazowieckie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykształcenie min. średnie; dobra znaj. jęz. angielskiego; biegła znaj. obsługi komputera i urządzeń biurowych; komunikatywność, mile widziana znajomość przepisów reach; zakres obowiązków: obsługa adm. biura (arch. dokumentacji, przyg. zestawień, raportów, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udział w poszukiwaniu kontaktów handlowych, aktualizacja inf. na stronie int.; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIEŚLAR Sp. z o. o. - 2016-02-08 - Gliwice (śląskie)