REFERENT Ole艣nica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - podzia艂 i praca przy obiegu dokumentacji wp艂ywaj膮cej do wydzia艂u - ustalanie wysoko艣ci emerytur i rent oraz badanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅- kompletowanie wniosk贸w, zak艂adanie teczek dotycz膮cych spraw w obigu bie偶膮cym
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ole艣nica, powiat: ole艣nicki, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
- podzia艂 i praca przy obiegu dokumentacji wp艂ywaj膮cej do wydzia艂u - ustalanie wysoko艣ci emerytur i rent oraz badanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅- kompletowanie wniosk贸w, zak艂adanie teczek dotycz膮cych spraw w obigu bie偶膮cym
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ole艣nica
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ole艣nicki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2016
Data zako艅czenia pracy: 30.09.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ole艣nicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Ole艣nica, powiat: ole艣nicki, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta sta偶u tylko dla os贸b zarejestrowanych w Urz臋dzie PracyWymagane wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze, praca przy komputerze
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: ole艣nicki
Gmina pracodawcy: Ole艣nica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ole艣nica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ole艣nicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.03.2016
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy wa偶na do: 15.04.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 16.03.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Pakowacz
MADMETAL Ma艂gorzata Madej - 2018-06-14 - Mielec (podkarpackie)
1. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosk贸w o organizacj臋 prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Analiza wniosk贸w o jednorazow膮 refundacj臋 i przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z inicjowanie i organizowanie rob贸t publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny rob贸t publicznych:- Udzielanie i wyja艣nie艅 w zakresie organizowania rob贸t publicznych,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w o organizacje rob贸t publicznych,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnionych w ramach rob贸t publicznych,- Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach rob贸t publicznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania rob贸t publicznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, w kt贸rych zosta艂y zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 poniesionych koszt贸w wynagrodze艅 i sk艂adki na ubezpieczenie spo艂eczne oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji rob贸t publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci rob贸t publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem prac spo艂ecznie u偶ytecznych:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przyjmowanie rocznych plan贸w potrzeb w zakresie wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych od uprawnionych podmiot贸w,- Przedstawienie rocznych plan贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumie艅 dotycz膮cych wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac spo艂ecznie u偶ytecznych do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowania zobowi膮za艅,- Przekazywanie do Dzia艂u Rejestracji, Ewidencji i 艢wiadcze艅 informacji na temat czasu realizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych organizator贸w oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych porozumie艅,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 wyp艂aconych osobom bezrobotnym 艣wiadcze艅 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji prac spo艂ecznie u偶ytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych porozumie艅,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporz膮dzanie list wyp艂at dot., zwrotu koszt贸w badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpocz臋ciem prac spo艂ecznie u偶ytecznych,- Kontrola pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym faktur dotycz膮cych p艂atno艣ci za badania lekarskie os贸b bezrobotnych kierowanych do prac spo艂ecznie u偶ytecznych, przekazywanie faktury do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozm贸w i negocjacji dotycz膮cych warunk贸w pracy, p艂acy, kwalifikacji zawodowych i innych wymaga艅 w stosunku do pracownik贸w zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego informacji na temat podejmowanych zobowi膮za艅,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych Pracodawc贸w i Sp贸艂dzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego, - Wprowadzanie danych dotycz膮cych organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 zapis贸w art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyja艣nie艅 w zakresie udzielania przez starost臋 pracodawcy lub przedsi臋biorcy przez okres 12 miesi臋cy cz臋艣膰 koszt贸w poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz sk艂adki na ubezpieczenia spo艂eczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku 偶ycia,- Wydawanie formularzy wniosk贸w i przyjmowanie wniosk贸w od pracodawc贸w lub przedsi臋biorc贸w,- Sprawdzanie wniosk贸w pod wzgl臋dem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i Us艂ug EURES,- Przygotowywanie um贸w,- Prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych zak艂ad贸w pracy, kt贸rym przyznano refundacj臋 oraz wymaganych rejestr贸w,- Prowadzenie bie偶膮cego monitoringu zawartych um贸w,- Wprowadzanie danych dotycz膮cych realizowanych um贸w do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosk贸w o refundacj臋 oraz przekazanie ich do realizacji do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Prowadzenie oceny efektywno艣ci programu,- Bie偶膮ca analiza zobowi膮za艅 finansowych PUP, wynikaj膮cych z zakresu zawartych um贸w,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Sta偶 w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - P艂ock (mazowieckie)
opracowanie i przedstawienie klient贸w ofert ubezpieczeniowych, przyjmowanie od klient贸w ofert i wnioske贸w o ubezpieczenie i inne.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Olesno (opolskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Strzelce Kraje艅skie (lubuskie)
Wykonywanie czynno艣ci administracyjno - biurowych, sporz膮dzanie oraz kontrola dokumentacji.
Zak艂ad Przemys艂u Mi臋snego Biernacki Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Golina (wielkopolskie)
Ochrona sklepu Rossmann w Ko艂obrzegu.Praca dwuzmianowa w godz. 8-20 r贸wnie偶 w soboty i niedziele.
Agencja Ochrony SZABEL Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Opis stanowiska:-Odpowiedzialno艣膰 za technologi臋 procesu wtrysku tworzyw sztucznych,- Nadz贸r nad implementacj膮 zmian technologicznych,-Optymalizacja proces贸w, monitorowanie wska藕nik贸w jako艣ciowych, kontrola parametr贸w,- Wdra偶anie nowych projekt贸w,- Przygotowanie i nadz贸r nad dokumentacj膮 techniczn膮,- Wdra偶anie zmian technologicznych oraz modyfikacji technicznych,- Raportowanie Wymagania:- Wykszta艂cenie techniczne (mile widziane specjalizacje zwi膮zane z obr贸bk膮 plastyczn膮),- Do艣wiadczenie na podobnym stanowisku ,- Dobra znajomo艣膰 procesu wtrysku - Umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia,- Znajomo艣膰 艣rodowiska CAD,- Kreatywno艣膰, odpowiedzialno艣膰 i zaanga偶owanie.Wysoko艣膰 proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpo艣rednio z pracodawc膮
"Domgos" Sp. z o. o. - 2016-08-16 - Racib贸rz (艣l膮skie)
rozwo偶enie towar贸w na terytorium kraju (masa bitumiczna, w臋giel, kamie艅)
TRANSPORT TOWAROWY ROBERT PIECZKO PRZEWORSK - 2016-06-23 - Przeworsk (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
wed艂ug programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Legnica (dolno艣l膮skie)
zapoznanie si臋 z prac膮 Referatu Geodezji i Gospodarki Nieruchomo艣ciami; obs艂uga urz膮dze艅 biurowych;prace kancelaryjno-biurowe pod nadzorem opiekuna sta偶u; udzielanie informacji interesantom
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Nadarzyn (mazowieckie)
planowanie i koordynowanie dzia艂a艅 marketingowych - mailowa itelefoniczna obs艂uga klient贸w - obs艂uga bie偶膮cej dokumentacji firmowej- planowanie zaopatrzenia oboz贸w sportowych - nadz贸r nadprzygotowywaniem materia艂贸w graficznych i promocyjnych wpodstawowym zakresie - edycja materia艂贸w graficznych wpodstawowym zakresie - sporz膮dzanie dokument贸w firmowych,sprawozda艅 i zestawie艅. Praca od 8-16.
Fundacja Football Academy Group - 2018-04-17 - Opole (opolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Zabrze (艣l膮skie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, naliczanie wynagrodze艅 i zasi艂k贸w chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporz膮dzanie list p艂ac, odprowadzanie sk艂adek ZUS i podatku dochodowego od os贸b fizycznych, sporz膮dzanie deklaracji do ZUS, Urz臋du Skarbowego, PFRON
"ROKA A.I.KANTORSKI" SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-04-24 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)
praca w hali produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - 艢cinawa (dolno艣l膮skie)
wed艂ug stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Przeprowadzanie zaj臋膰 edukacyjnych i prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Wykszta艂cenie minimum 艣rednie ekonomiczne
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - D膮browa Tarnowska (ma艂opolskie)
wyksz. 艣rednie (wskazana osoba po Technikum Ekonomicznym) lub wy偶sze ekonomiczne, umiejetno艣膰 obs艂ugi komputera (Word i Excel)praca na programie ksiegowym, segregowanie dokument贸w, wpinanie, ksi臋gowanie itp.osoba zarejestrowana w PUP do 30 r/偶, profil II
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Ostr贸w Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadz贸r nad remontami d藕wig贸w, rob贸t og贸lnobudowlanych, instalacji elektrycnej, domofonowej. Praca na terenie o. Z艂ote 艁any, od pn do pt.
Z艁OTE 艁ANY SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-02-19 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Referent (sta偶)
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tychy (艣l膮skie)
Obs艂uga klienta
Fabryka Mebli BODZIO Bogdan Szewczyk Sp贸艂ka Jawna - 2016-01-20 - Suwa艂ki (podlaskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - W膮growiec (wielkopolskie)
czynno艣ci administracyjno-kadrowe- oferta skierowana r贸wnie偶 do os贸b posiadaj膮cych orzeczenie o stopniu niepse艂nosprawno艣ci
AJG SYSTEMY BEZPIECZE艃STWA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Zgierz (艂贸dzkie)
obs艂uga interesant贸w w zakresie op艂at za lokale mieszkalne, ewidencja wp艂at, przygotowywanie monit贸w do zap艂aty, dokumentacji do kancelarii prawnej; umowa na czas okre艣lony do 31.08.2018 r.; godziny pracy: 7.00- 15.00
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Kolejarz w S艂upsku - 2017-10-27 - S艂upsk (pomorskie)
odbieranie po艂膮cze艅 przychodz膮cych, wsp贸艂praca z dzia艂ami firmy, przyjmowanie reklamacji od klient贸w, wsparcie administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
1. Zapewnienie porz膮dku i czysto艣ci w pomieszczeniach biurowych.2. Zamiatanie, wycieranie, mycie, odkurzanie, dezynfekowanie itd.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
1. Zapoznanie si臋 z przepisami ustawy o post臋powaniu egzekucyjnym w administracji oraz wewn臋trznymi aktami prawa, zapoznanie si臋 z obs艂ug膮 baz danych, przygotowywanie korespondencji do wysy艂ki.2. Rozdzielanie wewn臋trznej poczty, kserowanie dokument贸w.3. Ustalanie maj膮tku zobowi膮zanych na podstawie baz danych, wyszukiwanie tytu艂贸w wykonawczych do zaj臋膰 i s艂u偶b poborc贸w skarbowych.4. Przygotowywanie akt w zbiegu egzekucji, przygotowywanie prostej korespondencji.5. Zapoznanie si臋 ze sposobem za艂atwiania skarg, za偶ale艅, sk艂adanie wniosk贸w o wyjawienie maj膮tku oraz trybem post臋powania zabezpieczaj膮cego.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)