REFERENT DS. KADR I OBSŁUGI SEKRETARIATU Gołuchów oferta pracy Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie
Stanowisko: REFERENT DS. KADR I OBSŁUGI SEKRETARIATU
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowych w zakładzie związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem pracowników. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej w jednostce. Samodzielne prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie , rejestrowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie rejestrów pism, faktur. Dbałość o dobry wizerunek sekretariatu i gabinetu dyrektora i zastępcy dyrektora.
Data publikacji: 2021-03-17
Lokalizacja: Gołuchów (wielkopolskie)
Pracodawca: Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Działyńskich 2, 63-322 Gołuchów, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowych w zakładzie związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem pracowników. Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej w jednostce. Samodzielne prowadzenie sekretariatu, przyjmowanie , rejestrowanie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie rejestrów pism, faktur. Dbałość o dobry wizerunek sekretariatu i gabinetu dyrektora i zastępcy dyrektora.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KADR I OBSŁUGI SEKRETARIATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gołuchów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pleszewski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3020
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gołuchów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Kultury Leśnej w Gołuchowie
danePracodawcy_nip: 6180016016
danePracodawcy_regon: 250518105
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Adres pracodawcy:
Działyńskich 2, 63-322 Gołuchów, powiat: pleszewski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: pleszewski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3020
Gmina pracodawcy: Gołuchów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gołuchów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0198380
Ulica pracodawcy: Działyńskich
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pleszewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.03.2021
Oferta pracy ważna do: 29.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b8a176a9cb1c6e470c2066ce50867693
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów firmy, przygotowywanie ofert handlowych, nadzór nad przebiegiem realizacji zamówień, budowanie i utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientami.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-07-04 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie ewidencji dokumentów księgowych w jednostce, prowadzenie rozrachunków w księgach rachunkowych, uzgadnianie terminowości płatności, wystawianie not odsetkowych, wezwań do zapłaty, prowadzenie rejestrów, zestawnień w oparciu o dokumenty księgowe, wykonywanie czynności kancelaryjnych; dodatkowe informacje pod adresem strony:http://bursa5.lublin.eu/strona-glowna/701/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-referent.html
Bursa Szkolna nr 5 - 2018-04-18 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie oraz kontrola jakościowa towaru (owoce warzywa), dbanie o czystość magazynu, pakowanie oraz załadunki towarów, dbanie o dobra materialne firmy, przestrzeganie tajemnicy służbowej, obsługa dostawców.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Rębowola (mazowieckie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: wykształcenie wyższe , staż pracy minimum 2 lata w dowolnym zawodzie.Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikcji na: edres e- mail: info (at) mpbg.pl
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2017-09-07 - Damianowo (dolnośląskie)
utrzymanie czystości w bloku i wokół niego
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA UL.SIKORSKIEGO 16"A" - 2017-08-21 - Myszków (śląskie)
Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax. Obsługa urzadzeń biurowych. Prowadzenie rejestrów. Przygotowanie korespondencji do wysyłki. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
NAUKA: OBSŁUGI PROGRAMÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; ELEKTRONICZNEJ EWIDNCJI DOSTAW, WINDYKACJI NALEŻNOŚCI, OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ.PRZYGOTOWANIE DO: WYSZUKIWANIA POTENCJALNYCH KONTRAHENTOW, KONTAKTU Z KLIENTEM, OBSŁUGI TRANSAKCJI HANDLOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Konin (wielkopolskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Lędziny (śląskie)
Zapoznaie się z regulaminem szpitala, szkolenie BHP, szkolenie z ochrony danych osobowych, umiejętność sporządzania list wypłat wynagrodzeń, umiejętność realizacji potrąceń z list płac, prowadzenia kart zarobków i kart zasiłkowych, umiejętność naliczania podatku od wynagrodzeń oraz składek ZUS, umiejetność obsługi programu Płatnik, sporzadzanie i przekazywanie do ZUS deklaracji DRA i raportów RMUA, prowadzenie bieżącej korespondencji z US, ZUS, sądem, bankiem itp.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Produkcja galanterii ciastkarskiej- drożdżówki, pączki, ciasta kruche,francuskie
BOCHEN Piekarsko-Ciastkarska Spółdzielnia Pracy - 2018-12-07 - Gdynia (pomorskie)
pełna wykończeniówka przygotowanie ścian, szpachlowanie, malowanie,tynkowanie, docieplanie.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej, aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi, współtworzenie strategii marketingowej, prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego, kreowanie polityki cenowej hotelu, tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; godziny pracy: 8.00- 16.00; umowa na okres próbny 3 miesiące
TOURTREND Sp. z o. o. - 2017-02-22 - Strzelinko (pomorskie)
Obsługa stoisk targowych, promocja firmy, rozdawanie ulotek.
kontakt przez OHP - 2018-01-10 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Nadzór o obsługa maszyn.
kontakt przez PUP - 2021-06-07 - Słupca (wielkopolskie)
Weryfikacja dokumentów oraz zatrudnienie pracowników;Ewidencjonowanie absencji w systemie płacowym;Wsparcie pracy kadrowych w realizacji ich zadań; Odbiór oraz obieg korespondencji przychodzącej;Rejestracja w systemie kadrowym dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników; Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu;
Work Service - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsluga klienta, dbanie o porządek i renomę lokalu
"ANGIE" Angelika Piszczek - 2015-11-20 - Sosnowiec (śląskie)
I. Aktualizacja i usystematyzowanie akt osobowych podatników; wysyłka pism i decyzji; potwierdzanie doręczonych decyzji i upomnień; archiwizowanie dokumentacji podatkowej.II. Współpraca z referatem odpowiedzialnym za promocję i rozwój w gminie; udział w gminnych imprezach; bieżące kompletowanie dokumentacji w projektachIII. Zapoznanie się z treścią ustaw istotnych dla pracy Referatu Mienia Komunalnego i Zagospodarowania Przestrzennego; prace związane z archiwizacją dokumentów; przygotowanie korespondencji do wysyłki; przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz umów cywilno prawnych, przygotowanie projektów pism w ramach toczących się postępowań.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Bobrowniki (śląskie)
Produkcja wyrobów futrzarskich i skórzanych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Jasło (podkarpackie)
rozliczenie czasu pracy, obsługa kadrowa
METALTECH - PIASECKI Sp. j. w Czosnowie Oddział w Ciechanowie - 2018-01-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Zagadnienia płacowo-kadrowe, pomoc księgowa.
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia im. S. Moniuszki - 2018-02-26 - Zbąszyń (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentacji związanej ze sprzedażą i dzierżawą nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa, obsługa kontrahentów, przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum, sporządzanie zestawień, sprawozdań
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Mikołów (śląskie)
według programu stażu: zapoznanie z działalnością Spółki, obsługa sprzętu biurowego, obsługa klientów, prowadzenie rozmów, udzielanie informacji, odbiór i przesyłanie poczty, kompletowanie dokumentów - w zakresie gospodarki odpadami
kontakt przez PUP - 2020-02-12 - Legnica (dolnośląskie)
- Przygotowanie dokumentów 41. Ogólnopolskiego Harcerskiego Rajdu "Wisła"- teczki, zgłoszenia członków drużyn, zaproszenia,- Przygotowanie i kompletowanie dokumentów Harcerskiej Akcji Letniej: karty kwalifikacyjne uczestnika, wykazy, listy obecności,- Elektroniczne przekazywanie i rejestrowanie zgłoszeń placówek letniego wypoczynku do Kuratorium Oświaty,- Kompletowe przepisywanie materiałów i pism,- Przygotowanie dokumentacji programu "Pogodne Lato",- Prowadzenie ewaluacji programu "Pogodne Lato"- Pomoc w przygotowaniu rozliczeń i sprawozdań z wykonania wypoczynku letniego,- Kserowanie materiałów zleconych przez opiekuna stażu.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Płock (mazowieckie)
Realizacja dostaw i rozliczanie do punktów detalicznych i gastronomicznych
TRANSPORT SAMOCHODOWY Jarosław Jasiński - 2016-08-10 - Warszawa (mazowieckie)
realizowanie sprzedaży oraz zakupów według przyjętych norm.
PPHU GOSET DUO s.c. - 2016-10-25 - Starachowice (świętokrzyskie)
Prowadzenie ksiegowościmałych firm, ksiegowanie faktur, wyciągów bankowych, obsługa klienta.Praca na umowę na czas określony na okres 3 lat, praca jednozmianowa.oferta dostępna w sali EUmowa o pracę na czas określony 3 lata
EUREKA Gleń Alicja - 2018-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
rejestracja podstawowej dokumentacji, dekretowanie
Zakład Produkcyjno Usługowy Kazimierz Jońca Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
- informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 51/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. weryfikacja, ustalanie i potwierdzanie ubezpieczenia zdrowotnego lub prawa do świadczeń, aktualizacja Centralnego Wykazu Ubezpieczonych,2. wydawanie dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia zdrowotnego,3. prowadzenie korespondencji wyjaśniającej ze świadczeniobiorcami, ZUS, KRUS i płatnikami w zakresie ustalenia ubezpieczenia,4. przeprowadzenie archiwizacji dokumentacji Działu.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie :wyższe lub średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe :przy wykształceniu średnim staż pracy minimum 3 lata, przy wykształceniu wyższym staż pracy nie jest wymagany.Wymagania konieczne:- znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Word, Excel, Outlook.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność poprawnego formułowania pism, odpowiedzialność, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-06-11 - Katowice (śląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)