REFERENT DS. INWENTARYZACJI Wejherowo oferta pracy 18 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY
Stanowisko: REFERENT DS. INWENTARYZACJI
Wynagrodzenie: od 2聽800 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Weryfikacja r贸偶nic inwentaryzacyjnych, przeprowadzanie inwentaryzacji metod膮 spisu z natury.
Data publikacji: 2020-07-31
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: 18 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Weryfikacja r贸偶nic inwentaryzacyjnych, przeprowadzanie inwentaryzacji metod膮 spisu z natury.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽800 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. INWENTARYZACJI
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wejherowo
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: wejherowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2215
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wejherowo
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽800 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
- znajomo艣膰 pakietu MS office, obs艂uga sprz臋tu komputerowego,znajomo艣膰 ustawy o rachunkowo艣ci w zakresie inwentaryzacji.
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: 18 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY
danePracodawcy_nip: 5882404534
danePracodawcy_regon: 222106502
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: wejherowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2215
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wejherowo
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934984
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 277
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.08.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 31.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?742e67b623a8af743d6cb4e2299da201
Podobne oferty pracy
- O艣rodek Doskonalenia Kadr S艂u偶by Wi臋ziennej w Suchej - 1 stanowisko (s艂u偶ba w systemie jednozmianowym);
ZAK艁AD KARNY W BYDGOSZCZY-FORDON - 2019-01-29 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Ksi臋gowanie faktur, dowod贸w ksi臋gowych, dokonywanie przelew贸w ksi臋gowych, rozliczanie
POLFER Podzespo艂y Indukcyjne Sp贸艂ka Akcyjna - 2017-03-10 - Wo藕niki (mazowieckie)
Zapoznanie si臋 z przepisami obowi膮zuj膮cymi w plac贸wce, obsluga sekretariatu, przygotowanie do pracy w sk艂adnicy akt, prowadzenie sk艂adnicy akt w Plac贸wce.
kontakt przez PUP - 2019-07-01 - M艂awa (mazowieckie)
tworzenie oraz redagowanie pism i odwo艂a艅
VESTRA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-03 - L臋bork (pomorskie)
Praca z uczniem z zespo艂em aspergera
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Bobr贸wko (lubuskie)
wydawanie i przygotowanie posi艂k贸w,utrzymanie porz膮dku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - August贸w (podlaskie)
ksi臋gowanie faktur, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem dokument贸w
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Z艂otoryja (dolno艣l膮skie)
rozliczanie finansowe firmy
Piekarnia Regionalna W艂adys艂aw Kowalik - 2017-08-03 - Liszki (ma艂opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Jelenia G贸ra (dolno艣l膮skie)
Sporz膮dzanie: listy p艂ac dla pracownik贸w, analiz oraz sprawozda艅 dotycz膮cych wynagrodze艅 pracownik贸w, pism oraz innych wymaganych dokument贸w przez ZUS i inne instytucje, prowadzenie wierzytelno艣ci komorniczych. Wymagane: wykszta艂cenie min. 艣rednie (mile widziane ekonomiczne), bieg艂a obs艂uga MS Office, znajomo艣膰 przepis贸w ZUS, do艣wiadczenie zawodowe na stanowiskach p艂acowo-kadrowych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Ka艂u偶na.
45 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w W臋drzynie - 2017-03-20 - W臋drzyn (lubuskie)
pomoc przy przygotowywaniu imprez okoliczno艣ciowych, prace pomocnicze w kuchni, prace porz膮dkowe, inne prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Jawornik Polski (podkarpackie)
-przygotowywanie pr贸bek dekor贸w, - rejestracja i archiwizacja rolek labolatoryjnych i dobarwie艅 labolatoryjnych, - przygotowywanie materia艂贸w promocyjnych i prezentacyjnych, - dbanie o poziom zapas贸w materia艂贸w do produkcji materia艂贸w prezentacyjnych
Impress decor Sp. z o.o. - 2017-06-26 - E艂k (warmi艅sko-mazurskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; wps贸艂praca z kontrahentami, sprzeda偶
ZBIGNIEW BARTCZAK PRZEDSI臉BIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "CHEMLAND" - 2018-02-27 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac biurowych, ewidencjonowanie faktur, obs艂uga systemu SAP.
CENTROZ艁OM WROC艁AW PPZM - 2017-11-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prowadzenie kadr, sekretariatu oraz innych prac zwi膮zanych z prowadzeniem dokumentacji szkolnej.
Szko艂a Podstawowa im.Tadeusza Ko艣ciuszki w Wykrotach - 2016-05-23 - Wykroty (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie kasy, dokument贸w kadrowo - administracyjnych, ksi臋gowych, praca na recepcji, sprzeda偶 pami膮tek
Przedsi臋biorstwo Turystyczne "Centrum Mazur" S.A. w Gi偶ycku - 2019-08-22 - W臋gorzewo (warmi艅sko-mazurskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,c) obywatelstwo polskied) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznyche) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowef) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 03.09.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Prowadzenie sekretariatu Zast臋pc贸w Prezydenta funkcjonuj膮cego w ramach Biura Obs艂ugi Prezydenta.2) Udzielanie informacji osobi艣cie b膮d藕 telefonicznie osobom kontaktuj膮cym si臋 z Biurem.3) Przygotowywanie narad i spotka艅 organizowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta i Kierownika Biura.4) Prowadzenie obs艂ugi kancelaryjno-biurowej Biura Obs艂ugi Prezydenta.5) Prowadzenie rejestru dokument贸w finansowo-ksi臋gowych na potrzeby Biura.6) Obs艂uga interesant贸w, w tym przyjmowanych przez Zast臋pc贸w Prezydenta w dniu przyj臋膰 stron.7) Dba艂o艣膰 o zaopatrzenie Biura w materia艂y i druki niezb臋dne do jego funkcjonowania.8) Organizacja wyjazd贸w s艂u偶bowych Zast臋pc贸w Prezydenta.Druki zawieraj膮ce o艣wiadczenia o kt贸rych mowa w pkt. 5-10 i kwestionariusza osobowego dost臋pne s膮 w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zak艂adce Praca w Urz臋dzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, pok. 213.O艣wiadczenia winny by膰 w艂asnor臋cznie podpisane.Kandydaci spe艂niaj膮cy wymagania niezb臋dne uczestniczy膰 b臋d膮 w post臋powaniu kwalifikacyjnym obejmuj膮cym:Etap I test z wiedzy og贸lnej z zakresu akt贸w prawnych wymienionych w pkt. I ppkt. 2a.Etap II rozmow臋 kwalifikacyjn膮 ze sprawdzeniem znajomo艣ci j臋zyka angielskiego lub niemieckiego.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w post臋powaniu wszyscy kandydaci zostan膮 powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty nale偶y sk艂ada膰 w zamkni臋tej kopercie z adnotacj膮 Nab贸r na stanowisko referenta ds. obs艂ugi Sekretariatu Prezydenta i Zast臋pc贸w Prezydenta w Biurze Obs艂ugi Prezydenta z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obs艂ugi Interesant贸w Urz臋du Miasta Racib贸rz przy ul. Kr贸la Stefana Batorego 6, w terminie do 31.07.2018 r. lub za po艣rednictwem poczty (decyduje data wp艂ywu oferty do Urz臋du). Dokumenty aplikacyjne pi臋ciu najlepszych kandydat贸w wy艂onionych w toku naboru przez Komisj臋 Rekrutacyjn膮 b臋d膮 przechowywane przez okres 3 miesi臋cy. Pozosta艂e dokumenty aplikacyjne nieodebrane przez kandydat贸w zostan膮 zniszczone.Zgodnie z ustaw膮 z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorz膮dowych ( t. j. Dz. U z 2018 r. poz. 1260) publikacji w BIP i na tablicy og艂osze艅 w siedzibie Urz臋du Miasta Racib贸rz podlegaj膮 dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru. Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 telefonicznie pod numerem 32 75-50-663.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-19 - Racib贸rz (艣l膮skie)
Prace elektromechaniczne - praca na budowie na terenie woj. mazowieckiego oraz na miejscu w zwi膮zku z przygotowaniem materia艂贸w. Wynagrodzenie uzale偶nione od posiadanego do艣wiadczenia i umiej臋tno艣ci.
Og艂oszeniowa, domyidachy.pl Robert Borkowski - 2016-05-16 - 呕elk贸w-Kolonia (mazowieckie)
Obs艂uga komputera, drukarki, faksu, ksero, aparatu fotograficznego i kamery. Prowadzenie strony internetowej szko艂y. Opisywanie faktur i sporz膮dzanie zam贸wie艅. Prowadzenie ksi膮g inwentarzowych. Prowadzenie magazynu instrument贸w muzycznych szko艂y. Praca w wymiarze 1/2 etatu w godzinach 14.00-18.00.
Pa艅stwowa Szko艂a Muzyczna I stopnia w Boles艂awcu - 2015-12-02 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Doswiadczenie zawodowe.
Przedsi臋biorstwo Rob贸t In偶ynieryjnych FART SP. Z O.O. - 2016-06-29 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
prowadzenie spraw z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi i ochrony zwierz膮t
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kwidzyn (pomorskie)
ksi臋gowanie dokument贸w, wystawianie faktur, dokonywanie przelew贸w
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Sad艂owo (mazowieckie)
REJESTROWANIE I EWIDENCJA PRZESY艁EK KANCELARYJNYCH W ELEKTRONICZNYM SYSTEMIE OBIEGU DOKUMENT脫W, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH: FAKS, KSERO,EWIDENCJA, PZRYJMOWANIE DOKUMENT脫W KSI臉GOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENT脫W
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Skierniewice (艂贸dzkie)
obs艂uga i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obs艂uga klienta, zamawianie cz臋艣ci.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Tczew (pomorskie)
wprowadzanie faktur kosztowych do programu ksi臋gowego, sprawdzanie rozrachunk贸w z kontrahentami, sporz膮dzanie sprawozda艅 do GUS
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-US艁UGOWO-HANDLOWE "AWEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-05-14 - Ko艣ciuszk贸w (wielkopolskie)
- wymagane wykszta艂cenie - WY呕SZE- umiej臋tno艣ci-specjalno艣ci - PODSTAWOWA WIEDZA INFORMATYCZNA, PRAWO JAZDY KAT B- pozosta艂e - RZETELNO艢膯, SUMIENNO艢膯, DYSCYPLINA PRACY
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Krapkowice (opolskie)
Wykszta艂cenie: co najmniej 艣rednie; dwa lata do艣wiadczenia zawodowego; znajomo艣膰 przepis贸w prawa pracy, ZUS i US; obs艂uga programu P艂atnik, obs艂uga portalu 艢wiadczeniodawcy; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie pe艂nej dokumentacji pracowniczej, rozliczanie ZUS, US i inne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SZPITAL MIEJSKI NR 4 W GLIWICACH SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-03-03 - Gliwice (艣l膮skie)
-
DTA BROKER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-02-21 - Pozna艅 (wielkopolskie)
skanowanie dokument贸w, segmentacja dokumentacji, obs艂uga skrzynki elektronicznej
Towarzystwo Ubezpiecze艅 Wzajemnych TUZ - 2019-08-27 - Radom (mazowieckie)
Prace biurowe, przyjmowanie wniosk贸w, wydawanie decyzji, rejestracja korespondencji
kontakt przez PUP - 2020-01-15 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)