REFERENT M艂awa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Zapoznanie si臋 z przepisami obowi膮zuj膮cymi w plac贸wce, obsluga sekretariatu, przygotowanie do pracy w sk艂adnicy akt, prowadzenie sk艂adnicy akt w Plac贸wce.
Data publikacji: 2019-07-01
Lokalizacja: M艂awa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: M艂awa, powiat: m艂awski, woj: mazowieckieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Zapoznanie si臋 z przepisami obowi膮zuj膮cymi w plac贸wce, obsluga sekretariatu, przygotowanie do pracy w sk艂adnicy akt, prowadzenie sk艂adnicy akt w Plac贸wce.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: M艂awa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m艂awski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik administracji*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpocz臋cia pracy: 08.07.2019
Data zako艅czenia pracy: 30.11.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w M艂awie
Adres pracodawcy:
Wyspia艅skiego 7, 06-500 M艂awa, powiat: m艂awski, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do odbyciia sta偶u
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m艂awski
Gmina pracodawcy: M艂awa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: M艂awa
Ulica pracodawcy: Wyspia艅skiego
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w M艂awie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.07.2019
Data dodania oferty pracy: 01.07.2019
Oferta pracy wa偶na do: 12.07.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.07.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08e18cfdcf8e5718b4a2d4d294e6f0ec
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Obowi膮zki wynikaj膮ce z zajmowanego stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Lis贸w (lubelskie)
Nadzorowanie us艂ug komunalnych na terenie kompleksu garnizonu Pruszcz Gda艅ski.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-10-05 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
w/g zakresu
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Sejny (podlaskie)
Zagadnienia og贸lne, umowy o prac臋, dokumentacja pracownicza, akta osobowe, urlopy, obs艂uga programu p艂atnik. Przetwarzanie dokument贸w zwi膮zanych z zatrudnieniem, zwalnianiem pracownik贸w, list obecno艣ci, kartotek urlopowych, zarobkowych, dokumentacji ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Mys艂owice (艣l膮skie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo 艣rodk贸w osobom bezrobotnym na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyjmowania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, udost臋pnianie materia艂贸w i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie listu wyp艂at 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej do Dzia艂u Finansowo-Ksi臋gowego,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej oraz wymaganych rejestr贸w,- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zania si臋 z warunk贸w umowy,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznawania refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia i doposa偶enia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂nienia wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami do tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem formalnym,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶eniem lub doposa偶eniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowi膮zaniach do Dzia艂u Finansowo- Ksi臋gowego,- Bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- sporz膮dzanie wypowiedze艅 um贸w w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunk贸w zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywi膮zania z warunk贸w umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅.3. Pomoc przy realizacji zada艅 wynikaj膮cych z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych i akt贸w wykonawczych:a) udzielenie 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wk艂adu do sp贸艂dzielni socjalnej dla osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosk贸w o przyznanie jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej,- przyj臋cie wniosku, sprawdzanie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepe艂nosprawno艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepe艂nosprawnej umowy dotycz膮cej udzielenia jednorazowo 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej.- przyj臋cie dokument贸w potwierdzaj膮cych rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w osobie niepe艂nosprawnej na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie okre艣lonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczeg贸lnych os贸b otrzymuj膮cych 艣rodki na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestr贸w,- rozliczenie kwoty udzielonych 艣rodk贸w na podstawie przedstawionych przez osob臋, kt贸ra otrzyma艂a 艣rodki na rozpocz臋cie dzia艂alno艣ci, wiarygodnych dokument贸w potwierdzaj膮cych wydatkowanie otrzymanych 艣rodk贸w zgodnie z umow膮 ,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania 艣rodk贸w na podj臋cie dzia艂alno艣ci gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako bezrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyja艣nie艅 o zasadach przyznania refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy jako be4zrobotna albo poszukuj膮ca pracy nie pozostaj膮ca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosk贸w o przyznanie refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- udzielanie wyja艣nie艅 o sposobie wype艂niania wniosku oraz innych dokument贸w b臋d膮cych za艂膮cznikami dla tego wniosku,- przyj臋cie wniosku, sprawdzenie jego kompletno艣ci, weryfikacja wniosku pod wzgl臋dem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawid艂owo艣ciach i wezwanie do ich usuni臋cia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosk贸w do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunk贸w umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i por臋czycielom umowy dotycz膮cej refundacji koszt贸w wyposa偶enia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepe艂nosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Dzia艂u Po艣rednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych koszt贸w zwi膮zanych z wyposa偶enie, stanowisk pracy,- wyst膮pienie do Pa艅stwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposa偶onego stanowiska pracy do potrzeb wynikaj膮cych z niepe艂nosprawno艣ci osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporz膮dzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wyp艂at 艣rodk贸w pracodawcy wyposa偶aj膮cemu stanowisko pracy osoby niepe艂nosprawnej do PCPR,- bie偶膮cy monitoring zawartych um贸w,- przekazywanie wykazu zawartych um贸w do Dzia艂u Kontroli Zewn臋trznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywi膮zywania z warunk贸w umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesi臋cznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zada艅,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania 艣rodk贸w PERON oraz przekazywanie projekt贸w plan贸w do PCPR celem akceptacji przez Rad臋 Powiatu;d) weryfikacja plan贸w na podstawie limit贸w zatwierdzonych przez Rad臋 Powiatu oraz kontrola zgodno艣ci wykorzystania limit贸w z przyj臋tymi planami,e) sporz膮dzanie statystyk, sprawozda艅 i raport贸w zwi膮zanych z powierzonymi zadaniami w tym sporz膮dzanie i przekazanie do PCPR sprawozda艅 rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze 艣rodk贸w PERON,f) przygotowanie stosownych materia艂贸w na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarz膮du Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie um贸w w sprawie zwrotu ze 艣rodk贸w PERON pracodawcy koszt贸w utworzenia stanowisk pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obs艂udze zada艅 zwi膮zanych z realizacj膮 projekt贸w finansowanych lub wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - P艂ock (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kostrzyn nad Odr膮 (lubuskie)
obs艂uga sekretariatu poradni
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Chorz贸w (艣l膮skie)
umiej臋tno艣膰 organizowania i koordynowania pracy plac贸wek handlowych
"Spo艂em" PSS Choszczno - 2018-01-09 - Choszczno (zachodniopomorskie)
przejmowanie,wysy艂anie korespondencji,prowadzenie dokumentacji spraw kancelaryjno-biurowych,zak艂adanie dokumentacji i ewidencji akt osobowych pracownikow,obs艂uga urzadze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Babice (ma艂opolskie)
Prowadzenie sklepuz art. meblowymi, RTV, elektrotechnicznymi; kierowanie zespo艂em ludzi - jego motywowanie, zarz膮dzanie oraz monitorowanie wykonanej pracy, sprzeda偶, przyjmowanie i wydawanie towaru, dbanie o ekspozycj臋 sklepow膮, prowadzenie dokumentacji, sprzeda偶 ratalna, monta偶 mebli.Stanowisko z materialn膮 odpowiedzialno艣ci膮.
DOMAR SA Wielkopolska Sp贸艂ka Handlowo-Us艂ugowa - 2016-04-18 - Szamotu艂y (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
- przyjmowanie zam贸wie艅,- wydawanie zam贸wie艅,- dba艂o艣膰 o czysto艣膰 na stanowisku pracy.
Dariusz Kraso艅 - 2018-04-03 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w. Przygotowywanie dokumentacji p艂acowej. Opracowywanie deklaracji ZUS, PIT-4. Realizacja zada艅 z zakresu statystyki pa艅stwowej. Opracowywanie deklaracji PFRON. Prowadzenie dokumentacji magazynowej oraz rozliczenia produkcji. Prowadzenie rozrachunk贸w oraz rejestr贸w kasowo-bankowych. Przygotowywanie dokument贸w dla ksi臋gowo艣ci.
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWO-US艁UGOWE COLO, JOANNA SADO - 2016-03-30 - K臋dzierzyn-Ko藕le (opolskie)
zgodnie z charakterystyk膮 pracy
POLFEX Zak艂ad uboju drobiu Sp. z o. o. p. Roman Majchrzak - 2017-12-28 - Borowiec (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji medycznej. Prowadzenie rejestr贸w pacjent贸w i 艣wiadcze艅. Przygotowywanie zestawie艅 statystycznych. 1/2 etatu.CV nale偶y przesy艂a膰 na adres mailowy: kadry (at) 4wsk.pl, wtemacie wpisa膰 "referent 0,5 etatu".
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Poliklinik膮 SP ZOZ we Wroc艂awiu - 2018-04-27 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Obserwowanie zdarze艅 w miejscach obj臋tych zasi臋giem kamer systemu monitoringu wizyjnego miasta, czuwanie nad porz膮dkiem i czysto艣ci膮 na terenie miasta Boles艂awiec. Szczeg贸艂y: http://www.js.boleslawiec.bip-gov.pl/, zak艂adka Stra偶 Miejska-Og艂oszenia-Oferty pracy
Stra偶 Miejska w Boles艂awcu - 2019-07-04 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH PRACOWNIK脫W, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOP脫W, CHOROBOWYCH ORAZ INNYCH PRAC KADROWO-P艁ACOWYCH
"PRIVACON POLAND" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-04-26 - Z艂awie艣 Ma艂a (kujawsko-pomorskie)
- Wystawianie faktur transportowych, spedycyjnych i pozosta艂ych.- Wynagrodzenie: od 2250 z艂/brutto + premia uznaniowa - kwartalna. Praca na poczatek umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na sta艂e.- Praca: 8:00-16:00. Wykszta艂cenie wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze. Mile widziane wykszta艂cenie w zakresie ksi臋gowania lub rachunkowo艣ci. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub w zakresie ksi臋gowo艣ci. Mile widziana znajomo艣膰 przepis贸w dotycz膮cych fakturowania. Mile widziana umiej臋tno艣膰 fakturowania. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: transbud-kadry (at) jasfbg.pl
"TRANSBUD-KATOWICE"S.A. - 2019-03-25 - Katowice (艣l膮skie)
Zlecenie ma by膰 wykonywane wg potrzeb Zleceniodawcy i dyspozycji Zleceniobiorcy, w godz. otwarcia biura - pon-pt mi臋dzy 7-15. Czynno艣ci: wprowadzanie danych do komputera, sporz膮dzanie tabel w programie exel, numerowanie i uk艂adanie dokument贸w, przepisywanie tekst贸w. Szczeg贸lnie jeste艣my zainteresowani osobami studiuj膮cymi ekonomi臋, rachunkowo艣膰, finanse. Osoby takie mog膮 艂膮czy膰 nauk臋 na studiach dziennych lub zaocznych ze zleceniem, a dodatkowo przebywaj膮c w naszym biurze dowiaduj膮 si臋 wielu interesuj膮cych tak偶e dla nich rzeczy z zakresu rachunkowo艣ci i podatk贸w. Zwykle po zleceniu osoby takie otrzymuj膮 od nas propozycj臋 zatrudnienia na umow臋 o prac臋.
BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE "PLUS-MINUS" JAN G艁AZ I WSP脫LNICY SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2019-02-11 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
wykonywanie zbrojenia i uk艂adanie w formach, czyszczenie, prostowanie, ci臋cie i gi臋cie pr臋t贸w zbrojeniowych, wi膮zanie c臋gami, kontrolowanie jako艣ci wykonywanych czynno艣ci, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami BHP. WYMAGANIA: wykszta艂cenie zasadnicze zawodowe kierunkowe, rok do艣wiadczenia, znajomo艣膰 rysunku technicznego, umiej臋tno艣膰 wi膮zania c臋gami, prawo jazdy.Praca w delegacji (Pozna艅, Wroc艂aw, Szczecin)
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Jaros艂aw (podkarpackie)
Wprowadzanie faktur magazynowych, rozliczanie finansowe z kontrahentami, rozliczanie kas fiskalnych, zamawianie towar贸w
Leon Wierzchnicki Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Handlowo-Us艂ugowe "WIELEMIX" - 2019-04-26 - Biskupiec (warmi艅sko-mazurskie)
- zapoznanie bezrobotnego z programem sta偶u oraz jego obowi膮zkami i uprawnieniami- szkolenie podstawowe w zakresie bhp i ppo偶.- zapoznie si臋 ze struktur膮 organizacyjn膮 i regulaminem pracy w ZUS- obs艂uga urz膮dze艅 biurowych: faks, centrala telefoniczna, kserokopiarka, skaner- wprowadzanie danych do aplikacji zgodnie z uprawnieniami- przygotowanie korespondencji dedykowanym programie- zak艂adanie teczek akt p艂atnik贸w i ubezpieczonych- przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi w Zak艂adzie JRWA w celu przekazania do archiwum zak艂adowego- prace pomocnicze w Sali Obs艂ugi Klienta zwi膮zane z obs艂ug膮 wniosk贸w sk艂adanych w Biurze Terenowym ZUS
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - S臋p贸lno Kraje艅skie (kujawsko-pomorskie)
ksi臋gowanie, sporzadzanie list p艂ac
ZESP脫艁 SZK脫艁 MECHANIZACJI ROLNICTWA W PI膭TKU - 2016-04-12 - Pi膮tek (艂贸dzkie)
pomoc przy budowie domk贸w drewnianych, wiat, saun
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Trachy (艣l膮skie)
Wykszta艂cenie min. 艣rednie; dobra znaj. j臋z. angielskiego; bieg艂a znaj. obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych; komunikatywno艣膰, mile widziana znajomo艣膰 przepis贸w reach; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga adm. biura (arch. dokumentacji, przyg. zestawie艅, raport贸w, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udzia艂 w poszukiwaniu kontakt贸w handlowych, aktualizacja inf. na stronie int.; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIE艢LAR Sp. z o. o. - 2016-02-08 - Gliwice (艣l膮skie)
prace administracyjno-biurowe, obs艂uga Word (edytowanie pism, prowadzenie rejestr贸w), przyjmowanie i ewidencjnonowanie korespondencji, obs艂uga sekretariatu, informacja dla interesant贸w
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Rawicz (wielkopolskie)
produkcja schod贸w i drzwi
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kazimierz Dolny (lubelskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysy艂anie korespondencji; prowadzenie terminarza spotka艅; odbieranie telefon贸w i 艂膮czenie z poszczeg贸lnymi dzia艂ami firmy; segregowanie i przekazywanie korespondencji; wykonywanie prac administracyjno-biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Siedlce (mazowieckie)
obs艂uga klienta, obs艂uga kasy
Netto Sp. Z.O.O - 2017-06-28 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)