REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Bolesławiec oferta pracy Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bolesławcu
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 950 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa komputera, drukarki, faksu, ksero, aparatu fotograficznego i kamery. Prowadzenie strony internetowej szkoły. Opisywanie faktur i sporządzanie zamówień. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie magazynu instrumentów muzycznych szkoły. Praca w wymiarze 1/2 etatu w godzinach 14.00-18.00.
Data publikacji: 2015-12-02
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 9, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa komputera, drukarki, faksu, ksero, aparatu fotograficznego i kamery. Prowadzenie strony internetowej szkoły. Opisywanie faktur i sporządzanie zamówień. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie magazynu instrumentów muzycznych szkoły. Praca w wymiarze 1/2 etatu w godzinach 14.00-18.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 950 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi urządzeń technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, mile widziane doswiadczenie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń technicznych, łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Nazwa pracodawcy:
Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 9, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty w godzinach 09.00-14.00, tel. 75-7324224, e-mail sekretariatpsmbc (at) vp.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 09.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 02.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 02.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie meblitapicerskich
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Tczew (pomorskie)
przygotowanie próbek dekorów, rejestracja i archuwizacja rolek laboratoryjnych, przygotowanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów spożywczych, przemysłowych i alkoholi
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Łódź (łódzkie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie faktur, negocjacje cenowe przy zakupie asortymentu, kontrola stanu magazynowego.
BMF POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Leżajsk (podkarpackie)
obsługa kancelarii MZO , prowadzenie korespondencji i załatwianie bieżącychspraw jednostki, obsługa klientów
Miejski Zarząd Oświaty w Skoczowie - 2016-09-06 - Skoczów (śląskie)
Dbanie o ekspozycje towrów ,obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, praca w godz.6:15-14:15/14:15-22:15. Praca w Chrząstowicach
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Chrząstowice (opolskie)
Sprzątanie pokoi i powierzchni
MANOR HOUSE SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Chlewiska (mazowieckie)
Udzielenie telefonicznej informacji związanej z działalnością HSW.Prowadzenie dokumentacji biura hali. Pomoc przy opracowywaniu harmonogramu zagospodarowania hali, miesięczny harmonogramów czasu pracy. Rozliczenie kasjerek z dziennych wpływów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
księgowanie faktur kosztowych i sprzedażowych, księgowanie raportów kasowych, kontrola rozrachunku z dostawy, przygotowanie zestawień i raportów w oparciu o konta księgowe, uzgadnianie kont księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Skawina (małopolskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-01-19 - Rokocin (pomorskie)
Obsługa suwnicy, prawidłowa realizacja zadań, zgodna z instrukcją obsługi, eksploatacja, zabezpieczenie i konserwowanie powierzonych urządzeń i narzędzi.
Monteco Sp. z o.o. - 2016-11-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przyjmowanie, rejestrowanie oraz przekazywanie dokumentów niejawnych,aktualizacja wykazu osób uprawnionych do dostępu informacji niejawnych,rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
oferta stażu do 30 r. ż prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie naborów na wolne stanowiska pracy, prowadzenie rejestrów, rozliczanie delegacji, ryczałtów samochodowych, rozliczanie umów cywilno-prawnych
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wiązowna (mazowieckie)
zadania z zakresu pracy administarcyjno - biurowej, fakturowanie, zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Łosice (mazowieckie)
Samodzielne wykonywanie napraw blacharskich w samochodach powypadkowych.
Kiełbasa Paweł Blacharstwo Lakiernictwo Samochodowe - 2017-03-23 - Klepin (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji w sprawie o przyznanie świadczeń,prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawach z zakresu świadczeń rodzinnych i wychowawczychudzielanie informacji o trybie postępowania w sprawach dotyczących uprawnień do świadczeń rodzinny i wychowawczych
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-08-13 - Pełczyce (zachodniopomorskie)
prace pielęgnacyjne przy uprawie warzyw i kwiatów
GOSPODARSTWO ROLNE JÓZEF ELIMER - 2018-09-03 - Chorzemin (wielkopolskie)
- wdrożenie do rozl. kosztów w systemnie finansowo-księgowym oraz do oprogramowania w systemnie excel,- spr. prawidłości i rozliczenia kosztów wg. miejsc ich powstania,- prowadz. ewidencji ilościowo-wartościowej środków trwałych, uzgadnianie ksiąg inwentarzowych,- rolziczanie poleceń wyjazdów służbowych oraz pobranych zaliczej krajowych i zagranicznych,- prowadz. rejestów bankowych i raportów kasowych,- rozl. i sporządzania raportów otrzymancyh dotacji celowych,- dekretowanie, księgowanie i prowadz. rejestrów, spr. zasadności przekazywanych do Działu Rachunkowości dokument. oraz ich analiza,- naliczanie amortyzacji od środków trwałych, uzgadaniania miesięcznego oraz rocznego kont analitycznych zw. z ewidencją, środków trwałych.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie się z ubezpieczeniami obowiązkowymi oraz dobrowolnymi (komunikacyjne, mieszkaniowe, turystyczne)
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Łaziska Górne (śląskie)
obsługa klienta,kasy, zamówienia towaru
PPHU Kika Edyta Wieczorek - 2018-07-23 - Wągrowiec (wielkopolskie)
praca biurowa w dziale handlowym
CZAMANINEK Producent Materiałów Budowlanych Sadowski Cz. - 2017-02-17 - Czamaninek (kujawsko-pomorskie)
Jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
NAPRAWA ELEKTRONARZĘDZI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ZDOLNOŚCI MANUALNE, ZNAJOMOŚĆ ELEKTRONARZĘDZI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PRZED SPOTKANIEM Z PRACODAWCĄ KONTAKT TELEFONICZNY
ZEM SERWIS EUGENIUSZ TABAKA - 2017-06-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, dekretowanie, księgowanie faktur, sprawdzanie poprawności danych.
"Minibrowary.pl" Andrzej Gałasiewicz - 2016-03-08 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Przygotowywanie dokumentacji płacowej, w tym także naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac. Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, formularzy, korekt i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS). Tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, w tym także sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień. Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy a także absencji pracowników. Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Rozliczanie umów cywilno-prawnych oraz prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych. Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych i zewnętrznych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunkach ekonomicznych. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-209-77-22) lub e-mail: kadry (at) dachyswiata.pl
ROOF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych według określonychstandardów (np. polska ustawa o rachunkowości, IFRS, US GAAP itp.)dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowanie i wyliczenia rezerw,wycen walutowych, podatku odroczonego, rozliczeń międzyokresowychkosztów itp. prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontamiksięgi głównej przygotowywanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań iraportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych współpracaz instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP) przygotowywanie przelewówbankowych i księgowanie wyciągów bankowych potwierdzanie i uzgadnianiesald z kontrahentami, praca w godz. 7-15
DOMIX-P Joanna Poniży - 2016-03-01 - Dobrzeń Mały (opolskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pomoc uzytkownikom programów komputerowych, obsługa pakietu biurowego, drobne naprawy sprzętu komputerowego, instalacja i konfiguracja programów i urządzeń
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bobrowniki (śląskie)
naprawa samochodów ciężarowych
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO-USŁUGOWE MAREK SCHWARZ - 2017-11-08 - Miasteczko Śląskie (śląskie)