REFERENT DS. HANDLU Golina oferta pracy ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmówz klientami, tworzenie i wysyłanie ofert handlowych, tworzenie raportów
Data publikacji: 2020-01-13
Lokalizacja: Golina (wielkopolskie)
Pracodawca: ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmówz klientami, tworzenie i wysyłanie ofert handlowych, tworzenie raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premia uznaniowa do 7000,00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Golina
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarociński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarocin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3:
hiszpański, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Adres pracodawcy:
Dworcowa 47 D, 63-200 Golina, powiat: jarociński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, podanie o pracę, książeczka sanitarno- epidemiologiczna
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: jarociński
Gmina pracodawcy: Jarocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Golina
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 47 D
Profil działalności pracodawcy:
przetwarzanie i konserwowanie mięsa,z wyłączeniem mięsa z drobiu
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarocinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
Data dodania oferty pracy: 13.01.2020
Oferta pracy ważna do: 13.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1a41446c5a1cf0093b5003e67e7872cf
Podobne oferty pracy
- wystawianie rozkazów wyjazdu- wystawianie kart pracy na sprzęt- prowadzenie rejestrów dokumentów materiałowych,- prowadzenie ewidencji
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-08-16 - Bożenkowo (kujawsko-pomorskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,b) wykształcenie wyższe, preferowane: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, zarządzanie środowiskiem lub pokrewne,c) wymagany staż pracy: co najmniej 1 rok stażu pracy, d) dobra znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz Kodeks postępowania administracyjnego.2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz samorządu terytorialnego,b) łatwość nawiązywania kontaktu z klientem, komunikatywność,c) samodzielność i kultura osobista,d) obsługa komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych,e) prawo jazdy kat. B,f) znajomość języka obcego angielskiego lub niemieckiego.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie wszelkich spraw należących do kompetencji starosty wynikających z przepisów Prawa ochrony środowiska w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,b) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie na zasadach określonych w przepisach o udostępnianiu informacji o środowisku,c) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku w zakresie ochrony środowiska i geologii,d) prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie ochrony środowiska,e) podejmowanie działań wynikających z potrzeby ochrony środowiska,f) przygotowywanie informacji o środowisku w zakresie ochrony środowiska.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:a) wymiar czasu pracy pełny etat,b) miejsce pracy Racibórz, Plac Stefana Okrzei 4,c) termin rozpoczęcia pracy niezwłocznie po zakończeniu procedury naborud) pierwsza umowa zostanie zawarta na okres 6 m-cy.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %6. Inne informacje:a) dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiatraciborski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.c) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
Starostwo Powiatowe w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
Obsługa biurowo - kancelaryjna, prowadzenie spraw pracowniczych, prowadzenie absencji i ewidencji czasu pracy, dbałość o właściwe przechowywanie i archiwizowanie dokumetów kadrowych. Dokonywanie zakupów o niskiej wartości i prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Siedlcach - 2020-06-05 - Siedlce (mazowieckie)
Współpraca z wewnętrznymi i zwenętrznymi podmiotami; obsługa klientów i kontrahentów w obszarze logistyki; obsługa urządzeń biurowych; prowadzenie zestawień na potrzeby danego działu; wprowadzanie danych do odpowiednich programów; segregacja i archiwizacja dokumentacji; .
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kadr
POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ Nr 2 im. Piotra Włostowica - 2020-06-09 - Trzebnica (dolnośląskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR PO WER V
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Pabianice (łódzkie)
prowadzenie zajęć językowych z dorosłymi, możliwość pracy w blokach, możliwość pracy na terenie całego powiatu oraz powiatów i gmin ościennych
Krystian Żak Blue Education - 2019-03-18 - Zambrów (podlaskie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie- kompleksowa obsługa klienta - bezpośrednia, telefoniczna, internetowa- prowadzenie korespondencji z przedstawicielami grupy oraz osobami indywidualnymi w zakresie rezerwacji noclegów- udzielanie informacji turystycznej (obiekty kulturalne i zabytkowe Łodzi, komunikacja miejska, gastronomia)Miejsce wykonywania pracy: Łódź, ul. Legionów 27 (siedziba główna), ul. Zamenhofa 13.Godz. pracy: 8-20.
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2019-03-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa kadrowa, rozliczenie czasu pracy, weryfikacja urlopów, skierowania na badania. Praca na programie SYMFONIA, PŁATNIK. Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Żywiec (śląskie)
Realizowanie planu inwentaryzacji, skanowanie,zliczanie towaru.
DINO POLSKA S.A. - 2018-10-12 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie korespondencji, prowadzenie repertorium, komputerowy rejestr spraw, uzgadnianie posiedzeń OSL, prowadzenie rozliczeń dotyczących Kancelarii Sądowej, przygotowywanie kserokopii
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2016-12-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Oferta konkursowa wiecej informacji :http://bip.gminasorkwity.pl
Urząd Gminy Sorkwity - 2018-03-15 - Sorkwity (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie wniosków w sprawach socjalnych i rehabilitacji, rozliczanie faktur, rozliczanie wydatków z funduszu rehabilitacyjnego i socjalnego
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2019-08-06 - Żyrardów (mazowieckie)
ślusarz -prace zwiaząne z montażem izolacji termicznej nadwozi furgonowych
P.W. "Acord" Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)
pełna obsługa w zakresie uposażenia pracowników w zakresie BHP zgodnie z taryfikatorem, przyjmowanie, wysyłanie i ewidencja korespondencji, ewidencja czasu pracy, prace przygotowawcze związane z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników (zamawianie odzieży, narzędzi pracy).Oferta pracy przeznaczona dla osób powyżej 45 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Ziębice (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Wykształcenie średnie/wyższe
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Racibórz (śląskie)
Praca na komputerze,obsługa interesantów, prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)
program
kontakt przez PUP - 2020-05-25 - Krasnystaw (lubelskie)
Obsługa postępowań administracyjnych.Nadzór nad prawidłowością wdrażania poszczególnych działań w ramach płatności bezpośrednich, programu rozwoju obszarów wiejskich i pomocy krajowej.Sporządzanie raportów, prowadzenie monitoringu i analiz.Terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań zleconych.Weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy i wniosków o płatność. Udzielanie informacji pracownikom biur powiatowych, wnioskodawcom i beneficjetom, pracownikom Starostw, Urzędów Gminy, Urzędów Marszałkowskich, Izb Rolniczych, ODR, Policji, Prokuratury, prywatnych podmiotów doradczych oraz innych instytucji. Przygotowywanie projektów dokumentów w sprawach prowadzonych jako organ I instancji. Sporządzanie list zleceń płatności, prognoz finansowych i innych dokumentów księgowych.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-14 - Gdynia (pomorskie)
Malowanie hali z rusztowania o wysokości 4m.
DELFIN KAZIMIERZ WRZESZCZ - 2017-05-30 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Zapoznanie sie z systemem kancelaryjnym jednostek organizacyjnych Służby Więziennej, zapoznanie sie z formą obiegu dokumentacji w jednostce, pomoc w realizacji zadań kwatermistrzowskich, obsługa komputera oraz programów użytkowych m.in. programu depozytowego, pomoc przy realizacji zadań na magazynie mundurowym, zapoznanie sie ze specyfiką pracy z osobami pozbawionymi wolności.
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie wniosków,obsługa kancelaryjna wniosków,wprowadzanie danych do systemu komputerowego,ustalanie prawa do świadczeń,przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w zakresie przyznania lub odmowy przyznania świadczenia wychowawczego,pomoc przy prowadzeniu składnicy akt i archiwizowanie dokumentacji w zakresie świadczeń, sporządzanie list wypłat do przelewów bankowych w zakresie świadczenia wychowawczego,uczestniczenie w sporządzaniu sprawozdawczości z zadań wykonywanych na stanowiskupraca w godz. 7.30-15.30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą w Gardnie Wielkiej - 2016-08-22 - Gardna Wielka (pomorskie)
Wprowadzanie faktur zakupowych do elektronicznego obiegu, księgowanie faktur zakupowych i usługowych, konsolidacja sprawozdań finansowych - uzgadnianie sald i obrót wewnątrz Grupy Kapitałowej RAFAKO S.AWymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość podstaw rachunkowości i księgowości, znajomość programów z pakietu MS Office, znajomość j. angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Racibórz (śląskie)
doświadczenie na ww stanowisku,znajomość rysunku,
PITREM Młodorzyniak Piotr - 2016-06-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wprowadzanie dokumentów zadekretowanych do systemu księgowego,tworzenie informacji poprzez pisanie, redagowanie, formatowanie i edytowanie tekstów, listów, danych, wykresów, zestawień i sprawozdań na potrzeby firmy i biura,zabezpieczanie dokumentów, sortowanie ich, porządkowanie oraz czuwanie nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentówasystowanie w koordynacji i planowaniu działań i funkcji biura,wprowadzanie danych o frekwencji pracowników i kontrolowanie ich czasu pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE ROBEX SP. Z O.O. - 2019-04-04 - Lębork (pomorskie)
- Przygotowywanie wniosków na zbieranie, przetwarzanie odpadów, pozwoleń na emisję do powietrza, operaty wodno-prawne. Przygotowywanie sprawozdań środowiskowych. Prowadzenie ewidencji. Kontakt z klientami w trakcie postępowań i kontroli.- Wynagrodzenie: od 2.250 zł/brutto do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność przygotowywania wniosków o wydanie decyzji środowiskowych. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: teresa (at) amber-eco.pl
"AMBER ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-24 - Katowice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Biblioteki.Prowadzenie sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego, Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych.Kontrola porządku i dyscypliny pracy.Prowadzenie spraw płacowych pracowników Biblioteki.Prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników.Informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach i obowiązkach.Prowadzenie ewidencji wewnętrznych aktów prawnych, zapewnianie ich publikacji w miejscach do tego wyznaczonych.Bieżące informowanie pracowników o wydawanych zarządzeniach oraz zadaniach i celach przewidzianych do realizacjiw Bibliotece.Prowadzenie wzorniku druków i ewidencji stempli używanych w Bibliotece.Przygotowywanie upoważnień dla pracowników Biblioteki do wykonywania określonych zadań.Wdrażanie, ewidencjonowanie i kontrola zaleceń wynikających z kontroli zarządczej w zakresie organizacji i komunikacjiw Bibliotece.Opracowywanie informacji, analiz, w tym wynikających z kontroli zarządczej.Prowadzenie spraw związanych z kontrolą Biblioteki przez organy kontroli zewnętrznej.Klasyfikowanie i przechowywanie akt, pism, dokumentów i materiałów z Instrukcją Kancelaryjną.Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przestrzeganie terminowości w załatwianiu skarg i wniosków.Organizowanie przepływu informacji między Dyrektorem a instytucjami zewnętrznymi i klientami Biblioteki.Prowadzenie spraw związanych z informacją wewnętrzną na terenie Biblioteki.
Miejska Biblioteka Publiczna - 2015-12-08 - Jaworzno (śląskie)