REFERENT W KANCELARII OKRĘGOWEGO SĄDU LEKARSKIEGO 1/2 ETATU Zielona Góra oferta pracy OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA
Stanowisko: REFERENT W KANCELARII OKRĘGOWEGO SĄDU LEKARSKIEGO 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: od 1 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie korespondencji, prowadzenie repertorium, komputerowy rejestr spraw, uzgadnianie posiedzeń OSL, prowadzenie rozliczeń dotyczących Kancelarii Sądowej, przygotowywanie kserokopii
Data publikacji: 2016-12-16
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Batorego 71, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie korespondencji, prowadzenie repertorium, komputerowy rejestr spraw, uzgadnianie posiedzeń OSL, prowadzenie rozliczeń dotyczących Kancelarii Sądowej, przygotowywanie kserokopii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT W KANCELARII OKRĘGOWEGO SĄDU LEKARSKIEGO 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe/średnie, administracja, wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność obsługi komputera, znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Batorego 71, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Batorego
Numer budynku pracodawcy: 71
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.12.2016
Data dodania oferty pracy: 12.12.2016
Oferta pracy ważna do: 11.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zapozanie się z prowadzeniem biura i realizacją zleceń, wystawianie i przyjmowanie faktur, obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej, zapoznanie się z prowadzeniem dokumentów zo ZUS i na cmentarz.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zapoznanie się ze specyfiką pracy w Dziale Personalnym i obsługi zarzadu. Poznanie pracy w komórce windykacyjnej, prace archiwizacyjne, przygotowywanie korespondencji, współudział w bezposrednim kontakcie z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Płock (mazowieckie)
- przygotowywanie projektów zarządzeń i innych dokumentów związanych z działalnością biblioteki, - zapewnienie sprawnego i terminowgo obiegu dokumentów, - organizacja sprawnego obiegu informacji pomiędzy działami blblioteki, - zapewnienie bieżącej obslugi sekretariatu, - prowadzenie ewidencji korepsondencji przychodzącej i wychodzącejPraca w godzinach: 7:30-15:30. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - Anna Waszczuk, tel.: 71 33 52 225, e-mail: kadry (at) wbp.wroc.pl
Dolnośląska Biblioteka Publiczna im. Tadeusza Mikulskiego - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
referent
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)
-przyjmowanie wniosków i dokumentacji,-przygotowywanie projektów decyzji i wydawanie decyzji administracyjnych,-prowadzenie rejestrów wypłacanych świadczeń oraz osób korzystających ze świadczeń,-sporządzanie list wypłat świadczeń,-sporządzanie sprawozdań z realizacji świadczeń,Szczegółowy zakres obowiazków jest podany na stronie www.mops.pelplin.plKontakt telefoniczny: 58-536-12-47 wew. 22E-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE - 2017-10-24 - Pelplin (pomorskie)
Projektowanie w branży konstrukcyjnej
JĘDRZEJCZYK WOJCIECH PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "VITARO" - 2017-06-22 - Dziepółć (łódzkie)
załadunki samochodów ciężarowych, prace związane z transportem towarów
REMONDIS GÓRNY ŚLĄSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Ruda Śląska (śląskie)
1. Ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej.2. Oznaczanie i wysyłka korespondencji wychodzącej.3. Obsługa urządzeń technicznych: poczty e-mail, telefaxu, kserokopiarki.4. Kierowanie ruhem interesantów.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Garbalin (łódzkie)
Praca w Dziale Nieczystości Stałych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Żary (lubuskie)
- wprowadzanie faktur zakupowych do Symfonii Handel- archiwizacja dokumentów - tworzenie raportów okresowych w MS Excel
Firma Handlowo Usługowa LUX Grzegorz Flaziński, Marek Chmielewski Spółka Jawna - 2016-08-19 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
kontrola prawidłowego przebiegu procesu produkcji
LIMATHERM COMPONENTS Sp. z o. o. - 2018-03-06 - Chorzów (śląskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych
AGENCJA UBEZPIECZENIOWA-URSZULA WIŚNIEWSKA - 2016-07-27 - Radomsko (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Białystok (podlaskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI KURSÓW I WARSZTATÓW, KONTAKT I OBSŁUGA WYKŁADOWCÓW, REDAGOWANIE OFERT O KURSACH I WARSZTATACH, ROZLICZANIE WYKŁADOWCÓW, UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, OBSŁUGA KLIENTA, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLIENTA
WYŻSZA SZKOŁA EDUKACJI I TERAPII - 2016-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prace pomocnicze i porządkowe przy montażu instalacji fotowoltaicznych.
EKOEN PV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-20 - Czaniec (śląskie)
Obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Błaszki (łódzkie)
Współpraca z dostawcami(składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych). Praca w systemie jednozmianowym w godzinach 07:00-15:00.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-05-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- drobne prace konserwatorsko-remontowe na terenie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego,- obsługa kotłowni w okresach grzewczych,- prace gospodarczo-porządkowe na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ludomach - 2017-09-22 - Ludomy (wielkopolskie)
Komputerowe tworzenie dokumentów, drukowanie, kompletowanie, dystrybucja dokumentów staż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie biura firmy, fakturowanie, obsługa klienta, kasy, zamówienia i inne
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Libiąż (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej.Sporządzanie analiz.
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO DRÓG I MOSTÓW Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, redagowanie zleceń w programie,nadzór nad realizacją zleceń, praca w godz. 7-15 lub 9-17 lub 5-13.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2016-09-27 - Węgry (opolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
zamawianie materiałów i komponentów niezbędnych do funkcjonow.firmy, negocjacja cen, utrzymywanie długotrwałych relacji z dostawcami, nadzorow.uzgodn.warunków zakupów materiałów i komponentów na optymalnym poziomie kosztów, jakości i terminowości dostaw, wdrażanie programów mających na celu usprawnienie procesu zakupowego, dbałość o przejżystość komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Olkusz (małopolskie)
prowadzenie ewidencji pism wchodzących i pism wychodzących,obsługa elektronicznego obiegu dokumentów(system komputerowy),obsługa urządzeń biurowych,prowadzenie archiwum kancelarii jawnej.
Jednostka Wojskowa Nr 1560 - 2017-04-11 - Bielice (mazowieckie)
tworzenie bazy danych, umawianie spotkań, praca biurowa, prowadzenie dokumentacji, kompletacja wniosków, pozyskiwanie klientów, archiwizacja bazy danych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
przyjmowanie wniosków, przyznawanie oraz weryfikacja świadczeń wychowawczych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Świerzawa (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
obsługa zajęć wierzytelności, przesłay=nych przez organ egzekucyjneobsługa aplikacji informatycznych, obsługa koresp. wych., przygotowanie doku. do arch. czynności pomocnicze
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
karmienie i pojenie zwierząt, utrzymywanie w czystości zwierząt oraz stajni i chlewów; wykonywanie innych pokrewnych zadań; ewentualnie nadzorowywanie innych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Mikstat (wielkopolskie)