REFERENT Trzebnica oferta pracy POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ Nr 2 im. Piotra Włostowica
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 1 700 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr
Data publikacji: 2020-06-09
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ Nr 2 im. Piotra Włostowica
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0220
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie bądż wyższe,dobra znajomość karty nauczyciela
Nazwa pracodawcy:
POWIATOWY ZESPÓŁ SZKÓŁ Nr 2 im. Piotra Włostowica
danePracodawcy_nip: 9151330817
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Stefana Żeromskiego 25, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres : kadry (at) pzs2-trzebnica.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: trzebnicki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0220
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987383
Ulica pracodawcy: Stefana Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 09.06.2020
Oferta pracy ważna do: 08.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d9c2f4c79dbafacabdc12b7c56b41c51
Podobne oferty pracy
1) koordynowaie procesu badania wody;2) prowadzenie dokumentacji wewnętrznej ambulatorium;3) przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z zwrotem kosztów za okulary;4) wytwarzanie asygnat;5) archiwizowanie prowadzonej dokumentacji zgodnie z obowiazującymi przepisami ;6) wykonywanie dokumentów obrotu materiałowego i przedstwiania ich do zatwierdzenia przełożonemu oraz innym osobom funkcyjnym zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów księgowych i materiałowych Komendy BazyMiejsce pracy: ul. Pretficza 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: 261 651 055; Oferta dostępna w sali E.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
-prowadzenie ewidencji kierowców i osób nie posiadających uprawnień,-wydawanie praw jazdy, pozwoleń, wtórników i międzynarodowych praw jazdy,-wymiana zagranicznych praw jazdy,-przyjmowanie i weryfikacja dokumentów związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami,-prowadzenie rejestru podań, wniosków, zamówień i zawiadomień,-przyjmowanie akt kierowców na żadanie urzedów i wykonywanie czynności archiwizacyjnych,-prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich wydawanie,-rejestracja pojazdów samochodowych, trolejbusów, motocykli, przyczep, motoroweró-wydawanie dowodów rejetsracyjnych, pozwolen czasowyc, kart pojazdów,-prowadzenie rejestrów wydanych tablc rejestracyjnych,-udzielanie informacji z zakresu rejestracji pojazdów,-pisanie i wysyłanie pism urzędowych, zaświadczeń,-przyjmowanie i przekazywanie korespondencji, przychodzącej.Obsluga komputerów powyżej 80 godzin miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na usługi, dostawy oraz roboty budowlane poprzez:1.sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz przygotowanie wzoru umowy,2.sporządzanie i publikowanie ogłoszeń o zamówieniu publicznym, ogłoszeń o udzieleniu zamówienia publicznego3.udział w pracach komisji przetargowej wraz ze sporządzeniem protokołu z jej posiedzeń oraz protokołu postępowania,4.przygotowanie dokumentów z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla organów kontroli zewnętrznej i wewnętrznej,5.przygotowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z wykonawcą wyłonionym w drodze przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,6.prowadzenie korespondencji z wykonawcamiPraca na okres próbny, po okresie próbnym (3 msc) dalsze zatrudnienie.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2020-07-09 - Słupsk (pomorskie)
Zakres obowiązków: zapoznanie się z ubezpieczeniami: komunikacyjnymi, domów, turystycznymi; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; obsługa klienta.Miejsce odbywania stażu: Orzesze; MikołówCzas pracy stażysty: pn-pt, między 8.00 a 18.00 (grafik)Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa o pracę, 3 m-ce.
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Łaziska Górne (śląskie)
Praca na hali produkcyjnej.
EURO-WENT.SP. ZO.O. - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
spawanie rur, instalacji sanitarnych, wod-kan, praca w delegacji na terenie Polski
INSTAL Bełchatów Sp. z o.o - 2016-07-26 - Rogowiec (łódzkie)
- sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z Wc,- sprzątanie stołówki pracowniczej i szatni z WC
SILVAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Jaśki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa maszyn stolarskich
ASBERG ARTUR SZWAMBERG - 2018-10-17 - Krapkowice (opolskie)
prowadzenie spraw inwestycyjno- remontowych
Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny - 2017-04-19 - Jaworze (śląskie)
CIĘCIE NA MASZYNACH KAMIENIARSKICH BLOKÓW GRANITOWYCH NA PŁYTY, OPORNIK, KRAWĘŻNIK
ZAKŁAD PRZEROBU GRANITU FER-GRANIT DANUTA MAZUR - 2020-04-15 - Rogoźnica (dolnośląskie)
OBSŁUGA KLIENTA, ORGANIZACJA GRAFIKU CZASU PRACY TECHNIKA
AZU TECH - DOM Marek Ostrówka - 2017-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Referat Obsługi Bezpośredniej: kontrola deklaracji podatkowych, wydawanie formularzy, wprowadzanie danych, inne czynności biuroweReferat Egzekucji Administracyjnej: archiwizacja dokumentów, redagowanie i wysyłka pism, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, wprowadzanie danych, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Żory (śląskie)
zapoznanie się z komputerowymi programami księgowymi: KPIR, Księgi Handlowe, Kadry i Płace, Środki Trwałe, Kasa i Bank, Rozrachunki; wprowadzanie dokumentów: faktur sprzedaży i zakupu, wyciągów bankowych, dokumentów kasowych, dokumentów magazynowych i pozostałych do programów księgowych; sporządzanie miesięcznych wydruków księgowych oraz podatkowych: ZOIS, KPIR, Rejestrów VAT; weryfikacja zapisów księgowych z dowodami żródłowymi; dekretacja dokumentów księgowych, kojarzenie rozrachunków, sporządzanie dowodów księgowych, odbieranie dokumentacji od klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-14 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera i urządzeń biurowych, księgowanie w programach księgowych i kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Mława (mazowieckie)
sporządzanie potraw zgodnie z przepisami, przygotowanie stanowiska pracy, obieranie i krojenie, wyrób ciasta do pierogów, klusek i naleśników, sporządzanie farszy, pobieranie próbek
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Prudnik (opolskie)
Obsługa interesantów, wystawianie dokumentów sprzedaży, wystawienie dokumentów kasowych (raporty, KP, KW), rozliczanie oraz przyjmowanie gotówki od klientów, kontrola należności klientów, kontrola dokumentów sprzedaży pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym, przestrzeganie przepisów BHP.
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.sw.gov.pl; Wykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy biurowej; obsługa komputera, pakietu Office; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Areszt Śledczy w Gliwicach - 2016-03-30 - Gliwice (śląskie)
- odczytywanie liczników ciepła u odbiorców- sporządzanie miesięcznych zestawień do fakturowania- sporządzanie statystyk dotyczących zużycia energii cieplnej przez odbiorców- inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
Gminna Energetyka Cieplna Spółka z o.o. - 2017-07-18 - Skarszewy (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, kontrolowanie i nadzorowanie stanu funkcjonowania infrastruktury technicznej, nadzór nad utrzymaniem właściewgo stanu technicznego budynku, maszyn, urządzeń, prowadzenie "książek obiektu budowlanego".
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Łomianki (mazowieckie)
obsługa spieniarki HK, produkcja rur preizolowanych
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Międzyrzecz (lubuskie)
Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów. Aktualizacja standardów bezpośrednich linii i robocizny w systemie SAP tak, aby zapewnić prawidłowy koszt produktów. Analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym. Branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne. Członkostwo w filarze Focused Improvement (TPM).
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wędrzyn (lubuskie)
Praca z dziećmi- nauczyciel terapeutaMiejsce pracy: Siechnice, ul. SzkolnaKontakt kandydatów z prcaodawcą: spsiechnice (at) interia.plGodzina zakończenia pracy : 13:00Wymiar czasu pracy : 5 godzPraca na czas określony : 30.06.2018Sala C
Szkoła Podstawowa nr 1 im. M. Kopernika w Siechnicach - 2017-10-12 - Siechnice (dolnośląskie)
sprawdzanie i przygotowanie dokumentów do księgowania, prowadzenie kasy, windykacja należności
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Mszana Dolna (małopolskie)
Księgowanie faktur, weryfikowanie poprawności faktur otrzymanych od kontrahentów, ewidencja dokumentów kosztowych oraz faktur zakupowych w systemie księgowym, wsparcie działu księgowości w bieżących sprawach.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Kalisz (wielkopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Łęknica (lubuskie)
Prowadzenie rejestru dostaw i zakupu towarów, przydatność do spożycia towarów, wycofanie towarów złej jakości, postępowanie reklamacyjne, kontrola przeprowadzana w placówkach handlowych, opiniowanie protokołów strat i przecen oraz towarów przeterminowanych. Wymagania: wykształcenie średnie, handlowe - ekonomiczne, podstawowa znajomość pracy przy komputerze.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wejherowo (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała, opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe. Rozliczała podatek VAT naliczony i należny- Wynagrodzenie: 2650-3180 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od maja 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe - doświadczenie zawodowe 1 rok pracy zawodowej w tym minimum 6 miesiący w pionie finansowym. Znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie czasu pracy maszyn (sprzęt budowlany, samochody dostawcze i osobowe)
Przedsiębiorstwo Usługowo Budowlane " BRUKPOL" S.C. - 2016-12-21 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
wypisywanie faktur, dowodów księgowych, obsługa komputera
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" - 2017-02-22 - Miłki (warmińsko-mazurskie)