REFERENT DO SPRAW UBEZPIECZEŃ Łaziska Górne oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków: zapoznanie się z ubezpieczeniami: komunikacyjnymi, domów, turystycznymi; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; obsługa klienta.Miejsce odbywania stażu: Orzesze; MikołówCzas pracy stażysty: pn-pt, między 8.00 a 18.00 (grafik)Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa o pracę, 3 m-ce.
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Łaziska Górne (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków: zapoznanie się z ubezpieczeniami: komunikacyjnymi, domów, turystycznymi; wprowadzanie danych do systemów informatycznych; obsługa klienta.Miejsce odbywania stażu: Orzesze; MikołówCzas pracy stażysty: pn-pt, między 8.00 a 18.00 (grafik)Okres stażu: min. 3 m-ce.Proponowane zatrudnienie po stażu: umowa o pracę, 3 m-ce.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min. średnie, dobry kontakt z klientem, prawo jazdy kat. B (w trakcie zatrudnienia po zakończonym stażu pracownik musi być mobilny)UWAGA!!!Oferta stażu przeznaczona jest tylko dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne.Osoby zainteresowane ofertą stażu proszone są o kontakt ze swoimi doradcami klienta według poniższego schematu:1. Magdalena Furman - nazwiska na literkę od A do Du - nr telefonu: 32/32503722. Karina Bielaczek - nazwiska na literkę od Dw do Kan - nr telefonu: 32/32503723. Agnieszka Świderska - nazwiska na literkę od Kao do Ła - numer telefonu: 32/32503984. Karolina Brzozowska - nazwiska na literkę od Łb do Pi - numer telefonu: 32/32503985. Justyna Spyra - nazwiska na literkę od Pj do Szcz - numer telefonu: 32/32503746. Iwona Wieczorek - nazwiska na literkę od Sze do Ź - numer telefonu: 32/3250374
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: Działalność pośredników turystycznych
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy ważna do: 31.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?57ae309275ca386d06276766d217ae98
Podobne oferty pracy
Klimatyzacja samochodowa. Zawieranie umów z kontrahentami, sprzedaż produktów spółki. Zgłoszenia kandydatów telefoniczne 42 676 23 27 w. 45 lub osobiste do pracodawcy ul. Częstochowska 38/52 - kadry I piętro.
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki dyrektora: - organizowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem żłobka oraz kierowanie jego działalnością, - zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb, - organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami dla dzieci oraz pracy dla podległego personelu, - zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie.
Ośrodek Organizacji Kształcenia Podyplomowego Sp. z o.o. - 2019-07-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Referent do spraw rozliczeniowo-finansowych
Ubojnia Brojlex Spółka jawna w Iwinach - 2016-08-26 - Iwiny (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Zabrze (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Namysłów (opolskie)
tworzenie harmonogramów projektów, nadzorowanie realizacji projektów, aranżacje brygad montażowych, prace administracyjne związane z realizacją zadań (załatwianie wiz, biletów)
Alvo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2017-08-10 - Śmigiel (wielkopolskie)
Realizacja zamówień, rozumianych jako zakup dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi (w tym zamówień publicznych). Prowadzenie sprawozdawczości wymaganej ustaleniami prawnymi. Przyjmowanie zleceń na wykonywanie robót zewnętrznych, prowadzenie rejestru zleceń, planowanie i prowadzenie racjonalnej gospodarki odpadami. Dokumentowanie działalności zakładu związanego z korzystaniem ze środowiska. Wystawianie faktur za korzystanie z usług w zakresie dostaw wody i odbioru ściekow oraz pozostałych usług. Rozliczanie sprzedaży wody, ścieków oraz pozostałych usług.
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
obsługa piły formatowej i okleiniarki, montaż mebli
MEBLE T&D Tomasz Masłowski - 2016-09-12 - Zduńska Wola (łódzkie)
przyjmowanie gotówki, wystawianie faktur, obsługa korespondencji.
Martin & Mateo S.C. E.Wrbka, M.Wrbka - 2015-12-21 - Świdnica (dolnośląskie)
ewidencja gruntów i budynków, scalanie gruntów, gleboznawcza klasyfikacja
Starostwo Powiatowe w Brzesku - 2017-09-14 - Brzesko (małopolskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz elektronicznym obiegiem dokumentów Proton. Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Edukacja ekologiczna, przygotowanie i przeprowadzenie akcji sprzątanie świata w ramach dni Ziemi. Zapoznanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów do budżetu obywatelskiego, ocena formalna złożonych projektów, weryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji. Przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem "Narodowy program rozwoju czytelnictwa" oraz monitorowanie jego przebiegu w gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programu "Narodowy program rozwoju czytelnictwa", obsługa programu - edytor aktów prawnych XML, monitorowanie wytycznych instrukcji z kuratorium oświaty w Szczecinie i MEN zamieszczonych na stronach internetowych, zapoznanie się z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu "Narodowy program rozwoju czytelnictwa" w gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Dyżur w recepcji zgodnie z harmonogramem, prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych, fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych, potwierdzenia, przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie działów marketingowych. Dyżury 12 godzinne możliwa praca w nocy
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2017-06-23 - Gliwice (śląskie)
Montaż instalacji elektrycznych Praca na terenie woj. śląskiego
"elit" Paweł Chowaniak - 2016-05-19 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa dokumentacji, archiwizacja dokumentów, obsługa biurowa.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Choczewo (pomorskie)
Dozorowanie obiektów. Praca w Płocku.
Spółdzielnia Inwalidów NOWATOR w Płocku - 2018-10-01 - Płock (mazowieckie)
organizacja pracy sekretariau, obsługa programu Mmedica,obsługa petentów, prowadzenie dokumentacji przychodni
kontakt przez PUP - 2019-04-24 - Syców (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń biurowych, pomoc administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Złotów (wielkopolskie)
do uzgodnienia
RESTAURACJA PUB PABLO PICASSO JOANNA ŁOZA - 2015-11-24 - Rzeszów (podkarpackie)
wprowadzanie danych do sustemów, sporządanie zestawień, archiwizacja dokumentów, weryfikacja kontrahentów, uzgodnienie rozrachunków, przygotowanie dokumentów, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa klienta
TAAP Sp. z o.o. - 2019-01-14 - Tarnów (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
obsługa biura, dekretowanie operacji księgowych
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Sulęcin (lubuskie)
Rejestracja faktur VATSporządzanie przelewów do zarejestrowania fakturKonfrontacja faktur zakupu z rejestramiPrzygotowywanie przelewów do wysyłki Układanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Sierakowice (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji wydawaniai zwrotu narzędzi, zamawianie nowych narzędzi, prowadzenie zleceń na pracę w godzianach nadliczbowych, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Łomianki (mazowieckie)
Prowadzenie pracy z rodziną zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2017-09-18 - Zakopane (małopolskie)
Zakres obowiązków ( czynności ) pracownika na stanowisku :1. Windykacja należności zakładu :- należności za wodę, ścieki, nieczystości płynne i inne usługi- należności za czynsze2. Przygotowywanie dokumentów do postępowań sądowych. 3. Wystawianie i wysyłanie do dłużników ponagleń, wezwań do zapłaty oraz not odsetkowych.4. Prowadzenie mediacji poprze kontakt telefoniczny i osobisty z dłużnikami.5. Sporządzanie porozumień dotyczących spłat zadłużenia.6. Obsługa interesantów ( sprawy związane z windykacją).7. Sporządzanie informacji dotyczących zaległości w ramach potrzeb nie rzadziej niż raz na kwartał .8. Współpraca z radcą prawnym w zakresie spraw prowadzonych.9. Współpraca z firma mediacyjną . 10. Współpraca z MGOPS w Koronowie .
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa interesantów Strefy Kultury - udzielanie informacji dotyczących zajęć i warsztatów, dokonywanie zakupów materiałów biurowych oraz artykułów potrzebnych do prowadzenia zajęć, stała współpraca z instruktorami prowadzącymi zajęcia, wsparcie organizacyjne koordynatora
CENTRUM KULTURY - 2017-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)